Звездни Цивилизации

събота, 6 декември 2025 г.

 Тайната на логото на Бафомет – марката, която носиш в джоба си



Сублиминалното послание

Елитът не крие своите вярности – той ги изобразява графично. Логото на Coca-Cola не е просто артистична калиграфия; то е скрит сигил на Бафомет, поставен на показ. Когато дизайнът се обърне и отрази, се появява главата на козела – символът на демона, който управлява материалния свят. Pepsi отива още по-далеч. Неговото лого, обърнато, разкрива червен череп – символ на смъртта и кръвната жертва, която подхранва системата. Това не са случайни графики, а кодове, които внушават принадлежност към окултна власт.


Червеното на жертвата

Червеният цвят в тези марки не е просто маркетингова стратегия – той е честота. Той представлява коренния чакра – оцеляване, война и кръв. Това е цветът на Червения Лъв в алхимията, но обърнат към разрушение. Когато консумираш тези продукти, не пиеш просто газирана напитка; участваш в ритуал на „причастие“ с ентитета, който изисква жизнената енергия на човечеството. Червеното е кодът на жертвата, а всяка глътка е подсъзнателно участие в този процес.


Войната на марките

Няма истинска конкуренция между Coca-Cola и Pepsi. И двете служат на един и същ господар. Те са двата ръкава на един и същ корпоративен октопод, който използва зависимостта от захар и кофеин, за да държи населението в състояние на ниска вибрация и химическа зависимост. Продават ти смърт в кен, а ти плащаш за нея, валидирайки със своите пари системата, която те отрови.


Символиката на ежедневието

Тези лога са част от ежедневието – върху тениски, билбордове, автомати и джобове. Но зад тях стои скрито послание: че контролът не се налага само чрез политика или религия, а чрез културата на консумацията. Когато марката се превърне в символ, тя вече не е напитка – тя е код, който програмира съзнанието.


Заключение

Тайната на логото на Бафомет е напомняне, че светът на марките е свят на символи. Coca-Cola и Pepsi не са просто напитки, а графични ритуали, които внушават принадлежност към система на контрол. Червеното е кръвта, логото е сигилът, а кенът е олтарът. Въпросът е дали се освежаваш или пиеш еликсира на менталния контрол.





Няма коментари:

Публикуване на коментар