Интервю с Кори Гууд Завладяване на Слънчевата система.
Дейвид: Добре дошли в космическото разкритие! Изучаваме изумителното свидетелство на вътрешен човек на име Кори Гуд. Кори, благодаря ти, че беше с нас.
К.Г .: Благодаря.
Дейвид: Последният път се спряхме на това, което ни разказахте за това как ICC - Международният корпоративен конгломерат - използва следвоенната индустриална, военна и корпоративна мощ на САЩ, за да се разшири в Слънчевата система. Казахте, че първоначално на Луната е имало малка немска база, която по-късно е значително разширена от IWC.
Също така съобщавате за многобройни неуспешни опити за изграждане на бази на Марс, но по-късно някои бази успяха успешно да се закачат. Тогава те също бяха разширени.
К.Г .: Съвсем правилно.
Дейвид: И така, колко оригинални бази са останали на Марс? И къде бяха разположени?
C.G.: Първата двойка германски колонии на Марс са били на 20 ° от полярните региони.
Един от тях беше използван от MCC за по-нататъшно разширяване и изграждане. Той се намираше някъде в района на каньона, сякаш в стена на каньона и се разширяваше навътре. Не на повърхността на Марс, а под него.
Дейвид: Казахте, че те правят дупки във вътрешността на планетата с ядрените заряди от пето поколение. Зарядите предизвикаха внезапна експлозия, след която не остана радиоактивност.
C.G.: Да.
Дейвид: Основната марсианска база ли беше в северното или южното полукълбо?
C.G.: В самото начало на TCH първата основна база с немско име се намира в северното полукълбо. След това беше завършен и значително разширен. Разширен, за да побере много инженери и учени. Наблизо е издигнат индустриален комплекс, където те ще започнат производството на всичко необходимо. Необходими са технологии, които работят върху суровини, които се добиват на самия Марс, спътници и в астероидния пояс. В началото на програмата в тези доста малки фабрики те взимаха суровини, превръщаха ги в полезни материали, дори композити и създаваха всичко необходимо за живота.
Дейвид: Какво се смяташе за желаната технология, която те използваха, за да се утвърдят на Марс? Какъв беше първоначалният опит? Какво искаха да произведат?
К.Г .: Направено е всичко необходимо за разполагане на Марс. В самото начало беше изградено всичко необходимо за разширяване на инфраструктурата.
Дейвид: Както казахте, те създадоха материали от местни суровини, включително кевларови торби, а също така произвеждаха бетон от почвата на планетата? Какво беше строителното оборудване? Казахте, че в тези индустриални съоръжения е създадено всичко необходимо.
C.G.: Да. Суровините идват от мини, разположени на самия Марс, на различни спътници и на астероидния пояс. Той е попаднал в индустриалните райони на Марс, разположени в близост до колониите, където е превърнат в полезни материали. Суровините се топят в определени метали, които след това се изсипват във форми и се превръщат в композитни материали.
Дейвид: Сега повдигате интересна тема, защото споменавате мини не само на Марс, но и на неговите спътници. Предполагам, че има такива на астероиди или другаде.
C.G .: Някои астероиди са невероятно огромни. Там живеят и работят групи от по 3-4 човека.
Дейвид: Трима или четирима души?
C.G.: Да. Те управляват мини. По-голямата част от работата се извършва автоматично чрез дистанционно управление. След това извлечените суровини се натоварват на товарни кораби и се изпращат на планетата Марс, до определен завод. Там се разтоварва и преработва в необходимите материали.
Дейвид: В предишно интервю казахте, че с помощта на извънземни германците са открили естествени сферични портали, които биха могли да използват за ферибот на големи военни кораби до Марс или някъде другаде. Имат ли достъп до такива системи от естествени портали на астероиди или сателити? Чудя се защо им трябват товарни кораби?
C.G.: Транспортирането на материали на товарни кораби е просто по-практично. Говорим за транспорт между астероидния пояс, сателити и различни дестинации.
Дейвид: Ако видяхме един от товарите, как би изглеждал?
C.G.: Почти като огромен товарен контейнер с малки крила отстрани, почти не изпъкнали. Крилата не изглеждат достатъчно големи, за да използват принципа на Бернули [1] за атмосферен полет, но въпреки това са там. Кокпитът е разположен пред летящия контейнер под ъгъл от 45 °. Гърбът изглежда като голямо превозно средство или товарен контейнер. Той откача. Но никога не съм го виждал откачен. Само сглобени и по пътя.
Дейвид: Казахте, че първият германски кораб е бил задвижван от живачна тяга, въртяща се живак. Как се движат кораби като товарни контейнери? Все още ли използват живак или имат по-модерна електроцентрала?
C.G.: Те използват по-усъвършенствани задвижващи системи. Има различни видове електроцентрали. Има торсионни системи, които повечето хора наричат двигатели за космическа деформация. [2]
Дейвид: Така ли ги наричат участниците в програмата или непрофесионалистите?
C.G.: Като непрофесионалисти ги наричахме двигатели за космическа деформация. Те създават торсионно поле. Имате вид двигател, от всички страни на който има торсионно поле, излъчвано от центъра на устройството.
Дейвид: Полето?
К.Г .: Да, торсионно поле. Хората контролират колко енергия се подава в торсионното поле от всяка страна. Поради тази разлика пространството-време се огъва, създавайки продължение в една или друга посока. По същество като двигател за космическа деформация в Star Trek.
Дейвид: Много подобно на създаването на издутина в космическото време, която корабът удря при движение напред.
К.Г .: Добре. И тогава има изключително усъвършенствани двигатели, които ви позволяват да скочите във времето. Те дори трябваше да поставят буфери на такива двигатели, така че хората да не скачат напред-назад в пространството-времето, в нашия местен ...
Дейвид: Имаш предвид пътуване във времето?
К.Г .: Добре. Такива двигатели работят почти като телепортери, движението е мигновено.
Дейвид: Как ти беше представено разбирането за времето? Обяснихте ли несъответствията във физиката на времето? Айнщайн каза, че времето е едномерно и се движи само напред.
C.G.: Да. Показано е предимно едно от уравненията на Айнщайн. Той се приближи много близо. Той просто трябваше да обърне едно уравнение. Всичките му последващи творби бяха скрити. Айнщайн се оказа много близо до истината. Но физиката, която ни учат в училище, е архаична. В медицинско отношение това е като лечение на треска с кръвопускане. (Смее се) Това е много изостанал начин на мислене. [3]
Дейвид: Добре, да се върнем към двигателите за минута. Така че имате пространство-време. Подобно на тиквено семе, то се изплъзва през пръстите ви и пада в дупката.
К.Г .: Да, торсион.
DW: Усукващ двигател. Освен това има механизъм за време, с който можете да пътувате във времето, но казахте, че в него има буфери. Защо са необходими тези буфери?
К.Г .: Е, така че хората да не предприемат подобни пътувания с определена цел, а също така има и инциденти. Устройство за комуникация е разработено въз основа на нещо, което споменахте по-рано. Това е квантово заплитане. [4] Всяко от тези устройства съдържа заплетени квантови изотопи. С тези устройства можете да говорите и дори да прехвърляте видео. Но между тях не се изпращат сигнали. Те са абсолютно безопасни и не могат да бъдат хакнати. Те бяха наречени устройства за комуникация с квантова корелация и бяха инсталирани на кораби. Ако човек направи грешен скок и се озове на това място или по това време, където не би трябвало да бъде, двата изотопа излизат от хармония за определен брой наносекунди. Мисля, че така се казваше. Чрез изчисляване на времето, необходимо на два изотопа за възстановяване на хармонията,
Дейвид: Значи можете да общувате с някого в различно време, като използвате квантово заплитане?
C.G .: Хммм.
Дейвид: Наистина? Еха!
C.G.: Всичко, което е заплетено с кванти, независимо колко далеч ги разделяте по измерение, реалност, време-пространство, остава заплетено.
Дейвид: Това е като при ефекта на Доплер, от времето на забавяне можете да изчислите пространствените и времеви координати на мястото, до което човекът е стигнал?
К.Г .: Точно така.
Дейвид: Случвало ли ти се е да изпиташ парадоксите на времето? Това отчасти ли е причината хората да не искат да пътуват назад във времето? Можеха ли по някакъв начин да объркат нашата хронология?
К.Г .: Имаше много експерименти, при които хората бяха изпращани назад във времето. Те се върнаха и казаха, че са създали отклоняващи се срокове там. След това след тях бяха изпратени екипи от други хора, които се опитваха да подредят всичко, но ситуацията ставаше все по-лоша и по-лоша и по-лоша. Накрая разбрахме, че както пространството, времето е еластично. И всички парадокси се сриват и се сливат в сингулярност. Нашето съзнание контролира времевите линии. Той влияе върху сроковете и определя на кой график ще бъдем. Ние съзнателно избираме времевата линия, на която възнамеряваме да бъдем. [6]
Дейвид: Да се върнем към това, което се опитахме да обсъдим в това интервю. Някои хора пътуват във времето, използвайки дискове във времето, и множество колонии са изградени в нашата слънчева система. Така че, ако погледнем историята, първо имаше Луната, а след това Марс. Колко скоро след успешното изследване на Марс и появата на успешни стабилни предприятия на планетата започна изграждането на структури на астероиди и други спътници?
C.G.: Почти веднага. Да, германците вече са започнали добив на определени астероиди. Това е една от причините IWC да отиде там.
Художествено възпроизвеждане на мина на астероид
Те чуха, че върху астероидите има платина и злато. В същото време те започнаха да казват, че на Земята има малко злато и сребро, тоест започна обичайната манипулация. Искам да кажа, тук на Земята синдикатите са скрили много злато. Тонове злато. По своята атомна структура златото, добито от астероиди, не се различава от златото, добито на Земята. Те са идентични. Техните атомни структури не се различават една от друга. Злато, то е злато в Африка. В слънчевата система има много злато. Следователно много тонове злато, платина, сребро и други елементи в астероидния пояс ...
Дейвид: Има ли, да речем, астероиди, направени изцяло от злато или сребро?
C.G.: Не бих казал, че са изцяло златни късчета, но като цяло да. Не е било необходимо специално пречистване, за да се отдели златото от скалата, в която се намира.
Дейвид: Е, бих си помислил, че ако искат да овладеят такъв астероид, ще им трябва доста голям кораб. Какъв е размерът на кораба, използван от германците за разширяване в Слънчевата система?
К.Г .: Той беше малък. Искам да кажа, представете си огромен астероид и малък кораб. Германците се приземиха на астероид, построиха мини и бавно се вкопаха все по-дълбоко в него, оставяйки кухини зад себе си. Е, такива астероиди постоянно се удрят от малките астероиди и всичко това. Много по-безопасно е да се работи вътре, разбира се. Повечето от това, което се случва на астероид, се извършва вътрешно. Щом германците събраха определено количество суровини, било то злато, платина или нещо друго, те го натовариха на огромни контейнерни кораби и го изпратиха до местоназначението си, където бяха преработени в полезни материали.
DW: Когато разговарях с Пийт Питърсън, той описа интересни свойства на метал, наречен бисмут. Той каза, че можете да направите дълъг проводник от него, да го навиете на намотка и да изпратите електрически ток през него. И тогава започнаха да се случват всякакви странни неща.
C.G.: Да, според мен този ефект се използва в оръжията на Гаус.
DW: Какво е Gauss - Gausskin?
C.G.: Оръдия на Гаус, оръжия, подобни на релсовите оръдия.
[6] Според гореспоменатата теория на обратната връзка на Ларсън физическата вселена е разделена на две основни области: пространство-време, с три измерения на пространството и едно измерение на времето, и време-пространство, с три измерения на времето и едно измерение на пространството. Границата между двата региона е скоростта на светлината. Когато нещо се ускори до скоростта на светлината и премине границата, то е във времево пространство.
Източник: http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?id=651
Няма коментари:
Публикуване на коментар