Звездни Цивилизации

петък, 19 март 2021 г.

 ТЕЗИ НАВЪН ЩЕ СА ПРЕВОЗНИТЕ НИ СРЕДСТВА В БЛИЗО ВРЕМЕ... РУСКА ТЕХНОЛОГИЯ ВНОС ОТ ТАЙГЕТА!!!



Руски кораб по технология на Taygeta

Този кораб е разработен от руската компания Sciennex, но е технология, дадена на Русия от екипа на Taygeta, от контакти от орбита.

Причината да се даде технология на Русия принципно беше да се даде технология на човечеството, която може да помогне на колектива.

Русия имаше добри намерения и затова Тейгета прие

сътрудничат, но тъмният елит отвлякъл този проект и го използвал за егоистичните си цели, не позволяващ да се предлага на човечеството. Тази очарователна технология обаче скоро ще излезе за цялото население на планетата.

Корабът е с антигравитационни двигатели и е копие на типичния личен кораб, използван в Taygeta, с размери 2 x два метра и няколко дизайна вече са налице.

Тя беше изложена на конгрес по роботика и високотехнологични технологии в Дубай.

Кораб =Flyter = линк:

https://evtol.news/scienex-flyter


Scienex Flyter


Floater

Skieneks

Воронеж, област Воронеж, Русия

www.scienex.tech


Основана през февруари 2019 г., Scienex е руски стартъп в бизнеса с проектиране и производство на безопасни, малки и чисти хибридно-електрически самолети с вертикално излитане и кацане (VTOL) за градска въздушна мобилност (UAM). През декември 2020 г. се съобщава, че Scienex работи по проекта Flyter от две години. Целта на дизайна на самолета е да се побере в градска среда като въздушно такси, без да се налага да се променя градска инфраструктура.


Концептуалният дизайн на въздушното такси Flyter е направен специално без никакви външни витла, така че самолетът може безопасно да лети в гъста градска среда, без витлата му да удрят сгради, други градски структури, дървета или хора. Самолетът също няма крила. Flyter може да кацне или да излети от всяко място за паркиране, независимо дали е уличен паркинг или от паркинг.


Самолетът може да побере двама пътници, има прогнозна крейсерска скорост от 100 км / ч (62 мили в час), обхват от 100 км (62 м), максимална надморска височина от 1500 м (4921 фута) и максимален полезен товар от 250 кг (551 lb). Размерите на самолета са 5X2 метра (16 фута, 5 в X 6 фута, 7 инча), което е сравнима с SUV или миниван, което позволява на самолета да кацне почти навсякъде в неподготвен градски или селски обект.

Две години отнеха на компанията да подобри идеалната форма за безопасност, като беше компактна, изключително маневрена и с високи аеродинамични характеристики. Самолетът е основно летящ фюзелаж и е получил прякора летящ (хляб) хляб и е посочен от създателите му като не-квадрокоптер. Въпреки че няма витла от външната страна на фюзелажа, от всяка страна на самолета има четири големи вертикални отвора за полет VTOL и за стабилизиране на самолета за полет напред и два задни отвора за полет напред. Самолетът има четири прибиращи се крака за кацане.


Някои характеристики на самолета:


    Операционна система: Самолетът Flyter ще има собствена операционна система, включваща автономно летене, взаимодействие с пътниците чрез гласово управление и взаимодействие с трети страни (като контрол на полета и други самолети)

    Облачна система: Облачната система ще позволи на всички системи да взаимодействат помежду си

    Система за корпоративно планиране на ресурси (ERP) за управление на инфраструктурата

    Приложение: Компанията планира да създаде персонализирано мобилно приложение за услуга за въздушно такси при поискване

    Компактен размер: Побира се на място за нормално паркиране

    Безопасност на земята: Ще бъде безопасно за всеки, който е на земята, поради липса на външни витла

    Безопасност на полетите: Дизайнът му ще предпази самолета от неволно преместване от пориви на въздуха

    Висока сигурност: Ще има вградена сигурност в своите системи

    Чиста енергия: Никакви газове въглероден окис, които се дължат, не се захранват от водородни горивни клетки

    VTOL: Вертикални самолети за излитане и кацане, много полезни за градски пътувания, не са необходими писти или вертипорти

    Голям обсег: Може да пътува от почти всяка точка до точка дестинация в голям град


Очакваните разходи за самолета са отчетени в статия от декември 2020 г. в размер на 200 000 щатски долара (или 14,8 милиона рубли) за самолет. Окончателният дизайн на самолета ще изглежда по-различно от сегашния концептуален дизайн на VTOL за Scienex.


Подробните спецификации на самолета се пазят в тайна поради новия му VTOL и дизайн на фюзелажа. Компанията заяви, че са летели с подмащабен прототип през есента на 2020 г. и очакват да изпробват полет с пълен мащаб до май 2021 г. Според компанията, повече подробности за разработката ще пристигнат по-близо до лятото на 2021 г., когато Scienex е готов за летателен тест в пълен размер





Няма коментари:

Публикуване на коментар