Звездни Цивилизации

четвъртък, 18 април 2024 г.

 ДИСНИ и КОНТРОЛ НА УМА; 



След като читателят се запознае със скриптовете за програмиране, той просто трябва да гледа "Приключенията в страната на чудесата" на Дисни, които се излъчват по телевизията сутрин, за да види контрола на ума на Дисни в действие.

В рамките на няколко минути една сутрин този автор беше видял бял заек да създава "свят в ума ви" (цитатът е това, което се казваше в шоуто!) с пръстен, наблюдаваше Алис да минава през огледалата, наблюдаваше Бял заек [програмистът ] прочете книга на малко момиченце и телевизионният слушател ще бъде разказан от шоуто "Белият заек е единствената ни надежда!"

По-дълбоките промени (алтер-его) на робите на илюминатите, които са програмирани за шпионаж, за шпиониране и изнудване, съблазняване и убийство, са програмирани да живеят във фантастичен свят. Те никога не се докосват до основи с реалността. Голяма част от този тип програмиране се е случило в Дисниленд.

Посетителите на Дисниленд се возят в лодка, където кукли пеят тематична песен за целия свят „It’s a small small world“. Тези части от света на куклите на увеселителни паркове се използват за програмиране на убийства и промени в шпионаж. Песента и куклите играят важна роля в програмирането за контрол над ума на тези алтери. Някои роби на около 19-годишна възраст тестват този тип програмиране, за да се уверят, че е стабилно на мястото си.

Песента „It’s a Small World“ е композирана от братята Шърман за Дисни първоначално като тематична песен за пътуване на Световния панаир в Ню Йорк през 63-65 г. Братята Шърман бяха талант, който Дисни откри. Те са родени в Ню Йорк и двамата са завършили гимназия в Бевърли Хилс. Те са написали песни на Дисни за поне 29 филма. Контролирани от ума роби, които многократно се блъскат един в друг, но не знаят защо, ще бъдат намерени да казват: „Това е малък, малък свят“. Както ритуалите, така и програмите се провеждат в увеселителни паркове на Дисни през деня и нощта.

Стивън Рокфелер и Уолт Дисни пътуваха и прекарваха време заедно с д-р Хадли Кантрил, експерт по човешкото поведение. (Вижте Имало едно време на острови, илюзии и Рокфелери. - Харкорт Брейс Йованович, 1975 г.) Когато Уолт Дисни стартира Walt Disney World, той изпрати Кард Уокър в столицата на Флорида, за да поиска quid pro quo, и губернаторът го даде на Дисни . Това означаваше, че собствеността на Дисни във Флорида беше напълно контролирана под юрисдикцията на Дисни, те имаха свои собствени закони, собствена полиция, собствени болници и собствена данъчна ставка.

Никой външен орган няма да се намеси в юрисдикцията на Disney. Финансите на DisneyWorld биха били недосегаеми и извън полезрението на щата Флорида. Никога не е била раздавана толкова много власт. DisneyWorld стана свой собствен престъпен синдикат в рамките на синдиката. Увеселителни паркове на Дисни са като град в града. Те имат собствени сили за сигурност и местната полиция позволява на силите за сигурност на Дисни да се грижат за тяхната територия. Disney има свои собствени правила (закони). Някои от силите за сигурност могат да бъдат разпознати в обикновени дрехи с чисти прически и имат комуникационни устройства.

Силите за сигурност имат щабна стая, където телевизионни монитори показват на живо изходните точки в Disney, както и на други места. America’s Most Wanted има доста голямо досие за деца, които са били отвлечени в увеселителни паркове на Дисни. Една майка, която се отдели от детето си при слизане от влак, трескаво каза на пазач, че детето й е изчезнало.

Пазачът я завел в стаята за монитори, където видели похитителя да изнася детето от парка с момчето, отпуснато през рамото му. За това кратко време похитителят упоил детето, подстригал го по различен начин и го облякъл с друга риза. (Този анекдот беше споменат в Inside the Mouse, стр. 52) Както беше написано преди, бялото робство е част от това, което Дисни представлява. Тази майка беше една от малцината щастливци, които успяха да намерят отвлечените си деца.

Вътрешен човек заявява, че полицията на Дисни определено е част от онези, които преместват и малтретират невинни деца, доведени за окултни ритуали. Освен това силите за сигурност на Disney шпионират собствените си служители.

Служителите не влизат в тематичните паркове като посетителите, нито се движат като посетителите. Те имат подземни тунели и подземни входове и съоръжения за това. Една жертва на тотален контрол над съзнанието спомена, че входът на тунела е бил на планината Матерхорн в Дисниленд. (Матерхорн беше открит от Уолт и неговия добър приятел Ричард Никсън, който се вози в първата кола надолу по планината.)

Продукциите на Дисни дадоха прикритието на Илюминатите, за да съберат илюзионисти, магьосници и художници със специални ефекти, без никой да бъде подозрителен.

Някои от тези мъже успяха да приложат таланта си в програмирането на деца. Като пример за техния талант, художниците на Disney за специални ефекти успяха да създадат 16 реалистично изглеждащи трупа за филма Gross Anatomy от 1989 г. Walt Disney, Inc. се обедини с Los Alamos и Sandia Labs, две други групи, които са силно ангажирани в контрола над ума и хората, за да разработят сканиране на тялото, брандиране и кодове за достъп за посетителите на тематичните паркове на Disney. Всеки от тематичните паркове на Disney, като Disneyland, DisneyWorld, EuroDisney и т.н., има огромни подземни съоръжения.

Тези подземни съоръжения позволяват на много от работниците да стигнат до зоните за каране чрез подземни проходи. Всяко тематично съоръжение разполага и с обширна подземна инфраструктура, за да се поддържа. Подземните зони съдържат звена за проектиране и ремонт на гардероби, пробни, тоалетни, кафетерии, охранителни звена, компютри, товарни рампи, обвивки за комунални услуги и големи свързващи тунели.

Подземните части също имат зали за програмиране. Те имат собствени електроцентрали и водни системи и собствена полиция. В компанията на Дисни работят 71 000 души на няколко места, а в скорошното телевизионно шоу се използва цифрата 40 000 служители на Дисни. Хората идват и си отиват 24 часа в тематичните паркове на Дисни.

Три смени поддържат 24-часовия бизнес. Нощните екипи поддържат и ремонтират парковете за хилядите хора, които скоро ще пристигнат на сутринта. Дисниленд е естествена опора за упражняване на контрол над ума. Артикулите, които продават, също са естествени реквизити - като часовника Гуфи ($19,95), който има стрелки, които се движат назад, за да объркат роба колко е часът.

Уолт Дисни знаел ли е как Дисниленд е бил използван за програмиране? Няма съмнение.

Дисни живееше голяма част от нощите в Дисниленд и имаше апартамент в пожарната близо до гарата на Main St. През нощта, ако не правеше нищо друго, той обикаляше територията на Дисниленд и драскаше бележки върху собствената си отличителна синя хартия , което той щеше да остави на работниците да последват на следващия ден. Бележките биха казали неща като „Сменете тези цветя“ или „Преместете тази пейка“. (Принцът на магическото кралство, стр. 25)

Уолт Дисни знаеше всичко, което се случваше в неговото Магическо кралство. Epcot Center и увеселителни паркове на Disney предлагат на пазара всякакви окултни тригери, включително кристали, дъги, магьосници и т.н., които подсилват програмирането. Центърът Epcot разполага с две стъклени пирамиди заедно със своето „Пътуване във въображението“.

Дисниуърлд има остров Атлантида на своето подтурне. Fantasyland е една от най-използваните обиколки на Дисниленд за целите на контрола на ума. Има въртележки, весела музика, невероятен замък, разходки с лодка, герои от книги с приказки и др. Замъкът на Спящата красавица със своите сини кули и златни кули е централният визуален обект на Дисниленд. Пресичате подвижен мост, за да влезете в него. Вътре във Fantasyland има сайтове за програмиране на илюминати, като чаените чаши Лудия шапкар, въртележките на крал Артур и гората на Снежанка.

В далечния ъгъл на площада на Ню Орлиън в Дисниленд е имението Haunted Mansion. Това имение е създадено да плаши и плаши, има гениален дизайн и много специални ефекти и илюзии. Реалистични призраци, скърцащ гарван, виещи гласове и други страшни неща приветстват посетителя.

Холограмите в естествен размер се създават в Haunted Mansion и танцуват в синхрон с музиката, след което избледняват в определени моменти.

Има холограма на женска глава в кристална топка, която бърбори нон-стоп. Истински добър смях за програмистите на малко дете. Когато сте към края, ще имате възможност да се погледнете в огледало, където до вас ще се сгуши холограмен призрак.

Star Speeder е друго страхотно място за програмиране в Дисниленд. Беше творение на Джордж Лукас и Disney Imagineers. Технологията е заимствана от Междузвездни войни и е подобна на летателни симулатори, използвани от военните за обучение на пилоти. Хотел Дисниленд предлага Character Breakfast, където децата закусват с герои на Дисни, на хора, които правят специални уговорки.

Специалните сили на САЩ, които извършват контрол над съзнанието, притежават два хотела близо до Disney World, а мормоните също имат един. Knott’s Berry Farm със своя Ghost Town, увеселителен парк и своите теми и герои от Чарли Браун е близо до Дисниленд. Един от ръководителите на Disney стартира един от най-ужасните базирани на травми центрове за програмиране за контрол на ума в Лос Анджелис, наречен Magic Castle комедиен склад.

Този център за травми имаше ужасни стаи за изтезания. Деца бяха докарани от Южна и Централна Америка, за да бъдат програмирани във Вълшебния замък. Един смел полицай от Лос Анджелис разкри мястото - заради което загуби работата си и в крайна сметка успя да затвори обекта. Едно от последните начинания на Disney в техния Disney Institute, което Newsweek нарече „Дисниленд на ума“. (Нюзуик, 4 март 1996 г., стр. 61)

Смята се, че частен клуб, наречен Club 33 в Дисниленд, разположен на горния етаж на площада в Ню Орлиънс, участва в контрола на ума. Cub’s Den наблюдава детските дейности в Wilderness Lodge Resort в Walt Disney World.

В студиата на Disney-MGM основната атракция е Кулата на терора в Зоната на здрача. Гостите предприемат странно страшно пътуване през хотела, където гостите накрая биват изпратени в асансьор, който излиза извън контрол на 13 етажа.

Пътуването е рекламирано по телевизията. Дисниленд вече има Храм на Забраненото око - което е просто Храм на Всевиждащото око, символът на илюминатите. Посетителите, които имат търпението да чакат на опашка, могат да се закачат за езда, която е като чук, който прокарва ездача през храм, пълен със змии, плъхове и мумии. Един учител по аеробика не можеше да ходи три дни след разтърсващото каране, което изглежда като "хокей".

Преживяването е повече травмиращо, отколкото забавно, но тогава може би това е целта.

ДИСНИ ВАКАНЦИИ ЗА ЕЛИТИТЕ

Преди години бюлетините на този автор изложиха Хилтън Хед Айлънд, Южна Каролина като водоем на могъщия елит, вкл. пенсионирани генерали и адмирали и мястото за „пазар за месо“ на елита Renaissance Weekend.

Спомнете си, че едно време остров Хилтън Хед беше частен, с вносни алигатори във водата около него. Човек можеше да влезе на острова само след преминаване през охранителните порти с разрешение. В по-късен бюлетин се споменава хотелът Hilton Head Island Resort на Disney.

Този курорт, построен от Disney Vacation Development, Inc., е разположен на частен остров от 15 акра, свързан с остров Хилтън Хед чрез тесен мост. Членовете на Disney Vacation Club могат да обменят време за ваканции в Disney и други курорти по света.

Членството струва минимум $9,412.

MELODYLAND

Точно срещу входа на Дисниленд се намира Асамблеята на Божия християнски център Melodyland, родното място на TEN (Trinity Broadcasting Network). Деноминацията Асамблея на Бога е силно инфилтрирана от илюминатите и е силно използвана като параван за програмирани роби.

Пол Крауч, президент на Trinity Broadcasting Systems, Inc., беше свързан с Melodyland през 1973 г., когато TBS стартира. По това време Melodyland беше богата, силно инфилтрирана харизматична църква, със своя дял от програмирани множества.

През 1973 г. тайният хомосексуален проповедник Джим Бакър и съпругата му Тами Фей, програмирана двойка, бяха с Пол Крауч в Анахайм в Мелъдиленд.

Пол Крауч е бил помощник пастор в домашната църква на Бакър в Мускегон, Мичиган. Дясната ръка на Крауч беше Александър Валдерама, харизматичен римокатолик.

TBS използваха изоставена военна база като техен телевизионен комплекс, използвайки закачалки като студия. В началото на 70-те ABC пуска ранните предавания на Bakker и Crouch на своите партньорски станции в неделя сутрин.

Bakker вече беше започнал кариерата си с Illuminatus Pat Robertson и неговия 700 Club.

Джим Бакер се раздели и отиде на източното крайбрежие. За да помогне на Бакър с парите си, Бил Пъркинс, който е бил финансов анализатор за изследването на контрола на ума на Световния ред в Sandia National Labs в Ливърмор, дойде да помогне на Бакър да управлява финансите на своето министерство. По-късно телевизионният проповедник Бакър започна да строи Heritage USA, който трябваше да бъде курорт с големи пари.

Bakker нае хора, които са работили за Disney, за да построят Heritage USA. Бакер изучава Дисниленд, Дисниуърлд и други места на Дисни като модел за Heritage USA.

След като Disneyworld отвори врати във Флорида, Джим Бакър беше РЕДОВЕН посетител в него. Heritage USA’s Ft. Наследството е моделирано след Ft. Wilderness, Main St. е моделирана след Main St. на Magic Kingdom, а оградата от ковано желязо на Disney също е копирана.

Повечето хора са наясно с изплащането на Джим Бакър от 265 000 долара на Джесика Хан, за да запази в тайна сексуалните си услуги за него, дългогодишната му хомосексуална връзка с дясната му ръка Дейвид Тагарт и присъдата му в затвора.

Джеймс Орсън (кръстен на Орсън Уелс) Бакър беше от Мускигон, същото място, от което дойде Кати О’Брайън, освободен роб, контролиран от ума. Той е роден преждевременно и е имал някои интересни семейни ситуации, които карат семейството му да подозира.

Докато Кати О’Брайън беше програмирана чрез католиците, Джим беше част от друга деноминация, която също се занимаваше с програмиране, харизматичните Асамблеи на Бога. Неговият дядо, който живее в съседство с Джим и с когото Джим прекарва много време от детството си, е известен в града като „търговец“ и е получил прякора Kingfish след манипулативния герой на Амос и Анди.

Тами, съпругата му, е израснала в Интернешънъл Фолс, Минесота, в бедност в дома на втория си баща и майка си. Освен че има „демон на пазаруване“, тя е имала своя дял от фобии и психични проблеми, както може да се очаква от някой, който е трябвало да страда от програмирането.

Струва си да се посочи кой се е притекъл на помощ на Джим Бакер, когато е бил атакуван. Например, в четвъртък, 4 октомври 1984 г., когато Джим беше атакуван, шоуто на Джим Бакър имаше шестима души, които дадоха одобрения и похвали на Джим Бакър.

Това бяха:

Роналд Рейгън

Дейл Еванс

Робърт Шулер

Орал Робъртс

Били Греъм

Рекс Хъбард

От тях този автор знае със сигурност, че всички са масони, с изключение на Рекс, който може и да не е.

Робърт Шулър, Били Греъм и Орал Робъртс са "християнски служители", които участват в използването и боравенето с роби за контрол на ума. Всички тези трима служители участват в тайни сатанински ритуали.

Последните няколко абзаца дадоха само бегла картина на интимната връзка между контрола над ума на Дисни и харизматичното движение и използването на базиран на травма пълен контрол над ума.

ДИСНЕЯНА ЗА ПРОГРАМИРАНИ И ОБСЕБЕНИ

За хората, които са били програмирани с програмиране на Disney и които са обсебени от Мики Маус и всичко останало за Disney, както и за други хора, които просто имат колекционерски дух за сувенири на Disney, има група, наречена Disneyana.

Disneyana е организирана през 80-те години на миналия век и се състои от хора, които са издигнати в култ в своята преданост към всичко истинско Disney. Някои от тях, за да изразят своята преданост външно, татуират телата си с герои на Дисни. Тази група провежда своя годишен конгрес в Contemporary Resort във Флорида.

Един от Disneyana на годишния конгрес каза,

„Ние събираме, за да запазим доброто чувство в себе си.“

Друг, когато беше интервюиран, каза,

"Ето защо всичко е любов."

Авторът знае като факт, че някои от мъжете, които са обсебени от предметите на Мики Маус и Дисни, са програмирани многократно. Един от окултните приятели на Кенет Ангер притежава най-голямата колекция на Мики Маус в света.

Кой е Кенет Ангър? Кенет Ангър, член на Магическия кръг на ЛаВей и по-късно на неговата Църква на Сатаната, е окултист и ъндърграунд режисьор.

Кенет Ангър (той избира фамилното име Ангър) е израснал върху книгите за Магьосника от Оз. Неговият биограф Бил Ландис пише, че книгите за Оз,

"положи основата за привличането на Кен към Кроули, окултиста, който ще преработи розенкройцерската мисъл в своя собствена магическа система."

Кен беше обсебен от живота и магията на Кроули.

Като дете Кен танцува с Шърли Темпъл на състезание, след като тя стана детска звезда. Кен Ангър обичаше слънчевата фалическа религия на OTO и също беше обсебен от Мики Маус.

Той прекара част от времето си в изучаване на колекцията на Мики Маус на своя приятел. Кен Ангър направи своя кастинг за филма си "Луцифер изгрява", като каза на окултни приятели и познати, че могат да изживеят своите фантазии за богиня или бог, като играят за него.

National Film Finance Corp. на британското правителство предостави 15 000 британски лири за продукцията на Lucifer Rising. Известният окултен музикант Джими Пейдж направи саундтрака безплатно. Кен Ангър играе ролята на магьосника във филма и прави ролята си на магьосник да прилича на Мики Маус във филма "Фантазия". (Ролята, която Fantasia играе в програмирането за контрол на ума, ще бъде описана в последната част на тази глава.)

"Lucifer Rising" също започва с вулкани от типа Fantasia.

Друг от добре познатите му филми е "Призоваването на моя брат демон".

Функции за контрол на ума във филмите на Дисни

Елементите във филмите на Дисни, които умишлено се влагат за контрол на съзнанието, биха отнели обеми за описание. Скоро следва подробно описание как само един филм на Дисни се използва като програмен скрипт. Fantasia беше избрана за пример.

Произволна извадка от функции във филмите на Дисни за програмиране за контрол на ума може да включва:

Когуърт омагьосаният часовник с мантия в Красавицата и звяра.

Героят Door Knob, който е дръжка, изобразен като човек в анимационния филм на Дисни Алиса в страната на чудесата, е полезен за програмиране на промени в копчетата на вратите.

The Blue Yonder е филм на Дисни за пътуване във времето на младо момче. Филмите за пътуване във времето се използват за програмиране, за да се обърка усещането за време на жертвата.

Филмът на Дисни "Анимирана азбука" има букви, които оживяват, което е полезно за програмиране.

А какво да кажем за филма на Дисни от 82 г. "Компютрите също са хора!" ?

Всички членове на илюминатите, за които този автор знае, които са получили пълен контрол над ума, базиран на травма, са били научени да проектират астрално и да изучават на астралния план това, което трябва да научат.

Филм на Дисни, който описва това, е Гуфи над денталното здраве. Това е образователен филм, пуснат от Disney през 91-ва и отново през 93-та, където Гуфи поставя вълшебна четка за зъби под възглавницата на дете, така че детето астрално да проектира към зъболекарския кабинет и докато е на астралното ниво, изучава как да има здрави зъби .

Илюминатите вярват, че дърветата и цветята са живи.

Филмът на Дисни от 1932 г. Цветя и дървета е история за две дървета, които се влюбват. Филмът описва окултното вярване, че дърветата могат да говорят и пеят. Вътрешно ще бъдат изградени системи от алтери с пеещи дървета и цветя, които представляват хора и които са алтери. Пеещите дървета дават вътрешни кодове, за да местят промените вътрешно, където трябва да отидат.

Върнете се в Оз. (1985) Този филм на Дисни започва своята история за момиче, за което се смята, че има психологически проблеми заради приказките си за Оз.

Роднините й я предупреждават да не говори за Оз. Завеждат я при психолог, който носи голям рубинен пръстен, който казва на Дороти, че електрошоковете няма да я наранят и че сме в „зората на Новата епоха“.

На Дороти се казва, че нейните спомени са „просто сънища“, които произтичат от излишния електрически ток в мозъка. Тя е изпратена в психиатрична институция, за да получи шоково лечение, защото говори за Оз. Светкавична буря й позволява да избяга от шоковите лечения и когато заспи, тя се събужда в Оз.

В Оз тя преминава през много сценарии за контрол на ума, рубинени чехли, огледала и т.н., а към края посещава злата Момби, принцесата на Оз, която държи Озма (близначката на Дороти) като роб. В крайна сметка Момби прави заклинание и омагьосва Озма в огледало.

Авторът на научна фантастика J.D. Vinge в нейното „Завръщане в Оз“ въз основа на екранната пиеса пише на стр. 211-212,

„Дороти се погледна в огледалото, видя собственото си отражение и си спомни момента, в който се беше погледнала и видя някой друг там, някой толкова като нея, че можеше да е сестра й.“

Части от този филм са заснети близо до Стоунхендж, инж. Disney пусна няколко филма по темата "Магьосникът от Оз", всички от които бяха използвани за програмиране. Оригиналната поредица от книги за Оз е от Баум.

През 39 г. MGM направи известния филм „Магьосникът от Оз“. Във филма на Дисни Трон (1982) млад компютърен гений преминава в променено състояние, където в крайна сметка се превръща в компютърна програма. След като победи MCP, той се връща в реалния свят. Това е просто скрипт за програмиране.

Екип за специални ефекти създаде 3-D свят, показвайки колко талантливи могат да бъдат хората със специални ефекти на Дисни, за да направят нещо да изглежда реално.

Този филм трябва да покаже на хората техните способности за контрол над ума. Mathematical Applications Group, Inc. (MAGI) бяха една от групите, които създадоха графиките. Disney пусна 3 видеоклипа на нови приключения в страната на чудесата, които са програмиране за контрол на ума.

Сутрин тук от 9 до 9:30, по канал 21, Дисни има шоу Страната на чудесата всяка сутрин, което е програма за контрол на ума за деца. В рамките на няколко минути този автор видя момиче да минава през огледало, споменатите 3 живота на Томазина и малка песен „Аз съм малко чайник“, където човек се превръща в чайник. Имаха и сцена "под чадъра".

Всичко това беше чисто програмиране, точно по телевизията. Разбира се, те показват Белия заек като централна фигура. ABC под егидата на Disney продуцира дълги 140 минути. филм "Дивите палми", който изобразява контрола върху ума и живота на илюминатите. Един читател на том. 2 заяви, че филмът Wild Palms не би имал смисъл, освен ако не беше прочел Vol. 2 книга, филмът има много смисъл в светлината на Vol. разкритията на 2.

Филмът изобразява как деца са отвличани, разменяни при раждането, програмирани чрез телевизионни анимационни филми, програмирани да убиват и използват електрошокови пистолети и т.н.

Филмът описва кръвни линии на илюминати и уредени бракове. Въпреки че името „Илюминати“ не се използва, ако зрителите заменят името „Бащите“ с бащите на Илюминати, те ще получат вътрешен поглед върху живота на върха. Главните контролери се обръщат от техните роби с „татко“, „татко“ или „майко“. Това е вярно за живота.

Човек, който се противопоставя на отците, заявява,

„Един ден ще се събудим и ще открием, че не притежаваме тази страна и на никого няма да му пука.

Филмът твърди, че събитията не се случват случайно. Филмът показва подземна тунелна система, която има вход, скрит от плувен басейн. Доста действителни кодове за програмиране бяха казани по време на филма, например „надолу, надолу, надолу през басейна от сълзи...“ и „сега ще тръгнем по пътя с жълти тухли“.

Филмът е създаден от Брус Вагнер, който очевидно е вътрешен човек по отношение на базирания на травма пълен контрол над ума. Фактът, че филмът е създаден, показва арогантността на вярванията на програмистите, че престъпните им действия при програмирането на хиляди малки деца няма да бъдат разкрити и че хората ще бъдат твърде глупави, за да осъзнаят, че това, което се представя като измислица, всъщност отразява това, което е случва се.

Сякаш вярват на собствения си сценарий, че АКО хората разберат, „на никой няма да му пука“.

Тъй като голяма част от програмирането на илюминатите включва създаването и програмирането на 3 алтера, свързани в триединства, не е изненадващо, че Дисни е подпомогнал подобно програмиране на триади с поредица от филми за тройки, включително:

-3 слепи мишкаря

- Три Кабайеро

-3 малки прасенца

- Три малки вълчета

-3 живота на Томасина

-Тримата мускетари

-3 нинджи

- Три котенца сираци

За програмирането на Мики Маус те излязоха с Thru the Mirror, където Мики Маус минава през огледалото в спалнята си и се озовава в друг свят (променено състояние).

Не всички филми на Дисни, които имат теми за програмиране за контрол на ума, бяха пуснати на обществеността.

В една неиздадена карикатура Пенелопе бяга от зловещо изглеждащия часовник-дядо, който я пренася в друг свят, и има друга сцена, в която Пенелопе се опитва да задържи някой, който олицетворява Вятъра.

Джордж Лукас, който режисира филма „Междузвездни войни“, който беше филм, планиран от илюминатите и използван за програмиране на илюминати, също режисира филма на Дисни „Капитан EO“. Капитан EO (който изглежда като демонично същество) отива да спаси кралицата (която изглежда като блудницата, описана като мистериозния Вавилон в Библията).

Кралицата е в плен просто защото тя и нейният народ вярват в черното и бялото (което представлява доброто и злото). Когато се отказват от такова вярване, те са спасени от Майкъл Джексън (в реалния живот контролиран от ума роб), който играе капитан EO. Това е филм за магьосничество от Новата епоха докрай.

Между другото, Майкъл Джексън много пъти е ходил в увеселителни паркове на Дисни, понякога маскиран.

Общоизвестно е, че неговото семейство Свидетели на Йехова е било много малтретирано психически и физически към децата си. Disney пусна няколко филма за това как работи умът, като образователния филм The Brain and Nervous System през 1990 г. Техният филм Runaway Brain е анимационен филм, в който д-р Франкеноли трансплантира мозъка на Мики в тяло на чудовище и обратно.

Филм от 1994 г., Puppet Masters, показва как правителствената тайна Служба за научно разузнаване се опитва да спаси САЩ от извънземни, които живеят в човешки тела. През последните години Бет Мидлър е главната актриса на Дисни.

В кн. 2, беше изложено, че тя вероятно е роб, контролиран от разума на монарха. Тя е известна със своите "промени в настроението" (промени в личността) и е имала "психически срив" през 1985 г. Очите и жестовете на тялото й са тези на програмирано множество. Тя е излязла на турне за Disney, без да печели пари, и е най-добра приятелка с Джефри Каценбърг (втори в Disney).

Между другото, Джефри Каценберг е изключително недолюбван от колегата си Сид Шейнбърг. Бет Мидлър играе Стела във филма Стела. Стела е окултно име. Във филма сценарият изглежда пригоден за Бет Мидлър и за някой, който е програмиран роб, вместо актрисата да пасва на ролята.

В края на филма Стела (Бет Мидлър) присъства на брака на собствената си дъщеря, като наднича през прозореца и гледа отвън. Това е сценарият, който дават на толкова много от частите на роб, така че да се чувстват недостойни и да се чувстват сякаш винаги са отвън, гледайки живота. За много части (личности) на робите им е трудно да се свържат с реалния живот, защото чувстват, че са отвън и гледат навътре. И тогава в истински стил на Дисни, Дисни накара Бет Мидлър да играе ролята на главната вещица във „Хокус Покус“.

Филмът Hocus Pocus прави някакъв собствен hocus pocus.

Докато се преструват, че се подиграват с магьосничеството, те всъщност преподават магьосничество. Те правят 3-те вещици да изглеждат комично. Между другото, 3-те вещици означават комбинацията от девойка, майка и баба, която илюминатите почитат. Дисни фино работи в дълбоки окултни неща, като всевиждащото око на корицата на книгата, малкото момиче, което обещава на котката (която е познат дух), че нейните потомци винаги ще се грижат за нея (вярно, защото котката беше дух на поколение).

Котката е убита във филма, но не може да умре. А Бет Мидлър като водеща вещица в костюма си, който има някаква символика на Майката на мрака, заявява, докато се готви да вземе жизнената сила от невинно момиче: „Искаме да живеем вечно, затова отнемаме живота на децата. " Това полезно забавление за деца ли е?

Капацитетът на Disney за измама се разпростира върху собствените му работници. ПР-ите набират млади хора за програмата на Disney College. Те казват на младите хора каква страхотна стъпка ще бъде това за тяхната кариера. Известно е, че те карат това да звучи като най-великото нещо в живота ви. Децата идват от цялата страна поради хитрата тактика за набиране на работа за Disney.

След това ги настаняват в жилища на Дисни, дават им черна работа и им плащат ниски заплати. Повечето хора в колежанската програма напускат разочаровани. Ако случайно на работника му хрумне страхотна идея, е известно, че служителите на Disney крадат идеята и тъй като работникът е работил за Disney, работникът ще открие, че не може да получи кредит или пари за идеята, че Disney краде и прави милиони от. Един неакредитиран създател на артикул за разпродажба на Disney каза: "буквално, те използват всеки за всичко." (Вътре в мишката, стр. 239.)

  След това ще бъде сценарият за това как филмът на Дисни Fantasia е бил използван като стандартен инструмент за програмиране от 1940 г. насам от илюминатите.


Няма коментари:

Публикуване на коментар