Звездни Цивилизации

вторник, 27 август 2024 г.

 Церемонията по закриването на Олимпийските игри беше почит към Луцифер



След като създаде сатанински ритуал за церемонията по откриването на Олимпийските игри, артистичният директор Томас Джоли завърши, както беше започнал. Церемонията по закриването, пише Уинстън Смит, беше почит към Луцифер.


Джоли искаше да „сподели силно послание и да предложи на зрителите едно наистина завладяващо колективно пътешествие: пътуване в миналото, до произхода на Игрите, но също и в бъдещето и в крайна сметка до една вечна вселена“ по време на церемонията по закриването.


Именно в неговата визия за бъдещето и вечната вселена се появи Златният пътешественик. Както го описва Variety : „Стадионът се потопи в пост-апокалиптична атмосфера, когато светлините изгаснаха и футуристичният декор светна периодично. Както беше обяснено по време на предаването, Джоли си представя дистопично бъдеще, в което Олимпийските игри са изчезнали, само за да бъдат преродени, когато ги посети Златен пътешественик.“


Не само Олимпийските игри бяха изчезнали. Джоли си представи мрачно бъдеще, в което не съществуват хора и Златният пътешественик кацна върху тъмна, пуста, безформена маса, лишена от всякакъв живот.


Някои съобщават, че според създателите зловещият персонаж е вдъхновен от няколко препратки от историческото наследство на Франция, като се започне с Духа на Бастилията. Не са дадени подробности по отношение на няколкото препратки от френското наследство. Единственото конкретно споменато е Духът на Бастилията, който също се нарича „Génie de la Liberté“ или „Génie de la Bastille“, бронзова позлатена статуя, излята през 1836 г. от Огюст Дюмон. Тази алегорична статуя представлява свободата и превъзхожда Юлската колона, разположена в центъра на Площада на Бастилията в Париж.


Церемонията по закриването на Jolly по никакъв начин не представяше свободата или духа на Бастилията, освен бронзовия/златния цвят. Златният пътешественик изглежда като златен скелет с антени на насекоми, стърчащи от черепа му и нарязани крила на гърба му.


Други съобщават, че Golden Voyager е вдъхновен от Златната плоча на Voyager , позлатена медна плоча, съдържаща звуци и изображения на човешки живот, изпратена в космоса от Франция през 1977 г.


Златният запис на Вояджър

Златната фигура на смъртта очевидно не представлява Духът на Бастилията, нито Златната плоча на Вояджър, дори и с голяма доза въображение.


Ако все още не сте наясно какво всъщност е вдъхновило Джоли да създаде Златния Вояджър, кацащ върху безплодна маса, която някога е била Земята, гъмжаща от живот, не сте сами. По-долу обаче Уинстън Смит предлага своето обяснение.


Закриване на Олимпийските игри Почит към Луцифер

От Уинстън Смит


Човек би си помислил, че след церемонията по откриването Френският олимпийски комитет ще си помисли, че ще трябва малко да изчистят нещата, за да не обиждат умишлено нормалните хора (и по-специално християните) – и да направят нещо, свързано с... Не знам … Спорт?


Но не. Те трябва да се удвоят с техния луцифериански разказ – сякаш царствата на мрака не могат да не се похвалят с това къде са в техния дневен ред, за да подкопаят света.


Но разбира се, мейнстриймът е в сила, осмивайки всеки, който посочва тази очевидна истина. Смятам, че можеха да извършат жертвоприношение на дете на закриването и пак да кажат „Не! Нищо общо със сатанинските ритуали!“ – става толкова крещящо.



Всичко е свързано със света и спорта.

Ако не сте го гледали (и не се притеснявайте, ако не сте), церемонията по закриването беше пълна с тъмни образи, предполагащи отварянето на портал, наблюдаван от купчина демонични същества 1 и самия Луцифер 2 . Някои предполагат, че порталът е бил за призоваване на древногръцки богове, но копайте достатъчно дълбоко и ще откриете, че всички те са едно и също нещо – паднали ангели.



И тази тема на портала... това препратка ли е към освобождаването на Наблюдателите, които са били вързани на земята от дните на Ной?


Кои са наблюдателите?

В първата част на 1 Енох (Книгата на наблюдателите), наблюдателите (עִירִין, iyrin) са ангели, изпратени на Земята от Бог, за да наблюдават човечеството. Въпреки това, те скоро се отклониха от небесния си мандат и развиха похотливи желания към човешки жени и под влиянието на техния водач Самяза се бунтуват, като предават забранено знание на хората и се кръстосват с тях, слизайки на планина, известна като Хермон (основно демоничен междинен пункт на Земята). Хибридните деца на тези съюзи са нефилимите, свирепи гиганти, които сеят хаос и заплашват човечеството (казва се, че безплътните духове на мъртвите нефилими са това, което бихме нарекли демони).


Самяза и неговите последователи учеха хората на различни изкуства и технологии, включително правене на оръжия, козметика, огледала, магьосничество и други умения – някои полезни, най-зли и без съмнение през цялото време поставяйки Наблюдателите като „бог“ над своите поданици ( не съвсем Божие намерение). В крайна сметка Бог решава да прочисти планетата от нефилимите с голям потоп, но първо изпраща Уриел да предупреди Ной, гарантирайки оцеляването на човешката (неподправена, нехибридна) раса 3 . След това Наблюдателите са вързани „в долините на Земята“ (Енох описва място под пустинята, Дудаел דּוּדָאֵ 4 , оградено с „остри скали“) до деня на Страшния съд. Стих 6 на Юда също споменава това: „И ангелите, които не запазиха правилното си владение, но напуснаха собственото си жилище, Той запази във вечни окови под тъмнина за съда на великия ден.“


… и видях една звезда да пада от небето на земята и на нея беше даден ключът от бездната. (Откровение 9:1)

Ами порталите?

Възможно ли е началствата и властите (и психиката на онези, които са под тяхно влияние), да очакват освобождаването на тези паднали в „деня на страшния съд“ (който може да е кратък период, а не буквално 24 часа)? В Откровение 9:1 на „звезда, паднала от небето“ е даден ключът към бездънната пропаст 5 и отваря този портал за демонични сили 6, за да се качат и да се качат на Земята.


Луцифер и неговата кохорта вероятно не виждат това „бягство от затвора“ по същия начин като Бог (т.е. инструмент за преценка), но може би го очакват с нетърпение като възможност да доминират по-пълно – кой знае какво има в ум на такова изопачено същество! Каквото и да е, не е добре.


Това, което виждаме да се показва на тези големи събития, тези пророчески изказвания на бога на въздуха, разкриват нещо от истинския дневен ред, голямата картина на това, което се разиграва на земята. Можем да се увлечем от подробностите за трансджендъризма, имиграцията, технокрацията и т.н. и да пропуснем всеобхватната тема – планът на Луцифер да бъде бог и цар над цялата Земя и по дяволите с всички (съвсем буквално). Всички тези други подробности са важни и ние трябва да се противопоставим на такова безбожие, но основната ни война е с началствата и силите, които господстват над хората по света – истинските кукловоди, ако желаете. Нека не ги прославяме, подкрепяйки сценичните им изяви!


Не, нищо общо с определен паднал ангел, достигащ обратно до небето или завръщането на Вавилон, или нещо такова демонично... Не, става дума само за спорт – нищо за виждане тук, глупав теоретик на конспирацията.

Бележки:

1 По-скоро приличате на извънземни „сиви“ – изненада, изненада.

2 Създателят на главната фигура може наистина да вярва, че тя представлява златния диск, изпратен в космоса (Златния пътешественик), но аз не го вярвам – просто изглежда демонично и го поставих в контекста на демоничните фигури с портал (за който те ще кажат, че е и космическият диск), тогава рисува много тъмна сатанинска картина. Това е от творческата енергия на една нация, която практически няма християнство, така че може да бъде простено, че е напълно в неведение, когато става въпрос за манипулацията на Сатана върху всяко тяхно движение.

3 След потопа също имаше нашествия на паднали ангели и нефилими/гигантски фигури („могъщи мъже от древността“), които вероятно са вдъхновили голяма част от гръцката митология. Един от мандатите за Израел да влезе в обетованата земя беше да убие всички хибриди – по този начин унищожаването на всички в определени градове, където хибридите процъфтяват.

דּוּדָאֵל 4 Божият котел.

5 φρέαρ – кладенец, дупка в земята за вода или държане на други неща и се използва образно, за да опише ямата на бездната (защото се смята, че долният свят нараства по размер, колкото повече се простира от повърхността на земята и така приличат на казанче, чийто отвор е тесен).

6 Откровението е пълно с метафора и фигуративен език – освободената демонична сила е малко вероятно да се разглежда като истински скакалци с лица на хора и корони на главите им (може би в невидимото царство, но вероятно не във физическото). По-скоро говори за опустошителна сила, на която е дадена власт за известно време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар