Звездни Цивилизации

понеделник, 30 септември 2024 г.

 Откъде е храмът на Аполон в Павловската градина?



Откъде е храмът на Аполон в Павловската градина край Санкт Петербург?

Когато историците ни обясняват наличието в Русия на древни сгради в „античен“ стил на „модата за античността“ на клана Романови, те очевидно са или напълно некомпетентни по въпросите на историята, или умишлено ни лъжат, криейки истина...



Храмът на Аполон в Павловската градина


Когато историците ни обясняват наличието на територията на Русия на стари сгради, направени в характерния „античен“ стил на „модата за античността“ на императорите от династията Романови, те очевидно са или напълно некомпетентни по въпросите на нашето минало , или умишлено ни лъжат, прикривайки истината за това какво всъщност се е случило през миналите векове. Между другото, именно поради тази причина са скрити бедствията от близкото минало, които коренно промениха живота на човечеството. И е много вероятно последният път, когато такива „драматични“ промени са настъпили през втората половина на 19 век, когато след някакво глобално катастрофално събитие започват масово да се произвеждат всякакви исторически фалшификации.


Защо и кому беше необходимо? Разбира се, това беше необходимо за онези световни елити, които преразпределиха света след катастрофата, превръщайки се в доминираща сила в него. Точно от това се нуждаят, за да не знае никой истината, че такова състояние на нещата в живота на човечеството не винаги е било така и преди глобалната катастрофа и световната война от 19 век светът е бил съвсем различен. И това изобщо не беше „мода на древността“ през периода на междупоточната (по терминологията на О. Павлюченко ) цивилизация на съхраненото наследство на една единствена ведическа (древна) цивилизация от „златния век“. Цивилизация, загинала по време на световен потоп още по-рано - някъде между края на 15-ти и началото на 17-ти век.


Все още е рано да се говори със сигурност за по-точна дата на тази катастрофа поради промени в календарната система, хронология и много „хронологични измествания“. Само едно е ясно - най-малко 90% от населението на тази цивилизация е загинало в древния потоп, а онези, които са оцелели, са успели да възстановят само част от някогашните древни технологии. От тук идва тази „мода на античността” и наличието на старинно изглеждащи сгради по целия свят. Тук е и т.нар Романови и техните придворни благородници, всички дворци са били с античен вид с ведически символи и статуи на древни богове, толкова необичайни за каноничното християнство. Също така на някои монети и много официални карти от 18 век виждаме същата тази характерна антична тема.


И така, в необятността на информационната мрежа попаднах на една интересна гравюра от 1813 г., направена от гравьора С. Галактионов по оригиналната рисунка на С. Шчедрин . Тази гравюра, озаглавена „Изглед към колонадата на Аполон с каскада в Павловск“, се съхранява в частната колекция на Ф. Шилов в Санкт Петербург, а през 20-те години на миналия век е прехвърлена в Държавния музей за изящни изкуства. Но в същото време надписът на самата картина е малко по-различен от официалното й заглавие и гласи: „На Нейно императорско величество императрица Мария Фьодоровна Изглед към храма на Аполон с каскадата в градината на Павловския дворец . За тези, които не са забелязали разликата, ще обясня: надписът на самата картина говори конкретно за „ храма на Аполон “, а не за „ колонадата “, както е в официалното му име.


Защо официалното заглавие на картината е толкова умишлено изкривено? Да, защото тогава става ясно, че никакво юдео-християнство в познатата версия от втората половина на 19 век тогава не е съществувало, а Старият завет все още не е бил наложен у нас като „свещено писание“ от новия свят елити. Е, наличието на храм на Аполон на територията, съседна на кралския дворец, само показва, че религията на императорския дом и благородниците на кралския двор изобщо не е християнството, а пантеонът на древните богове, водени от Аполон. И това напълно потвърждава версията на О. Павлюченко. И ако разгледаме този храм на Аполон по-подробно, ще видим, че той е направен под формата на отворена колонада във формата на кръг, в центъра на който стои статуя на бог Аполон. Но аз лично вярвам, че по време на цивилизацията между потопа подобни храмове вече са били „карго култ“ към изгубените технологии на древната цивилизация, когато тези структури изобщо не са били религиозни, а технически структури с различни функции, базирани на древните технологии на „златен век“, изгубен след потопа“.


Ето защо след древния потоп вместо самите устройства се появи поклонението пред пантеоните на древните богове. И ако разгледаме подробно друг фрагмент от тази гравюра, тогава и там ще видим всички характерни черти на древни изображения, които не отговарят на каноните на „православното християнство“. Например, можем да видим красив каменен сводест мост, очевидно изграден по древни технологии от стандартен бичен камък. Но основното не е това, а фактът, че мостът е украсен с четири статуи на кентаври , които са ни известни от древната митология на Древна Елада. Но според официалната история Елада се е намирала на територията на днешна Гърция, а не в предградията на Санкт Петербург.


Въпреки това в самия Санкт Петербург и около него виждаме доста градове, в старата част на които има сгради с античен вид. Същото като самия Павловски дворец. Така че може би Елада и Етрурия (които официалните историци наричат ​​„Древна Гърция“ и „Древен Рим“) са били просто отделни провинции на една ведическа (древна) цивилизация от „златния век“? И картината на миналото изглежда така: преди около 500 години на Земята все още е съществувала една единствена ведическа древна цивилизация, която е притежавала уникалните технологии на „златния век“. Тогава световен потоп унищожи тази цивилизация, като не повече от 10% от нейното население оцеля.


След нея имаше така наречената „междупотопна цивилизация“, която продължи до средата на 19-ти век, когато нова, макар и по-малко разрушителна катастрофа, вероятно причинена от падането на фрагменти от разпадналата се комета Биела в земната атмосфера, отново промени баланс на силите на планетата. Предполагаемият модел на тази (и предишна) катастрофа беше доста ясно и логично очертан в неговите видеоклипове от О. Павлюченко . По време на цивилизацията между потоците вече не беше възможно да се възстановят повечето от уникалните технологии на „златния век“ и затова много възстановени древни електроцентрали и други технически структури започнаха да се използват като „древни храмове“ като „култ към товара“. ” В същото време Ватикана се превърна в център на света , който извърши тотална фалшификация на историята и скри в своите трезори откритите артефакти на една единствена ведическа цивилизация.


След това, предполагаемо в периода 1842-1852 г., се случва друга катастрофа, следствие от която са първите етажи на старите сгради, покрити с глина и пръст, както и неблагоприятните климатични промени. След него англо-френските експедиционни сили в интерес на новите „господари на света“ извършиха окупация на различни територии и „почистиха“ и скриха оцелелите артефакти на древни и междупотопни цивилизации. И, разбира се, те се нуждаеха от нови версии на науката, историята и дори религиите. Ето защо в Русия след т.нар. По време на „Кримската“, а всъщност световната война, е наложено юдео-християнството и всички древни църкви са подложени на тотална реконструкция и вътрешни промени, за да отговарят на каноните на новата религия.


Също така през втората половина на 19-ти век бяха произведени много исторически фалшификации, предадени ни като истински източници от предишни векове, а в науката почти всички открития и изобретения от предишни епохи бяха приписани на английски и френски учени и инженери . Но в същото време уникалните технологии за евтина енергия, които все още съществуваха, бяха скрити и вместо тях човечеството беше поставено на „петролна и газова игла“. И затова слугите на паразитната античовешка сила преследваха информационно Н. Тесла и други видни учени и изобретатели, дръзнали да преоткрият „забранените” знания, скрити от човечеството.


Разбира се, всичко казано по-горе е само хипотеза и все още нямаме конкретни доказателства за това. Но официалната версия на историята, която ни третират в учебниците, е до голяма степен изопачена и фалшифицирана. И не само в тълкуването на реални събития, но и в измислянето на отделни истории за различни народи, изкуствено разделени на държави, както и в налагането на една абсолютно недоказана като неизменна истина - хронологията на Скалигер-Петавий.

Източник



Няма коментари:

Публикуване на коментар