Звездни Цивилизации

четвъртък, 18 април 2024 г.

 ДЕЦАТА ИНДИНГО 



„Децата индиго“ е името, дадено на много специална група същества, които са избрали да се въплъщават на нашата планета с определена мисия и цел.

Името "индиго дете" се отнася до цвета на душата на Индиго, което показва Главна душа, която служи като учител или лечител. Всяко дете индиго ще поеме тази мисия на преподаване или изцеление по някакъв начин, често просто като бъде това, което е.

Индиго идват на нашата планета отдавна. Някои твърдят, че Исус и Буда са били Индиго, тъй като тяхната мисия в глобален мащаб е била да учат и лекуват и да променят съзнанието на човечеството.

В близкото минало Индиго започнаха да се въплътяват на планетата във все по-голям брой след Втората световна война, в подготовка за глобалната промяна, която преживяваме сега. Те се превъплъщават сред "бейби бум" поколението на петдесетте и са родени от "децата на цветята" на шейсетте. Въпреки това, на този етап не е имало достатъчен брой от тях на планетата, за да предизвикат значителни промени.

След това, през 70-те години на миналия век, пристигна първата поколенческа „вълна“ от деца индиго. Тези същества сега са в края на двадесетте и началото на тридесетте години и са истинското поколение "войни", което е започнало процеса на предизвикване и промяна на старите системи.

Те бяха последвани през осемдесетте и деветдесетте години от Индиго с нарастваща чувствителност и финес, до края на 1990-те и началото на 2000-те, когато към тях се присъединиха Кристалните деца, различен вид духовни воини.

Как да разпознаем индиго

В работата ми често ме питат как да разпозная Индиго.

Очевидният отговор би бил да проверите цвета на аурата. Но не, не всички индиго имат тъмносини аури през цялото време. Терминът "Индиго" се отнася до състояние на душата, а не до "цвят" на аурата, който при обикновения човек се променя от ден на ден в зависимост от настроението и интереса. Ясновидци, които четат състояния на душата, може да са в състояние да идентифицират Индиго.

Въпреки това е лесно да се разпознае Индиго по тяхната чувствителност, креативност, духовност и общи поведенчески модели.

Като деца те приличат много на другите деца, въпреки че често са физически красиви с проницателни очи. Те винаги са много интелигентни и пълни с въпроси и изисквания. Те са енергични и активни и имат силна воля и силно чувство за собствената си стойност и важност. Те знаят, че са специални и че са тук, за да направят нещо значимо.

Те са ориентирани към десния мозък и обикновено са привлечени от занимания на десния мозък като музика, изкуство, писане и духовност. Те обичат кристали, рейки, медитация и йога.

Те са много страстни и силно лоялни към приятелите си, от които често имат много. Те вярват в честността и комуникацията в отношенията. Те често са объркани от нечестност и манипулация и други форми на егоистично поведение, считани за нормални от по-възрастните.

Тяхното отношение към парите е или да ги отхвърлят като ненужни, или да са много наясно с тяхната сила и да се стремят, често успешно, да създадат охолство за себе си.

Ключова характеристика на Индиго често е гневът. Те няма да бъдат нареждани от така наречените „авторитетни фигури“. На дълбоко ниво Индиго не признават "авторитет". Те знаят, че всички сме равни, и затова са вбесени от тези, които поемат власт и се държат диктаторски, независимо дали са родители, учители или шефове.

Това е мястото, където те са важни като учители - те ни учат да притежаваме собствената си сила и да уважаваме себе си, като не даваме силата си на онези, които я изискват.

Те ни учат допълнително да ценим своето творческо и духовно аз и да не отдаваме толкова голямо значение на материалния успех.

Детето индиго

Индигото като дете е активно, енергично и с въображение. Те могат да се забавляват и да играят в собствените си светове с часове. Те често имат въображаеми приятели и обичат феи и делфини.

Момчетата често имат по-голяма склонност към хиперактивно и разрушително поведение. Това вероятно е културно обусловено от нуждата на нашето общество да изрази мъжкото господство, което се усвоява от тях на ранен етап.

Изключителната интелигентност на Индиго може да дразни възрастните. Те няма да бъдат "казани какво да правят", но ще искат да обсъждат и да преговарят за всяка инструкция. Докато родителите не научат, че са научени да уважават правото на избор на детето и да почитат този избор, те ще продължат да се сблъскват на всяка крачка с борби за власт и битки на волята.

Правилният начин да се справите с Индиго е да имате желание да преговаряте

обяснете възможностите за избор на оферта.

Грубите инструкции „правете каквото ви се каже“ само ще предизвикат враждебност или безразличие.

Индиго често силно не харесват училището. Те се отегчават от (за тях) бавното темпо и повтарящите се задачи, смятани за подходящи за деца от учители, които не разбират тяхната интелигентност.

Те се борят с авторитет и натиск от връстници, което може да бъде доста непосилно за млада душа Индиго с малко истинско разбиране за „властта над другите“, състоянията на доминиране и подчинение, които са общи за земното общество.

Проблемите, срещани в училище, включват ADD и ADHT, резултат от скука и раздразнение. Обучителните затруднения като дислексия често също отразяват алтернативни начини на съществуване и мислене, използвани от Индиго.

Индиговият юноша

Подобно на повечето юноши, Индиго ще достигне състоянието на преход в пубертета и ще стане мрачен и вътрешен, когато тялото се промени. Въпреки това, на този етап младите Индиго често започват да прозират интензивния материализъм и драмите на жертвите, които формират основата на живота на повечето възрастни в съвременния свят.

В този момент те често се „откъсват“ от тези начини на живот и избират „алтернативи“, които смятат за по-смислени или по-забавни или просто предизвикателни за възрастните.

За съжаление, много от тях включват културата на наркотици и различни партита в транс, които включват химически предизвикани състояния на блаженство, които са краткотрайни и пристрастяващи.

В този момент юношата изразява своя гняв и отхвърляне на система, която не предлага нищо ценно за душата Индиго. Родителите могат да водят децата си на програми за рехабилитация, но те наистина трябва да се запитат защо такива интелигентни и креативни същества често изглежда искат да се самоунищожат.

Друга форма на саморазрушително юношеско поведение възниква, когато детето възприеме ценностите на родителите и се стреми да преуспява. Това може да бъде плашещо, тъй като Индиго по природа са изключително надарени и талантливи.

Тези Индиго често развиват феноменални академични и технически способности, за да получат признание и успех, но жертват емоционалното си развитие, което може да бъде изключително вредно в по-късен живот, когато се стремят да създадат значими партньорства.

Младият възрастен индиго

На двадесетте и началото на трийсетте Индиго обикновено попадат в една от двете групи.

Първата група следва пътя на „юпито“ и създава богатство, обикновено чрез кариера в ИТ или изкуствата. Те търсят стабилни връзки и да имат деца и да създават семейства. Но те се борят с изискванията и нормите на системите за брак, семейство и заетост. Техните индигови души се стремят да изразят своята същност и да останат верни на това, което са, като същевременно постигат "успех", както се диктува от нашата култура.

Втората група избира да „отпадне“ и често хората пътуват много, стават „глобални граждани“ и се борят да се установят на всяко едно място. Тези хора често нямат фиксирана кариера или работа и водят алтернативен начин на живот, който включва наркотици. Въпреки че често твърдят, че са щастливи, те също са разочаровани от неспособността си да бъдат икономически способни да преследват „нормалните“ дейности за създаване на семейство и принос към общност.

И двете групи се опитват да предефинират какво означава да бъдеш възрастен в съвременния свят и да намерят начини да живеят своята истина, като същевременно намират щастие и стабилност като възрастни.

Те са поколението, което определя нови избори и нови възможности за живот на възрастни на Новата Земя.

Разбиване на системи - Индиго и образователната система

Областта от обществения живот, в която Индиго са имали най-голям ефект, е образователната система. Както споменахме по-рано, Индиго са предимно хора с десен мозък, които са енергични и активни. Те не обичат да седят неподвижни за дълги периоди, да им се казва какво да правят и да се отегчават от повтарящи се задачи, които не ги предизвикват. Тъй като това като цяло определя училищния опит, очевидно е, че Индиго ще имат проблеми и ще създават проблеми.

Ориентацията на десния мозък означава, че много индиго се борят да запазят интереса и фокуса си върху училищната програма, предназначена за дейността на левия мозък. Тяхната нужда да изразят енергията си в движение и да облекчат скуката си означава, че са неспокойни и могат да бъдат разрушителни. Когато започнат да изостават от връстниците си, те могат да станат стресирани и тревожни.

Обичайните диагнози, поставяни на Indigos, са ADD (разстройство с дефицит на вниманието) и ADHT (разстройство с дефицит на вниманието и хиперактивност), които се считат от медицината за разстройства с "минимална мозъчна дисфункция". Родителят трябва да избира между определянето на детето си с патологичен етикет или приемането, че детето представлява следващата стъпка в човешката еволюция и нито има нужда, нито иска да прекарва 6 или 7 часа на ден, седейки зад бюрото, когато му се казва какво да мисли.

Нека си признаем – училищната система е остаряла и неработеща. Училищата първоначално са предназначени да образоват децата от висшите класове, които са имали богатството и времето да посветят на умствени занимания като знак за тяхното превъзходство. Постепенно през 19 и началото на 20 век образованието става всеобщо.

Но какво всъщност прави училищната система? Повечето индиго са съгласни, че това, което се преподава в училище, рядко е от значение за реалния живот. Това ги ограничава до умствено или „главно“ преживяване и повечето Индиго искат опитът от реалния живот да бъде техен учител.

В допълнение, седенето зад училищния чин в продължение на 6 часа на ден не се разглежда като нещо повече от обучение за седене зад чина в офиса в продължение на 8 часа на ден или повече и повечето Индиго не проявяват интерес към този жизнен път.

Съвременните училищни класове в Южна Африка обикновено се състоят от около 30 деца и един учител. Системата функционира, защото децата са съгласни да бъдат контролирани от учителя. Въпреки това, тъй като все повече индиго казват „не“, системата започва да се проваля.

Може би индиго ни учат, че има по-добри начини за учене. Може би, освен няколко часа на ден основно ограмотяване и смятане, детето на бъдещето ще избере проекти, които да следва в общността под надзора на родители или учители. Те могат да бъдат ориентирани към "реалния живот" и да бъдат от полза както за обучаемия, така и за общността.

Междувременно все повече индиго казват „не“ на формалното училищно образование.

Индиго Истории

Това са реални житейски преживявания, извлечени от работата ми с Indigos.

Срещнах Алисън, когато тя беше на 15 и току-що беше напуснала училище. Тя беше привлекателна, интелигентна и чувствителна. Тя идва от заможно семейство, баща й е уважаван лекар.

Алисън категорично отказваше да ходи на училище и се беше забъркала с наркотици. Родителите й, не знаейки как да се справят, бяха принудени да й позволят да напусне училище и да се справи с проблема си с наркотиците и бунтарството си. Тя беше настанена в програма за рехабилитация от наркотици.

Тя искаше да изучава Рейки и лечение с кристали, но наистина беше твърде незряла, за да бъде лечител.

В крайна сметка тя става модел и успява да си намери работа в Лондон и Токио. Тя спечели големи суми пари и успя да обиколи света. Тъй като беше привлекателна, тя нямаше недостиг на мъже в живота си.

Как да кажеш на Индиго като Алисън, че трябва да ходи на училище? Тя явно не го направи. Тя успя да живее живот отвъд това, към което повечето хора се стремят, без да прекарва години в училище и университет.

Това е типично за Индиго: те разработват системата и след това я използват в своя полза, вместо да бъдат контролирани от нея.

Питър, от друга страна, изпада в дълбока депресия през последната си година в училище. Той напусна не поради натиска на работа, а защото успя да види безсмислието и илюзията на училищната система. Баща му бил против, но майка му, с която живеел, била склонна да разреши пътуването му.

След няколко месеца на справяне с депресията си, Питър решава да не се връща в училище, а да следва техническа диплома, за която не му трябва диплома за училище.

Тази опция му даде време да проучи другите си интереси в живота, алтернативното лечение и по-здравословния начин на живот.

По-трагична е историята на Джамила, младо азиатско южноафриканско момиче, което също е напуснало училище в последната си година. В случая на Джамила, нейните родители са били академични отлични постижения и Джамила всъщност се е поддала на натиска да се представи, както и на потиснатия гняв от „отсъствието“ на родителите си от живота й, докато е преследвала кариерата си.

Тя е изключително надарена, чувствителна и любяща, както и красива. Но тя разви хранително разстройство като сигнал, че всичко в нейния свят не е наред.

За съжаление, родителите й възприеха подхода „детето като проблем“ и се опитаха да намерят някой, който да я „излекува“. Те не можаха да разберат, че собственото им поведение и системата, в която процъфтяваха, бяха враждебни към тяхната дъщеря Индиго и нейния нежен и чувствителен подход към живота

След това, от по-леката страна, е историята на 4-годишната Ким, която информира майка си, че няма да ходи на училище. Тя възнамеряваше да стане майка, когато порасне, и за това, каза на мама, нямаше нужда да ходи на училище. Майка не се съгласи и Ким беше записана в местното валдорфско училище.

Образователните системи Валдорф и Монтесори се считат за най-добрите налични за Индиго в момента.

Много родители Индиго също избират опцията за домашно обучение, която позволява по-голяма гъвкавост на подхода, като същевременно гарантира, че детето получава необходимото образование.

Разбиване на системи - Индиго и медицинската система

Друга област, в която Индиго се усеща, е медицинската система. Това е резултат от медицинските диагнози ADD и хиперактивност, или „минимална мозъчна дисфункция“. Отговорът на медицинската наука е лекарство – обикновено Риталин, понякога Прозак.

Виждал съм дете на седем години на предписан от лекар антидепресант. Чувал съм уважаван педиатър да препоръчва деца на тригодишна възраст да бъдат слагани на Риталин.

Има много дебати за плюсовете и минусите на Риталин и аз няма да навлизам в това тук. Достатъчно е да се каже, че Ritalin е лекарство от класа на амфетаминовите стимуланти. Той има странични ефекти и симптоми на отнемане, а също така води до пристрастяване, ако се използва неправилно.

Значението на този дебат по отношение на Indigos е, че много хора сега поставят под въпрос медицинска система, която дрогира малки деца със стимуланти, които променят мозъчната химия като начин за справяне с поведение, което не съответства на „нормата“ на „средностатистично дете“.

В моята работа с деца съм се сблъсквал с деца, които варират от надарени и „блестящи“ до такива с аутизъм и учещи затруднения. В това пътуване стигнах до убеждението, че няма такова нещо като „средностатистично дете“. Всяко дете е като снежинка – уникално и индивидуално, със своите нужди и желания.

И все пак образователната система е насочена към „средното дете“ и ако едно дете не се съобразява с този модел, то е упоено за конформизъм.

Д-р Питър Бреггин, американски психиатър, който е против употребата на риталин, посочва, че това, което се определя като ADD или ADHD, е просто проява на дете, което функционира в "единия край на енергийния спектър" - високия край!

Хората, които работят с Индиго, предпочитат да наричат тези деца "кинестетични учащи" и да предполагат, че те се нуждаят от начини на учене, подходящи за техните енергийни нива, вместо Риталин.

Доказано е също, че диетата има голям ефект върху децата. Стимулантите в кофеина, рафинираните захари и хранителните добавки имат отрицателен ефект върху децата, които вече са много енергични. Елиминирането на тези храни и концентрирането върху пресни и органични храни е известно, че помага да се балансира свръхстимулираното Индиго. Всъщност много индиго предпочитат този вид диета, ако имат достъп до нея. Но заетите родители често влошават проблемите, като хранят децата си с преработени и полуфабрикати, които разстройват чувствителните им системи.

Индиго ни учат отново на важността на холистичния начин на живот, естествените терапии и лечение и естествената, непреработена храна.

Те също предизвикват медицинска система, която гледа на фармацевтичните лекарства като на „магически куршуми“, независимо от последствията и страничните ефекти.

Нещастното Индиго

Ако на Индиго се даде възможност да изразят кои са, ако бъдат почитани и уважавани, те могат да станат изключително чувствителни, любящи и надарени хора. Ако не, те са склонни да станат саморазрушителни и дисфункционални.

Високата честота на злоупотреба с наркотици, хранителни разстройства и дисфункционално поведение сред Индиго е индикатор, че начинът, по който живеем, е нефункционален.

Моля, никога не им казвайте, че не са достатъчно добри.

Индиго се раждат със силно чувство за „мисия“. Те са духовните воини на Индиговия лъч. Те знаят, че имат нещо наистина специално за правене на тази планета.

И все пак, от момента, в който пристигнат, те са бомбардирани с негативни послания, които засягат самочувствието им. От момента, в който започнат да ходят, има постоянно „не прави това/не прави това“, до съобщения, които казват „ти си глупав“. Виждал съм четиригодишно дете, което ме информира, че за съжаление е глупава. Колко вредно е това, особено за Индиго.

Ако Индиго е накаран да се чувства безполезен и недостатъчно добър, те са склонни да се чувстват неудачници. Те са се провалили в мисията си и това ги прави депресирани, ядосани, невротични и саморазрушителни.

Така че, моля, ако сте родител или се грижите за Индиго, уверете се, че потвърждавате тяхната стойност и стойност. Уважавайте ги такива, каквито са, независимо колко различни са от вас. Децата не са предназначени да бъдат клонинги на своите родители или да носят стремежите на родителя.

Позволете им да бъдат това, което са, и те ще процъфтяват и процъфтяват.

Още индиго истории

Работил съм с много Индиго, за да им помогна да балансират живота си и да бъдат успешни.

Деветгодишната Соня дойде при мен със силна екзема по цялото тяло. Тя спеше лошо и беше тревожна и депресирана. Насочих я към хомеопат за лечение на екземата. Хомеопатът използва хомеопатични и натуропатични лечения заедно с диета.

Когато работех със Соня, използвах енергиен баланс, кристали и техники за визуализация, за да й помогна. След няколко месеца майка й съобщи, че екземата е почти напълно изчистена и че е щастлива и се радва на живота си.

Двадесет и четири годишната Лара дойде при мен в дълбока депресия. Тя беше безработна, въпреки че беше квалифициран художник. Тя плачеше през първите ни сесии. Работих с нея интензивно в продължение на около 18 месеца, като я виждах веднъж месечно. Използвахме техники за емоционално изчистване и регресия, заедно с енергийно балансиране и терапия с кристали.

Лара намери работа, която отговаряше на нейните таланти, и в крайна сметка се премести на такава, която включваше пътуване.

Тя беше развълнувана от смените и промените в живота си в резултат на духовната работа. Освен това социалният й живот се подобри и тя напусна дома на майка си и започна да дели къща с приятел.

Няма коментари:

Публикуване на коментар