Звездни Цивилизации

понеделник, 13 април 2020 г.


ДУШИ БЛИЗНАЦИ

Много хора казват че са били отхвърлени от своя близнак
Единия вариант е временно вселяване на душата близнак в земен човек както беше при мен ,другия вариант е объркване на душа близнак със сродна душа което е в повечето случай на хората .
Може наистина да сте срещнали близнака си ,но зависи и до какво ниво сте си спомнили (защото е на степени) ако е на дълбоко ниво а не повърхностно и бъдете отхвърлени настъпва ужасна унищожителна мъка както беше при мен ,беше временно вселяване и ми отне време да го разбера,разбрах едва след второто вселяване на близнака ми ,беше вселяване на изцеляване и така бях спасен . Темата близнаци е много опасна , и не за всеки може буквално да умреш от това.
Срещал съм коментари на хора който твърдят че са срещнали близнака си, но по такъв начин се изразяват небрежен показва колко повърхностно ниво им е било дадено ,такива хора дали изобщо са срещнали не близнак а сродна душа е много съмнително.
Това не комерсиална страница за насърчаване на намиране на близнака ви ,това ако е планирано да се случи ще се случи няма нужда от насилвате или да си мислите че всеки може да е вашия близнак ,тази тема колкото и да е прекрасна и приказна толкова и много опасна дори за силни духове.
Може би повърхностното спомняне е по добре ,въпреки че дълбокото спомняне е мн красиво и с мн хубава дълбока болка мъка но мн енергия губи и там вече става опасно.

Души близнаци да бъдат заедно на земята е трудно и голяма рядкост, те са заедно най вече когато са във високите измерения.


ТЕРА Новата ЗЕМЯ

Няма коментари:

Публикуване на коментар