Звездни Цивилизации

петък, 3 април 2020 г.


Момичето говори за ангелите и „Небесното царство на душите“


Ученичка от Япония може да общува с ангели от детството. Както самата тя казва: „От раждането си мога да общувам с богове и ангели. Затова винаги съм вярвала, че това не е необичайно.“

През 2016 г. Сумире участва в документалния филм „Договор с Бог“, който е посветен на спомените на дете в утробата.

Понякога Sumire провежда срещи, които винаги предизвикват сълзи в публиката; слушателите казват, че „всяко изказване има дълбоко значение“.

Фрагменти от книгата на Сумире, ученик от 5 клас от Япония, „Преди да се родя, Бог ми каза…“

„От раждането си мога да общувам с богове и ангели. Затова винаги съм вярвал, че това не е необичайно. Но сгреших

Мама също говореше с богове и ангели от раждането, но татко и приятели не разговаряха с тях.

Спомням си, когато бях във втори клас, разказах на майка ми за небесни неща, майка ми много се изненада и ме попита: "Откъде разбрахте !?"

Бях изненадан от реакцията на майка ми. В крайна сметка винаги съм смятал, че не се различавам от другите. Но мога да направя повече от това.

Виждам аурата на човек, мога също да видя дете в стомаха на майката и да говоря с него. Има много повече, но просто не знам как да го изразя с думи.

Понякога някой казва: „Ах, как завиждам на Сумира“. Въпреки че имам такива способности, не чувствам, че "само аз съм специален." Защото всички хора са уникални. Няма човек, който би бил по-специален. Всеки е уникален! ”

„Царството небесно е място, където живеят душите, боговете и ангелите на Вселената. Има повече от едно царство. Просто казано, в небесното царство все още има царства.

Всички царства имат едно и също име и всички те се наричат ​​царство небесно. Как да разграничим тях? Всъщност и аз не знам. Просто се оказва, че ги различаваме, това е невероятно.

В небесното царство има толкова много невероятни неща.

Винаги се случват щастливи събития. Царството небесно е царството на щастието. В небесното царство обаче има не само царството на добрите богове. Има и царство на лоши богове.

В такова царство живеят лоши богове, лоши ангели и лоши души. Лошите богове насърчават хората да вършат зли дела. Но ако хората вършат добри дела, добрите Богове ще ги вдъхновят.

Затова от тази минута започнете да правите добро, започнете с малки. И добрите Богове ще бъдат на ваша страна ... Когато от все сърце изказвате благодарност на Боговете и ангелите, които ви защитават, те ще ви покровителстват.

Какво са добрите дела?

Например да се усмихваш на хората, да слушаш другите, дори такава дреболия се счита за добро дело.
Усмивката не трябва да бъде привързана, истинска усмивка се появява сама, когато сте щастливи ...

Щом човек започне да се усмихва, всички се усмихват. Усмивката е заразна. Мисля, че всички са преживели това. Накратко, силата на усмивките е безгранична. Казвам със сигурност: усмивката може да донесе щастие на всички.

Боговете и ангелите искат хората да „живеят щастливо и без съжаление“. И искат хората да знаят това.

Трябва да живеете щастливо. Животът започва с щастие и завършва с щастие. С усмивка започва и усмивка завършва. В края на краищата всеки се надява да отиде в царството небесно.

В този случай трябва да живеем щастливо, без да съжаляваме. Когато дойдете в царството небесно, можете да се похвалите: "Ах, колко щастлив съм живял!"

"Хората живеят, за да изживеят различни преживявания, но щастливият и радостен живот също е една от целите на нашето идване на земята."


Източник: https://earth-chronicles.ru/news/2020-03-27-138902

Няма коментари:

Публикуване на коментар