Звездни Цивилизации

неделя, 1 ноември 2020 г.

 „Руският“ балет никога не е бил руски. Цялата истина за балета и театрите



Балетът, театърът, киното и други „изкуства“ отдавна са поставени в услуга на нашите врагове. Вместо да обучават зрителите на положителни примери от истински герои, те служат за корумпиране и налагане на фалшиви ценности ...

 


Цялата истина за балета и театрите


За първи път предизвикателство е хвърлено пред световната система и нейните общоприети „ценности“. Не се страхувайте от истината, дори ако целият свят е против нея . Истината не зависи от общественото мнение. Истината винаги е неудобна при преследването на тълпата. Тук и сега.


Какво е талант? Хората са толкова смаяни и глухи, че дори не се замислят за това какво ги принуждават и по какви ценности живеят. Например, когато ни кажат за друг актьор, да речем Том Ханкс , колко е талантлив, тогава мнозинството дори няма да се замисли какъв е талантът на актьора, който играе капитана на самолета Чесли Съленбергер , спасил живота на 155 души? Ето Чесли , който спаси живота на нечии деца и майки - това е ТАЛАНТ ! И този, който не спасява, а само ИГРАЕ тези герои, това не е талант, а имитация. Не актьорите трябва да получават милиони за играта , прославени във всички медии и телевизионни програми, а истински герои като Чесли... Актьорството е форма на шизофрения. Достойните хора не се правят на някой. Те не играят, но наистина го правят и не имитират, че летят, спасяват и т.н.


Цялата истина за балета.  „Руският“ балет никога не е бил руски


На върха на нашето общество не сме поставени и прославени не герои и професии, които спасяват животи, създават ползи, от които зависи развитието на човечеството, а тези, които играят тези герои, неусетно пренасяйки славата си върху себе си - играят актьори, актриси, танцьори, певци, модели , футболисти, перверзници и тяхната професия ( доходите на танцьори, актьори и т.н., повече от лекарите, които спасяват животи! ) Смятате ли, че техните игри, танци, картини на известни художници могат да струват повече от живота на дете, което се нуждае от операция? Това е цялата ви духовност, ако изпълненията и доходите на „вашите“ идоли струват повече от живота на вашите деца или живота на военни, пожарникари ... които се отказват от най-безценното за живота на другите - живота си! но те получават стотици пъти по-малко от тези футболисти, музиканти, телевизионни водещи и актьори. Казвате, че хората го харесват. Страшно е, че хората са толкова зомбирани, че дори не се замислят за несправедливия свят, в който живеят, учат се от детството да се отнасят несправедливо към хората, себе си и децата си. И тогава те могат да бъдат манипулирани, да впариват всичко, могат да бъдат ограбени, доведени до клане, организиране на следващите революции и войни. И всичко започва с култура . Истинската култура просвещава човека, учи го да мисли и псевдо-изкуствата действат само върху емоциите, като изключват мисловния процес.


Казаха ни, че техните игри, балет са трудна работа!? Може би техните танци и игри са по-трудни от игрите на лекари, миньори, учени и т.н.? Само лекарите, за разлика от актьорите, не играят, а извършват операции в продължение на 8 часа, за да спасят живота на вашето дете.


И какво носят тези танцьори, актьори на хората повече от лекарите, инженерите ... че те получават повече слава и доходи, като същевременно не строят нищо , не произвеждат или изобретяват?


1. Материални блага? Не.


2. Духовна? Ние сме научени, че театрите, балетът са изкуство, култура, скромност, образование, морал, красота и т. Н. Майната му, майната му, майната му. В действителност всичко това са празни думи. Вижте снимката по-долу и се събудете! Нещо след концертите им не беше забелязано, че хората ще станат по-морални, духовни, по-красиви - запазиха девствеността си на съпруга си, лоялност към жена си, лоялност към семейството си, обичаха веднъж за цял живот! Театрите и актьорите учат ли децата ни на тези семейни и културни ценности? Не.



А на какво учат децата ни балетът и театрите?


Какво е лоялност? В славянската култура момичетата носят затворени дрехи, бродират прелести с любов, като по този начин показват, че тялото им може да бъде съзерцавано и прегърнато само от един и единствен мъж в живота им. Те са богини, гордостта на децата и съпруга. Отворените дрехи привличат вниманието на мъжете, тези "момичета" имат успех, има много почитатели, романи, целувки, прегръдки като мешани. И ЛОЯЛНОСТТА е състояние на отвращение към чуждите докосвания и целувки . Верността не зависи от времето, модата, обстоятелствата или изкуството. Верността е, когато сте верни преди всичко на себе си. Когато казват „обичам“, веднъж завинаги.


Верността е, когато човек не променя сърцето или тялото си . Защото физическите действия са проява на вътрешния свят на човека. И какъв вътрешен свят възпитава балетът при момичетата, ако тя позволява на непознати мъже, колеги от работата, тези докосвания до тялото си, до интимните си места, прегръдки, погледи, целувки, които могат да бъдат дадени само на един и единствен мъж в живота й, на нейния любим съпруг. Отвори си очите. Вулгарността не е култура ! Балетът е истински средновековен стриптиз.



Позволяват ви да докосвате интимните си места, да прегръщате, целувате мъже на други хора, колеги по работа в танци, във филми, в техните предавания. Това морал ли е? Или сцената е оправдание и колегите на работа могат да правят това, което прави съпругът?


Балетните училища на Ваганов учат децата не на благородно поведение, не на лоялност и семейни ценности, а на актьорско майсторство и вулгарност.


Това ли е образът на руско момиче? Балерините и актьорите са вулгарни, некултурни, стриптизьорки, които нямат нищо общо с културата.


Тогава не наричайте балета най-висшето изкуство и култура на Русия, защото никога не е било култура за нашите майки да се държат като тези вулгарни играчки. Дори погледите са огледало на душата и размяна на чувства. И да се каже, че това е просто игра, танц, външното не е важно, важно е вътре в тях да се отделят тяло и душа, да се направят хората бездушни. Убивайки нашата вяра, традициите убиват нашата Душа. Защото физическите действия са проява на вътрешния свят на човека. Със същия успех и порно филмите вече се наричат ​​изкуство.


ТУК - СЛАВА НА РУСИЯ:


А балетът е вулгарност и истински средновековен стриптиз.


Те превърнаха Русия в държава с двойни стандарти. осъдете развратната Европа , но в същото време хвалете, издигнете до ХОРАТА ! Руските художници, почетни учители на Русия, са истински проститутки, извратени садомити, които представляват „културния елит“ на Русия, служат като примери и учители на нашите деца. Член на Съвета по култура! Русия при президента РФ, ректор на Академията на "руския" балет, кръстен на арменеца Вагонян , народен артист на Русия, перверзник-педераст ГЕОРГИН Цискаридзе . Това е всичко, което трябва да знаем за антируската култура .


СРАМ ЗА РУСИЯ , но ни казват, че той е гордостта на Русия!


Казват ни - руски балет. Но „РУСКИЯТ“ БАЛЕТ НИКОГА НЕ БЕШЕ РУСКИ. Това, което ректорът на Академията на „руския“ балет на грузинци Н. Цискаридзе официално заяви : Дори „Академията на„ руския “балет на името на А. Ваганова носи името на АРМЕНСКИ ВАГОНИАН ... Точно както Георги Баланчивадзе веднъж стана Георги Баланчин “. Всички „звезди“ не са руски, а кавказци като Цискаридзе или евреи като Анна Павлова, Плисецкая, Уланова, Баришников , с характерната им подлост за мимикрия, както се доказва от официални източници. Вижте МИТОВЕ ЗА УМНИТЕ ЕВРЕИ е глобална измама на човечеството


Самият балет е създаден не в Русия, а сред хомосексуалистите в Европа.


200 години пропаганда на тези псевдоизкуства и религии, неусетно унищожи и замени понятията за семейство и любов.




ЛИЦЕДИ ИГРА И ПРОСПЕР НА РАЗХОДА НА ДРУГИ . В СССР и сега номенклатурата и театралите винаги са живели. И когато хиляди майки и деца гладуваха до смърт в Санкт Петербург и в цялата страна, нечовешките власти продължиха да осигуряват театри, балети и актьори.


Междувременно децата умираха от глад.


Това се противопоставя на всяко човешко обяснение, така че детето ви да умре от глад и те биха взели храна и стоки от децата и ги дадоха на музиканти, балетисти и актьори за своите ИГРИ. Защото е по-лесно да управляваш измамен народ. Спите ли добре, посетители на театъра, носещи своята „радост и красота“ за сметка на живота на тези деца и смъртта на руския народ ?


И днес е същото. Нямат ли хора пари за апартаменти? Хирургията на техните деца? Хората с децата си не получават заплати половин година? За това всички тези актьори, певци, танцьори и т.н. продължават редовно да получават пари и придобивки, произведени от тези работници и инженери.






И милиарди от парите ни от бюджета, от спонсори (не спонсорите стоят до машината, строят къщи, пътища, произвеждат всичко, а хора), отнемат от нас и децата ни, в ущърб на семействата ни, превръщайки хората в просяци, в боклук и разпределят тези танцьори, футболисти, актьори, певци, театрали. За техните доходи, апартаменти, тоалети, за пътувания, престижни хотели, за тяхната реклама във всички медии, за техните ИГРАЧИ, представления, строителство, поддръжка, театри, сцени и т.н.


И тогава всички тези „знаменитости, олигарси, се занимават с благотворителност,„ дарявайки “пари на нуждаещите се, които те взеха от нуждаещите се.




ЗАКЛЮЧЕНИЕ. Никой не казва, че не трябва да съществуват, но ако искаме справедливо общество, без което не може да има Развитие на човечеството, мир и любов, тогава трябва да приемем един закон, според който учени, инженери, лекари, миньори , строители ..., които изобретяват, строят, създават всички стоки (светлина, топлина, къщи, пътища, едни и същи театри, самолети и т.н.) трябва да получават еднакви доходи, да посещават същите престижни салони, курорти, да живеят във вили, да имат яхти, да бъдат във всички Медиите, като тези актьори, футболисти, държавни служители !!! - президенти, министри, олигарси ... които не строят, не произвеждат, не изобретяват , но имат всички предимства, които не са произвели. Но за тях справедливото общество е утопия .За тях не е изгодно учени като Тесла да спечелят същите милиони като актьори, олигарси ..., което означава, че биха могли да въведат свои собствени технологии, безплатна енергия и т. Н. Тогава престижните автомобили, яхти, вили и др. Ще струват като семена в магазина, произведени бързо и изобщо. Такива понятия като богати и бедни изчезват. Това вече е преход към друго ниво на непрекъснато развитие, което освобождава хората от зависимост от петрола, от фармацевтиката, от държавата, т.е. от тях. Затова е по-добре за тях всички да знаят името на друга проститутка Волочкова, Плесецкая, певица или футболист, която е следващият им любовник, „съпруг“ или кола, но никой не знае имената на онези, които спасяват живота за нас и нашите деца, които са създали Совалка или протонкойто дава Развитие на човечеството. За да запазят своята система, е по-добре да отделят нашите милиарди за развитието и популяризирането на актьорството, конните надбягвания, глупавото бягане след топката, доказвайки на издънките, че това е изкуство и наистина развитието на човечеството!?


Същото важи и за живописта и скулптурата. КАЗВАШ ЛИ СЪЩОТО ИЗКУСТВО? Великият Рембранд. След това помолете велик художник да нарисува същата картина на вашата гола дъщеря и да я окачи в къщата ви, или ще покажете интимните й места на всички!? Това е голямо изкуство за вас. Не, това е просто порнография, нарисувана от Рембранд. Крал Дейвид щеше да екзекутира този порнографски художник, който унижи съпругата си, кралица Вирсавия, като изложи нейните интимни части. Рисуването не трябва да се бърка с порнографията. Със същия успех вече наричаме порнофилмите изкуство.


Какво е изкуство? Истинските изкуства и музика (виж видеото по-долу) донесоха реални ползи за хората : генерираха вибрации, които унищожават патогенните бактерии и излекуваха болестите, въведоха човек в екзалтирано състояние, помогнаха му да опознае себе си, да опознае законите на Вселената , отвори в тях способността да виждат миналото и бъдещето, избягвайте грешки и много други. Вече не е възможно да се манипулират такива хора. Ако човек не получи всичко това и след концерти има само емоции, то това не е изкуство и музика, а измама за роби.И какво остава на публиката след техните концерти и представления? Отървават ли се от проблемите или болестите си? Не. Хората идват на тези предавания, прославят своите идоли, излизат „заредени“, но в действителност само емоции, просто разсеяни от проблемите си, но проблеми и болести, каквито бяха, останаха, те също харчеха пари.



Кога изкуството и културата бяха заменени? Видео и фото хрониките от 19-ти век показват трамваи без жици , великолепна архитектура, театри и катедрали, които съдържат най-сложните структурни елементи за използване на атмосферно електричество и безжична комуникация. Дори днес нямаме такива технологии, архитектура, такава красота и разкош. Всички общоприети официални публикации за нашето минало, за изкуства, култура, наука, театри се оказаха лъжа. Нямаме представа какво се е случило през 19-18 и други векове. Кои бяха истинските изкуства и култура, които създадоха такава цивилизация? Какво всъщност се случи в театрите и катедралите? Какви бяха Петър, Москва, Ню Йорки света като цяло? И каква катастрофа сполетя човечеството, че тези факти са толкова внимателно скрити от нас?













След като гледате тези видеоклипове и фото-хроники от 19-ти век, дори не можехте да си представите защо момичетата носеха кокошник! Тези, които мислят, че кокошникът е просто атрибут на облеклото и религиозните вярвания от миналото, са подобни на чернокожите, които по време на Втората световна война са намерили самолет, изоставен от белите хора и, в съответствие с тяхното ниво на „развитие“, са започнали да го използват за други цели, но са направили обект от самолет поклонение, мислейки, че самолетът е атрибут на култа. Така е и с кокошника. Сега, когато видяхме, че кокошникът е високотехнологичен инструмент, използван за йонизиране на въздуха и предаване на информация, колко неграмотни изглеждат всички тези представители на „ културата"които използват кокошника за други цели, но като папуасите носят кокошника на своите концерти, мислейки, че кокошникът е атрибут на облеклото, говорят за модата на тези, които са го измислили, но те самите нямат представа за какво са използвали нашите предци кокошника. Притежавайки толкова високо технологии, Знания за световния ред, те са живели стотици години, не са остарели и изобщо не са се разболявали.


От това следва, че всички литературни произведения от онова време са били унищожени или внимателно редактирани. Следователно в PUSHKIN и други автори няма да намерим препратки към току-що видяното. Въпреки че живееха по това време и не можеха да не споменат тези технологии в своите произведения. Ето защо еврейската религия от Израел, християнството, поради болка от смърт, забрани на древни, народни инструменти като гусли (гъски), изгорени гуслари, измами Рахи и хиляди живи инструменти, за ефекта от които върху природата и човешката генетика, само описания са достигнали до нас. И вместо тях в обществото бяха въведени и развити опери, оркестри, балети и други псевдоарти... Тъй като истинските изкуства и музика са помогнали на хората да придобият истински Знания, благодарение на които нашите предци са знаели повече от нас за Душата, за Бог, за световния ред, така че са успели да създадат всички тези пирамиди, Палмира, красиви дворци, идеално равни пътища, летища, най-високата култура , просветлено и справедливо общество и най-важното е, че вече не беше възможно да се манипулират такива хора. Те живееха в хармония с природата, космоса, обичаха веднъж за цял живот и не унищожаваха себе си и света около тях с нефт, газове, зрелища, интриги, без безмислени състезания на сцената, актьорско майсторство, разврат.




Вижте също „ Защо английската кралица носи руски шапка “.


Обърнете внимание на фасадите на театрите с неслучайни изображения на демонични лица и чудовища.



ТУК И НЕ МИРИ НА РУСКА КУЛТУРА. Това е от кого идва славата в този светски, театрален, изкуствен, безбожен свят. Дори Пелагия Рязанская и Матрона Московская предсказваха, че Санкт Петербург ще се превърне в барлог на тези садомити, танцьори, драматурзи, блудници и магьосници, за това ще бъде наводнен и Москва ще отиде под земята. Преди около 250 години актьорите бяха самото дъно на обществото, които не само не бяха допуснати до благородни компании, но дори не бяха погребани в гробищата заедно с всички. След глобална война, когато властта на Земята беше иззета отвън, ние бяхме създали система, при която днес нищини на върха на обществото , в кралските покои, в скъпи дрехи, удобни, изграждат себе си благородни и просветени.


PS


КАКВО Е ЛЮБОВ? За разлика от християните и мюсюлманите (с техните воали и хареми), във ведическата Русия отношението към Жената беше като Богиня. Влъхвите не се ожениха за девици, а в Русия нямаше блудници, проститутки. Обичан веднъж завинаги завинаги. Защото за славяните ЛЮБОВТА е душата. И като душа любовта е една (не две, не три), вечна и безсмъртна. И няма такава сила, която да убие Любовта оттогава Душата е безсмъртна. Душата е част от Бог, тя не прави грешки и никога не би се разбрала с половинката си, но след като се събере, никога няма да промени нито себе си, нито любовта. Който има безсмъртна душа, тази и любовта е безсмъртна.Следователно само бездушните и блудните се разпръскват. Но те естествено не мислят така. Следователно, когато съпруг или съпруга са починали, те не са се женили втори път и не са се женили. Те знаеха, че са разделени само от етера. Че са били заедно в минали животи, а в следващия ще бъдат заедно. И тази раздяла е само момент за Вечната душа. И когато втората им половина се появи на бял свят, притежаваща телепатия, те я видяха, изчакаха, намериха я и се свързаха с новото в едно цяло. И всички истории за предполагаемо кървавите жертвоприношения, оргии върху Иван Купала сред славяните са митове, измислени от жреците на еврейската религия от Израел - християнството . (Вж. Хроника на християнските престъпления ). Еврейска религия от Израел - християнствоЛюбовта убива, защото позволява на вдовците и вдовиците да се женят. Но какво ще кажете за вашата вяра, че душата е вечна, че животът на земята е временен? Или е просто вашето бърборене! Какво тогава ще каже възлюбеният или любимият на своята любов? Ти си тръгна, а аз се влюбих в другия? Християнството отговаря, че уж в следващия свят те нямат нито мъже, нито жени, всички са като ангели от един и същи пол и обичат всички. Точно както в EURop с еднополови бракове . Освен това. Християнството позволява на недевиците да се женят. За това християнството изобрети покаянието, което уж измива всичко . Но колкото и да се покаете, не медитирайте, генетиката няма да се промении никоя дева няма да стане девица, като негрите, колкото и да са ги кръстили, те няма да станат бели. Християнството казва, че няма значение, основното е душата и по този начин заблуждава. Защото всичко идва от душата, което означава, че Кръвта е материално проявление на Душата в нашия физически свят. Затова каква Кръв, такава Душа, която я е родила и обратно. Но ние умишлено сме прекъснали тази космическа връзка, души и тела, правейки ни бездушни и скривайки истинския произход на хората. Въпреки че дори в тяхната Библия се споменава, че Душата е в кръвта. Вижте как нациите са възникнали на Земята .


Събудете се! VeRa се връща, Зората идва


Няма коментари:

Публикуване на коментар