Звездни Цивилизации

петък, 6 ноември 2020 г.

 Ционизмът е ракът на нашата красива планета


Александър Фомин


Трябва внимателно да проучим нашите непримирими врагове. Трябва да познаваме техните животински навици по-добре от тях. Само в този случай ще можем ефективно да се противопоставим на този бич, да запазим живота и Родината си непокътнати ...


Дефинициите на ционизма, възникнали след Първия ционистки конгрес, грешат в едно: те не вземат предвид проявите на общност, наблюдавани в живота на еврейския народ през цялата му писмена история. Най-близо до разбирането на същността на ционизма е Дъглас Рийд (Дъглас Рийд (1895-1976) - английски писател, кореспондент на The Times. Автор на много книги: Madness Fair (1938), Infinite Disgrace (1939) и "Пророк у дома" (1941), но най-популярна е книгата "Противоречията за Сион" (1956), която понякога се счита за антисемитска. Д. Рийд смята юдаизма за фикция на левитите, създадена през 458 г. Пр. Н. Е., А Исус Христос като галилеянин няма нищо общо с евреите).


Според Дъглас Рийд ционизмът е нов метод за постигане на старата цел: да се съберат разпръснати еврейски общности в химикалка и да се изолират от останалия свят: „... Ционизмът е истинско възраждане на талмудическия гетоизъм, чиято цел е да унищожи това, което еманципацията е дала, да изолира отново евреите и да ги отдели тях от всичко останало ... "


Реалността обаче е много по-сложна. Ционистите спечелиха политически контрол не само над нееврейските правителства, но и над еврейските маси. Ционистите възстановили левитския закон в неговата фарисейска и талмудическа интерпретация, в цялата му древна сила. Предишните им действия по отношение на други народи бяха, а бъдещето ще бъде продиктувано от този закон. Единствената по рода си характеристика на ционизма е неговата сложна структура, както и организационното му наслояване. Съвременният ционизъм е система от много организации в десетки страни по света, както и държавата - базата, крепостта на тези организации, „мегаполисът“.


В самото начало на това движение бяха предвидени организационно многообразие и наслояване. „Всички видове политически убеждения намират своето място в ционизма“, каза Т. Херцл на III конгрес в Базел... Това означаваше, че организационно ционист може да принадлежи на всяка партия, като същевременно остава ционист на практика. На IV конгрес той призова за засилване на движението в „най-тънките последици“ и вече на V (1901 г.) той даде пряко указание: местните организации са „индивиди, големи колективни индивиди, големи и малки, дебели и слаби, но те трябва да бъдат там - каквито са в действителност, да се развиват не по един модел, а според живота и да бъдат израз на ционисткото движение на дадена държава. " Още на VII Базелски конгрес беше казано, че Изпълнителният комитет на Световната ционистка организация „насърчава развитието на различни партии и фракционни групи, при условие че Базелската програма остава солидна, неизменна основа, върху която стоят всички тези различни посоки, и че тези групи не забравят,

Участието в други партии, влияещи на политиките им отвътре за собствени цели, значително увеличават способностите на ционистите. В. Жаботински беше прав: „Ние движим много по-големи сили от тези, които ние самите имаме. Който не разбира това, тогава - освен ако не се преструва - изобщо няма смисъл да говори сериозно за сериозни проблеми. " В правилността на тези думи може да се убеди и днес на примера на американските и западноевропейските и руските политически партии. Тази черта на ционизма беше правилно отбелязана от един от лидерите на еврейските комунистически секции към Централния комитет на РКП (б), С. Диманщайн, който пише през 1919 г .:


„ Ционизмът има много лица. Той държи на себе си всяка теория. Той беше социалист-революционер, марксист - от всички нюанси. Можехме да го видим под всякакъв цвят. Това показва как еврейският национализъм може да се адаптира, какъв майстор е той в този смисъл ... Никой друг национализъм на нито един народ не е достигнал до този момент, само ционистите са способни на това ...


Всъщност идеолозите на ционизма, при разработването на организационната структура, използваха тези инструкции (цитирам от книгата „Еврейска Франция“ на Е. Друмонт, издателство ITGK, Харков . Печатница на А. И. Степанов, ул. Рибная, дом № 23, 1895, стр. 51):


„Възлюбени братя в Мойсей, получихме вашето писмо, с което ни уведомявате за претърпените от вас неуспехи и нещастия, в които ви съчувстваме толкова много, сякаш ни се е случило. Ето съвета на нашите най-велики равини и сатрапи: казвате „че френският крал иска да бъдете християни - направете го, ако не можете да направите друго, но продължете да пазите закона на Мойсей в сърцето си... Те искат да ви отнемат имота - направете търговци от децата си и с помощта на търговията ще вземете техните стоки. Оплаквате се, че те посегат на живота ви - нека децата ви станат лекари и фармацевти и без страх от наказание ще ги лишат от здраве. Те унищожават вашите синагоги - опитайте се децата ви да станат каноници и енории, защото тогава те могат да унищожат своята църква. Що се отнася до факта, че трябва да търпите обиди - нека децата ви станат адвокати, нотариуси и като цяло хора, които се занимават с обществени дела, по този начин ще управлявате християните, ще придобивате земите им и ще им отмъщавате. Не се отбягвайте от съветите, които ви даваме, защото от опит ще видите, че от унизените ще станете господари ... "


VSSVFF - Глава на евреите от Константинопол, замък 21, 1489.


Контролът и тайното ръководство на всички социални и политически структури чрез финанси е основната стратегия на ционизма. Днес международният ционизъм наистина се състои от големи и малки, „дебели и слаби“, тайни и отворени организации. Най-голямата и най-влиятелната сред онези, които действат открито, е Световната ционистка организация (WZO), която има клонове в 60 държави. Световният еврейски конгрес, организация под несионистка маска, ръководена от ционисти, действа в 67 държави. Указано й е да проникне там, където влизането е трудно или нежелателно за очевидните ционисти. Две хиляди масонски ложи в 42 държави се управляват от голяма организация, наречена B'nai Brit”(Синове на Завета), която обединява около половин милион членове. Това е последвано от Американския еврейски комитет, "Joint", "Brit Hebrew Olamite", както и стотици младежи, жени, благотворителни, културни, образователни, синдикални, псевдосоциалистически, религиозни, научни, студентски, работнически и други фондации, комитети, институти, корпорации , организации, партньорства, конференции, съвети, лиги.

С други думи, има всякакви лостове и механизми за всички случаи, като „Ционисткия архив“, „партньорството за помощ на израелски лекари“, „Одеската лига на евреите“ и дори „комитетът за помощ на селяните“. Както диригентът, размахвайки щафетата си, кара оркестъра да свири мелодията, така и централата на ционистите, натискайки тези или онези „лостове“, активира съответните организации, които функционират ефективно и хармонично. И над целия този паяк има тайно световно правителство .


По този начин организационното многообразие на ционизма по никакъв начин не е резултат от липса на единство или разединение. Умишлено е предвидено от ционистките стратези, тъй като осигурява известна гъвкавост и маневреност на действията, спомага за по-доброто маскиране. Той е адаптиран да обхване ционисткото влияние на всички слоеве, всички социални групи евреи (Владимир Бегун „Нашествие без оръжие". Москва, „Млада гвардия", 1979) и Шабезгои, които са под тяхно влияние. Списъкът с характерни черти, присъщи на ционизма, не може да не предизвика, ако не възхищение, то поне уважение.


Комунистическата партия на Съветския съюз с всичките си клонове под формата на братски и републикански партии, комитети, съвети, профсъюзи, съюзи, спортни дружества и общества на Червения кръст, DOSAAF, пионерски и комсомолски организации и т.н., и т.н., беше само мизерно подобие на това, което придобити и какво постигна ционизмът. Въпреки че самата тя беше неуспешен клон на една от ционистките организации, задънен клон на развитието. Но тя си свърши работата в периода на съществуване, предвиден от историята. В момента, благодарение на КПСС, ционизмът не само е жив в Русия , но и активно влияе върху нейния живот. Без да навлизам в подробности, ще обясня това на ниво:


Световна организация, целта на ционизма е световно господство,


на държавно ниво - активно влияние върху неговата политика,


на ниво местно телевизионно студио - контрол върху режисурата на програмите,


на ниво държавна телевизия - формирането на тези програми,


на ниво банка - влияние върху решенията на борда,


на държавно ниво - създаване на мрежа от банки и влияние върху финансовата система.


Именно умелите действия поставят хората им на ключови позиции в държавни, обществени, финансови организации, културни институции, наука, пропаганда, компетентни инвестиции в дейността на тези институции и в техните ръководители, ако те не са ционисти, да не говорим за организациите на междудържавни и наднационално ниво, позволяват да се постигнат целите във всички посочени жилищни пространства. В противен случай не си струваше да поемем осъществяването на две хилядолетна мечта:


„Ще бъда с теб и ще те благословя; защото на теб и на твоето потомство ще дам цялата тази земя и ще изпълня клетвата, с която се заклех на баща ти Авраам. Ще умножа потомството ти като небесните звезди; и ще дам на потомците ви всички тези земи: във вашето потомство ще бъдат благословени всички народи на земята ... ”/ Битие, 26.3,4 /.

}); }); t = d.getElementsByTagName ("скрипт") [0]; s = d.createElement ("скрипт"); s.type = "текст / javascript"; s.src = "//an.yandex.ru/system/context.js"; s.async = вярно; t.parentNode.insertBefore (s, t); }) (this, this.document, "yandexContextAsyncCallbacks");

„И Бог му каза: Аз съм Всемогъщият Бог; бъдете плодовити и се размножавате народ и множество народи ще дойдат от вас, а царе ще дойдат от слабините ви. Земята, която дадох на Авраам и Исаак, ще дам на вас, а на потомците ви след вас ще дам тази земя ... ”/ Битие, 35. 11,12 /.


„Затова, ако ще се подчинявате на гласа Ми и ще спазвате Моя завет, ще бъдете Моето наследство от всички народи: защото цялата земя е Моя; И ти ще бъдеш моето царство на свещеници и свят народ. Това са думите, които ще кажете на синовете на Израел ... ”/ Изход, 19.5,6 /


„Ако вие, когато преминете Йордан, ще слушате гласа на Господа, вашия Бог, изпълнете внимателно всички Негови заповеди, които ви заповядвам днес: тогава Господ вашият Бог ще ви постави над всички народи на земята ...“ / Второзаконие 28.1 /.


Такава сложна структура на взаимовръзките, която направи възможно създаването и поддържането в жизнеспособно състояние, несравнимо с никоя друга мощна империя на властта, трябваше да има подкрепа в най-отдалечените и най-малките общности. Трябва да отдадем почит: твърдостта на относително свободните членове в техните действия и волеизявления е дадена не само от равини, които инструктират паството си да спазват предписанията на Тората и Талмуда и са духовни наставници, но и от светската власт в лицето на всеизбраните старейшини. Но за разлика от откритостта на равините, старейшините на еврейските общности (и това е една от силните страни в характеризирането на причините за оцеляване и растеж) не са толкова отворени за непосветените. Това беше и е истинска и авторитетна сила.


Каква е причината за затвореното управление на общностите? Чрез старейшините и членовете на Съвета (кагала) информацията тече вертикално и от тях хоризонтално. Откритостта би позволила да се повлияе на живота на общността, независимо от нейния размер, чрез просто премахване на управлението. Хиляди години преследване са развили имунитета на близост от непознати. Трябва също да се отбележи, че „светският“ и „богословският“ клон на ционизма са неразделни. М.А. Голдънбърг пише, че „да се установи къде свършва„ светският “идеолог на ционизма и започва еврейският богослов, често е трудна задача, тъй като няма ционистки лидер (дори невярващ!), Който не би прибягнал до библейски„ оправдания “в името на засилване на политическите си машинации. ..


Да се ​​игнорира тяхното (юдаизъм и ционизъм ) взаимодействие в света на капитала би означавало да се покаже политическа късогледство, тъй като няма такава теоретична позиция или практическа нужда от съвременния ционизъм, към който някои еврейски догми или старозаветен мит не биха били приспособени ... "(Марсел Голдънбърг . Лице и маски. "Москва, Издателство за политическа литература, 1985, стр. 137.).


Комунистическите лидери също не са измислили нищо ново в сравнение със ционистите (жалко, че съдбата се е развила по различен начин): нито едно икономическо решение в страната не е завършено без препратки към Ленин (в СССР) или Мао (в Китай). Трябва да се отбележи, че в случай на „вътрешносемейни“, така да се каже, скандали, решенията все пак се вземат от едни и същи лица и на същото или малко по-високо ниво.


Тези, които се интересуват от еврейството, трябва да си спомнят историята на братята Смушкевичи, които (Дейвид в средата на 70-те години, Миша през 1982 г.) емигрират от СССР в САЩ и започват да се издигат в областта на организирането на безплатни за американците (е, точно като в Русия!), Но процесът на ранна диагностика на заболявания е много скъп за бюджета и застрахователните компании. Много голямо богатство нарасна бързо, но те не взеха предвид едно нещо, почти всички застрахователни компании са в сферата на интересите на синовете на Израел ! Трудно е да се повярва, че вноските в еврейската благотворителност изобщо не са направени, но очевидно техният размер е по-малък от общия принос на собствениците на застрахователни компании. Дейвид под предлог на болест на децата искаше да се скрие в чужбина, но ... получи по-малко от брат си само поради по-голяма скромност.

В СССР дейностите на еврейските общности следваха същите правила. Ето какво пише М.А.Князев. в произведението „Бъдещето на световния ционизъм “ (стр. 103, 104):


„На брега на Волга имаше предприятие от същото министерство, където дойдох като член на комисията с инспекции. Сергей Варшавски не беше лишен от същата кланова суета навсякъде. Той беше млад, въртеше се в среда на същата възраст, беше принуден да пие алкохол (и пристигането на комисията за проверка на работата на неговата служба директно го задължаваше да направи това) и следователно изчезна какво, може би, при различни обстоятелства трябваше да бъде скрито.


След дипломирането си е привлечен от адвокатската професия, за която говори със съжаление. Но на въпроса: „Тогава какво правиш във фабриката, и дори без особено желание?“ - последван от отговора: „Изпратиха ме тук, и ще направя всичко по силите си, за да няма оплаквания! За него е гледал функционално свързан заместник. по търговски въпроси с фамилия, подобна на белоруската. Но информираността на Сергей беше достатъчна, за да отговори на още един въпрос: „Кажете ми, колко помощ може да предостави общността на нуждаещите се?“


„Общността може да предостави помощ в размер до 40 000 рубли“. Това беше през 1979 година. И въпросът не е толкова, че тази сума не би могла да надвишава 1/10 от средствата в обществения фонд, а че фондът редовно се попълваше. Чувствах се малко обиден за еврейските членове на КПСС. Трябваше да плащат двойни вноски. Но възможности?! "


Най-пълната информация за сродните корени на близнаците - комунизма и ционизма - както и за общата им крайна цел е дадена в книгата на д-р Хаим Вайцман „В търсене на пътя“ (Проба и грешка).


Той присъствал при раждането на ционизма и бил негов пълноправен продавач в много страни; в продължение на 40 години той беше любимец на монарси, президенти и министри, след това стана първият президент на ционистката държава и описа всичко това с изненадваща откровеност. Той показва как преди повече от сто години в отдалечени райони на еврейската Бледност на заселването е разработена стратегия, резултатите от която се завъртяха, сякаш във водовъртеж, народите на Европа и целия Запад. Уловени от тези събития бяха американци и британци, германци и французи, италианци, поляци и руснаци, скандинавци, балтийци, балканци и всички други народи ...


Книгата на Вайцман показва на днешните историци началото и произхода на всичко това; сега това начинание достигна до нашата реалност, ден след ден, придавайки му форма, замислена много по-рано. Ето какво пише Дъглас Рийд:


„Вайцман пише, че в Русия е имало три групи евреи. Първият от тях включваше евреи, които търсеха „мир в града“ и които искаха да станат лоялни граждани на Русия, точно както повечето евреи на Запад станаха лоялни германци, французи и т.н. Тази група се стреми към еманципация и се състои главно от способни и работещи хора, които се страхуваха от силата на талмудистите и бяха щастливи да се освободят от штетлското потисничество. За Вайцман тази група е само малък и нетипичен „ренегат“ и както той ги пренебрегва, така и ние трябва да ги изхвърлим от нашата история, тъй като тя е притежавана и от двете групи ... разделени по линия, която вървеше вертикално в домовете и семействата, включително къщата и семейството на самия Вайцман. И двете групи бяха революционни, тоест работеха заедно, за да унищожат Русия.


Те се различаваха само в отношението си към ционизма. Групата на "революционните комунисти" вярваше, че пълната "еманципация" на евреите ще бъде постигната, когато световната революция унищожи всички национални държави, като ги замени със себе си. Група „ционистки революционери“, осъзнавайки напълно необходимостта от световна революция за тяхната кауза, вярва, че тази „еманципация“ ще настъпи едва след като еврейската нация бъде възстановена в нейното състояние. Ясно е, че ционистката група е стояла по-близо до ортодоксалния талмудизъм, тъй като според Закона унищожаването е било само средство за постигане на господство и на доминиращата нация е било наредено да се установи в Йерусалим... Имаше насилствени спорове в общности и семейства. Комунистите обвиниха ционизма, че подкопава причината за революция, която отрича „расата и вярата“; ционистите отговориха, че революцията трябва да доведе до възстановяване на избраната нация, за която расата в същото време е била вяра.

Този или онзи член на семейството може искрено да е поддържал една или друга гледна точка, но в действителност всичко това нямаше значение. Никоя група не би могла да се появи в тясно обхванати еврейски общности без съгласието на равините.


Ако бяха обявили комунизма за „престъпление“, а ционизмът - „спазване на„ талмудическите “закони и разпоредби“ - в градовете ще останат само ционисти.


Поглеждайки към бъдещето над главите на местното еврейство, управляващата секта счита и двете групи за полезни за постигане на крайната си цел ... От средата на миналия век историята на революцията е комунизмът и ционизмът, насочени от един център по различни пътища към една цел ... "(Дъглас Рийд „Спор за Сион.“ Москва , „Тверд“ 1993, стр. 190, 191) ...


Няма коментари:

Публикуване на коментар