Звездни Цивилизации

четвъртък, 1 април 2021 г.

 Те са учени, които изследват нови светове“ - индиански индианци говориха за срещи със „звездни хора“


За местните индианци понятието „звездни хора“ не е просто мит, а ежедневна реалност. Извънземните започват да посещават индианците в древни времена и между тях и индианците се установява неразривна връзка, която продължава и до днес.


Днес искам да ви разкажа история, разказана от местния индиец на име Ръсел. Той е ветеран от Виетнам, ветеран, който е израснал в религиозен интернат и е бил малтретиран там, но именно тогава Star People за първи път е влязъл в контакт с него:


Беше в интерната. Бях на около седем години. Свещеникът ме заведе до параклиса. Каза ми да коленича. Той каза, че трябва да стоя там цял ден, ако не се науча да говоря английски. Когато свещеникът си тръгна, чух как заключва вратата. Спомням си колко солени бяха сълзите ми и се притеснявах, че ще трябва да пикая точно тук на колене, когато изведнъж пред прозореца на параклиса се появи светлина и се появи същество.


Отначало си помислих, че едно от по-големите момчета ме спасява. Но вместо това, както разбрах, не беше по-голямо момче, а звезден пътешественик. Той ме вдигна, придърпа ме към себе си и минахме през стената, сякаш я нямаше. Той ми помогна да избягам.


Приличаха на роботи. Те приличат повече на бръмбари, отколкото на земни мъже, но аз бях толкова щастлив, че не бях в параклиса, далеч от тези монахини и свещеници, че не ми пукаше. Самият дявол можеше да ме отведе в ада и щях да се радвам.


Мисля, че тези звездни пътешественици гледаха училището. Може би старецът ми беше прав. Той ми разказваше за тях много пъти, слушах, но възприемах нашите легенди, просто, като легенди. Наистина ни гледат. Както и да е, те ме научиха на контрол на ума. Те ми помогнаха да се науча да живея с болка и да оцелея изолирано.


След този първи инцидент никога повече не изпитвах болка. Можех да коленича 58 часа на пода на този параклис, да плюя в лицето на свещеника и да стоя още 48 часа. Просто не усетих нищо. Когато отидох във Виетнам, където бях заловен и измъчван, не изпитвах болка. Научих се да се отделям от тялото си и да не чувствам болка.


Мисля, че Звездните хора ме усетиха отдалеч. Те знаеха, когато стресът и болката стават твърде много за мен. Тогава дойдоха. Винаги ходех с тях с желание, не защото особено ми харесваха, а защото можех да се измъкна от по-неприятна ситуация. Те ме научиха да контролирам ума си и аз се научих как да го използвам срещу тях. Или по-скоро не срещу тях, но започна да го използва за свои цели. Всъщност намират способността ми да контролирам ума си за доста интересна и ги накарах да направят нещо за мен.


Бяхме в лагер за военнопленници. Много малко храна. Накарах ги да ми носят плодове. В интерната често ми отнемаха храна. В лагера за военнопленници никой от нас нямаше достатъчно храна, затова настоявах да ми донесат плодове. Портокали. Ябълки. Банани. Тогава разбрах, че мога просто да изисквам нещо и то се появи. Когато си помислих, че имам нужда от плод, той просто се появи от въздуха.


Само за всичко това и трябваше да направя нещо за тях. Вземете медицински преглед. Позволете им да събират сперма и всички необходими проби. Те експериментираха с очите и носа ми. Очите бяха изложени на различни течности, с различна степен на яркост на светлината. Те нямат очи, като нашите, или носове. Мисля, че намират очите ни за много интересни. Взеха ми много кръв.


Научиха ме как да контролирам болката. Има панели и те поставят вътре в тях. Панелите се движат; едната част се движи в една посока, другата в друга. Те се движат все по-бързо и по-бързо, докато не станете едно цяло с панелите и тогава не изпитвате болка.


Ако исках, можех да ги помоля да ме изведат от плен и да ме прехвърлят в резервацията ми. Може би бих могъл да тръгна по този път. Но тогава не се замислих. Когато сте в лагер за военнопленници, другарството се развива с оцеляване.


Нямаше начин да оставя приятелите си и звездните хора не можеха да ги изведат на сигурно място. Те имат някои принципи да не се намесват в живота, ако той промени хода на историята.


Не мисля, че животът ми би променил историята, но имаше един човек, с когото бях там, който стана политик. Друг стана главен изпълнителен директор на голяма компания. Така че може би спасяването им от този лагер би ги направило напълно различни хора.


По някаква причина току-що разбрах, че това не е опция и не е това, което исках. Фактът, че те дойдоха при мен, беше достатъчно облекчение от факта, че бях в плен. Те го направиха управляем. Престоят ми там.

Те отвличат много хора. Мисля, че те са учени, които изследват нови светове. Дори не мога да отговоря какво има повече в тях - добро или зло ...


Те бяха добри към мен. Мислех, че са добри, когато ме спасиха, но видях и лошата страна. Видях как нараняват хората, но не ги научих как да контролират болката. Изглежда не им пукаше. Те причиняваха на хората невероятна болка, но това не причиняваше никаква емоция или съпричастност у тях.


Когато бях в армията, те няколко пъти отвеждаха всички войници, които тогава бяха в казармата ни. Дори ни взеха оръжията. Те просто взеха и отведоха всички от военната база, заедно с всички оръжия. Те са изучавали всичко. Те никога не оставяха оръжията си, преглеждаха и след това връщаха всичко обратно на местата си.


Те се отнасяха към мен много по-различно от другите хора. Може би защото съм индианец и дядо ми беше прав, когато каза, че имаме специални отношения с тях.


Когато ни върнаха в казармата, никой от момчетата не си спомни това събитие. Никой изобщо не си спомняше нищо. Винаги съм смятал, че е странно. Веднъж казах на един човек за това. Той попита дали изобщо не си спомня, че са го отвели и са му направили много болезнени неща, и ме попита дали се опитвам да се преструвам на луд, за да напусна службата. Каза ми, че няма да работи. И той се засмя на думите ми.


Вярвам, че има няколко раси от "други места", които посещават нашата планета. Срещнах се само със „Звездни хора“, но има и други ...


Няма коментари:

Публикуване на коментар