Звездни Цивилизации

петък, 23 април 2021 г.

 Реклама на зомбита нации за деградация



Когато рекламното зомби на хора започна ...

Рекламата може да се нарече начина, по който ватиканските кръстоносци насилствено налагат вярата в Исус Христос на татарите. Този рекламен ход е приложен преди хиляда години и отне няколко века кървави кръстоносни походи и след това безкористна мисионерска работа. Вярата в нов бог се измерваше със страданието и ограниченията на „Божиите служители“, както и с материални дарове за молба към Бог. В новата Вяра не ставаше дума за духовност, защото беше чест да се спазват праведните канони. Всичко това е рекламирано от църквата по най-добрия възможен начин - колкото повече изтезания, толкова по-силна е молитвата към Бог, но ако не можете да се биете, тогава подкуп ще ви помогне. Църквата е спечелила добри пари от това и вярата в Исус Христос се е разпространила по целия свят сред татарите.


При съветската власт рекламата с лозунг работи перфектно. Лозунги бяха окачени с плакати на всеки ъгъл и провъзгласявани от всяка трибуна. Те се превърнаха в модел не само на поведението на съветските хора, но и на техния стил на живот. Лозунгите имаха открито и скрито рекламно значение, което силно повлия на Съзнанието на хората. Например:

*„ Учи, учи и учи отново “ - възможност да не се работи;

*„ Цялата власт на Съветите “ е демокрация, при която можете да крадете на официална основа;

*„ Земя за селяни, фабрики за работници “ - всичко е общо, което означава, че е позволено да се краде;

*„ Ако не знаете как да преподавате, ако не искате да ни насилвате “ - страх от насилие и нарушаване на свободната воля.

Но кой през онези години обърна внимание на скрития контекст на лозунгите? .. Въпреки че сред тях имаше рекламни лозунги с добро и правилно намерение на моралните кодекси.


Киното може да се нарече и реклама на определен начин на живот, начин на реч и поведение, морални принципи и традиции, където главният герой се превръща в пример за подражание не само за възрастното население, но и за младите хора. Можем да кажем, че всяко ново поколение е възпитано върху стабилните традиции на сценичните образи на героите на филмите, тъй като това е движението на развитието на страните и Тъмната система на илюминатите силно му е повлияла. Тоест от филмите, излъчвани в кината и телевизията, може да се научи концепцията за управление на дадена държава от нейното правителство, защото по този начин тя рекламира посоката на развитие на своя народ, която следва. Сега филмите рекламират насилие и разврат дори сред добродетелите, защото това беше Планът за развитие на нашия свят от Световното правителство, който никой не можеше да наруши. Илюминатите се нуждаеха


Откритията за влиянието на психотронното радиоизлъчване върху отделни части на мозъка започват през 30-те години на миналия век. При провеждането на много експерименти беше разкрито, че с различни комбинации от електромагнитно излъчване е възможно да се повлияе на емоционалното настроение на хората и да се зомфизират с определено поведение и желания. Така рекламата придоби различно значение, където освен рекламирането на стоки в нея започнаха да се влагат и определени кодекси на поведение. По този начин системата за поддържане на живота на тъмни илюминати за хора от всички нации започна да навлиза в живота ни, чиято основа беше рекламата.


Как рекламата е повлияла на живота на хората ...

Рекламата е не само парична печалба от рекламирания продукт и славата на компанията, но и власт над потребителския пазар. И за това рекламата използва различни средства за сфери на въздействие върху потребителя: визуална реклама - билбордове и екрани, където чрез визуално кодиране е имало влияние върху човешкото съзнание; слухова реклама чрез комбинирани фрази и пропорционално на радиоизлъчването, думите се поставят директно на подсъзнателното ниво; печатна реклама - листовки и брошури, върху печатния текст на които е насложено електромагнитното поле на енергийните отпечатъци на определени кодове от прости поръчки; и най-безобидната визуална реклама премина през мостри и отстъпки. По този начин продуктът се продаваше на висока цена, дори и да съществуваше евтиният му аналог.


Сферите на влияние на рекламата върху подсъзнанието на хората започнаха да се разширяват от 80-те години на миналия век. За това бяха използвани радиовълни с определена честота, които се провеждаха чрез: телевизионни антени, радио мрежа и телефон, аларми за взлом и дори осветление, подсилващи конструкции и много други, които участваха в зомбирането на хората. По-късно този списък включваше клетъчни комуникации и Интернет. Тези основни обекти бяха насложени върху електромагнитно излъчване на определени кодове на поведение и начин на живот, които бяха показани в рекламни видеоклипове и филми.

!Радио и радиоприемниците имат скрито електромагнитно излъчване, насложено върху текста, който се казва в ефир. С фино ухо може да се възприеме като различни смущения в радиоразпръскването.
!Телевизията излъчва допълнителни кадри във всички реклами, които не са уловени от нашето Съзнание, а уловени от подсъзнанието. Много популярни телевизионни предавания имат подобна кодираща система, от която мозъкът се притъпява и човек се променя пред очите ни, или изпада в депресия и мързел, или в агресия.

! Лесно е да се отървете от рекламирането на зомбита:
Радиоизлъчването не работи на 10 метра от сградата, така че бъдете по-често извън къщата и особено далеч от държавните агенции. Пазарувайте по-рядко, защото при тях кодирането на мозъка чрез реклама на стоки за продажба се случва постоянно, в противен случай хората не биха купили толкова много допълнително, когато дойдат за нещо конкретно. Когато сте вкъщи, изключете: радиото и телевизията и възможно най-дълго сте без електрическа светлина и интернет. Използвайте мобилен телефон по-рядко, от който кодираните импулси отиват директно в мозъка, стимулирайки дейността само на определени части от него, върху които той сяда, така че човек често играе с него с или без причина.

Какво е реклама ...
Откритата реклама на стоки е само върхът на айсберга. Тя има скрито значение, присъщо на онези хора, които звезда в нея. Именно те, когато рекламират продукта, полагат основите за морал, поведение, начин на реч и начин на живот, което често е фокусът на младото поколение. В резултат на това младите хора израстват на антиморални кодекси за фалшиво поведение и начин на живот, които не могат да бъдат възпроизведени в действителност, защото са създадени на основата на илюзорен свят, който съществува само в рекламата, но не и в живота. Като разочарование, по-младото поколение губи интерес към своето развитие и бъдеще и в резултат се влошава в пороци. Последиците от всичко това са необратими - изкривяването на ДНК кода ...

Живеейки в областта на рекламата, сюрреалистичния, несъществуващ свят, който е поразително различен от настоящия, хората нарушават своя генетичен код на естествените морални принципи и поведение, заложени в ДНК от поколения. Такива промени в генетичния код изкривяват неговата спирала, в която се появяват мутации. На физически план изглежда като отслабване на имунната система, която е отговорна за енергийната защита на организма срещу вредните местообитания. Без защита хората стават лесна плячка за психотронни зомбита, тъй като тяхното Съзнание може да бъде манипулирано както искате, но като цяло в името на Тъмната система на илюминатите.

Хората с нарушен генетичен код вече нямат свободно бъдеще, защото са постоянно под влиянието на рекламата и нейната обратна страна - рекламираното от нея поведение и начин на живот. Хаосът на нашия свят е страничен продукт от въздействието на рекламата върху подсъзнанието на хората, които са забравили истинските родови морални основи и са влезли в несъществуващия свят на сюрреалистични мечти, вдъхновени от рекламата, където всичко е фалшиво: морал, поведение , нрави, начин на живот, традиции, ценности, здраве, взаимоотношения. Самите хора, които от детството са възпитавани на болка и страдание, недоволство и отчаяние, също са фалшиви в това. Това беше светът, който без нашата съпротива деветте неизвестни членове на световното правителство искаха да управляват под натиска на драконианците. От 2012/2017 г. промените дойдоха в нашия свят, провокирайки промени в него ...

Как нашият свят може да се отърве от вредното влияние на рекламата ...
Промените в света започнаха през 2012 г., когато Алиансът на Земята се обърна към Галактическия съвет с молба да ни помогне в борбата срещу извънземните и местните Сили на тъмнината. Според галактическия код членовете на галактическата федерация на светлината в съвкупността от много светове на нашата вселена са пристигнали официално на Земята. Въпреки че до този момент много светове имаха своите тайни бази тук. Официалното пристигане на корабите на Галактическата федерация на светлината даде възможност да започне: изгонването на извънземните нашественици - драконианци от нашата планета и борбата срещу мафията Кабал / Хазар. В допълнение, чужда помощ ни се предоставя в развитието на науката и технологиите, както и в подобряването на икономическата / финансовата система и политическата структура на страните. През 2012 г. Русия сключи споразумение със Света на Сириус, а през 2014 г. със Света на Плеядите.

Оставено без извънземната подкрепа на драконианците, световното правителство започна да се отказва от своите контролни позиции върху развитието на нашия свят, така че Тъмната им система, основана, наред с други неща, на рекламата, започна да се срива и влиянието й върху съзнанието на хората започнаха да отслабват. По този въпрос слънчевата активност беше от голяма помощ. Поради Слънчевия вятър на нашата планета вибрациите се увеличават и Душите на всички живи организми се засилват, а това повишава тонуса на имунната система - енергийната защита на техните тела. Това означава, че рекламното кодиране поради електромагнитни импулси спира да работи така, както биха искали илюминатите, тъй като високото мозъчно лъчение може да отразява неговите нискочестотни сигнали.

Дори през миналия век световното правителство знаеше, че тяхната Власт над света ще приключи с началото на планетарното издигане. В резултат на това те предварително са предвидили много рекламни ходове чрез зомбирането на хората с химически продукти: в храните, лекарствата, битовите химикали, хигиената и козметиката, за използването на които са кодирали няколко поколения. Благодарение на ниските си вибрации, хората ще бъдат в милостта на рекламата и нейното влияние за известно време. Но вече ново поколение израства извън своето психотронно влияние върху тяхното Съзнание, следователно нашият свят има всички шансове за светло бъдеще, без да рекламира зомби трикове.

Какво бъдеще очаква нашия свят без вредните ефекти от рекламата ...
С изчезването на Тъмната илюминатна система и нейните основи да бъде зомбирана с рекламни кодове, според които нашият свят се е развивал в миналото си, тя ще премине към различни правила на своето съществуване. Рекламата, макар че все още ще е зрение и ухо за известно време, но вече без нейния зомби ефект върху мозъка на хората на съзнателно и несъзнавано ниво.
*Новите технологии ще заменят старите трикове с електромагнитни импулси на радиорекламата.
*„25 кадър“ телевизионни реклами и други методи за визуално въздействие върху подсъзнанието ще загубят своята ефективност, защото благодарение на планетарното издигане зрението на хората ще се подобри толкова много, че ще стане безполезно.
*Слънчевата енергия ще позволи на хората да издигнат духовното си развитие до толкова високо ниво, че всички трикове за промиване на мозъци да станат фалшиви.

Нашият свят се променя от 2012/2017 г., защото хората започнаха да се променят в него. Това означава, че голяма част от това, което е било от значение преди, спира да работи добре сега и това е свързано с рекламата и нейното въздействие. Хората вече спират да забелязват: билбордове, озвучаване на радио реклами, пропускане на рекламни видеоклипове, не обръщат внимание на флаери и брошури. Всичко това престава да бъде интересно за тях, защото всички те започнаха да се събуждат в енергиите на Възнесението от мечтите за несъществуващ рекламен свят, който не може да бъде възпроизведен в своята реалност поради фалшивостта на неговите основи. С настъпването на планетарното издигане хората започнаха да ценят това, което е реално по своята същност и следователно не се рекламира: естествени продукти, здравословен начин на живот, чисти мъжко-женски взаимоотношения, истински морални кодекси.

Нашият свят навлиза в ера на своето високо развитие, чиято основа ще бъде животът на хората в Златния век. С по-добър живот във Високите енергии на светлината няма да има нужда от реклама, следователно самото й съществуване ще стане ирационално. Всъщност, благодарение на Възнесението в 5-то измерение, хората ще станат по-ръководени от интуицията си по въпросите на избора, а не да се доверяват сляпо на рекламата. Постепенно нашият свят ще се освободи от своите окови и влияние върху живота ни. Това е нашето бъдеще, към което нашият свят и хората в него започнаха да се издигат от 2012/2017 г., когато на планетата започна Времето на промените и Възнесението.

Майтрея Рагнарок, 2017


http://narada-budda.ru/raskrytie/12375-esse-reklama-zombiruet-narody-na-degradaciyu.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар