Звездни Цивилизации

петък, 22 декември 2023 г.

 ОСТАВЕТЕ СВЕТА ЗАД ГЪРБА СИ - ТЕ ЗНАЯТ КАКВО ПРЕДСТОИ И НИ ПОДГОТВАТ ЧРЕЗ ФИЛМИТЕ.



Филм, продуциран от Барак Обама, който се основава предимно на изпълнителната заповед, която той подписа на 13 октомври 2016 г.

източник:

https://obamawhitehouse.archives.gov/…/executive-order…


Изпълнителна заповед -- Координиране на усилията за подготовка на нацията за космическо време

ИЗПЪЛНИТЕЛНА ЗАПОВЕД
- - - - - - -
КООРДИНИРАНЕ НА УСИЛИЯТА ЗА ПОДГОТВЯНЕ
НА НАЦИЯТА ЗА КОСМИЧЕСКО ВРЕМЕТО

С пълномощията, предоставени ми като президент от конституцията и законите на Съединените американски щати, и за да подготвя нацията за космическото време, с настоящото се нарежда, както следва:

Раздел 1. Политика. Събитията в космическото време под формата на слънчеви изригвания, слънчеви енергийни частици и геомагнитни смущения се случват редовно, някои с измерими ефекти върху критични инфраструктурни системи и технологии, като глобалната система за позициониране (GPS), сателитни операции и комуникация, авиация, и електрическата мрежа. Екстремни явления в космическото време - тези, които биха могли значително да влошат критичната инфраструктура - биха могли да дезактивират големи части от електрическата мрежа, което да доведе до каскадни повреди, които биха засегнали ключови услуги като водоснабдяване, здравеопазване и транспорт. Космическото време има потенциала едновременно да засегне и наруши здравето и безопасността на цели континенти. Успешната подготовка за събития с космическото време е начинание на цялата нация, което изисква партньорства между правителства, ръководители на извънредни ситуации, академични среди, медии, застрахователна индустрия, нестопански организации и частния сектор.

Политиката на Съединените щати е да се подготвят за космическо време, за да сведат до минимум степента на икономическите загуби и човешките трудности. Федералното правителство трябва да има (1) способността да предвижда и открива космическо метеорологично събитие, (2) плановете и програмите, необходими за предупреждение на публичния и частния сектор, за да се даде възможност за смекчаващи действия за предстоящо космическо метеорологично събитие, (3) защита и планове за смекчаване, протоколи и стандарти, необходими за намаляване на рисковете за критичната инфраструктура преди и по време на достоверна заплаха, и (4) способността за реагиране и възстановяване от ефектите на космическото време. Изпълнителните отдели и агенции (агенции) трябва да координират усилията си, за да се подготвят за ефектите от космическото време.

Разд. 2. Цели. Тази заповед определя ролите и отговорностите на агенциите и насочва агенциите да предприемат конкретни действия, за да подготвят нацията за опасните ефекти от космическото време. Тези дейности трябва да се изпълняват във връзка с тези, посочени в Националния план за действие за космическото време от 2015 г. (План за действие) и всички последващи актуализации. Прилагането на тази заповед и плана за действие ще изисква федералното правителство да работи между агенции и да развие, според случая, засилени и новаторски партньорства с държавни, племенни и местни власти; академичните среди; нестопански организации; частния сектор; и международни партньори. Тези усилия ще подобрят националната готовност и ще ускорят създаването на нация, готова за космическото време.

Разд. 3. Координация. (a) Директорът на Службата за научна и технологична политика (OSTP), в консултация с помощника на президента по вътрешната сигурност и борбата с тероризма и директора на Службата за управление и бюджет (OMB), координира разработването и изпълнението на дейностите на федералното правителство за подготовка на нацията за космическо време, включително дейностите, установени в раздел 5 от тази заповед и препоръките на Националния съвет за наука и технологии (NSTC), създаден с изпълнителна заповед 12881 от 23 ноември 1993 г. (Създаване на Националния съвет за наука и технологии).

(b) За да осигури отчетност и координация на изследванията, развитието и изпълнението на дейностите, посочени в тази заповед и в плана за действие, NSTC създава Подкомитет за операции, изследвания и смекчаване на космическото време (Подкомитет). Агенциите-членки на подкомитета провеждат дейности за напредък в изпълнението на тази заповед, за постигане на целите, определени в Националната стратегия за космическото време от 2015 г. и всички последващи актуализации, както и за координиране и наблюдение на изпълнението на дейностите, посочени в плана за действие, и предоставяне на последващи актуализации.

Разд. 4. Роли и отговорности. До степента, позволена от закона, агенциите по-долу приемат следните роли и отговорности, които са ключови за осигуряване на подобрено прогнозиране на космическото време, ситуационна осведоменост, готовност за космическо време и непрекъснати операции на федералното правителство по време и след събития с космическо време.

(a) Министърът на отбраната гарантира своевременното предоставяне на оперативни наблюдения на космическото време, анализи, прогнози и други продукти в подкрепа на мисията на Министерството на отбраната и коалиционните партньори, включително предоставянето на сигнали и предупреждения за явления на космическото време, които може да повлияе на оръжейните системи, военните операции или отбраната на Съединените щати.

(b) Министърът на вътрешните работи подкрепя изследването, разработването, разгръщането и експлоатацията на способности, които подобряват разбирането на вариациите на магнитното поле на Земята, свързани със слънчево-земните взаимодействия.

(c) Секретарят по търговията:

(i) предоставя навременни и точни оперативни прогнози за космическото време, часовници, предупреждения, предупреждения и мониторинг на космическото време в реално време за правителствения, гражданския и търговския сектор, с изключение на отговорностите на министъра на отбраната; и

(ii) осигуряване на непрекъснато подобряване на оперативните услуги за космическо време, като използва партньорства, според случая, с изследователската общност, включително академичните среди и частния сектор, и съответните агенции за разработване, валидиране, тестване и преход на платформи и модели за наблюдение на космическото време от изследвания към операции и от операции към изследвания.

(d) Министърът на енергетиката улеснява защитата и възстановяването на надеждността на електрическата мрежа по време на обявена от президента извънредна ситуация за сигурността на мрежата, свързана с геомагнитно смущение съгласно 16 USC 824o-1.

д) Министърът на вътрешната сигурност:

i) гарантира навременното преразпределение на алармите и предупрежденията за космическото време, които подпомагат националната готовност, непрекъснатостта на управлението и непрекъснатостта на операциите; и

(ii) координиране на реакцията и възстановяването от въздействието на космическото време върху критичната инфраструктура и по-широката общност.

е) Администраторът на Националната администрация по аеронавтика и изследване на космическото пространство (НАСА):

(i) прилагане и подкрепа на национална изследователска програма за разбиране на Слънцето и неговите взаимодействия със Земята и слънчевата система за напредък в способностите за моделиране и прогнозиране на космическото време, приложими за прогнозиране на космическото време;

(ii) разработване и управление на изследователски мисии, свързани с космическото време, инструменти и модели; и

(iii) подпомагане на прехода на модели и технологии за космическо време от изследвания към операции и от операции към изследвания.

ж) Директорът на Националната научна фондация (NSF) подкрепя фундаментални изследвания, свързани с обществените нужди от информация за космическото време чрез инвестиции и партньорства, според случая.

з) Държавният секретар, след консултация с ръководителите на съответните агенции, полага дипломатически и публични дипломационни усилия за укрепване на глобалния капацитет за реагиране на космическо време.

(i) Министрите на отбраната, вътрешните работи, търговията, транспорта, енергетиката и вътрешната сигурност, заедно с администратора на НАСА и директора на NSF, ще работят заедно, в съответствие с текущите си дейности, за разработване на модели, системи за наблюдение, технологии и подходи, които информират и подобряват националната готовност за ефектите от космическото време, включително как космическото време може да повлияе на критичната инфраструктура и да промени пейзажа на заплахите по отношение на други опасности.

(j) Ръководителите на всички агенции, които поддържат основните национални функции, определени от Президентска политическа директива 40 (PPD-40) от 15 юли 2016 г. (Национална политика за непрекъснатост), трябва да гарантират, че събитията от космическото време са адекватно разгледани във всичките им опасности планиране на готовността, включително смекчаване, реагиране и възстановяване, съгласно указанията на PPD-8 от 30 март 2011 г. (Национална готовност).

(k) Агенциите-членки на NSTC се координират чрез NSTC, за да установят роли и отговорности извън посочените в раздел 4 от тази заповед, за да подобрят готовността за космическо време, в съответствие със законовите правомощия на всяка агенция.

Разд. 5. Внедряване. (a) В рамките на 120 дни от датата на тази заповед, министърът на енергетиката, след консултация с министъра на вътрешната сигурност, ще разработи план за тестване и оценка на наличните устройства, които смекчават ефектите от геомагнитните смущения върху електрическата мрежа чрез разработването на пилотна програма, която внедрява такива устройства на място в електрическата мрежа. След разработването на плана секретарят изпълнява плана в сътрудничество с индустрията. При предприемане на действия съгласно този подраздел, секретарите по енергетиката и вътрешната сигурност се консултират с председателя на Федералната комисия за енергийно регулиране.

(b) В рамките на 120 дни от датата на тази заповед, ръководителите на специфичните за сектора агенции, които контролират функциите на жизненоважната критична инфраструктура, както е определено в Националния план за защита на инфраструктурата от 2013 г. -- включително комуникации, енергия, транспорт и вода и системите за отпадни води -- както и секторът за ядрени реактори, материали и отпадъци, трябва да оценят своите изпълнителни и законови правомощия и границите на тези правомощия, за да насочват, спират или контролират критични инфраструктурни операции, функции и услуги преди, по време на, и след събитие в космическото време. Ръководителите на всяка секторна агенция предоставят резюме на тези оценки на подкомитета.

(c) В рамките на 90 дни след получаване на оценките, разпоредени в раздел 5(b) от тази заповед, подкомисията предоставя доклад за констатациите от тези оценки с препоръки до директора на OSTP, помощника на президента по вътрешната сигурност и борба с тероризма и директор на OMB. Оценките могат да се използват за информиране при разработването и прилагането на политика, определяща правомощията и отговорностите на агенциите в отговор на космическо време.

(d) В рамките на 60 дни от датата на тази заповед, министърът на отбраната и търговията, администраторът на НАСА и директорът на NSF, в сътрудничество с други агенции, ако е необходимо, ще идентифицират механизми за напредване на наблюденията на космическото време, модели, и прогнози, както и за поддържане и преход на подходящи способности от изследвания към операции и операции към изследвания, сътрудничество с индустрията и академичните среди доколкото е възможно.

(e) В рамките на 120 дни от датата на тази заповед, министърът на отбраната и търговията ще направят публични исторически данни от GPS съзвездието и други спътници на правителството на САЩ, в съответствие с Изпълнителна заповед 13642 от 9 май 2013 г. (Правене на отваряне и Машинно четимо новото по подразбиране за правителствена информация), за подобряване на валидирането на модела и подобрения в прогнозирането на космическото време и ситуационната осведоменост.

(f) В рамките на 120 дни от датата на тази заповед, министърът на вътрешната сигурност, чрез администратора на Федералната агенция за управление на извънредни ситуации и в координация със съответните агенции, ръководи разработването на координирана федерална оперативна концепция и свързания контролен списък за координиране Федерални активи и дейности за реагиране на уведомяване за и защита срещу предстоящи космически метеорологични събития. В рамките на 180 дни от публикуването на оперативната концепция и контролния списък, агенциите трябва да разработят оперативни планове, документиращи техните процедури и отговорности за подготовка, защита срещу и смекчаване на ефектите от предстоящи космически метеорологични събития, в подкрепа на Федералната оперативна концепция и съвместими с националната система за готовност, описана в PPD-8.

Разд. 6. Ангажираност на заинтересованите страни. Агенциите, посочени в тази заповед, ще търсят публично-частно и международно сътрудничество за подобряване на мрежите за наблюдение, провеждане на изследвания, разработване на модели за прогнозиране и подходи за смекчаване, повишаване на устойчивостта и готовността на общността и предоставяне на услугите, необходими за защита на живота и собствеността и насърчаване на икономическия просперитет, като в съответствие със закона.

Разд. 7. Дефиниции. Както се използва в този ред:

(a) „Подготовка“ и „готовност“ имат същото значение, което имат в PPD-8. Те се отнасят до действията, предприети за планиране, организиране, оборудване, обучение и упражнения за изграждане и поддържане на способностите, необходими за предотвратяване, защита срещу, смекчаване на ефектите от, реагиране и възстановяване от онези заплахи, които представляват най-голям риск за сигурността на нацията. Това включва прогнозиране и уведомяване за събития в космическото време.

б) „Космическо време“ означава вариации в космическата среда между Слънцето и Земята (и в цялата слънчева система), които могат да повлияят на технологиите в космоса и на Земята. Основните типове космическо време са слънчеви изригвания, слънчеви енергийни частици и геомагнитни смущения.

в) „Слънчево изригване“ означава краткотрайно изригване на интензивна енергия върху или близо до повърхността на Слънцето, което обикновено се свързва със слънчеви петна.

г) „Слънчеви енергийни частици“ означава йони и електрони, изхвърлени от Слънцето, които обикновено се свързват със слънчеви изригвания.

д) „Геомагнитно смущение“ означава временно смущение на магнитното поле на Земята в резултат на слънчева активност.

(f) „Критична инфраструктура“ има значението, предвидено в раздел 1016(e) от Патриотичния акт на САЩ от 2001 г. (42 USC 5195c(e)), а именно системи и активи, независимо дали са физически или виртуални, толкова жизненоважни за Съединените щати, че неспособността или унищожаването на такива системи и активи би имало отслабващо въздействие върху сигурността, националната икономическа сигурност, националното обществено здраве или безопасност, или всяка комбинация от тези въпроси.

(ж) „Специфична за сектора агенция“ означава агенциите, определени съгласно PPD-21 от 12 февруари 2013 г. (Сигурност и устойчивост на критичната инфраструктура) или която и да е последваща директива, които да отговарят за предоставянето на институционални знания и специализирана експертиза, както и за ръководене, улесняване или подпомагане на програмите за сигурност и устойчивост и свързаните с тях дейности на определения сектор на критичната инфраструктура в среда с всички опасности. Разд. 8. Общи положения.

(a) Нищо в тази поръчка не трябва да се тълкува като накърняващо или засягащо по друг начин:

(i) правомощието, предоставено от закона на дадена агенция или на нейния ръководител; или (ii) функциите на директора на OMB, свързани с бюджетни, административни или законодателни предложения.

(б) Тази поръчка ще бъде изпълнена в съответствие с приложимото законодателство и в зависимост от наличието на бюджетни кредити.

(c) Тази заповед няма за цел и не създава никакви права или ползи, материални или процедурни, изпълними по закон или по справедливост от която и да е страна срещу Съединените щати, техните отдели, агенции или образувания, техните служители, служители , или агенти, или всяко друго лице.

 

БАРАК ОБАМА

 

БЕЛИЯТ ДОМ,
13 октомври 2016 г.




Погледнете ризата „OBEY“ с отпечатано лице, гледащо нагоре, след което комбинирайте това с риза на НАСА, носена от сестра й до него.


https://obeygiant.com/propaganda/manifesto/


„Кампанията със стикери OBEY може да се обясни като експеримент във феноменологията. Хайдегер описва феноменологията като „процес на оставяне на нещата да се проявят сами...“


„Първата цел на феноменологията е ДА СЪБУДИ ЧУВСТВОТО ЗА УДИВО ОТНОСНО ОКОЛНАТА СРЕДА. СТИКЕРЪТ OBEY СЕ ОПИТВА ДА СТИМУЛИРА ЛЮБОПИТСТВОТО И ДА НАКАРА ХОРАТА ДА СЕ ПЪТНЯТ КАКТО ЗА СТИКЕРА, ТАКА И ЗА ВРЪЗКИТЕ ИМ СЪС ЗАОБОКОЛЕНИЕТО.“



Обърнете внимание на националния сигнал: НЕРАЗПОЗНАТО СПЕШНО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ.



Сцена във филма, LEAVE THE WORLD BEHIND, със Земята и сателита на преден план, докато Слънцето и отличителен ЧЕРВЕН нюанс са на заден план.

Този интересен червен обект изглежда се прожектира зад Слънцето във филма "Остави света зад гърба". Филмът започва с него и се появява четири отделни пъти. Има ли по-голямо скрито послание, което се пренебрегва, беше моят въпрос.


Създателят на филма включва перспективата на Земята от Луната с американското знаме на преден план, като в долната му част могат да се наблюдават следи от прах от червен железен оксид, докато преминава към лунно затъмнение.


Бившият президент на САЩ Барак Обама изпрати „много [сценарийни] бележки“ на Сам Есмаил, режисьорът на последния филм-катастрофа на Netflix „Оставете света зад гърба си“.


„Пиша това, което смятам за измислица, в по-голямата си част се опитвам да го запазя възможно най-вярно за живота, но преувеличавам и драматизирам. И да чуеш бивш президент да казва, че си се отклонил с няколко подробности... Мислех, че съм се отклонил много! Фактът, че той каза това, ме изплаши до смърт.”

източник:https://www.independent.co.uk/…/barack-obama-leave-the…


Гледай това..


Няма коментари:

Публикуване на коментар