Не гледаш новини, а си омагьосван
Когато човек включи телевизора с намерението да се „информира“, всъщност доброволно се поставя в състояние на ментално програмиране. Думите имат сила и не крият тайните си. В английски език думата „broadcasting“ означава „излъчване“, но в нея се съдържа коренът „cast“ – термин, който се използва за „хвърляне на заклинание“. Това не е игра на думи, а открита декларация за намерение: магията на модерната технология се прилага върху масите чрез екраните.
Логотипите, които виждаме ежедневно, не са просто корпоративни знаци. Те са създадени като сигили – символи, натоварени с енергия и внимателно изградени по геометрични принципи, за да проникнат в подсъзнанието. Повтарянето на едни и същи фрази, използването на определени честоти на звука и специфични цветови комбинации създават хипнотично състояние в зрителя. Целта не е да се предаде истина, а да се синхронизира съзнанието с официалната версия на реалността. Така се изгражда консенсусна картина, в която всяко отклонение се възприема като лудост.
Успехът на този „заклинателен процес“ е толкова пълен, че е създал легион от когнитивни зомбита – хора, неспособни да приемат факт, ако той не е бил потвърден от „магическата кутия“. Те са загубили способността да виждат със собствените си очи и възприемат само онова, което системата им прожектира. Ако дадено събитие не се появи в новинарската емисия, за тях то просто не съществува. Програмирани са да нападат всеки, който мисли различно, и да защитават системата, която ги държи в плен.
Това води до въпроса: ами ако онова, което наричаме „обществено мнение“, всъщност е резултат от масов ритуал, проведен едновременно върху милиони умове? Ритуал, който имплантира идеи в мозъците на хората без тяхното съгласие и ги кара да ги защитават с ярост, сякаш са собствени убеждения.
Телевизията не е просто средство за информация. Тя е инструмент за оформяне на възприятия, за насочване на емоции и за изграждане на колективна реалност. Чрез повторение, символика и внушение се създава свят, в който истината е подменена от удобна версия, а свободата на мисълта е заменена от автоматично следване на зададената линия.
Символите, които ежедневно ни обграждат – от логата на корпорации до емблемите на институции – са внимателно конструирани, за да въздействат на подсъзнанието. Те не са случайни изображения, а носители на енергия, които действат като ключове към психиката. Зрителят не осъзнава това, но неговият ум реагира на формите, цветовете и звуците, които го обгръщат.
Така се изгражда една реалност, в която хората вярват, че са свободни, но всъщност са част от програма. Те се движат, мислят и реагират според зададени модели, които са внедрени чрез медийното въздействие. В този смисъл телевизията е не просто средство за комуникация, а форма на масова магия – технология, която използва древни принципи на внушение и символика, облечени в модерна форма.
Истинската опасност е в това, че този процес е невидим. Хората вярват, че правят свободен избор, докато всъщност следват сценарий, който е предварително написан. Те защитават идеи, които никога не са били техни, и нападат всеки, който се осмели да постави под въпрос официалната версия.
Затова призивът е ясен: изключи екрана и включи ума си, преди да е станало твърде късно. Само чрез осъзнаване и критично мислене може да се разкъса омагьосващата мрежа на медийната хипноза. Истината не се намира в новинарските емисии, а в способността да наблюдаваме света със собствените си очи и да мислим със собствените си умове.

Няма коментари:
Публикуване на коментар