събота, 2 юни 2018 г.
Аерозолно оръжие
Симптомите при милиони хора по целия свят са едни и същи. Вече е доказано, че се дължат на въздействието на микровълновото излъчване от различен вид и на действието на така наречените химически аерозоли /химопашки/, т.е. веществата, разпръсквани от години над планетата от приспособените за тази цел самолети на САЩ.
Какви са симптомите: постоянен и засилващ се шум в ушите, нискочестотен металичен и подобен на жужене на комари, засилва се през нощта, почти непоносим, толкова силен, че не може да се спи. Главата е уморена, не може да се съсредоточи. Сърцето е атакувано от аритмии. При възрастните хора се констатира ускорена загуба на памет, проблеми със запазване на равновесието при ходене, схващания на краката и ръцете, загуба на обоняние. Развитие н белодробни ракове, дихателни проблеми.
За смъртоносното въздействие на микровълновото излъчване на различно домашно и промишлено оборудване, в т.ч. клетъчните телефони, сме писали много пъти.
Напоследък на челно място отново излиза вредното въздействие на химическите аерозоли /химопашки/, за които преди два месеца даже от САЩ дойде потвърждение, че не са "конспирация" а операция за въздействие върху климата и човечеството от над 20 години.
Интернет отдавна е пълен с информации, касаещи разпръскването на химически аерозоли – chemtrails, от бордовете на транспортните и пътнически самолети.
Но малко хора знаят каква е същността и целта на "адските аерозоли".
Няма нищо вярно в твърдението, че пътническите самолети по този начин изхвърлят излишното гориво през специално направени до двигателите дюзи и отвори. Самолетите се използват активно за тровенето на населението на цялата планета. Хиляди самолети всеки ден са във въздуха и всеки дава своя "принос" за тровенето на атмосферата под предлога за борба с глобалното затопляне.
Разпръскването на токсичните аерозоли е военна операция на САЩ. Един от бившите ръководители на тази операция А. Грифит още през 2007 г. заяви, че програмата е била организирана на военновъздушната база "Райн Патерсън", разположена недалеч от Дайтона, щата Охайо, под контрола на ЦРУ.
Друг свидетел, работещ в една от авиокомпаниите на САЩ, твърди, че правителството на САЩ чрез своите спецслужби реализира проект Project Cloverleaf. Същността му е максимално да се използва пътническата авиация за разпръскване на токсични аерозоли.
Проектът функционира по целия свят. Самолетите имат автоматично оборудване за разпръскване на аерозолите, до което екипажът няма достъп. Това заяви един анонимен авиомеханик от американска компания. Операцията по разпръскването на аерозолите е една от най-законспирираните и секретни от всички подобни провеждани досега.
По-долу даваме разказа на авиомеханика отпреди няколко години – как и кой трови човечеството от атмосферата чрез прелитащите всеки ден над него хиляди самолети.
"На първо място искам да разкажа за йерархията сред авиомеханиците. Те работят в три основни направления – авиационна електроника, двигатели и система за управление на полета. Авиомеханиците, работещи над тези системи се намират на горния етаж на йерархията. След тях следват механиците, обслужващи системите за хидравлика и климатици и останалите по-малки системи. В края на йерархията са механиците, отговарящи за системата за изхвърляне на отпадъците от тоалетните. Никой не иска да работи с тръбите, помпите и резервоарите, обслужващи тоалетните на големите самолети.
Но на всяко летище, на което съм работил, действат двама-трима механици, отговарящи за санитарните възли и спомагателните механизми. Останалите механици с радост им позволяват да правят това. Обикновено на тези механици никой не обръща внимание. Това е проблемът.
Повечето авиолинии имат договор с други авиолинии, посещаващи летищата и си оказват взаимни услуги по поддръжката на кацащите и излитащи машини на основата на реципрочността.
През миналия месец неочаквано ме поканиха от нашия технически център да обслужвам самолет на друга авиокомпания. Когато пристигнах, разбрах, че проблемът е в системата за отделяне на тоалетните отпадъци. Но когато влязох в техническия отсек, разбрах, че нещо не е наред. Там имаше много помпи, резервоари и тръби, повече отколкото се полагат. Реших, че системата е била модернизирана. Опитвайки се да намеря неизправността, бързо открих допълнителен тръбопровод и резервоари, които не бяха включени в системата за изхвърляне на тоалетните. Но когато се опитах да разбера тяхното предназначение, дойде друг техник.
След това на компютъра се опитах да открия оборудването, което бях видял в самолета. Но на чертежа не бяха указани приборите, които видях със собствените си очи. Не намерих нищо и в архивните файлове.
На следващия ден в хангара ни докараха три самолета за планова проверка. След края на моята смяна реших да проверя и в тях системата за отделяне на отпадъците от тоалетните. Моето търсене беше успешно – установих отново допълнително оборудване. Започнах да изучавам системата от тръби, помпи и контейнери. Намерих онова, което можеше да бъде блок за управление на цялата тази система. Това беше стандартен шкаф с прибори и системи за управление, но на които нямаше никакви надписи и маркировки. Не беше трудно да намеря излизащите проводници от шкафа към помпите, но не успях да намеря управлението, което влизаше в шкафа. Единствените проводници, влизащи в кутията бяха контактите за захранването от бордовата система на самолета.
Цялата система се състоеше от един голям и два малки резервоара. Големят беше от около 200 литра. Резервоарите бяха съединени с пълнещи и изпускащи клапи, които отиваха под фюзелажа и под системата за чистене на тоалетните. Опитах се да проследя тръбопровода, водещ от помпите. Този шланг се включваше към мрежа от по-малки тръби, завършващи в задната повърхност на крилата и хоризонталните стабилизатори.
Ако погледнете крилата на голям самолет отблизо, ще видите множество проводници с дебелината на палец. Те са предназначени за разсейване на статичното електричество, което се образува на повърхността на фюзелажа и крилата по време на полет. Но тук проводниците за статичното напрежение бяха отстранени и на тяхно място бяха поставени странни тръби.
В този момент един инженер ми нареди да напусна хангара. След няколко дни ме извика ръководителят на техническата служба и ми съобщи, че съм уволнен. Имаше пряка връзка между моето уволнение и тайнственият тръбопровод на борда на самолета.
След това се опитах да намеря в Интернет отговора на измъчващите ме въпроси. Случайно намерих материалите за химио-трасетата. Всички неясноти се съединиха и образуваха точна картина на оборудването.
Сега и вие знаете каква е тази система. Аз не зная защо разпръскват тези отрови, но мога да ви разкажа как правят това. Предполагам, че използват, с извинение, лайновозите, наричани "медовози". Така се наричат специалните цистерни, предназначени за изчистване на фекалиите от тоалетните на самолетите. Обикновено летищата сключват с тях договори и никой няма желание да се интересува какво правят или да се приближават до тях. Най-вероятно, когато чистят тоалетните, зареждат и системата за разпръскване на аерозолите. Те знаят маршрутите на самолетите и очевидно могат да програмират блока за управление по такъв начин, че той самостоятелно да включи разпръскването след набирането на определена височина. Разпръскващите тръби в сноповете проводници за елиминиране на статичното напрежение са толкова малки, че не могат да бъдат забелязани. Нищо чудно, че и досега не са "открити".
Терминът "химическа бомба" беше предложен от Брюс Дъглас на 27 април 2012 г., изказвайки се на симпозиум по геоинженерство и аерозолите на остров Мауи. Той съобщи, че след две десетилетия на смяна на обикновените химически аерозоли идват масивните разпръсквания на специални аерозоли. След това в атмосферата се образуват дълги шлейфове, приличащи на перести облаци, но не ярко бели, а като захарен памук. Резервоарите на авиотанкерите Evergreen Air на базата на Боинг-747 са за 76 кубически метра. Патентът на системата за разпръскване на аерозолите е 7413145В2.
Следващият въпрос е какво се съдържа в цистерните на борда на самолетите, оставящи широки следи и постепенно правещи небето над главите ни мътно и със странни разцветки:
метален алуминий (предизвиква рак на гърдата и Алцхаймер);
окис на алуминия Al 103 (конюнктивит, фаренгит, раздразнение на носа, астма, пневмокониоз, неврокогнитивни разстройства);
барий (аритмия, тремор, отпадналост, безпокойство, затруднено дишане, паралич);
вируси и плесени (сибирска язва, менингит, бактериална пневмония, ендокардит, умъртвяване на тъканите, инфекциозно токсичен шок, болестта на Ритер);
гнойна бактерия (инфекция на дробовете и на пикочните канали, ушни инфекции, отити на средното ухо);
Pseudomonas Fluorescens – основна причина за инфекциите в човека, проявява се в белодробен кистозен фиброз, пневмония;
Bacillus Amyloliquefaciens – лесно и бързо се разпространява с водата, действа като канцероген, поразява растенията и плодовете;
стрептомицити (кашлица, треска, пневмония, некроза, инфекции на дробовете);
ентеробактерии E.coli (салмонела, чума, инфекции на дихателните пътища, бактериемия);
Serratia Marcscens (конюктивит, каретит, ендофталмит, инфекции на очите и дихателните пътища);
Zn, Cd, S (предизвиква рак, злокачествен меланом, клетъчна мутация, безплодие);
левкоцити на човека (използват се в лаборатории за комбиниране на ДНК);
други вирусни и отровни видове плесен (заболяване на сърцето, менингит);
насекоми от неизвестни етимологии.
Ще добавим към този списък и дибромит на етилена, сулфати на бария и желязото, микоплазмата, нанороботи, проникващи в тялото на човека и предизвикващи така наречената "болест моргелонс", чумата на ХХ век.
След това изреждане едва ли ще се учудите като разберете, че за участие в търговете за доставки на ВВС на САЩ все по-често се предлагат десетки тонове бариев сулфат.
Съставът на тези инверсионни следи беше изучаван и от други самолети, които влизаха в такива следи и взимаха проби от извънбордния въздух. Взимаха проби от въздуха и близо до земята събираха и изучаваха падащите от небето твърди частици. В хода на разследването през 2008 г. беше установен химическият състав на американските аерозоли – барий, олово, хром, кадмий, селен и сребро. С изключение на селена тези метали, или полуметали, са токсични. В нормални условия в атмосферата те не се срещат.
Фиксирано беше и наличие във въздуха на барий в концентрации, които много пъти надвишават допустимите. Кратковременното въздейтвие на бария върху организма на човека води до болки в стомаха и гърдите, нарушение на кръвното налягане. останалите компоненти, включително сярата, предизвикват отслабване на имунната система.
Споменатата сяра предизвиква следните заболявания:
неврологични ефекти и промени в поведението;
нарушение на кръвообращението;
поразяване на сърдечносъдовата система;
нарушение на зрението;
репродуктивна дисфункция;
поражения на имунната система;
поразяване на слуха;
хормонални нарушения;
кожни заболявания;
асфикция и запушване на дробовете.
Засега безпределът, извършван в атмосферата и хидросферата на Земята, не се контролира от никого. За съжаление хората, които вече забравиха как изглеждаше хоризонта до 1970 г., даже не се досещат, че проблемът с аерозолите съществува.
източник - https://strogosekretno.com/276/22/%D0%9A%D0%B0%D0%BA-%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8-%D0%B4%D1%8F%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%B0%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D1%80%D1%8A%D0%B6%D0%B8%D0%B5-1.html
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар