Звездни Цивилизации

събота, 9 октомври 2021 г.

 

ГЛАДЪТ  ИДВА  ... СЛЕД ЧУМАТА ... ГЛАДЪТ ... СРИВЪТ  НА ГЛОБАЛНИТЕ  ВЕРИГИ НА ДОСТАВКИ  ИДВА !!!



Гладът идва ... След чумата ... гладът ... Сривът на световната верига на доставки идва !!!

Англия, където има голям недостиг на храна за гориво, е само началото.


Глобалната верига на доставки е на ръба на колапса: широко разпространеният глад, прекъсванията на електрозахранването и финансовото бедствие са бич на прага ни.


Неизбраните глобализатори ще използват всяка криза, за да упражнят своето влияние върху политиците, бизнес лидерите и гражданското общество. 


Няма значение дали кризата е свързана с киберсигурността, изменението на климата, бедността или глобалната пандемия - всяко решение, предложено от ГЕФ, изисква публично -частни партньорства - по -тясно сливане на бизнеса и обществото.


Голямата програма за възстановяване е средство за постигане на цел. Краят е целта за централизирана власт и контрол на обществото чрез социалния и икономически натиск, наложен от технологиите на Четвъртата индустриална революция, които захранват интернет на органи, хуманизация, дигитални идентичности, глобални финанси, вериги за доставки на храни и др.


 С Cyber ​​Polygon 2021 виждаме, че ГЕФ (Глобален механизъм за околна среда) и неговите партньори се стремят да имунизират интернет, да демонизират криптовалутите и да подчертаят прекалено много тяхната сила, без изобщо да излагат дневния си ред на волята на хората.


От една година изкуствените линии за доставка в света се сриват. Този срив сега се ускорява с тревожни темпове. Дори Международната морска камара (ICS) - заедно с Международната организация за автомобилен транспорт (IRU), Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA) и Международната федерация на транспортните работници (ITF) - изпратиха писмо до ООН, предупреждавайки за „колапс на глобалните транспортни системи“, който ще се влоши.


 Виновникът на този срив? Неправилно правителствено блокиране, задължителни ваксинации и много фалшиви тестове за положителност на COVID (чрез PCR), използвани за разглобяване на работната база на корабните компании, пристанищата, корабните екипажи и корабните компании.


Както ICS обяснява: „В разгара на кризата със смяната на екипажа 400 000 моряци не успяха да напуснат корабите си, като някои моряци работят до 18 месеца по първоначалните си договори.


 Полетите бяха ограничени и авиационните работници се сблъскаха с непоследователни граници, пътувания, изисквания за ваксини. Допълнителните и систематични гранични пунктове принуждават шофьорите на камиони да чакат, понякога седмици, за да завършат пътуването си и да се върнат у дома. "


С други думи, правителствата по света държат заложници транспортни работници като заложници на нерационалното политическо-здравно управление на пандемията Covid, със задължителна ваксинация, катинари и изисквания за тестове.


Те използват произведеното биологично оръжие Covid, за да постигнат „глобално възстановяване“, което включва унищожаване на световните икономики, срив на световната финансова система….


Фактът, че световните енергийни доставки също са изкуствено ограничени, което води до прекъсвания на електрозахранването в Китай, широко разпространен недостиг на гориво във Великобритания и недостиг на газ в комбинация с повишаване на цените, прекратяващо производството на торове, въглероден диоксид и производство на въглероден диоксид. Фабрика за месо в цяла Европа. Всичко е преплетено.


Защо въглеродът е нисък? Поради изключенията от пандемията, разбира се. Координирана глобална хибридна война срещу човешката раса.


През следващите шест месеца ще има огромен недостиг на храна, енергия, медицински консумативи и резервни части.

В резултат на този изкуствен срив народите по света са на ръба на краен недостиг на храна, който ще продължи до зимата на 2021-2022 г. и до пролетта. 


Тези недостатъци ще създадат политически вълнения и глобално въстание, което ще бъде използвано за оправдание на прекомерните репресии, потискането на свободата и свободното движение. 


Те създават хаос, защото могат да използват този хаос, за да оправдаят блокирането и още по -рестриктивните полицейски тактики.


Това не е упражнение. Това е война в реални условия на асиметрична заплаха ...

От началото на пандемията COVID-19 корабоплаването, автомобилната и авиационната индустрия призоваха правителствата да гарантират свободното движение на транспортни работници и да прекратят забраните за пътуване и други ограничения, които са повлияли. 

Транспортните работници карат света да се върти и са от съществено значение за свободния поток на стоки, включително ваксини и лични предпазни средства, но те остават необвързани от правителствата и се приемат за даденост от техните служители.


Призивите бяха последователни и ясни: свобода на движение на транспортни работници, на правителствата да използват протоколи, одобрени от международни организации за всеки сектор, и да се даде приоритет на транспортните работници ...


Правителствените лидери не са се вслушали и не са предприели решителните и координирани действия, необходими за разрешаване на тази криза.


Ето защо IRU, Световната организация за автомобилен транспорт, IATA, Международната асоциация за въздушен транспорт, ICS, Международната морска камара и ITF, Международната транспортна федерация, призоваха спешно службите на ООН, призоваващи за премахване на ограниченията относно свободното движение на транспортни работници и да осигури и улесни тяхното свободно и безопасно движение.


Колективните индустрии представляват повече от 20 трилиона долара в световната търговия всяка година и представляват 65 милиона глобални транспортни работници и повече от 3,5 милиона пътни и авиокомпании, както и повече от 80% от световния товарен парк.


Моряците, екипажите и шофьорите трябва да могат да продължат да си вършат работата и да преминават границите, за да поддържат движението на веригите за доставки. 


Ръководителите на правителства спешно трябва да поемат инициативата, необходима за прекратяване на разпокъсаните правила и ограничения за пътуване, които сериозно засегнаха световната верига на доставки и застрашиха здравето и благосъстоянието на транспортния персонал.


Гладът идва ... След чумата ... гладът ... Сривът на световната верига на доставки идва !! Чуми, глад ... потъването на големите земетресения липсва, за да завърши кошмарния апокалиптичен сценарий ....


”… Δεῖ γάρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ 'οὔπω ἐστί τό τέλος. τγερθήσεται γάρ ἔθνος το (Матей 6: 6-8)


ИЗТОЧНИК


Няма коментари:

Публикуване на коментар