Звездни Цивилизации

сряда, 8 ноември 2017 г.

Как да разпознаем ангелското присъствие около себе си и как да ги повикаме  на помощ



Молитвата е най-мощният метод за свързване с ангелите, а медитацията ни дава достъп до техния свят.  Когато се чувстваме щастливи, въодушевени или, както казват, „окрилени” значи наоколо са ангелите, но заслугата, че сме се свързали с тази вибрация и сме ги повикали е наша.  Понякога тяхното присъствие наричаме интуиция, друг път – творческо вдъхновение. За творците е музата, а за откривателите – новаторска идея. Ние чуваме ангелите с вътрешното си ухо. Това е глас, който тече и можем да го разпознаем като различен от нашия, който често не покрива напълно собственото ни мислене, по-скоро е наш коректив. Така разбираме, че някой друг ни говори. Много хора се страхуват, че могат да им говорят и по-низши създания от невидимия свят. Но, повярвайте ми, няма опасност това да се случи, ако сте настроени на високата вибрация – на чистата любов. Тогава на практика ставате защитени от тъмни сили, които се привличат от негативните мисли и страхове.

Не е ли ангелът една чисто психическа проекция?

В никакъв случай. Ангелите са огромна енергия, която съществува. Тук логиката не върви и няма как да обясня накратко тяхната ангелска структура. Но факт е, че присъстват във всяка религия и се споменават във всяка свещена книга. Ако се настроим на тяхната вълна, можем да разберем много за себе си. Когато съм притеснена, те ме успокояват. Ако ми е самотно, ми дават утехата, че не съм сама. Когато ми е тъжно, осъзнавам, че трябва да променя вибрациите си, за да не ги отпъждам от себе си. Вслушвайки се в тихия им гласец, ще чуем как ни пращат сигнали. Аз буквално съм виждала ангелски облаци, които се образуват на небето. Научила съм се да следя знаците, които ми оставят. Често, когато се отпуснете и просто се разхождате, без да определяте някакъв маршрут, се озовавате на места, които се оказват ключови в живота ви. Ще се озовете в точното време някъде, където може да сте повикани да помогнете на човек в нужда. Може да се запознаете с хора, които след време ще са важни за вас. Оставете се ангелите да ви водят и следете знаците. Бъдете отворени за всяка изненада, която ви очаква.

Те биха ли ни изоставили заради лошите ни постъпки?

Ангелите винаги откликват на молитвите. Те са посредници между нас и Бог, затова абсолютно никога не сме сами. За тях няма лош и добър човек, просто когато вярата ни е по-слаба, ние губим връзката си с тях. Всеки човек има своя ангел хранител, понякога два, а може би и повече. Има и ангели, които закрилят сродни души.

Защо децата установяват по-лесно контакт с ангели?

Те са по-сензитивни. Чисти души с позитивна настройка. Затова често си пожелаваме да си останем деца – защото е хубаво чувството на свобода да пътуваш в красивия свят на мечтите, който е най-близо до ангелския. Аз лично съм закърмена с много приказки за феи и магьосници. Едно дете, което е израснало по този начин, по-лесно се свързва с невидимия свят, но родителите трябва да са подготвени за подобни странности.


Няма коментари:

Публикуване на коментар