Звездни Цивилизации

понеделник, 16 януари 2017 г.

ДОБЪР ПОЛИЦАЙ-ЛОШ ПОЛИЦАЙ е името на световната игра






Още като се появи Бенжамин Фулфорд на световната сцена и започна да рекламира “добрите бели дракони“ от Азия и изтока ме усъмни,че точно тази игра ще се играе-на добрия и лошия полицай.
За да се разбере как мислят и действат високите нива на световните мутанти-тирани,наистина е необходимо да поразучиш серпентолигия. Лукавство,удар под пояса,преструване на умрели...и още кой знае какви нечестни и нелоялни методи.
Светът пак се разцепи на две. Само че този път са червени дракони(или т.н. илюминати) и бели такива.
И доколкото опитът ми и наблюденията ми показват,тази игра ,както винаги е в долните слоеве.Там във висините,лукавите  местят пешките,елиминират неудобните,без значение дали са наши или ваши.
Подозренията ми се потвърдиха,след като чух радиоинтервюто с Алекс Колиер,което поствам отдолу.
В момента се елиминират 3 по-долни слоя от световния корпоративен елит.Те вече не са нужни на върховете,неудобни са и няма да продължат в играта. А плана за новия световен ред тече и скоро ще го въведат.Защото те дърпат конците и на едните и на другите.Но според Алекс,за не повече от 3 месеца.
Уважаваният от мен Дейвид Уилкок се предаде да работи за “добрите момчета“ от изтока след като публикува материалите на Бенжамин. И това не стана съвсем доброволно. Бях на живо онлайн,когато Дейвид се обади за да каже,че след публикуване на материалите той е получил заплаха за убийство и ТЕ са след него.Беше уплашен и плака в ефир. Веднага Кери от Камелот се намеси и му прати “бели шапки“ за да го пазят. Е,опазиха го.Сега работи за тях и аз лично мисля,че си вярва на това,което прави.И то е истина,но само едната част.
Аз лично не вярвам ни на едните,ни на другите. Целта е да се притисне тълпата до ръба на възможностите си за оцеляване и страха, и в даден момент,когато вече е нетърпимо,“добрия полицай“ ще обяви смяната на световния ред с “по-хуманен“такъв.
Не мога да кажа дали това,което споделя Алекс ще стане,но си спомням,че пак от Моране излезе инфото,че те всъщност повишиха вибрациите на планетата и така провокираха глобалното събуждане преди 3-4 години.
Сега,доколкото разбирам са замислили продължение на това събуждане,с цел човечеството да види истинските лица на елита си,добър или лош и не се поддаде на провокацията.Защото наистина искат да пуснат в ход срещата с полубоговете,или основните причинители на тази каша,която сърбаме сега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар