Звездни Цивилизации

вторник, 9 юли 2024 г.

 Запомнете го ..

Демона е енергия...

Негативен и демонски канал е едно и също ..

Един демон  може да ви накара да пиете ..да убивате ..да изневерявате ..да играете хазарт..на разврат и т.н..

Повечето хора и не знаят че имат и си ги носят цял живот ..

Има и родствени демони предавани по род и кръв..

Често се прикачват чрез гробищни ритуали ..родови проклятия за смърт и т.т.

Може и от различни предмети ..

Не много често има и отворени портали ..

Докато не се премахне -си оставаш зависим ..

Дори и малките деца не са защитени ..

Наскоро извадиха и от синът ми ..родствен демон ..още от времето на дядо ми ..

Те са хитри и се крият..

Докато сме на тема ..канали ..демони ..родови проклятия и други..да не пропусна и за ПРОЕКТИРАНЕТО НА ЖЕЛАНИЯТА ..

Какво  ни казва енергията е ..и се започва едно гледане и се познава на най вече върху основата на енергията където са записани мислите и желанията ни ..

И чуваме това което искаме да чуем..

Но реално -Не става така ..

Познавам само един..двама.. най много трима човека  ловещи  всичко  друго но не  и желанията ми..

Едната от тях направо кове ..каквото каже -няма, нея искам ..за добро или зло познава .. на карти може да открие всичко и то за отрицателно време ..

Всичко друго е проекция на мислите ми ..

Преди да казвате каквото и да е ..кажете колко импланта и програми са извадили  от Вас..

Всеки живот се борите да сте позитивни -поредна програма на забравата ..

И като сте позитивни ..защо се налага да работите ..защо ви трябват пари ..нали  сте позивни и знаещи -можещи -разбиращи ..

Пак сте от стадото ..

Програмата е всеки живот едно и също ..обаче в същото време имате и  десетки забрани..

А сега де..пари ..хора ..карма ..-тези неща са програми ..

Животът ни е изграден от астрални импланти ..програми и канали ..към сега по род и от преди ..

А честито ..

Всичко се връща..ще ти се върне..Вселената си го връща..Господ ще те накаже и т.н.

Нищо от това не се връща без да го искате или да си го помислите ..

Като Съ-творци на Времето отваряте нов пространствен прозорец към бъдещите си намерения и желания..

Отваряте  канал към желанията си насочени към човека ..

Това си е вид вмешателство ..може да се приеме че е Вид Магия..

Не мога да приема ..

Че нещо трябва да се преработва ..

Че било кармично ..

Че тоя ти бил духовен учител или друг..

Човека е свободен по дух ..но подтиснат от системата Астрал ..заради чувствата си и привързаността си към земното ..защото друго нещо не познава ..

Деградацията за подтискане на съзнанието продължава ..

Има едно взаимодействие на силите ..

Колко духовни учители се навъдиха през тези хилядолетия..

Първо е програмата за спомените ..забравата да не си спомните ..

След това вече е манипулацията на силите относно деградирането на мисълта ..

Човека е творец ..но не удобен за истината да знае..да знае истината ..

Манипулация..лъжи ..иска се де си  роб..да си сляб .. да не виждаш истината която е ..

Мними богове ..

Бог е енергия  и не напразно е Наречен -Всичко което е ..

Цялата история предстой да се срути

 ..както кулите Близнаци  се срутиха..

Трябва да освободим съзнанието от проблема Езотерика ..ако тази програма отпадне да търсим позитивност ..ще открием че Вселената не се върти около нас ..а ние около нея..защото  сме част от нея и можем да бъдем навсякъде ..но зареди зброното след смъртта..пак сме в капана на Матрицата ..пак сме на Земята ..

Ние сме манипулирани роби на системата ..

За ..Демонските канали или така наречените негативни сили .. Масово около мен виждам проблемите на хората ..те дори и не осъзнават ..че това са канали ..

Тихи..плахи..позитивни..раздразнителни ..

Дали имат дарби или не ..няма значение ..

И не знам защо всичките хора си мислят че сами ще се оправят ..

Повечето предпочитат доктори ..ми щото на тях и вярват ..но  всичко е до момент ..

Лекарствата са временно решение..

По групите е същото.. вече само наблюдавам и си правя пас ..

Имам познати и при тях същото ..все едно мен ме е  повече  грижа  от тях да си си оправят здравето ..

Когато клекнат ще е късно ..

Казал съм и не един път какво да правят ..

Да си трошат главите ..

Ама и докторите прости -та прости ..

Теб демон те души -те лекарства ..

Кръвно..холесторол ..килограми..щитовидна жлеза .. и т.н ..пак лекарства ..

Ти имаш магия и от няколко вида магия  ..да не казвам за демони ..

Друг болен от 40 години диабет ..казвам и от години какво да прави ..тя по доктори и някакви си лечители ..и когато един ден легне на креват ще си троши главата..

Когато и казвам истината ..всички реагират като попарени ..вътрешно  знаят че съм прав но не могат да го приемат и въпреки всичко нищо не правят ..но това са пречки от каналите ..

Когато казвам на човек  при кого да отиде и какво да оправи по себе си  ...

Съществата прилепнали по каналите навяват страх ..несигурност ..уплаха и така възпират човечето ..

И се почва постановката..

-Не я усещам ..нещо не ме дърпа към нея ..има при кого да отида ..ще се оправя  сама ..Господ ме пази ..

Ми като ви пази ..ЗАЩО ГО Е ПОЗВОЛИЛ ДА СЕ СЛУЧИ ..

И при мен архангелите..Девата ..Господ ..казаха че съм пазен и закрилян ..но колко вида магия за смърт извадиха от мен за тази години ..

Най малко 10 ще са ..

Пазят но на друго ниво и по друг начин.. тук  се спасяваш както можеш ..

Така  че канали ..его и т.н.. ще ви изиграят лоша шега ..

Да припомня ли ..демоните подържат определени по тежки болести ..рак..диабет ..тумори ..цероза и т.н..

Всички знаят че съм прав ..знаят кого съм питал  за да потвърдя подозренията си ..

И едно 99% съм приблизително прав..

На човек му стига само един разговор за да види състоянието  на друг човек ..

Да не казвам че при отворен канал СЪЩНОСТИТЕ ПО НЕГО -ДЕМОНИТЕ отиват и по близките ви ..деца ..брата ..сестри ..мъж или жена ..майка или баща ..

Наскоро от синът ми извадиха РОДСТВЕН ДЕМОН още от дядо ми ..

Кармата и що се реве за нея..

Тя е по принуда ..много малко неща са кармични ..всичко друго е направено с цел за спъването на растежа на душата и индивида ..

Най често се пращат хора да ви спънат   и се минава номерчето с кармата ..

След това вече сте уязвими и ставате лесна храна ..

Да кажем че има карма или поне се надявате да е така ..но има вмешателства след минаване през бялата светлина  ..

Вече има намеса от хора и души от предните животи..тези хора сте ги пренебрегнали по един или друг начин и сега без ваше знание свободната ви воля е нарушена и вие сте против волята си с тях ..

Но сега тези паразитни същности ще се махат от вас и ще има много рев ..защото как така нали са кармични ..

Както и умишленото разделяне на Пламъци и Сродни души...

За Кармата ..

Това е най голямата Езотерична простотия на всички времена ..

Нещо направено насила след като душата  премине през бялата светлина и цялата система се ъпгрейдне ..

Започва манипулацията ..

Вкарват се карми ..кодове ..за да може този цикъл да продължи вечно защото сме храна за всички горе ..бели и черни ..

Те всички работят заедно ..

Затова има и разделение на Сродни и Пламъци ..за да има болка и страдание -основното ястие за тях ..

Защото заедно са сила и затова е нужно разделение на душите ..

Тоя ми бил кармичен ..оня ми бил ..

Човек когато сте мразили преди сега го обичате ...

Това е издевателство над душата и това сега се прекъсва  ..душата ще започне  да става свободна и независима ..

Така е след като душата премине през бялата светлина ..и оня рептил Господ ОТГОВАРЯ ЗА ТЯХ  -което пак по същество е холограма манипулираща  стадото ..

Води ги  и манипулира ..

Що е то Сродна  Душа или Пламък..

Чувствата към тях са неопределени..всеки ги усеща и всеки е привлечен от тях -но това е заблуда ..

Това са жалки опити за събиране на две души ..като винаги краят е един и същ ..мъка ..страдание и раздяла ..

Това много пъти съм казал че се прави нарочно ..

За миналата година при мен направиха два жалки опита за събиране ..но само направиха опити.. и всичко което се каза или видя не стана ..всичко се промени и се започна отначало ..

Отново да съм готов ..

Аз съм на Високо Духовно Ниво ..

Силите казаха че са доволни от мен ..

Но не и аз от тях ..

По различен съм ..

Аз усещам всяка една жена от предишните си  животи като Сродна Душа или Пламък ..

Усещам енергията от преди и тези чувства ме водят ..

Каквото съм усещал и изпитвал преди -изпитвам и усещам и сега ..

Зависим съм към енергията и това ме побърква и объркващо..

Затова разбирам и виждам всичко което става ..виждам манипулацията към хората ..

Преди години архангел Гавраил при опит за един опит за събиране каза ..-НЕУСПЕШЕН ЕКСПЕРИМЕНТ..

Това при всички са само опити за събиране ..и краят при всички е ужасен..разделянето се прави нарочно от другите ..

Може да се каже ..

1.Той ти е пратен да те научи на нещо..

2.Да видят дали  си готов за връзка ..

3.Това ти е урок ..

И т.н..

Но това са празноглави глупости от страна на силите ..

Това е празнодумие от тяхна страна ..

Виждам по групите какво става ..пълен Хаос е..

Много се пита.. ама защо така ..ама тоя..ама оня ..обича ли ме..ще се върне ли..ще бъдем ли заедно ..

Опс..това са само жалки опити за събиране ..от тях каквото зависи го правят ..

Обединяват енергията на Пенка и Христо и ако стане - стане ..но дори и да стане ..дори и да има шанс ..събратята на силите манипулират връзките ..

Така хората не разбират какво става ..

Иначе от  опит мога да кажа че усещам опитите на влияние върху мен на всички  горе ..

УСЕЩАМ И ДВЕТЕ СТРАНИ ..

Така че жалките опита за събиране ..винаги имат един и  същ край..

Една и съща програма е заложена като матрица за раздяла при всички Пламъци и Сродни души ...

И не само при тях ..


Същото важи и при  различните видове връзки ..




Иван Андонов


Няма коментари:

Публикуване на коментар