Звездни Цивилизации

четвъртък, 9 януари 2025 г.

 EMP защита



Електромагнитният импулс (EMP), причинен от силно заредената виеща се опашка на Нибиру, е в новините от 2009 г., когато самолетите започнаха да изпитват пълна електрическа повреда. Те се отхвърлят като пилотска грешка или самоубийство на пилота, въпреки доказателствата. Прекъсванията на електрозахранването и електрическите пожари също се увеличават и също се извиняват. Всичко освен Нибиру се използва като извинение. Сега това се ускори до точката, в която димящите самолети трябва да кацат и да се охладят, а Hornets и Stealth Bomber на американската армия бяха засегнати. Вътрешната сигурност търси отговори.

Полетът на Air France извършва аварийно кацане в Сибир

, 11 ноември 2018 г.

https://www.thelocal.fr/20181111/air-france-flight-makes-emergency-landing-in-sibera

Полет на Air France, превозващ 282 пътници от Париж до Шанхай, направи неочаквано кацане в Сибир. На борда се появи остра миризма и лек дим. Air France каза, че полетът може да продължи до Шанхай след техническо разрешение.

Полет на Virgin Australia беше принуден да направи аварийно кацане, след като пътници съобщиха за „миризма на изгоряло от електричество“

19 октомври 2019 г.

https://www.businessinsider.com/virgin-australia-emergency-landing

Полет 465 на Virgin Australia излита от международното летище Пърт в 7:03 ч. сутринта с планирана дестинация летище Бризбейн. Приблизително три часа след началото на полета капитанът уведоми останалата част от самолета за "електрически проблем" и обяви, че самолетът трябва да бъде отклонен към летище Аделаида.

Два полета на GoAir извършват аварийно кацане след повреда на двигателя във въздуха

, 21 октомври 2018 г.

https://www.timesnownews.com/india/article/goair-a320neo-delhi-goa-male

Полет номер G8033, който пътуваше от Делхи за Мале, се обърна във въздуха и се върна на летището в Делхи, след като беше съобщено за повреда на двигателя.

US Stealth Bomber направи аварийно кацане след повреда на двигателя, електричество

24 октомври 2018 г.

https://q13fox.com/2018/10/24/us-stealth-bomber-makes-emergency-landing

Самолетът на стойност 1,2 милиарда долара е бил на път за военновъздушната база Уайтман, Мисури. Двама пилоти са били на борда и двамата летци са невредими, а точната причина за инцидента по време на полет се разследва. Самолетът беше отклонен, след като претърпя повреда на двигател номер четири, последвана от пълна електрическа повреда. Малко след като пилотите успяха да възстановят електрическата система, те започнаха да изпитват проблеми с херметизацията.

Втори боен самолет се разби от военноморския самолетоносач за един месец

, 12 ноември 2018 г.

https://nypost.com/2018/11/12/2nd-warplane-crashes-from-navy-aircraft-carrier

F/A-18 Hornet имаше механичен проблем по време на рутинни операции във Филипинско море. Причината за катастрофата се изяснява. Това беше втората катастрофа с участието на Reagan за по-малко от месец.


Защита и подготовка на родината срещу заплахи от електромагнитни импулси и геомагнитни смущения

9 октомври 2018 г.

https://www.dhs.gov/publication/protecting-and-preparing-homeland

Екстремни електромагнитни инциденти, причинени от умишлена атака с електромагнитен импулс (EMP) или естествено възникнало геомагнитно смущение (GMD, наричано още „космическо време“), могат да повредят значителни части от критичната инфраструктура на нацията, включително електрическата мрежа, комуникационното оборудване, водата и системи за отпадъчни води и начини на транспорт.

Коментар на ZetaTalk от 30.11.2018 г.: Самолети се разбиват с неоспоримо нападение от страна на EMP от 2009 г., когато AF 447 падна над силно магнетизирания Атлантически разлом, като всички електрически системи изгаснаха една по една. Това беше последвано от MH 370 през 2014 г. над чувствителните води на Индонезия, последният там JT 610 през 2018 г. с изгубени всички на борда. И все пак въпреки всички очевидни самолетни катастрофи на EMP, авиокомпанията отказва да признае, че EMP е замесен, тъй като печалбите са по-важни за тези, които отговарят, отколкото информирането на обществеността. Прикриването на Нибиру, както обикновено, управлява.


Сега през 2018 г. се появиха нови проблеми. Когато повечето повредени от EMP самолетни катастрофи се случват над вода, поради привличането, което електронният писък в напрегнатата скала под водата има за електромагнитните потоци, идващи от заредената опашка на Нибиру, тези атаки сега започват да се случват над сушата. Самолети, които трябва да кацат поради димяща електроника, е ново явление, което се случва над Сибир, Австралия и Индия през последния месец. Тази ескалация включва американски военни самолети – бомбардировачът Stealth над континенталната част на САЩ и Hornets над Филипинско море.


Каква е целта на прикриването на Нибиру? Вътрешната сигурност признава, че EMP идва „от космоса“, но Слънцето в момента по време на слънчевия минимум спи. Електрониката може да бъде затворена в щит на Фарадей, може би най-очевидното и лесно подредено решение. Но електрическите системи на човечеството не могат да бъдат преработени за една нощ, нито решението на Фарадей ще позволи комуникация чрез мобилен телефон или wifi, които също са блокирани от щит на Фарадей. Друго решение е координирането на полетите към моменти, когато резонансът на Шуман и свързаният с него EMP са временно ниски. Те първа ще има по сериозни повреди на самолетите,  дори и сериозни самолетни катастрофи, зареди EMP в близко бъдеще докато, всички полети не бъдат спрени навсякъде.

Няма коментари:

Публикуване на коментар