Звездни Цивилизации

неделя, 15 октомври 2017 г.

ДРАКОНА -  СМОГ

Смог Великолепни е един от последните велики дракони. През 28-ми век от Третата епоха той узнал от някъде за несметните богатства, които джуджетата от Еребор били натрупали. През 2770 г. от същата епоха Смог атакувал Самотната планина и унищожил с пламъците си кралството на джуджетата и близкия град Дейл.
Когато събрал всичкото съкровище, той си направил скъпоценно леговище в Еребор и помислил, че е вече неуязвим за вечни времена. Отсега нататък той заспал своя сън но през 2941 г. от Третата епоха Смог се събудил и открил, че една златна купа от съкровището му липсва. Тя била задигната от Торин, наследник на краля под планината, който бил пропъден от кралството преди години и Билбо Торбинс – хобит притежаващ вълшебен пръстен, с чиято помощ бил откраднал купата.
Смог излетял и атакувал Езерния град с пламците си, но там и намерил гибелта си. Бард, потомък на Гирион от Дейл, улучил Смог в слабото място в бронята, за което узнал от Билбо.
Бронята ми е здрава като десет щита, събрани заедно, зъбите ми са мечове, а ноктите — копия,
ударът на опашката ми поразява като гръм, крилете ми са ураган, а диханието ми е смъртоносно!
— „Билбо Бегинс“, гл. 12 — Вътрешни сведения

Няма коментари:

Публикуване на коментар