Звездни Цивилизации

понеделник, 30 октомври 2023 г.

Гласове в главата - технология на демоните



В читателско писмо до канала на блогера се споделя следното: "Искам да разкажа за бедата, която сполетя моя син. Той има диабет от първи тип, в продължение на 10 години. А преди 3 години ние емигрирахме в Европа. С пристигането си отидохме да се изследваме при невролог в местната болница. На сина ми направиха електроенцелография. И понеже се установи нарушение на ритъма му, бе започнал да не усеща течението на времето, му бе поставена диагноза аутизъм. Макар че аутизмът е диагноза, която бива разпозната още в ранно детство. От този момент синът ми не може да учи или работи, отиваме по реда си в специален център, където обещаха да го приемат по наше желание един и повече пъти в седмицата, а там той ще общува с подобни хора. Най-добрите години на момчето ми изгарят в усамотение и без приятели. Старая се да му помагам както мога - разхождам се с него, разговаряме, четем книги, гледаме филми, но прекрасно разбирам, че общуването с мен не може да замени това с връстниците му и момчето тихо гасне... Но около преди година и половина той започна да чува гласове в главата си. Това много го тревожи и го кара да преживява. Аз също го преживявам, но за да не го травмирам, опитвах от самото начало да го успокоявам, обясних му, че това са технологии и никакви отвъдни сили. Тези гласове са много странни - сякаш действително някакви програмисти разговарят помежду си. Не с него, а помежду си! А моят син е на линия и иска-не иска - слуша техните разговори. За пръв път той чу глас докато се къпеше под душа. Гласът казал на някого: "Той още се къпе". Вторият път синът се разхождал по улицата и се спрял пред някаква къща, за да разгледа красивата архитектура. И чул в главата си: "Какво седиш тук?". Момчето ми е на 23 години, страда от ужасна депресия заради самотата, никакви уроци по рисуване и спорт не го интересуват вече. Моли ме: "Мамо, помогни ми да се избавя от всичко това". А аз постоянно чувствам, че ме наблюдават... Понякога той чува гласове на английски език, понякога - на руски, а има случаи и на друг език, като често пъти не може да разбере на какъв език говорят. И какво си мисля сега: а не тестват ли те своите технологии на такива болни, които са преминали през подобни изследвания с електроенцелография?"
Блогерът коментира, че според него тя е абсолютно права. Той напомня за официална новина от Русия, в която се казва, че Путин е издал указ, с който се задължават всички психични болници или психодиспансери да дават данните на пациентите си на министерството на вътрешните работи, под предлога за борба с тероризма. А добре се знае, че шизофрениците на власт винаги се прикриват с борбата срещу тероризма.



Няма коментари:

Публикуване на коментар