Звездни Цивилизации

петък, 27 септември 2019 г.

Ако приемаме теорията, че живеем в компютърна симулация, тези случаи могат да се обяснят с  Матрицата“.




Потребители на интернет пишат за странни случаи, които са преживели у дома, на работа или докато се разхождат на улицата (HiddenTruth.site).

По-долу, представяме на Вашето внимание няколко от тези разкази.

1.Вървях за вкъщи и една жена мина покрай мен. Тя изглеждаше на около 30 години. Направи ми впечатление, че мирише много силно на сладкиши. Тръгнах напред и я задминах. След десет метра погледнах назад и … тази жена беше изчезнала.


Тя просто изчезна. Нещо повече, през тези изминали 10 секунди, тя физически не можеше да се скрие никъде, защото мястотот беше без сгради или други постройки. От случилото се, просто стоях известно време в шок.

2.Щях да си готвя вкусна пържена закуска. Имах всички съставки – хляб, масло и сирене. Но, когато ги слагах на масата, сиренето липсваше. Потърсих го в хладилника, зад хладилника, из цялата кухня и дори в спалнята. И никъде не го намерих.



Сиренето беше в ръцете ми и после изчезна. Това силно ме обърка. Вероятно това е бъг. Трябва да изчакам „актуализация на програмата“ и тогава сиренето ще се „върне“ при мен.
3.Колежката ми, която е единствената блондинка в нашия офис и единствената, която носи барета на главата си, излезе от вратата на стаята, за да отиде до автомата за сода, стояща отстрани, за да напълни чашата си. Идеално я виждах от работното си място и наблюдавах нейните действия.


Изведнъж вратата на стаята отново се отвори и именно тя излезе отново с чаша в ръка. Блондинката с баретата. Това веднага ме озадачи и тогава погледнах кой е сега на автомата за сода. А там стоеше съвсем различно момиче – с тъмна коса и без шапка.

Помислех, че може би съм ги объркали, но те изобщо не си приличат. Кълна се, че видях как блондинката излезе първа. И когато тя излезе за втори път, тази първа блондинка за момент беше все още на автомата с чаша в ръка, почти сигурен в това.

4.Когато бях на 6 години, по време на почивка се разхождах из училището. Влязох в салона, където по-големите деца тренираха с обръчи. Два обръча лежаха на пода до вратата. Аз ги вдигнах и ги сложих върху себе си. По някакъв странен начин ги свързах помежду им.

Четете още: Бъг в Матрицата ли снима турист в Кентъки, САЩ?
Когато учителят по физическо възпитание дойде, той беше много озадачен, когато видя свързаните обръчи. Не разбираше как съм успял да направя това. Тогава просто хвърлих обръчите от себе си и избягах от салона.

5.Живея в къща от другата страна на улицата срещу училището, където учат дъщерите ми. Една сутрин седях на верандата с чаша кафе и видях как чистачката излиза от училището. Тя се приближи достатъчно близо до оградата и аз можех да я виждам добре. Тя имаше дълга кафява коса, хваната на опашка, която ясно се виждаше под бейзболна шапка. Беше облечена със сива тениска и черни шорти, с високи бели чорапи под коляното.

Тя носеше в ръка торба за боклук и събираше боклука в нея. За 5-6 секунди се разсеях и погледнах на другата страна. Когато обърнах отново глава към училището, там вече нямаше жена, а мъж! Беше със същата сива тениска и черни шорти. Дори същите бели чорапи под коляното, само че сега, вместо хубави женски крака имаше два кльощави и космати мъжки крака.


Просто е невъзможно този мъж да излезе от училището за толкова кратко време, да отиде при жената и те да разменят местата си. Всичко това беше направо сюрреалистично.

6.Снощи реших да затворя котката си в съседната спалня, защото през нощта ме притесни с тичането си из апартамента. Но се събудих от мяукане зад затворената врата на спалнята ми, и когато отворих вратата, котката седеше на прага. Вратата към съседната спалня също беше затворена.

Помислих си: „Какво става?“. Взех котката и я заключих отново в същата съседна спалня. Два часа по-късно, се събудих от факта, че котката седеше до леглото ми. Вратата към моята спалня беше затворена. Всичко това беше толкова странно.
7.Вече три пъти забелязвам, че дрехите ми по някакъв начин се сменят. Имам три големи тениски с американски орел, които нося нощем вместо нощници. Един ден, когато ги донесох от пране, забелязах, че ръкавите им са различни. Ръбът беше декориран различно.

Помислих, че е странно, но реших, че може просто да не съм забелязал тези подробности, въпреки, че ги използвах две години. Но, след това облякох една от тениските за през нощта и разбрах, че е много по-дълга, отколкото преди. Тя стигаше почти до коленете ми. Отново помислех, че е необичайно, но реших, че това е, поради разтягане на плата при прането.



И тази вечер облякох друга тениска. Осъзнах, че е направена от друг плат. Вместо тънката еластична тъкан с надпис American Eagle, тя беше много по-плътна и по-малко разтеглива. В същото време, когато ги купувах, потърсих специално такива, които са изработени от мека тъкан, поради което си купих American Eagle.

Не разбирам какво се случва …, бъг ли е?

8.Ако в къщи, от ръцете си изпусна някои малки предмети на пода, тогава те изчезват без следа. Този предмет може да бъде всичко – от монета от 10 цента до молив. Доскоро това не ме притесняваше, но след това пуснах монета на килима, и въпреки че я търсех, не можах да я намеря никъде.

Тогава проведох експеримент. Пуснах друга монета на същото място, от височината на моя ръст. Когато започнах да я търся, изведнъж забелязах първата монета, но щом отместих поглед и после обратно погледнах, тя вече не беше на това място!


Едва след 2 минути отново намерих първата монета, а още не съм намерил втората монета.
9.Този „бъг“ се повтаря с мен от няколко години. Правя някои неща невероятно бързо в сравнение с другите, невероятно бързо. Например, отивам в друга стая, за да донеса нещо, а когато се върна, хората ми казват, че им се струва, че е минала само секунда. „Леле, как го направи толкова бързо ?!“, изненадани са те.



Що се отнася до мен, никога не забелязвам никакво ускорение. Движа се с обичайния си ритъм, а когато си върна ме гледат с изненада. За тях са изминали само няколко секунди!

Това ми се случва с различни компании при различни обстоятелства. Понякога жена ми го забелязва.

Понякога имам чувството, че правя нещо от много дълго време, поне няколко часа, но всъщност се оказва, че съм бил зает само час-два.

Няма коментари:

Публикуване на коментар