Звездни Цивилизации

петък, 3 април 2020 г.


Интервю с Емери Смит и Дейвид Ейдър -  Програми за отвличане от извънземни



ES: Здравейте! Аз съм Емери Смит. Днес имаме специален гост. Името му е Дейвид Едейр. Дейвид, добре дошли в програмата.

DE: Благодаря за поканата.

ES: Днес ще говорим за програми за улов и пускане, през които преминаха Бети и Барни Хил.


А също и за други известни на вас случаи.

D.E .: Да. Господи, знам повече, отколкото бих искал да знам.

E.S .: Ясно.

DE: Обикновено чувах от хората, че когато влязоха в контакт с Сивите, комуникацията и взаимодействието бяха предимно положителни. Сега ще говоря за един случай, който се случи с близък човек. Знам, че историята наистина се състоя, тъй като бях наблизо, когато всичко се случи. Контактът може да се характеризира както искате, но не и положително. Отрицателен, твърд отрицателен. Но последствията бяха много сериозни.

ES: Къде се е осъществил контактът и каква е била възрастта на неговите участници?

DE: Да видим. Момчето беше на 13 години. Контакт е възникнал в Северна Каролина, на полето. Мястото е пусто и напълно подходящо за близък контакт от трета степен. Момчето имало контакт с същества, подобни на Сивите.

ES: Имаше ли и други извънземни раси?

D.E .: Да. Три различни вида. Първият вид са големи същества, които приличат на насекоми. Вторият тип е сив. Момчето описа още трима, един мъж и една жена ... Бяха много високи, в бели одежди, с дълги бели коси, подобни на нордиците. Попитах: „Господи, тези викинги ли бяха?“ Момчето отговори, че да, изглеждаха като викингите. Продължих: „Те командваха?“ "Да. Те бяха тези, които дадоха заповедите. " "На кого?" "Грей". "Какво ще кажете за големите насекоми?" "Мисля, че те бяха охранители, пазещи периметъра." Момчето разсъждаваше съвсем логично.

ES: Изглежда така.

DE: И беше много разочароващо, защото преди момчето имаше всичко, освен логиката. И след контакт, неговите разсъждения имаха смисъл и се подчиниха на логиката. Спомням си, все още си мислех какво става с това дете. В деня след контакта започнаха промени.

ES: Какви са промените? Физическо?

DE: Майката реши момчето да включи радиото. Пианото свиреше. Жената си помисли какъв ясен и ясен звук. Самата тя свиреше на пиано, така че в къщата имаше инструмент. Синът ми никога не свиреше на пиано, не взимаше уроци, нищо подобно.Майка излезе зад ъгъла, погледна в хола и пусна чиния с храна в ръцете си. Тя видя момче, което свири на пиано. И тя си помисли, че пуска радиото. Момчето свири на произведения на класиката - Бетовен, Бах, Чайковски.

ES: Тя отиде при него и го попита какво прави?

DE: Да, попитах как го прави. „Не знам. Просто играя. " Знаете ли, жената се оказа много практична и затова се обади на учителя по музика. Учителят дойде, седна до момчето на пиано столче и започна да свири. Синът я погледна и каза: „Вие играете първата част. Сега е мой ред. " Той продължи играта. Тогава учителят попита дали може да играе нещо друго. Момчето играе Бетовен и Моцарт.

ES: О. Господи.

ДЕ: Като цяло учителят скочи от столчето като обелен ...

ES: Той игра по-добре от нея.

DE: Учителката се обръща към майка си и казва: „Нямам време за подобни трикове. Синът ви е много надарено дете. Защо не ми каза? Изпратете детето си в местния университет. Нека професорът да го погледне.

И така, заведоха момчето в местен университет. Там преподава професор по музика. Той седеше момчето до пианото и гледаше как детето започва да свири. Професорът просто беше шокиран. Момчето е само на 13 години и изпълнява класика, произведения на признати класици на пиано музика. Тогава професорът попита: „Някога опитвали ли сте да играете нещо друго?“ „Никога не съм имал такава възможност.“ Професорът става и дава на детето кларинет. Момче свири на кларинета. После тръба, после флейта. Момчето играе безупречно, последвано от пиколо, гобой, клаксон.

ES: Същите музикални стилове?

D.E .: Да. Професорът помоли момчето да свири мелодия, която той може да разпознае. Като цяло те изпробваха всички инструменти в оркестъра. Тогава професорът каза на майка си: „Трябва да се обадя на някой в ​​Ню Йорк. Синът трябва да бъде изпратен в друго училище. " Искам да кажа, че детето се оказа абсолютно феноменално. Самото момче казва: „Никъде не отивам. Изобщо не обичам да играя. " Той просто мразеше да свири на музикални инструменти. Синът току-що излезе и това е всичко. Върнаха се у дома. Разбирате ли, аз познавах това семейство много добре.

ES: Случи ли се нещо друго? Е, например, момчето ли говореше на различни езици?

D.E .: Не. Но имаше и друга уловка. Момчето взе химикалка и започна да рисува.

ES: Леле, уау.

DE: Виждате ли, това дете никога не може да рисува повече от драсканици. И сега той рисува толкова бързо, колкото позволява потокът от мастило; тя е в състояние да изпревари вискозитета на мастилото. Знаете ли как рисуват художници? Правят намазка, тръгват си, гледат го, мислят и след това правят още една намазка. В случая с това дете нищо подобно. Той започва и рисува като луд, докато не приключи. За 20 минути той рисува толкова подробен портрет, който би засрамил самия Норман Рокуел. Просто страхотно. Но това е само писалка с мастило.

Оказа се, че майка му му дава нещо друго. Опитал пастели, маслени бои, като цяло, всичко, което се използва в рисуването. Момчето можеше да направи всичко. Но, както в случая с музиката, веднага щом приключи с рисуването, той смачка рисунката и я хвърли в кошчето. С задавен глас той каза: „Не обичам да рисувам. Мразя музиката. “ Като цяло, той мразеше всичко, с което беше дарен. Това е всичко.

Това ме накара да се замисля. Познавах го като дете и след това го наблюдавах, докато узрее. И така, той стана хомосексуален. Вярвам, че придаваме твърде голямо значение на извънземните контакти. А, извънземните са всезнаещи, те знаят всичко. Те летят на напреднали кораби, преодоляват огромни разстояния, за да стигнат до тук, колко са умни. Предполагам, че всичко това е глупост. Те имат същите проблеми като нашите.

ES: Това е така.

DE: Те също правят грешки. Нещо се чупи. Законът на Мърфи се спазва. [1] Проблеми с ин-ян и всичко това. Корабът не работи. Износването на частите. Като цяло, повтарям, същите проблеми като нашите. Понякога извънземните просто не знаят какво правят. Това е моето мнение поради факта, че момчето е израснало хомосексуално. Каквото и да му правят извънземните, те очевидно не знаеха какво е хомосексуалност. По принцип всичко се оказа отрицателно за детето. Мразеше новооткритите таланти. Контактът коренно промени него и неговата личност.

Преди контакт момчето беше най-обикновеното дете - забавно, мило, симпатично. След контакт той стана много неприятен, направо мерзен. Така че повтарям въпроса си: „Добър контакт ли беше?“ Не мисля така. Вярвате, че всичко е приключило там и тогава? Изобщо не. Това не свърши дотук. Той изчезна с години. Години наред нищо не се чуваше от човека. Странно ли е? Разбира се. Дори не знаехме дали е жив или мъртъв. Веднъж той изчезна за 8 години. Тогава стана известно, че той живее с Бети Хил, с Барни и Бети.

E.S .: Виждам.

D.E .: Той живееше с Бети. От време на време човекът ми говореше. Веднъж попитах: „А какво правите с Бети Хил?“ Човекът отговори, че тя е в контакт със същите извънземни като него. И той, и тя станаха участници в програмата за улов и пускане. Знаеш ли, като когато хванеш две риби и ги пуснеш. В този конкретен случай „сьомгата” просто плува заедно. И тогава човекът поканил майка си ...

E.S .: О, Господи.

DE: ... посетете Бети Хил и останете при тях. Знаеш ли, тогава майка му ми каза: „Господи Всемогъщ, отидох там и посетих сина си. Заведоха ме до място, наречено Indian Head, някъде в Ню Хемпшир. Мястото се оказа толкова пусто, че от време на време на пътя се натъкваше на табелата на табелата, върху която е написано „внимавайте за лоса“. Искам да кажа, че нямаше твърде много хора. Бети и син ме заведеха на влаковите коловози. "

Попитах жената защо до железопътните коловози? Те отговориха: „Господи, смили се. Аз също стоях там и попитах сина ми защо точно железопътните коловози? Защо сме тук? Синът отговори: „Огледай се и виж“, което направих. И така, забелязах огромен космически кораб, който приличаше на тези, които видях във филмите. Не е шофиране. По-скоро като кораби от поредицата "Междузвездни войни". Корабът се движеше абсолютно безшумно, летеше на разстояние около 3 м над нас. Прелетя над нас, той спря. Големите опори слязоха от дъното и бяха прикрепени към релсите. "




Жената каза, че под товар могат да чуят скърцащите и треперещи релси.

E.S .: О. Уау.

DE: Синът каза, че има причина за това. "Когато пристигнат космически кораби, когато напълно изключат двигателите си, те стават невероятно тежки." Започнах да мисля. Да, железопътните коловози. Железопътният локомотив тежи почти 450 тона. Тогава всичко е логично, има смисъл. Човекът привлече вниманието ми. Тогава в разговор с него попитах: „Какво друго?“ Той отговори, че има още един набор от опори, които се появяват и скачат с релсите. Попитах защо? Човекът отговорил: „Мислили ли сте някога за железопътните коловози?“ „Е, има две от тях и те се подреждат успоредно една на друга, образувайки железопътна габарит.“

"Да, но забравихте, че те са неразривно свързани." Казах, че трябва да е така, иначе влакът просто ще слезе от релсите. Човекът продължи: „Железопътните коловози са свързани помежду си - от Канада, Северна Америка, Мексико, Южна Америка. Не им пука за граници и граници. Релсите са безкрайни. Следователно, когато корабите се качват, те се качват на милиони километри железопътни коловози. "

ES: Тоест железопътната линия всъщност е тяхната собствена решетка?

D.E .: антена.

ES: Точно така.

DE: Корабите седят на релсите и използват цялото полукълбо като антена за получаване и изпращане на съобщения. Помислете за това. Познавам този човек добре. В ежедневието той дори не е в състояние да смени маслото в колата. И ето, това, което той казва, технически точно, има логика и смисъл. Тогава си помислих какво става с този човек? Но аз му вярвам.

Разбирате ли, аз съм запознат с историята на Барни и Бети Хил. И така, Бети се наслаждаваше на компанията на човек и майка му. Когато забелязах, че се разбираха добре помежду си, Бети отговори, че има основателна причина за това. Когато извънземните идват тук, за да събират данни ... О, да, нека поговорим малко за това. Как го правят? Поставят сондата в задната част на врата на мъжа. Казват, че в началото се образува дълбока дупка.

Тогава попитах Бети: „Как така? В крайна сметка човекът страда от диабет тип 2. Раната просто нямаше да заздравее. " Тогава Бети каза, че човекът е наред. След около 24 часа дупката изчезна, на мястото на раната остана само бял люспест пластир. След още 24 часа пластирът сякаш се отлепи, не остана дори белег. Тогава попитах: „Бети, направи ли същото?“ "Да". "Защо?" "И тогава, че едни и същи хора са насочили погледа си към нас."

Майко Божия, и какво да правя с всичко това? Стоях без никакво подкана. Просто се опитвам по някакъв начин да усвоя и усвоя наученото и чутото. Вижте, аз съм сред хората в контакт с НЛО и всичко това. Те говорят за неща, за които никога не съм чувал. И въпреки това техните послания имат смисъл.

ES: Кажете ми, човекът някога ли ви е казвал нещо за Бети? Искам да кажа какво никога не е споделяла публично?

DE: Освен това ... Спомняте ли си, че Бети искаше да отнеме книгата за космическите кораби? Тя беше силно изтръпната, като каза, че не може да понесе нищо, дори и с цел впоследствие да представи сериозни доказателства за контакт. Бети винаги е била потисната от липсата на доказателства.

Също така знаем за картата на звездното небе, която тя видя на кораба и след това нарисува, като е под хипноза. Различни планети и техните позиции.



Бети Хил нарисува тази карта през 1964 г., под въздействието на постхипнотичното внушение.

Случи се така, че работех по проект за държавния университет в Охайо. Имаше нарисувана от Бети карта, съхранявана в кутия с дървена рамка. И тогава се случи инцидент. Кой, който забрави, пусна нещо на тази кутия и я смаза до дъното. По принцип те не знаеха какво да правят, просто полудяха. Но аз съм специалист по модели. Казах, че мога да възстановя всичко. Свалих дървената рамка, извадих всички струни с нанизаните върху тях планети, преместих струните нагоре и надолу и като погледнах звездната карта като модел, изградих модела в желаната последователност.

Е, не е за вас да създавате ракети. По-скоро е като поставяне на квадратен пирон в кръгла дупка. Като цяло свърших цялата работа. И докато се занимавах с реставрация, това ми се развихри. Обадих се на стар приятел на име Карл Сагън, когото наистина ми липсва.



Карл Едуард Сагън, американски астроном, космолог, астрофизик

Попитах го за звездната карта. Той отговори, че я познава. Аз: „Знаете ли, че учените не могат да намерят това съзвездие?“ В отговор Карл ме помоли да му изпратя сканирана карта. Е, нямаше скенери по това време, затова взех фотоапарата Polaroid и направих снимка на картата на черен фон. Като цяло се оказа страхотен изстрел. Успях да позиционирам звездите доста добре. Това беше всичко, от което Карл имаше нужда - двуизмерна страница със звездите на места. Изпратих му листа.

В следващия телефонен разговор Карл каза, че се върна и намери подходяща звезда. Попитах: „Карл, какво искаш да кажеш с„ върни се и намери “? Снимах тук и ви го изпратих. ” Карл отговори: „Не. Цяла година, през цялото време правехме произволни снимки. Колко време мина от съставянето на тази карта? " - На двайсет и няколко години, тогава Бети я нарисува за първи път. Тогава Карл ми предложи да погледна какво ми изпрати.

Взех две карти, подредих ги една върху друга и ги погледнах в светлината. Леле, те съвпаднаха! Триста различни планети, Луната и всички те съвпаднаха. Попитах как е възможно това? Саган отговори: „Знаеш ли, ние се движим със скорост от 160 900 км / ч. Тоест за всеки час, който е минал тук, пътуваме 160 900 км в космоса. След това, след около 25 години пътуване с такава скорост, най-накрая се оказваме в положение, в което виждаме същото това звездно поле. "

- Карл, значи ли това, че преди 25 години, когато Бети видя тази карта, картата беше получена от някой, който беше на това положение? Тогава в края на краищата не можехме да правим такива пътувания? “ "Да, не е ли смешно?" "Е, как обясняваш това?" - Все още не. Това е друга загадка. "

Е, помислете сами, как може Бети Хил да изгради тези звездни системи? Странността на случилото се е просто ... Би било нелепо да се каже: "О, това е просто късмет или вълна". Не, има много доказателства в случая с Бети Хил. Барни вече не беше наоколо. Той умря от ... Както научих от Бети, Барни така и не успя да приеме случилото се с него.

ES: Точно така.

ДЕ: Той си представяше заек, който се крие в храстите. Постоянен страх и ужас ... Като цяло той претърпя обширен инсулт, от който умира. И така, връщаме се към първоначално изразеното ми мнение: не всички контакти са добри. Вижте, контактът уби Барни Хил и завинаги нарани момчето. Повтарям, ние надценяваме извънземния контакт. Разбира се, тъй като извънземните знаят всичко, те знаят всичко, което правят. Не, не е така. Те идват само по една причина - да експериментират.

Защо експериментирате? Защото не знаеш нещо.

Известен е и случаят с Калвин Паркър. [2]



Чарлз Хиксън и Калвин Паркър

ES: Моля, кажете ни за това.

D.E .: Е, те бяха южняци до основата, нали? Ако ме класифицирате като такъв ... Като цяло нямаше да видите истински южняци, докато не срещнете някой като Келвин Паркър. Калвин е прекрасен човек. От Бога! Така беше: отидоха до реката за риболов. В процеса те чуха странен шум. Изведнъж същества се появяват, телепортират и прелитат през въздуха директно към тях. Космически кораб във формата на плоча се намира отзад. Съществата хващат и двамата рибари и ги влачат вътре в кораба.



Калвин, разбира се, се изплаши, което разбира се има смисъл. Представете си, че грабвате момче от задните дървета и започвате да правите странни неща с него. Разбира се, ако може, той ще се опита да се доближи до вас, което направи Калвин. Той започна да се бие с извънземно, кръв се пръскаше по ризата му. Побърза да се отърве от ризата. О, ако ризата се запази, щяхме да вземем ДНК проба.

E.S .: Да.

DE: Общо взето му се случи нещо диво, защото, както в случая с Травис Уолтън, извънземните забиха нещо право в гърлото му.



Травис Уолтън

Гърлото на Калвин беше свито, така че той трябваше да реагира някак. По принцип не споделям мнението на тълпата, която вярва: „О, колко прекрасно е, че Сивите идват тук. Те ще споделят, общуват и тренират. " Сигурен съм в подземния свят ...

ES: Видяхте твърде много негативизъм.

DE: Няма да вдигам ръце с тях около огъня и да пея „Бъдете близо до нас, Господи.“

ES: Кажете ми, след като извънземните „уловят и освободят“, те проследяват жертвите до края на живота си или определен период от време?

DE: Очевидно Бети Хил и момчето бяха наблюдавани през цялото време, през целия си живот. Когато изпълняваме такива програми, обикновено следваме експерименталното животно през целия му живот. Така се събират данни. Най-малкото, когато получаваме данните, научаваме повече за животното и работим по-добре с него.

E.S .: Виждам.

DE: Въпреки че не мисля, че подобни неща са твърде добре проучени.

ES: Включително хора?

D.E .: Не знам. Но аз така мисля. Винаги съм мислил за концепцията да се промъкна на някого и да кажа: „Здравей. Ще дойдеш ли с мен и ще ми помогнеш да работя върху нещо? Трябва да отговоря на някои въпроси. Мога ли да използвам няколко проби от плат? Няма да те нараня. Нека работим заедно. " Това не е ли по-хуманен и правилен подход от това просто да плувате в стая през нощта, да ви грабнете, Бог знае какво да прави с вас и след това просто да изтриете паметта ви?

ES: Възможно ли е телата на някои от отвлечените да се подобряват, актуализират?

DE: Това е интересна мисъл. Вижте, ако извънземните правят нещо подобно, тогава това би било логично. Нашите учени правят това с животните, с които работят. Те научават повече за животното, подобряват го, за да получат повече данни. Предполагам, че когато използвате думата „подобрение“, искаш да кажеш да дадеш на хората допълнителни способности и всичко това?

ES: Разбира се, подобрение в положителния смисъл на думата.

DE: Да, това е възможно. Това ме кара да мисля, че в отвличането участват повече от една раса. Може би 100 различни състезания идват тук с различни програми. Някои хора като Калвин Паркър и Травис Уолтън попадат на групи, които не са много приятни. Но чух и за други, които нямаха нищо друго освен приятни преживявания. Затова предполагам, че това може да са различни групи. Или, ако говорим за един и същи вид, различни подгрупи в рамките на една и съща група.

ES: Да, това има смисъл. Тези програми са свързани ли по някакъв начин с Барни и Бети Хил?

DE: Имате предвид програмата за улов и пускане?

E.S .: Да.

DE: Очевидно, да, тъй като все още има ...

ES: ... присъства?

DE: Последното нещо, което чух в момента, посещения продължават вече 40 години. Това е доста дълъг период от време. Ако извънземните ще правят това през целия си живот, тогава ще трябва да общуват, докато, да речем, Бети е на 60-70 години и тя умира. Каквито и данни да получават извънземните, само те знаят какво възнамеряват да правят с тях.

ES: Възможно ли е, когато Травис се приближи твърде близо до кораба и загуби съзнание, това може ли да се случи поради електромагнитна енергия?

D.E .: Кой знае? Възможно е (смее се).

ES: Извънземните са докарали Травис на кораба, за да го спасят или да експериментират с него?

DE: Ако внимателно обмислите събитието като цяло, то може да е еднопосочна улица. Травис не получи много отговори. Те просто направиха куп експерименти с него.

ES: Чух слухове, че Травис е много разстроен от филма, направен за него, защото според него всички остри ъгли са изгладени.


Филмът „Огънят в небето“

DE: Е, според мен, това би имало смисъл. Това е просто мръсотия във вода. Човече, това е калната вода, която съм срещал през живота си.

ES: В допълнение, това е толкова деликатен въпрос, тъй като самите отвлечени или хората от програмите за улов и освобождаване имат много различни гледни точки. Затова смятам, че отвличането може да се гледа по различни начини. Във всеки случай, екранът за дим се задейства 100% тук. Въз основа на моя опит в проекти, а сега и от вашите, знам, че извънземните са в състояние да дублират каквото и да е, дори аз в момента, използвайки фотони и триизмерно изображение. Дори ще хвърля сянка и ще бъде възможно да ме докосна малко, благодарение на систематизацията на атомната структура. Дейвид, дори не мога да кажа, че в момента говоря с теб.

D.E .: Разбира се. И това ви кара да се чувствате некомфортно?

ES: Това ви кара да мислите ... Хората като нас разбират това много добре. Какво е реално и кое не? Как мога да отговоря научно на този въпрос, дори да не съм в състояние да преценя реалността на себе си?

DE: Е, това е всичко. Бог вижда, те ме наградиха с по-големи способности от всеки друг. Способен съм да работя с много. Интелектът ми помага. Един обикновен човек няма този опит. Затова хората приветстват контакта, без да знаят до какво в крайна сметка ще доведе. Те са отвлечени и след това оставени на собствените си устройства. Те живеят и не знаят дали контактът действително се е случил? Мислите, че не съм съвсем нормален?

ES: И въпреки това, умът ни е толкова креативен ... Толкова сме програмирани от Холивуд и медиите какво да мислим ... Дори ако извънземният ни докосне, реакцията ще бъде: "Как смееш да ме докоснеш?"

D.E .: Разбира се.

ES: Не ти е позволено да пипаш никого.

DE: Като цяло има много програми от различни групи, работещи в различни посоки. Разбира се, всичко това е известно на Карл Саган, авторът на програмата Voyager.



Програмата „Вояджър“, 1977г

Той и само той е отговорен за създаването на целия проект. Проектът стартира, което вече е само по себе си чудо. Не знам как го направи. Поставихме записи и игли в сондата, за да възпроизведем записа. Използвайки тях, можете да чуете всичко, което е записано на записа. [3] Има само 4 такива записа, те са поставени в два Voyagers.

ES: Разбира се, това не са обикновени винилови плочи. Те са направени от най-твърдата субстанция на планетата, която имаме.

DE: Да, помогнах да покрия чиниите с берилий. Той ще гарантира безопасността. В космоса покритието ще работи като защита. И така, след 4,5 милиарда години, ако извънземната раса се сблъска с Voyager, тя ще използва иглата, ще я постави на записа и ще чуе всичко, което е записано в записа.

ES: Записът е оборудван със собствен автоматичен грамофон.

D.E .: Естествено. И тук идва моята полемика с автора на записите. Карл постави върху чинията пулсар, разположен до нас, излъчването на който се разпространява в цялата галактика, а не само към Слънчевата система.

Саган също изобрази карта на Слънчевата система - третата планета от слънцето със стрелка, насочена към космически кораб. Следва рисунка, направена от него на гол мъж и жена. Ето как изглеждат тези, които са построили кораба. На записа има поздрав на всеки от известните езици на планетата. Така извънземните научават за съществуването на много езици на нашата планета.

Спомням си, тогава също казах: „Карл, помисли за това. Не изпратихте един запис, а четири „букви в бутилки“ в различни посоки на компаса.

ES: „Тук сме.“

D.E .: Да.

ES: „Елате и ни вземете с голи ръце.“

DE: „Ето ме. Ето картата. Ето къщата. Ето как изглеждаме. Имате нашите образи. Записахме музиката, културата си, езиците си. Ето защо, ако имате окупационна армия, тогава помислете колко информация ще спечелите, като просто дойдете тук и ни плените. " Човече, повярвай ми, Карл и аз много мислехме за това. Господ Всемогъщ! Ако знаехте само колко пъти книги се хвърляха към мен (смее се).

ES: В крайна сметка, Сагън ви даде тази вратовръзка, нали?

D.E .: Да.

ES: Красива вратовръзка. Ако можехте да го видите, върху него е изобразена луната.

D.E .: Точно така. Обърнете внимание, че кратерите са червени.

ES: Забелязах.

DE: Карл каза: "Тази вратовръзка е само за вас." "Защо?" "Кратерите са червени." - И какво означава това? "Вулкан винаги бушува в теб." Можех само да благодаря на Карл. Това бе последвано от въпроса: „Дейвид, кога ще бъдем готови?“ Отговорих: „Какво ще кажете, когато получим планетарна система за отбрана, да създадем оръжия против материя и ако е необходимо можем да взривим цяла враждебна флота? От нещо, от което можем да се предпазим, но да не се възползваме от атака? “ Извънземните идват при нас на приятелско посещение? Добре. Но не се опитвайте да ни навредите, защото имаме какво да отговорим.

ES: Кажете ми, Карл имаше ли други експерименти, които би искал да сподели с вас?

D.E .: Доколкото знам, не. Въпреки че съм сигурен, че би му харесало това. Знаеш ли какво ще кажа? Ако някой трябваше да ни представи като извънземна раса като посланик, не бихте намерили по-добър кандидат от Карл Саган. Разбира се, той също има его, но то е идеално свързано с положителна личност и интелект.

ES: Разбира се. Какво се случи с това момче?

DE: Той изчезна, аз не го видях и не чух нищо за него.

ES: И семейството също не знае?

D.E .: Нищо. Изминаха 10 години от изчезването. Бих искал да мисля, че извънземните дойдоха, взеха го и коригираха проблемите, които самите те са създали. Дължат му нов живот, дължат му. Човекът изчезна.

ES: Леле! Страхотна информация. Дейвид, искам да ти благодаря за участието в програмата. И също така да благодарим на нашата публика, останете с нас. Ще се видим следващия път.

[1] Законът на Мърфи е хумористичен философски принцип: „всичко, което може да се обърка, се обърква.“ Руски аналози: законът на подлостта, законът на сандвич.

[2] Инцидентът е известен като инцидентът в Паскагул - предполагаемо отвличане на извънземни през 1973 г. на двама американски граждани, Чарлз Хиксън и Калвин Паркър, докато ловят риба в близост до Паскагул, Мисисипи. Случаят получи широка публичност в американските медии и се счита за едно от най-известните събития от този род. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B3%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1 % 81% D0% BA% D0% B8% D0% B9_% D0% B8% D0% BD% D1% 86% D0% B8% D0% B4% D0% B5% D0% BD% D1% 82

[3] Златната табела на Voyager е позлатена информационна табела с аудио и видео записи, опакована в алуминиев калъф. Той е с диаметър около 30 см и е покрит със злато за защита от ерозия под въздействието на космическия прах. Заедно с плаката, в калъф са опаковани фонографска капсула и игла за възпроизвеждане на запис. Случаят е гравиран с диаграма, изобразяваща инсталирането на игла върху записващата повърхност, скоростта на възпроизвеждане и метода за преобразуване на видео сигнали в изображение. Подобно на записа на Пионер, се възпроизвежда пулсарна карта, на която е отбелязано положението на Слънцето в Галактиката, както и схемата на излъчване на водородния атом за получаване на метрични и темпорални единици. Комисията, участваща в подготовката на плочата, се оглавяваше от Карл Саган.



Източник: http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=544

Няма коментари:

Публикуване на коментар