Космическо разкритие - 12: Мрежата Агарта
Интервюто на Емери Смит с Ранди Крамер
Е.С. : Днес по програмата за космическо разкриване Ранди Крамер е с нас. Ранди споделя опита си с SSP, наречен Earth Defense Force . Ранди, добре дошъл в програмата.
Р.К. : Благодаря за поканата. Винаги щастлив, че съм тук.
Е.С. : Често говорите за връзката с древните цивилизации и космическите пристанища на Агарта. Какви са космодрумите Agartha?
Р.К. : Мрежата Agartha е мрежа от подземни джобове на големи пространства, които ние считаме за пчелни пити. Хората го наричали Кухата Земя. И така, Земята не е куха. Това е пчелна пита. Има редица много големи джобове, толкова големи, че ако стоите вътре в един от тях, не можете да видите нито ръба вдясно, нито ръба вляво. Ето защо може би погрешно си мислите: „О, аз съм в куха планета“. Това всъщност не е така. Просто сте в много голям пакет.
Пакетите са свързани помежду си чрез поредица от тунели. Някои тунели са много големи, понякога широки около два километра, така че през тях могат да преминат огромни космически кораби. Тунелите свързват джобовете един с друг и с повърхността. В много случаи повърхностните връзки са стари тунели, свързващи много от местата на древните цивилизации по света, с които сме запознати. Например Египет, Теотиуакан, Ангкор Ват и други подобни места. Те все още притежават тунелни системи и все още са свързани помежду си.
В някои случаи те са оперативни космодруми за внос-износ за видове, открити в мрежата на Агарта.
Е.С. : Какви същества обитават мрежата Агарта? Откъде са
Р.К. : Е, в мрежата на Агарта има няколко различни вида. Има местни сухоземни видове влечуги, които често наричаме видове гущери. Те живеят под земята.
Съществуват и местни местни инсектоидни видове, които наричаме мравки. Те също живеят под земята.
И тогава има видове ... Някои от тях не идват от тук, а живеят и работят тук. Освен това потомците на древните лемурийци и атланти живеят под земята. Когато оцелелите от катастрофата отиват под земята, те стават основатели на някои градове от мрежата на Агарта. Ние вярваме, че градовете от мрежата на Агарта сега се управляват от скандинавите, хора на високи, синеоки блондинки, които първоначално са били летурийци от Атлантида, пенсионирани под земята.
Накратко, жителите на мрежата Агарта са смесица от местни сухоземни видове - бозайници, инсектоиди, влечуги и други извънземни видове, които или са се заселили тук отдавна, или в някои случаи са дошли тук да работят в някои подземни градове. Знаете, по същите причини, поради които хората на Земята пътуват до други страни в търсене на работа; те искат да се преместят на друго място и да работят там, вместо да останат у дома, където им е писнало от всичко. Като цяло обитателите на мрежата Агарта са редица видове, естествено родени на Земята, и няколко извънземни вида.
Е.С. : Кажете ми, има ли сгради или жилища под земята? Или просто живеят на кораби?
Р.К. : О, не. Под земята са колосални градове с милионно население.
В някои случаи има високи структури, в по-голямата си част вградени в скалите на планетата.
Тоест, можете да видите много висок сталагмит, свързващ пода и тавана, осеян с малки апартаменти или сгради с прозорци и т.н. Всички те ще бъдат осветени. Доста е интересно да се види това. Някои селища са много гъсто населени, съдържащи много много модерни съвременни строителни конструкции, вписани в пещерни структури.
Е.С. : Какво ще кажете за град под Египет и друг под Антарктида? Те също ли са част от мрежата на Агарта?
Р.К. : Добре. Да. Основният космодрум се намираше под Антарктида. Доколкото знам, той все още съществува, но не е много функционален. Това беше космодрумът, открит по време на археологически разкопки в Антарктида. Това е може би едно от най-старите известни космодруми на планетата Земя.
Е.С. : Какво имате предвид под космодрум?
Р.К. : Вижте, летището е място, откъдето самолетите пристигат и заминават в съответствие със строг график, тоест регулирано място. По същия начин, космодрум е мястото, където космическите кораби идват и си отиват редовно. Тоест, повтарям, космодрумът е мястото, където космическите кораби пристигат и откъдето тръгват.
Е.С. : Тогава има ли така наречените космически кули за управление ...
Р.К. : Е, не са необходими кули, но има строго регулиране на движението. Следователно, ако пристигате с цел кацане, трябва да се свържете с службата за контрол на движението. Ще ви кажат кой коридор трябва да използвате за кацане. Или ако отлетиш, те ще ти покажат през кой коридор можеш да преминеш. Както можете да видите, това е организирано контролирано движение. Да.
Е.С. : Ранди, защо тогава космическите кораби идват и си отиват на космодрумите, без да взаимодействат с нашето движение?
Р.К. : Това е внос-износ, хората и стоките идват и си отиват. По принцип ... Това е порт в същия смисъл, че имаме и други портове. Много космодроми трябва да се справят с така наречените пътни ленти.
Живея в Седона, където се намира космодрума. Имам приятели с добри военни устройства за нощно виждане. Когато стоите навън и гледате платна с очила за нощно виждане, можете да видите космически кораби да заемат ленти от източник и север-юг в определени нощи по-бързо от един кораб в минута.
Стоях с изпъната шия и виждах повече от един кораб да прелита в минута. Гледах, докато ме боли врата и трябваше да спускам глава. Може би след това имаше много повече кораби. Помислих си: „О, врата ме боли и не мога да продължа да гледам“. И така, наблюдавайки лентите, забелязахме, че, тръгвайки от пристанището, корабите трябва първо да се изкачат вертикално наистина високо, преди да навлязат в лентата. Или при кацане те навлязоха в платното за движение и след това бързо се спуснаха, също буквално по права линия.
Много рядко, въпреки че съм виждал такива, космическите кораби се спускаха ниско, бързо и под ъгъл, както би направил самолет. Това обикновено се случва при спешна нужда или спешен случай. Използвани в повечето времеви ленти са на много голяма надморска височина. Следователно, повтарям, при пристигане първо трябваше да се изкачите вертикално много високо, а след това да се спуснете по права линия, докато летите, отново трябва да се качите вертикално високо по права линия и след това да влезете в лентата.
Платните за движение бяха на височина 9-12 км. По същия начин имаме и летища, които използват пътни ленти, така че самолетите да не се разбиват. Космическите кораби следват ленти извън обичайните пътни ленти на FAA, така че да не взаимодействат със самолети.
Е.С. : Видях касета със записа, която може би бихте могли да потвърдите. Той показва как обикновени пътнически самолети летят над тези места, спират във въздуха и се спускат директно на земята. Това някакво устройство за прикриване ли е?
Р.К. : Да. Виждал съм това няколко пъти. В Седона има място, където редовно пътувах с мотоциклет, нагоре по хълма. И така, два пъти седмично гледах едно и също нещо: нещо, което приличаше на търговски самолет, летеше по небето. Но тъй като гледах през очите на обучен наблюдател, видях, че светлината изглежда малко прекалено ярко бяла. Не съм виждал мигащите светлини на FUA. Не съм видял следа от самолета. Няма доказателства за реактивно задвижване в чистото синьо безоблачно небе. Тогава видях как самолетът изчезва направо във въздуха, просто изчезва.
Виждах това два пъти седмично. Това беше летящо превозно средство, което следваше същия модел на движение. И изглеждаше точно като търговски самолет. Така че отговорът е да. Това е кораб, използващ прикриващо устройство: „Аз съм просто самолет; тук няма какво да се види. " Отново, това е някой, който използва холограма на това, което според тях трябва да изглежда самолетът и как трябва да се държи. В момента, в който го видях за първи път, си помислих: „Чакай, не изглежда съвсем както трябва“. Това е някакво камуфлажно устройство, което очевидно не се използва през цялото време.
И дори на голяма надморска височина видях същите малки светлинни топки като тези, които наблюдавах близо до земята на разстояние по-малко от 8 км от къщата ми, когато стоях или на паркинга пред къщата, или в задния двор. Тогава погледнах такива ярки, ярки, ярко бели, блестящи, яйцевидни кораби, реещи се или бързо изчезващи. В зависимост от това къде точно са били, зависи какво ще видите и как изглежда.
Е.С. : Ясно. Предполагам, че много зависи от ъгъла на гледане и какво проектират. Работейки като контакт на връх Бланка в Крестън, видяхме хеликоптери и малки реактивни самолети да летят право нагоре по планината и да изчезват. Също така, на връх Шаста; това се случваше през цялото време, когато бяхме там.
Р.К. : Някои от входовете са по същество холограми, които приличат на твърда скала, но не са. Ако знаете начина да летите направо в него, можете просто да влезете. И ще изглежда така, сякаш отиваш направо в солидна скала. Но това не е така, тъй като това е просто холограма.
Е.С. : Без експлозия, нали?
Р.К. : Не, просто изчезваш.
Е.С. : Тоест, те просто летят сред нас в нашите собствени превозни средства.
Р.К. : Или поне това, което прилича на нашите превозни средства.
Е.С. : Изглежда ... Тяхната представа за нашите превозни средства.
Р.К. : Повтарям, извънземният смята, че така изглеждат и се държат нашите хеликоптери и самолети.
Е.С. : Освен контакт с Агартанс, какво друго правят Земните отбранителни сили ? Включени ли са Агартани в Силите за отбрана на Земята ? Част ли са от един и същ екип? Кой друг контактува с тях?
Р.К. : Определено имаме положителни отношения с агартанците. Това е нещо като ... Ако трябва да използваме някой от космодромите за аварийно кацане или имаме среща, бихме могли да използваме космодрума както някой друг. Щяхме да преминем през лентите, през контрола на движението и да кацнем там, където ни казват да кацнем, за да можем да участваме в среща или преговори с някого. Или ако изпратим хора в Агарта, това е начинът, по който бихме го направили. Ще бъдем преведени през космодрума, така че да се свържем с тунелната система и след това просто да влезем в нея. Тоест искам да кажа, че използваме и космодруми.
Е.С. : Поправи ме ако греша; Има ли някои космодроми портална технология?
Р.К. : Да, определено. Някои определено са да. По-голямата част от технологията на портала обаче не се намира вътре в космодрума. Очевидно от съображения за сигурност. Разполагате извън пристанището. В някои случаи можете да видите кораби в платна, ярки светлини и след това те просто изчезват. Предполагам, че това се случва, когато кораби влизат в портала. Просто вече не ги виждате, защото, повтарям, те минават през портала. Но обикновено корабите са на много голяма надморска височина. Следователно е трудно да ги наблюдавате без устройства за нощно виждане.
Е.С. : Сигурен. Мислите ли, че ще има по-открит контакт между хората и агартаните? Въз основа на вашия опит, как ще изглежда?
Р.К. : Бих казал, че в даден момент такъв контакт ще стане неизбежен. Също така бих предположил, че ще бъде доста ограничен. Няма да получите само възможността да влизате в космодрума по желание. Ще трябва да придобиете специален паспорт, който дава разрешение за влизане и използване на космодрума или специално превозно средство, или да купите билет за пътуване от едно място до друго през този космодрум.
Затова бих си представил, както се случва сега, че такъв достъп ще бъде ограничен до определен персонал, който има специален туристически паспорт. Те могат да го използват. Ако трябва да се изправим пред забрани за пътуване или информационни забрани и т.н., тогава достъпът ще се разшири леко. Космическото пристанище обаче никога няма да стане нещо свободно достъпно за широката общественост. Може би защото агартанците решават да не правят това. Те не искат куп земляни с крещящи деца да се тълпят в космодрумите им.
Е.С. : Ранди, кажи ми, живеят ли агартанци и земляни заедно под земята? Съжителстват ли мирно по взаимно съгласие? Или това е позволено само на конкретни хора?
Р.К. О: Е, ние знаем за няколко служители, назначени на някои от тези места като, да речем, посредници или цивилни посредници. Знаем, че някои земляни живеят и работят на такива места. Но няма много от тях, доста.
Е.С. : Има ли мрежата Агарта някакъв управителен орган? Има ли полиция?
Р.К. : Мрежата Агарта има, както се нарича, колективен орган за управление, съставен от редица видове, които работят заедно. Всяка група има своя собствена територия, въпреки че няколко групи могат спокойно да съжителстват на една и съща територия. Що се отнася до гущерите, не бих препоръчал да влизате на тяхна територия без разрешение, без подходящ ескорт или следване на официалните подходящи канали.
Като цяло в по-голямата си част всички жители на Агарта си сътрудничат помежду си. Те следват система от правила и закони, за която всички са се съгласили. Тоест, повтарям, агартанците си сътрудничат. Има заклети правоприлагащи органи, които ... В техните отговорности влизат разследване, арестуване, арестуване или прекратяване на нарушителите на закона.
Е.С. : Те бяха свързани с нас в древните цивилизации.Кога възникна разединението?
Р.К. : Когато имаше падане на някои цивилизации. Когато някои извънземни видове, които са управлявали тези цивилизации или са участвали в тези цивилизации, са напуснали, в някои случаи останалите земляни са имали избор: да се опитат да управляват самите остатъци от цивилизацията или, ако е възможно, да вземат хора, суровини и технологии и да отидат където по-безопасно. Честно казано, управлението на тълпи от невежи обитатели на повърхността беше наистина непривлекателно. Затова те предпочитаха да се оттеглят на безопасно и спокойно място, под земята.
След това, след разделението между агартанците и обитателите на повърхността, агартанците решиха следното: каквото и да правите на повърхността, вашият бизнес, каквото и да правим под земята, е наш бизнес. Няма да се притесняваме твърде много за вашия бизнес. Тоест те, разбира се, се притесняват, когато става въпрос за благосъстоянието на планетата. Те явно не харесват начина, по който се справяме с планетата. Като цяло има дългосрочно споразумение: ние управляваме света на повърхността, те управляват света на Агарта, под повърхността.
Те изобщо не са нетърпеливи да влязат, да поемат контрола и да управляват тази бъркотия. Това е все едно да попитате учителите в детската градина дали искат да ходят на работа в училище, където няма учители, а само да тичат наоколо като луди деца; добре, като във Властелина на мухите . Това е все едно да се обърнеш към педагозите и да попиташ: „Хей, би ли искал да дойдеш там, да поемеш училището и да управляваш тази каша? Повечето учители в детските градини ще разгледат всичко и ще кажат: „Не, нямам желание да се замесвам в тази бъркотия“.
По същия начин, от гледна точка на Агартан, има твърде много луди бебета, които крещят тук. Защо, по дяволите, биха искали да дойдат тук, да поемат контрола и да се справят с него? Това е просто кошмар.
Е.С. : И също технология ... Защо не споделят технологията с нас?
Р.К. О: Повтарям, има дългосрочно споразумение за раздяла. Бих предположил, че комуникацията се е подобрила с времето. От време на време имаше и обмен на технологии. На тънка струйка. В известен смисъл общуването с агартанците е аналогично на общуването с извънземни. Взаимодействие, комуникация и технологична дифузия. Но с много тънка струйка.
Е.С. За публиката, по отношение на мащаба, колко дълбоки са градовете Хагартан във Вътрешната Земя ?
Р.К. Бих казал, че използваният в по -голямата част от града е на дълбочина между 4,8 и 16,24 км.
Е.С. О: Също така чух - може би можете да потвърдите това - че е имало няколко инцидента със сондажи. Обитателите на повърхността се занимавали с пробиване и тунелиране. Веднъж случайно попаднали в един от градовете на Хагартян. Вярно е?
Р.К. : Да. Това се случи веднъж, някъде през 60-те години. Може би тогава агартанците решиха сериозно да общуват с военните, които живееха на повърхността ...
Е.С. : Предполагам, че тогава стартира дилърската програма?
Р.К. : Да, мисля, с пълна сериозност. Агартанците казаха: „Пробили сте дупка там, където не трябва да бъде. Създадохте вълнение. Смятаме, че трябва да ви дадем карта на кои места да избягвате и на какви дълбочини можете да пробиете. Ако ще започнете да изграждате тунели, трябва да знаете къде да пробивате и къде не. “ Вярвам, че именно тези преговори стартираха системата за доверие толкова много, че агартанците успяха да ни предложат: „Чудесно, сега, когато ни се доверявате, бихте ли били така любезни да не копаете тук, тук и тук или да не тунелирате тук, тук и тук? Много благодаря. Ако не нарушите правилата, ние ще ви помогнем да изградите тунел и да създадете система от влакове, свързващи вашите военни бази. “
Оттогава сътрудничеството се разшири. Агартианците допринесоха за изграждането на система от тунели, свързващи нашите военни бази, защото са много добри в това. По този начин вече не нападаме техните тунели, градове и т.н. И агартанците успяха да създадат отделна инфраструктура чрез установяване на комуникация и ниво на доверие.
Е.С. : Ранди, благодаря за потвърждението. Интересувам се от това от много години. Кажете ми, има ли връзка между агартанците и хората в черно? Знаете ли нещо за това?
Р.К. : В района на Седона има няколко каньона. Най-хубавото би било да не ги споменаваме изобщо, така че хората да не заливат тези места в търсене на сензации. Местните жители са доста добре запознати с факта, че в зависимост от времето на деня и деня от седмицата може да посетите някое от тези места и да срещнете хора в черни костюми в черни коли. Според някои от очевидците, с които говорих, те могат да се появят от нищото. Можете да погледнете в определена посока, да се обърнете на 360º и изведнъж пред вас има кола и двама момчета до нея. Ще ви кажат, че трябва да напуснете това място, да се махнете, сбогом.
Хората отговарят на класическото описание на хората в черно. Автомобилът, който карат, е черен седан от 50-те години на миналия век. Те носят костюми и шапки от 1950 г. в съответствие с модата от средата на 20-ти век. Бледа кожа, не съвсем правилни вежди, ако има такива. Ушите също не са съвсем правилни, изобщо няма лобове. Много различни устни. Те винаги са с тъмни очила, така че не можете да видите очните ябълки. Като цяло това определено са напълно различни видове. Техните отговорности включват осигуряване на сигурността на някои места. Ако се озовете някъде, където не трябва да бъдете, те ще се появят и ще кажат: „Трябва да излезете оттук възможно най-скоро“.
Е.С. : Случвало ли ви се е това?
Р.К. : Не. Не съм живял достатъчно дълго там. През цялото време молих всички, които са знаели и са виждали такива неща, да ми предоставят всички данни и информация за точното място, час и дати, за да мога да се опитам да пътувам до тези места в подходящото време и да се срещна с хората в черно .
Е.С. : Въоръжени ли са?
Р.К. : Вероятно е трябвало да имат служебно оръжие под сакото си, но не познавам някой, който някога да е виждал как изглежда. Следователно не знам какво използват или какви са техните служебни оръжия.
Е.С. : Смятате ли, че това е човешка раса или те са по-скоро като клонинги?
Р.К. : Няма да кажа точно.
Е.С. : Какво ще кажете за превозно средство? Смятате ли, че това е междуизмерно превозно средство?
Р.К. : Добър въпрос. Очевидци са видели мъже в черно и техните превозни средства се появяват и изчезват, но не чуват шум от двигателя. Те също не видяха колите да се приближават и да тръгват. В много случаи колата е просто наблизо. В един момент има хора в черно, в следващия ги няма. Мисля, че няма да сбъркам, ако предположа, че автомобилът, за който говорим, не е обикновен Caddy (Cadillac) от 19 и 20 век.
Е.С. : Със сигурност. Това е. Какво ще кажете за всеки DeLorean? (Смее се)
Р.К. : Доколкото знам, не. (Смее се)
Е.С. : Споменахте, че в Седона космическите кораби често се появяват в небето. Дори казахте, че някои от тях просто висят там. На каква височина се издигнаха корабите от мястото, където стояхте? Къде другаде на планетата се намират космодруми и хората твърдят, че са видели това, което сте наблюдавали?
Р.К. : Когато наблюдавате пътни ленти ... Съдейки по размера на светлините или самото превозно средство, бих предположил, че в някои случаи те са на надморска височина 12-15 км, тоест много висока. Въпреки че ги видях доста близо до земята, на височина, да речем 30 м или дори по-ниска, на 1 м от повърхността на планетата.
Видях как излизат иззад скалистата структура, така че разстоянието до дъното на долината беше само няколко метра. Видях ги на по-малко от 1,5 км зад къщата си. Видях ги пред къщата си на разстояние около 2,5 км, витаещи доста ниско над земята. Не съм сигурен защо, но понякога се случваше. Когато ги виждам извън нормалните ленти, не винаги съм сигурен защо са извън нормалните ленти, тъй като такава аномалия е доста рядка. Но това се случва.
Един кораб излетя директно иззад къщата. Има малко място, наречено Каньонът на Джак. Размерът му е 5-6 х 5-6 км. Корабите летят над него за по-малко от 2 секунди, за 1,5 секунди. Тоест те летят със скорост 1000 км / ч, следвайки ниска траектория, която води директно до скалното образувание в края на каньона. Очаквах катастрофа. Очаква се да чуе експлозия, когато плазмен огън обгради кораба. Бях достатъчно близо, за да видя светлините около превозното средство. Толкова беше близо.
Очаквах да чуя поне нещо. Но не чух нищо. Може би е отлетяло право в скалата, точно в една от дупките. След това, около 15 минути по-късно, видях светлина със същия размер, движеща се по същата траектория, но в обратна посока, на същата височина, на същото разстояние. Корабът отлетя в другата посока. Казаха ми, че тук се намира медицинският център. Затова вярвам, че някой е откаран в медицинския център с линейка.
Е.С. : И всичко се случи точно във вашия двор?
Р.К. : На разстояние 3,2 км от къщата ми.
Е.С. : Мрачен.
Р.К. : Буквално в задния ми двор.
Е.С. : Определено трябваше да настроите камерите.
Р.К. : По това време исках да инсталирам ...
Е.С. : Удивително.
Р.К. : ... Камери около къщата, покриващи небето във всички посоки, но по-често корабите летяха толкова бързо, че дори нямах време да извадя камерата си. Ако в този момент не бях имал GoPro камера на главата си, щях да я пропусна. В момента гледам и си мисля: „Колко камери ми трябват? Мога ли да поставя един на поста тук и един на поста там, така че всички да покриват различни посоки от дома? Така че в зависимост от деня, нощта и посоката, в която гледам, бих ги виждал през цялото време, през цялото време. "
Е.С. : Какво ще кажете за други места по света?
Р.К. : Някои от тях съвпадат с местоположението на древните цивилизации. Например Ангкор Ват (Камбоджа), Теотиуакан и Кайро. Има и сайтове, които съвпадат с по-скоро преселените оцелели от други цивилизации. Например атлантите под планината Шаста и в Халеакале на Хаваите.
Седона е много, много старо селище. Казаха ми, че е възникнало много, много отдавна. Говорим за време преди повече от 100 000 години. Всеки, който е бил там и е виждал скалисти образувания, е ясен, че това изобщо не са естествени образувания, че са ерозирали и в някои случаи изглеждат така, сякаш са експлодирали или се разтопили.
Можете да видите еднородността и ъглите на квадратите ...
Е.С. : Вдясно, ъгли.
Р.К. : ... А също и плоски върхове на някои места. Познавайки малко за това как се образуват геоложки образувания, в града видях достатъчно подобни образувания, които не бяха естествени образувания, тоест можеха да бъдат естествени, но не бяха. По принцип всеки, който знае какво гледа, може да види, че наблюдава някаква друга структура. В допълнение, Sedona има двойка пирамидални форми, зигурати. Ако ги погледнете от определен ъгъл, можете да видите колко са големи, с плоски петна тук и там.
Е.С. : Да, това очевидно е извън нашите сили.
Р.К. : Да, това естествено не се образува, особено толкова много пъти и в толкова ограничено пространство, само няколко квадратни километра. Както казах, някои структури са разположени на местата на древните цивилизации, за които знаем. Други на сайтовете на още по-древни цивилизации, за които хората не знаят. Или те представляват прехвърлени спящи вулкани с празни конуси, в които хората са се преместили. Например планината Шаста, Халеакала и няколко други места в Скалистите планини.
Е.С. : Кажете ми, как жителите на мрежата Агарта са по-технологично напреднали в сравнение с нас?
Р.К. : Попитайте за лихва. Бих казал така. Ако ми зададете този въпрос преди 40 години, отговорът ще бъде: те са много по-напреднали в технологично отношение от нас. Отговаряйки на този въпрос сега, бих казал: те не са толкова по-напреднали в технологично отношение, колкото по-добре се справят с определени неща. Част от това, което имат, не е непременно по-технологично напреднало, просто се справят с това от много по-дълго. Може би просто са го подобрили малко по-добре. Настигаме много от нашите съседи тук и в цялата галактическа общност, докато растем и напредваме в разбирането си за технологичните възможности, присъщи на други видове. Движим се много бързо.
Е.С. : Ранди, невероятно. Благодарим Ви, че споделяте информация с нас. Благодарим ви за участието в програмата.
Р.К. : С удоволствие. Благодаря за поканата.
Е.С. : Аз съм Емери Смит, това е програма за космическо разкриване . До следващия път.
http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=581
Няма коментари:
Публикуване на коментар