Космическо разкритие - 12: Розуел: Пилоти от Ебен
Интервюто на Емери Смит с Ричард Доти
Е.С. : Днес по програмата за космическо разкриване при нас е пенсиониран специален агент, който е служил в Дирекцията за специални разследвания на ВВС и е пряко замесен в НЛО и извънземни дела. Ричард, добре дошъл.
R.D. : Благодаря.
Е.С. : Днес обсъждаме транспортните космически кораби Eben. Какво знаем за тях и откъде знаехме за това?
R.D. : През 1947 г. два космически кораба се разбиха над Ню Мексико. Едната докосна близо до Корона, Ню Мексико, а другата на запад от Магдалена, Ню Мексико.
Мястото на катастрофата близо до Корон беше открито сравнително бързо след инцидента и реконструирахме снимката на катастрофата в непокътнат космически кораб. Две години по-късно, през 1949 г., ранчото открива втория кораб, корабокрушен. Тоест имахме на разположение два извънземни космически кораба, които изучавахме и експериментирахме в продължение на години.
Е.С. : Ние наричаме това катастрофата в Розуел?
R.D. : Да.
Истинската катастрофа през 1947 г. ... Един от корабите кацна южно от Корона, Ню Мексико, на около 96 км северно от Розуел. Този инцидент е известен като развалината на Розуел, тъй като корабът и жителите му са транспортирани до военното летище Уокър в Розуел.
Ето защо инцидентът се нарича катастрофа в Розуел. Но официалните правителствени документи сочат, че корабът е кацнал по-близо до Корона от Розуел. Ето защо хората в правителството го наричат катастрофата на Корона, а не Розуел.
Както разбираме, през юни 1947 г. два извънземни кораба прелетяха над щата Ню Мексико и се приземиха точно при гръмотевична буря, електромагнитна буря. По някаква причина - не знам какво знаем за това или някой друг е разбрал - са катастрофирали.
Е.С. : Сега в поп културата, или по-скоро в интернет, се казва, че корабите са били свалени от нашите радари, така че е възникнала някаква неизправност в тяхната работа.
R.D. О: Не съм наясно какво обяснение е предпочело правителството, но военни учени, разследвали корабите, изложиха своята теория защо тези два кораба са катастрофирали. Не забравяйте, че ние заловихме или излекувахме същество от кораб, който катастрофира близо до Корон.
Творението отне известно време, за да ни обясни какво точно се е случило. Единственото, което каза, беше, че двата космически кораба са се ударили или са се сблъскали един с друг. Единият се приземи в Корона, а другият в Кон Меза.
Е.С. : Колко тежко беше повреден корабът, който падна в Корона? Когато видяхте снимките, изглеждаше ли силно повредено?
R.D. : И това е най-удивителното нещо. Без никакви щети. Нашите учени откриха ... Или Ebens ни казаха ... Въпреки че никога не бях запознат с това, което те казаха за причината за катастрофата. Един учен каза и в документите е, че след двойна катастрофа или сблъсък във въздуха някои компоненти вътре в корабите са изгаснали; ето защо корабите бяха разбити. Системата за поддържане на живота излезе от строя и 4 извънземни починаха.
Е.С. : Тоест смъртта на членовете на екипажа не се дължи на удар с тъп предмет, а поради отказ на системата за поддържане на живота.
R.D. : Добре. Същото се случи и с кораба, който се разби при Horse Meza. Системата за поддържане на живота беше деактивирана и екипажът почина.
Е.С. О: Не бяха ли облечени в някакви костюми или защитно облекло?
R.D. : Те бяха с плътно прилепнали костюми, които приличаха на летателни костюми; много, много прилепнали костюми. По костюмите имаше някакви предмети. Не съм сигурен какви са те. Току-що видях снимките. Дори не знам дали някога е обсъждана целта на тези обекти; някакъв механизъм за сигурност или нещо подобно.
Е.С. : Оцелелите от Eben обяснявали ли са някога какво правят тук, предоставили ли са някаква информация?
R.D. : Да. С течение на времето един от тях обясни, че са тук с изследователска мисия на нашата планета и че ни посещават от години, години и години, стотици години. Те се върнаха, за да изследват нашата планета. И според Ебен, когато катастрофата се е случила, те са били в нашата атмосфера само няколко дни.
Е.С. : Къде е държан Eba-1?
R.D. : В Лос Аламос. Той беше открит ... Казваме „той“, защото знаем, че е бил мъж. Когато е открит след катастрофата в Корона, той за първи път е транспортиран до базата Сандия; сега е военновъздушна база Къртланд. Там той беше прегледан и проучен от нашите лекари. След това трябваше да търсят безопасно място за него. Може би най-сигурното място през 1947 г. е лабораторията в Лос Аламос.
Е.С. : Имаше ли специална структура за това същество, адаптирана към неговата атмосфера?
R.D. О: Според официалните документи, които прочетох, и филма, който видях, Eba-1 беше откаран за първи път до военновъздушната база Къртланд. Ще се върнем към това малко по-късно. Военният персонал, който го намери на мястото на катастрофата, не беше сигурен как да комуникира с него. Очевидно не говореше английски. А военните, разбира се, не знаеха езика му. Те се съмняваха кой е и какво, но се отнасяха с уважение към него. Съществото беше настанено в линейка и транспортирано до базата в Сандия. Там той е прегледан от военни лекари.
Първото нещо, което казаха, беше: „Това не е мъж“. Не можеха да общуват. По принцип двамата оцелели Ebens нямаха начин да общуват. Те са използвали жестомимичен език, както и изображения на различни неща от значение за случая. Най-важното нещо, което лекарите искаха да предадат по същество, е: „ние не сме тук, за да ви навредим“. И съществото го усети. Както по-късно се казва, усещането е, че никой няма да му навреди. Ако това не беше така, вредата вече щеше да бъде нанесена.
Най-вече съществото се тревожеше за членовете на екипажа, които всички загинаха при катастрофата, за случилото се с тях. Въпреки че не съм сигурен дали по това време той е бил информиран за смъртта на четирима от братята си. Затова той беше много притеснен. С течение на времето един разузнавач от ВВС му бил назначен, да речем, като уредник. От 1947 до 1949 г. двамата са били тясно свързани помежду си. Капитанът на ВВС живееше с Еба, в същото съоръжение, разположено в Лос Аламос. За Еба е построено специално съоръжение.
Учените са използвали думата „Eba“, получена от IHD (Alien Biological Creature); затова създанието е получило името „Eba“. Трябваше да разберат дали Еба може да ни диша въздуха. Няма ли прекалено много кислород във въздуха ни за него? Първо откриха, че 20% или 22% от кислорода във въздуха ни е твърде много за него. Следователно беше необходимо да се изгради структура, където съдържанието на кислород не надвишава 17-19%. С течение на времето, тоест с течение на времето, Еба се адаптира към нашата атмосфера и нивото на кислород, съдържащ се в нея.
През 1950 г. военен медик измисли начин да имплантира устройство в гърлото на Еба, за да може той да говори. Може да произнася думи. Преди това Еба можеше да издава звуци, пищящи звуци, които бяха неговият език и ние очевидно не можехме да го разберем. Той се опита да ни научи на своя език. Той дори записа всички знаци. Като такъв техният език няма букви. Те имат знаци, подобни на китайските. Всеки знак означава нещо. Предполагам, че имаше около 160 знака. Не си спомням точния брой, около 160 или повече. Еба ги записа всички. Знаеше как да пише. След това трябваше да се опитаме да проучим тези знаци.
През 1950 г., когато се активира гласовият апарат, той може да говори думи. Понякога беше трудно да го разберем, но той научи езика ни много бързо. Само след няколко месеца. Но не бива да забравяме, че той е чувал езика ни от 1947 година. Както и да е, през 1950 г. той събра всичко, защото мозъкът му беше много напреднал. Едно от нещата в мозъка му ... Мозъкът на Eben има повече от 20 лоба. Всеки лоб има определено ... Когато медиците сканираха главата на Ебен или направиха рентгенова снимка на главата му, те забелязаха яркост в определени лобове, когато му направиха определени неща. Тоест, 20 лоба са участвали в контрола на мозъчната дейност. Това означаваше, че той е много по-напреднал от нас.
Е.С. : Удивително. Кажете ми как изглеждаше Eba-1? Какъв беше соматичният тип тяло?
R.D. : Е, височината беше около 1,4 м.
Големи очи, голяма глава, много голям мозък. Малки отвори за уши от всяка страна, точно като нашата, малка дупка за нос, уста без зъби. Вътрешни органи ... Той имаше един орган, който работеше като сърцето и белите дробове. Нямаше отделно сърце, отделни бели дробове. Според лекаря Еба е имала много опростена храносмилателна система.
Той не можеше да яде нашата храна, не можеше да яде нито една наша храна. С течение на времето ... Той имаше запас от храна в кораба, който по-късно беше възстановен за него. Храната беше топки; той яде тези топки. Те просто изчезнаха. Веднага след като топките паднаха в устата му, те просто се разтвориха. Това е друго нещо, което лекарите не можаха да разберат. Лекарите раздаваха топки на хората, слагаха ги в устата на хората; така че те не се разтварят в устната ни кухина. Очевидно слюнката или ензимите в устата на Еба веднага реагираха с хранителните топки. Известно време Еба оцеля благодарение на топките, но с течение на времето те свършиха.
Тогава учените трябваше да търсят каква храна може да яде Еба; и те го направиха. Намериха зеленчуци, определен вид зеленчуци. Не помня кои зеленчуци. Но благодарение на специфични зеленчуци и плодове, Еба се храни и оцелява. Можеше да пие водата ни. Но в крайна сметка Еба умря от нещо, не съм сигурен от какво. През 1952 г., когато той почина, учените разбраха защо.
Е.С. Рик, в интернет има много видеоклипове, разпитващи извънземните същества, наречен Кльощавият Боб ( членът на Кльощавия Боб ). Това ли са Ебените, за които говорим?
R.D. : Не мога да гарантирам за всички видеоклипове, които са в Интернет. Но един от тях, черно-бял, уж направен в Съветския съюз преди години, показва същество с голяма глава, подобно на Ебен. [един]
Това е може би най-точното изображение на Кльощавия Боб.
Е.С. Рик, моля, кажете ни за транспортния космически кораб Eben. Какви са неговите характеристики? Какви са технологичните аспекти?
R.D. : Е, взехме го и го заведохме в Лос Аламос. Като цяло нашите учени получиха купчина метал и нямаха представа какво е това. Те знаеха, че това е някаква летяща машина. Те знаеха, че това е транспортен кораб. Оцелелият Ебен влезе вътре и показа на учените различни неща вътре в кораба, но по това време той все още не можеше да говори. Затова той обясни какво е това, използвайки чертежи. Той също използва езика на жестовете, за да се опита да обясни за какво е предназначено всяко устройство в кораба, всеки компонент.
Например, когато показа на учените системата за поддържане на живота вътре в кораба, той сложи ръка на лицето си, сякаш искаше да каже: „Дишаме“. Учените наблюдавали, изследвали го, но нямали представа как работи вътре в кораба. Той също така демонстрира задвижващата система на учените. Той показа и други неща. Но, повтарям, по това време той не можеше да говори. Разбира се, знаехме, че това е някаква задвижваща система, но в края на 40-те и 50-те години нашата технология не беше напреднала.
Следователно учените нямаха представа как работят такива неща. С течение на времето, с напредването на нашите технологии, те започнаха да разбират много повече за кораба. Еба-1 почина, той вече не беше там. Тогава учените започнаха да провеждат всякакви експерименти на кораба. Така те откриха, че има заряди, различни видове заряди, електромагнитни заряди по цялата външна повърхност. Те също така откриха, че самият космически кораб съдържа три различни слоя. Централният слой на корабния материал се движеше. И те успяха да го пуснат в движение. Когато корабът беше в полет, този слой постоянно се движеше.
И така, учените не разбраха не само как се движи, но и защо. Ето нещо, което те откриха: Когато корабът се завъртя, в него се създаде гравитация. Нещо се появи и извън кораба. Всичко това накара енергията да се движи, което повлия на нашия въздух и позволи образуването на кухина, така че те да могат да се движат в нашата атмосфера, поне в нашата атмосфера по-близо до Земята, по-лесно, отколкото ние някога бихме могли да се движим. И отново, учените просто не можаха да разберат как работи.
Е.С. : Движението беше ли придружено от звук? Чу ли нещо?
R.D. : Само тихо бръмчене. Просто едва доловим бръмчене. Видях само ... Никога не видях всичко на работа. Само изображения и видеоклипове. Говорил съм с учени, които са работили с това. Предполагам, че човекът, който е гледал това в действие, е Боб Лазар. Той спомена същото.
Има документ, който обяснява какво е открито в Националните лаборатории в Лос Аламос във връзка с този космически кораб. Документът е пълен с високо технологична терминология. И аз не съм учен.
Е.С. : Е, това ли е фантастичният документ, който сподели с мен по-рано? Искате ли да прочетете част от него на вашите зрители и читатели?
R.D. : Да.
Е.С. : Защото мисля, че определено е уместно и подходящо. Може би можем да го покажем на екрана за всички?
R.D. : Документът се нарича Eben Transport Spaceship Exploration . Екипът, назначен да разследва кораба в Лос Аламос, наречен Team Alpha . Тя подготви доклад и ето го (показване на документите).
Е.С. : Възхитена съм.
R.D. О: Беседата е претоварена с много високо технологична терминология и ще прочета първия параграф. Може би публиката ще може да я разбере. И така, параграф # 1:
Проучване на екипа на Alpha:
1. Въпреки че електрическите заряди от течност за акумулиране на заряд ( Симс - Кайл ) не могат да бъдат проведени директно през стените и ръбовете на тороида, ще се получи капацитетен ефект. Той ще започне да натрупва заряди с противоположна полярност на външните повърхности, които ще съответстват на зарядите на вътрешната повърхност при напрежение и местоположение. Този „дифузен слой“, както го нарича екипът на Браво от Националните лаборатории в Лос Аламос, се проявява най-ефективно, когато течността (е-плазма) се движи. И колкото по-бързо се движи електронната плазма, толкова по-изразен ще бъде ефектът от отделянето на нейните електрически йони от йони, движещи се в обратна посока във външния дифузен слой.
Екипът Браво от Националните лаборатории в Лос Аламос е друг назначен екип, посветен изключително на движението. По принцип цялата високотехнологична терминология описва как работят електрическите заряди от външната страна на кораба, когато корабът се движи.
Това обяснява и наличието на две отделни електроцентрали на кораба. Една електроцентрала работи в нашата атмосфера, в нашата атмосфера. Той създава вид енергия извън кораба посредством полярност или по-точно различни полярности. Те също използват биполярна система и електронна плазма с цел, да речем, да отворят пространство или да ускорят движението в нашата атмосфера. По този начин корабът може бързо да се премести от едно място на друго.
Също на кораба учените откриха втора електроцентрала - с която беше ангажиран Екипът Браво - която позволи на кораба да лети много по-бързо от всеки наш самолет. Втората електроцентрала работеше в космоса. Учените смятат, че втората задвижваща система се е захранвала от енергия с нулева точка.
Е.С. : Разбира се, да.
R.D. : Емери, може би разбираш и разбираш много повече от мен. Втората задвижваща система работи с някаква форма на енергия с нулева точка. Както ми казаха, тази енергия позволява създаването на високо напрежение и висока енергия, за да се движи, да речем, в нашето пространство. Използвам непрофесионални термини.
Е.С. : Да, точно сега го използваме в нашите подводници, за да им помогнем да преминат през водата и да отделят водата. След като прочетох доклада ... Това взех от горния доклад. Космическият кораб създава множество тороидални полета, където пожелае - пред него, зад себе си, което намирам за доста невероятно. Реалната плазма в електроцентралата играе ролята на кондензатор. Тоест имате кораб, който всъщност извлича енергия от нулева точка и я съхранява в кондензатор в течно състояние. Тази енергия може да се използва при необходимост.
R.D. : Това е. И доставката на тази енергия никога не се изчерпва. Това е едно от нещата, които Еба ни каза преди да замине за друг свят. Той успя ... Попитахме го какво използват като гориво. Той се опита да обясни горивната система, но ние просто не можахме да го разберем. Един от въпросите беше: "Как зареждате?" Еба дори не разбра същността на въпроса, защото нямаше нужда да зарежда с гориво. Нулева енергия съществува навсякъде; непрекъснато се създава. Непрекъснато се създаваше по някакъв непознат начин.
В края на документа по-горе говорим за различни честоти и някои от нашите учени смятаха, че тези честоти, много гигагерцови по големина, всъщност презареждат системите Eben по някакъв начин.
Е.С. : Естествено. Разбира се. Страхотни неща. Кажете ми, подобно ли е на технологията за подкосмическо задвижване или антигравитационно задвижване?
R.D. : Не, нещо съвсем различно, съвсем различно. Дори не е близо. Вярвам, че в началото нашите учени са смятали, че подобен ефект се създава от капсули с антиматерия или нещо друго.
Е.С. О: Разбира се, тъй като създавате свое собствено електромагнитно поле около кораба, това е номер 1. Ето защо не сте засегнати от никакви завои на 90 ° с 3218 км / ч. Вие сте в собственото си пространство. Където и да е корабът, той не е засегнат от нищо, независимо дали е под водата или в дълбокия космос. Полето около кораба е вашето собствено енергийно поле.
R.D. : Точно; и това е още един от следващите най-обширни въпроси, които нашите учени първоначално зададоха Eba-1. Как можеш да се движиш толкова бързо и въпреки това да правиш различни маневри, без да си навредиш на себе си? Той не можеше да разбере същността на въпроса. Не мисля, че успя да обясни нищо. Факт е, че вътре в кораба имаше система за поддържане на живота, която създаваше собствена малка атмосфера, която ги защитаваше.
Е.С. : Прав си.
R.D. : Повтарям, един от сериозните въпроси, на които нашите учени искаха да отговорят, тъй като бихме могли да го използваме в бъдеще, беше: „Как работи?“ Ето отговора ви. Ние го виждаме. Той е точно пред нас. Това е система за поддържане на живота. Не знаем как работи.
Е.С. : Добре. Предполагам, че беше доста трудно в онези дни.
R.D. : Един от най-сериозните проблеми беше, че ... Факт е, че ние, държавни учени, учени на Земята, се опитахме да адаптираме физиката си към извънземен космически кораб. Това беше най-голямата грешка. И една от причините, поради които всичко беше отложено толкова дълго. Нашите учени, упорити учени, казаха: "Трябва да разберем всичко, използвайки нашата технология." Този подход просто не работи. През годините те го разбраха.
Знаете ли какво разбраха? Всичко е извън нашата технология. Когато те изучавали кораби през 70-те и 80-те години на миналия век, някои от нещата, които се случвали на корабите, били в противоречие с нашата физика. Някои учени с отворен ум осъзнаха, че знаете какво? Ще трябва да се върнем в първи клас.
Е.С. : Да, сега всички теории се превръщат в минало. За да обясним всичко, трябва да се справим с нещо ново.
R.D. : Точно. Ето защо учените създадоха различна терминология - "тороид", "меридиан" и някои други термини, споменати в документа, за да разберат всичко. Те дори създадоха друга електрическа система, наречена The Sims - Kyle . Трябваше да се върнат в лабораторията и да разберат: ако го направим с електрони, тогава законът на Ом и други подобни неща вече не работят. "За да разберем как работи корабът, ще трябва да променим разбирането си за електричеството." И те го направиха. Разбраха го учени, много умни учени от Лос Аламос, Сандия и някои други лаборатории. Но ... те измислиха как да разберат, но все още не разбраха как всичко работи.
Странността от външната страна на кораба е, че той се зарежда през цялото време. Можете да се приближите до кораба и да почувствате статично електричество. Дори ако захранващото устройство не е включено, може да получите статично електричество. Предполагам, че за това говореше Боб Лазар.
Няма коментари:
Публикуване на коментар