Звездни Цивилизации

петък, 5 юли 2024 г.

 Значението на лечението на вътрешното дете



Защо е толкова важно да излекувате вътрешното си дете?

Какво може да донесе изцелението на вътрешното дете в живота ни?

Бях на огромно пътуване през последните 2 години, това беше най-трансформиращото в живота ми. Надолу по пътеките както на самолечение, така и на енергийна работа наистина ми помогна да видя по-голямата картина в цялата тази игра на Матрицата и често пъти най-големите битки са със самите нас и което е по-важно, всички дългосрочни промени и всяко изцеление на Светът ще дойде само когато се излекуваме. Вселенският закон на съответствието диктува „както горе, така и долу“. Чудно ли е, че светът изпитва толкова много болка и страдание, когато много от нас са като индивидуалности? Да повишим вибрациите си и да влезем в контакт с основната си същност означава по същество да преминем отвъд играта. Разбира се, има много манипулации, които трябва да бъдат извършени както на повърхностно ниво, така и в етерно, и аз нито за секунда не разпространявам цялата идея за „Ню Ейдж“ за игнориране на всичко, което е негативно, и само съсредоточаване върху себе си. Не, тази вътрешна работа трябва да се извършва в ТАНДЕМ с помощта на другите. Да излекуваш вътрешното си дете за мен е върховният израз на любов към себе си и казано направо, без който никога няма да станем истински цялостни и балансирани хора, чиито части постоянно се задействат от други, които се нахвърлят върху незараснали рани, дори ако това е на подсъзнателно ниво.




Във видеото по-долу очертавам многото причини, поради които излекуването на това малко момче или момиче, което плаче за вашето внимание от години, е толкова важно за вашето собствено бъдещо щастие. ВСИЧКИ сме наранени в различна степен, преди си мислех, че съм добре, да, случиха ми се няколко неща, но нищо сериозно (помислих си) в сравнение с други. Това е животът, нали? ГРЕШНО ще привлечете хора, обстоятелства, ситуации в живота си въз основа на вашите неизлекувани части. Ще преминете през живота си, задействан от вашите неизлекувани части, и ще очаквате другите да се опитат да излекуват тези неизлекувани части, което, разбира се, никой партньор, член на семейството или съпруг не би могъл да направи и в крайна сметка е несправедливо да се очаква от тях. Със сигурност е време да подредим глупостите си, които ни спъват през целия ни живот? Заслужаваме да бъдем щастливи, пълноценни и да имаме най-добрите взаимоотношения.




Тази работа беше толкова силна за мен, че реших, че искам да помогна и на другите, аз съм далеч по-малко възбуден и реактивен, много по-малко ме интересува какво мислят хората за мен и се чувствам сигурен в собствената си кожа, и въпреки че изцелението наистина никога не свършва като такъв се чувствам сигурен, знаейки, че ще привлека по-добри взаимоотношения и мога да се покажа като най-добрата си версия в тях, без да прожектирам детските си рани и страхове. Имах удоволствието да завърша курса по психотерапия, който се надявам да даде възможност на другите и да им помогне да преодолеят аспектите на себе си, които ги възпират, и в същото време да се свържат отново с повече от истинската си същност.


Тони Сейърс


Любов, грижа, смелост.



Няма коментари:

Публикуване на коментар