Звездни Цивилизации

сряда, 17 март 2021 г.

 На 3-годишна възраст синът ми говори за живота след смъртта ...


Второто ми раждане беше трудно и с наранявания на бебето. Той е роден изцяло син, имаше тройно преплитане на връвта, сублуксация и освен това ключицата беше счупена. До 3-4 месеца, най-вече вечер, той беше много притеснен, аз и съпругът ми не спяхме през нощта, той крещеше постоянно, докато посинее. Отидохме при него на хиропрактор за масажи. Постепенно здравето се подобри, но последствията останаха. Сега е седми и има проблеми със зрението.


Говореше, когато беше на две години.

Матвей е по-висок, Тимур е по-нисък. Братя от любовни птици


Но сега не става въпрос за това ...


Когато беше на 3 години, той постоянно ме питаше:


"- Мамо, защо не ме изведе оттам толкова дълго?"


- От къде?


- Е, къде бях. Плаках постоянно, плаках, но ти не ме отведе! "


И при самите сълзи в очите му. Казвам:


"- Къде бяхте? Къде не го взехте? Не разбирам нищо, обясни  ясно!


- Ами оттам бях там съвсем сам и много плаках, исках да ме вземеш, но ти не ме взе ... И тогава ме взе и сега съм тук ... "


Тогава се замислих, но не можах да разбера за какво говори. Но той периодично ме питаше за това - защо не ме взехте толкова дълго? .. Със сълзи на очи. И какво ще му кажа .. Тогава не знаех какво да му отговоря.


И тогава един ден, в нощта срещу Коледа, в навечерието на своя 4-ти рожден ден и той е роден на 7 януари, той се приближава до мен, сочи гирляндата, окачена на стената ни:


- Мамо, ти виждаш тези светлини, те светят ярко, а там, на друга планета, светлината е още по-ярка, никога досега не си виждала такава светлина ... Толкова е ярка, ярка ..


- Матвей, на коя планета има такава светлина?


- Е, на този, когато умрем, се преместваме на тази планета.


- Кой живее там? Има ли и животни там?


- Хората и животните са всички, добре, там .. Елен, добре, всичко, което е на земята и там също са ... "


Тогава бях в някакъв шок ... Той говореше за живота след смъртта и то толкова спокойно и уверено, сякаш вече беше там ... Трябваше да го попитам повече за това, за онзи живот ... аз просто попитах за животни какво ми дойде на ум, не измислих нищо подходящо ... Сега питам за това, но той не помни какво е казал така ... Спомням си някъде, че са писали, че деца помнят минали животи до около 3-годишна възраст и след това те забравят ...


Между другото, той ни пророкува името на четвъртото дете. Когато бях бременна и всички знаеха, че ще имаме момиче, и Матвей каза, че ще се казва Даша. Тогава не приех думите му сериозно. Е, мисля, че просто му харесва името Даша, може би има момиченце Даша в детската градина, затова той иска да се обади на сестра си по същия начин. Веднъж майка ми го попита:


- Матвей, защо реши, че ще се казва Даша? .. А той:


- Просто знам. Всички ще я наричат ​​Даша ...


Е, смеехме се .. Тогава го нарекох съвсем не така, както искаше Матвей, но скоро трябваше да го преименувам ..



Източник: https://zen.yandex.ru/media/id/5ee6c397feea096b043795a3/moi-syn-v-3-goda-rasskazal-pro-jizn-posle-smerti-5f9cfcaf3910530e0d41fb0d

Няма коментари:

Публикуване на коментар