Звездни Цивилизации

понеделник, 1 март 2021 г.

 Удивителни артефакти от миналото - Гигантите от миналото ни.





Удивителни артефакти от миналото, които унищожават официалната история



Забелязали ли сте какъв вид светлинна енергия изпълва тялото ви, когато сте изненадани и впечатлени? В този момент сте готови да станете изобретатели и пионери. А елитът не се нуждае от креативни хора, защото е по-лесно да управляваш с глупави роби ...

 


Удивителни артефакти


Автор - Снежни валежи


Кой каза, че светът не може да се промени към по-добро? Тези промени се виждат лично в нашия канал. Да вземем „диванните войски“, които нашият „управляващ елит“ в кавички даде указания за развиване на колкото се може повече негативизъм в мрежата, мръсотия и поведение на говедата. Особено в тези канали това се случва там, където има лично мнение. Не знам как някой, но за нашата грубост можете веднага да влезете в черния списък. От това, което държавните чиновници трябваше да се навеждат. Сега по-често се появяват коментари "всичко е готино, като филма" и след това се оказва коментарът кой филм е пречка. Тоест, те ни накараха да махаме с опашка пред нас и да бъдем по-малко негативни.


Също така забелязах, че имат чест модел, независимо за какво пишат, но винаги успяват да натъпчат думите „нищо изненадващо“, „нищо необичайно“. Защо са написани тези думи ... и забелязали ли сте с каква светлинна енергия изпълва тялото ви, когато сте изненадани и впечатлени? В този момент сте готови да станете изобретатели и пионери. А хората на изкуството, както е ясно, нямат нужда от елита, защото е по-лесно да управляват с глупави роби. Ето защо се опитват да ни съборят предпазителя, казват, това не е нищо изненадващо, ние се разпръскваме, за да дъвчем тревата на поляната, както се предполага от стадо.


И между другото, има много впечатляващи и невероятни неща в света. Както ще бъде обсъдено в този текст.


Глава първа. Диалог с гигантофоби


Гигантофобията заема специално място в нашия хит парад. В края на краищата сме заобиколени от толкова много доказателства, че в миналото е имало много гиганти. Архитектура, барелефи, приказки, легенди, епоси, религии , гигантски предмети от бита. Но официалният мироглед е изграден по такъв начин, че изобщо нищо не се взема предвид. Измислят се куп официални оправдания, неясни формулировки, а понякога и комедийни. Например „гигантски оръжия“:


Какво обикновено ни казват за тях? Какви са тези патешки пушки!


И защо да си спомняте за армията на гиганти, например, старият цар е имал такава, която не е скрита от историята, но не е особено рекламирана.


В края на краищата тази версия не е толкова интересна за разглеждане, колкото версията на „патешкия пистолет“. Всъщност ние прекъсваме шума им с нашата действителност. В крайна сметка изобретателността им изглежда доста забавна и интересна.


Само си помислете, че е забележимо, че дупето на тези оръжия е небрежно отсечено, за едно и също забавление, като крещи заедно "обичайната промяна на размера". Какво ще се случи с рамото на човек с нормален ръст, ако стреля от такава пушка? И така, че повече щастие атакува живота ви, защо изобщо да мислите за това?


Гигантски мечове?


Колайдер, което е  разтърсващо, за какви гиганти става дума?


Просто тези мечове се държат ​​с две ръце и са доста тежки !



Но ако се вгледате внимателно, много от експонатите са големи дори за пет ръце. Дължината на голямата на горната снимка = 2,7 м.


В Псковския кремъл мечът на довмонт


Одачи, дължина на острието 220 см.


Китайски меч Дао:


Ето още един меч, който предизвика много противоречия в мрежата, когато мнозина твърдяха, че нищо необичайно, меч за обикновен човек, е лесно да го размахате.


Но колкото и да се водят тези спорове, собственикът на меча беше Големият Пиер, който беше с голям ръст.


Спомням си, че показах този шлем:


Разказаха ми толкова интересни истории за него, че и тук няма нищо необичайно, защото той няма вътрешен пълнеж, който беше като шапка отвътре, така че, първо, главата да не замръзне, и второ, за да омекне ударът на меча. И колко убедително са ми писали своите удивителни, прясно измислени истории, че навярно самите те са им вярвали. И този шлем принадлежеше на същия гигант Биг Пиер.


Как ви харесва тази корона?


Или такъв инструмент? Това е от колекцията на Креспо, за която имаше голям лов и музеят многократно беше опожаряван, защото нашият Свят е толкова свободен и в него няма нищо скрито, че трябваше да го играем на сигурно с палежи.


Как обичат да пишат за гигантски книги, писма с редовни размери?


Ако пишете букви с размерите на кокоше яйце или по-големи, тогава да, буквите са наистина нормален размер за вас.


Ние се интересуваме от написаното в тях, но елитът на тази снимка се интересува от началната страница. Всъщност е грехота да четем книги, много по-добре да се възхищаваме на дизайна.


Говори се, че някои библиотеки са пълни с гигантски книги, но дори библиотекарите нямат право да ги вземат.


Защо старите болници имат гигантски врати?


Разбирате, отговорните лекари, те са много заети хора. Ето защо са направили такива врати, за да е удобно да доведат пациенти с капкомер при тях за уговорка.


И не преувеличавам, имаше сериозни хора, които мислят така. Къде можем да очакваме хора с голям ръст:


Гигантски врати на x-RA-max и други сгради?



Момчета, това е всичко за сплашване!


Всъщност ние летим в града на тълпа, за да плячкосваме, а след това гигант излиза от тази сграда и ни дава всички във врата, а това е много страшно!


Или как да се разбере тази дума "за сплашване"? Страх от врагове, имаме ли големи врати?


Съмнявам се, че в миналото военните са се страхували от големи врати. Много по-лошо е, ако излети Лена, която е до коленете с бреза и дори с постелка, така че целият регион да чува. Тук като танк в мъгла ще станете кротки и беззащитни! Нещо повече, в ръцете с такъв арбалет:


Един замах и проблемът с атакуващия агресор се решава незабавно.


Често от гигантофоби чувах възражения нагоре по стълбите. Всъщност стълбите за преустройство не са толкова голям проблем, както в този случай:


Стълба за големи крака и малки.


И дори от тук е ясно, че има разлика в повърхностната обработка на две различни стълби.Още


Повече, че е необходимо да се търгува и да се търси по-малко лицето - все още има много стари сгради с големи стълби, които са оцелели. Тамара Савченко каза, че има такива в Израел, там, за да се изкачите, трябва да изкачите всяка стъпка с колене. И как ви харесва такова стълбище в Олантайтамбо:


И ето още няколко:


Просто не е нужно да пишете, че това е "резервоарът Робърт Бураса". Знам за това и така. Да, само за това стълбище имаше спорове и попитаха хората, които са сигурни, че е построено през 1970 г., за да намерят поне едно доказателство за такова грандиозно строителство. Все още чакам отговора. Тъй като имах свободно време, се опитах сам да го намеря - опитите ми бяха неуспешни. Може ли някой да има потвърждаваща връзка? Ще го прочета с удоволствие. И все пак преди 40 години това не са два века, тоест времето на камерата и видеокамерите.


Глава втора. Летящи кораби


Всички знаем термина „въздухоплаване“. Тоест предците не са летели по небето, но са плували. По-често това е свързано с високоразвитата технология на дирижабли, която е забранена. Помните ли да, катастрофата на дирижабля в Германия , която медиите вложиха в съзнанието ни? Удивително е, че днес самолетите падат по-често, но никой никъде не крещи колко опасни са самолетите. Но сега не говорим за дирижабли, за "въздухоплаване". И имаше ли други самолети, освен дирижабли и подобни на кораба?


На страницата на Алла Рубановская намерих такъв интересен запис:



Признавате ли, че летящите кораби не са приказка?



Тогава ето ви, конкретни опции за технически средства, как точно са работили - на атмосферно (етерно) електричество.


Енергията на летящите кораби се генерира от същите DOMES, както и на храмовете, но те са предимно от тип рамка (без външна обвивка) и са направени под формата на „отвор“. Преди това макът се наричаше купол от две свързани пирамиди (под формата на кутия с мак ).


Очевидно е, че направата на такъв „купол“ е много по-лесна от направата на „луковичен“. Както виждаме обаче на гравюрите, и двете куполи са изпълнявали правилно функциите на генератора на ефирна енергия.


Не знам за вас, но много харесах публикацията на Алла. Алла има много интересни бележки. Ако някой има материал, допълващ тази тема, изпратете го, ще се радваме да го прочетем.


Глава трета. Биполярният вентилатор на Едисон 1892.


Също от стената на Алла Рубановскаяс нейния коментар:


Това е артефакт! Вентилаторът не се захранва от мрежата, а от постоянен ток. И токът се получава в система от няколко индуктори със затворено магнитно ядро. Теоретично винтът на вентилатора трябва да се върти ЗАВИНАГИ и в разпоредбите той се показва със златен лост. Елегантен дизайн, просто блести! Самият факт на съществуването на подобни механизми преди малко повече от сто години е пряка подигравка с глупостта на съвременните академици.


Глава четвърта. Швейцарската кола "Testatika"


Един от абонатите пусна тази бомба, която значително допълва предишната глава за електрическия безжичен вентилатор. Статията е готина, дори няма какво да се добави:


Поради почти пълната липса на информация по тази тема, си позволихме да съставим материалите, с които разполагаме, събрани от рускоезичното и англоезичното съдържание на Интернет. Като малко въведение бих искал накратко да предам собственото си мнение за самата машина и някои мисли, възникнали в процеса на търсене на информация.


В Швейцария в християнска кооперативна общност, наречена Methernita, създадена в средата на миналия век, е изобретен енергиен генератор, който не консумира външни източници, но доставя електричество за повече от 30 (!) Години в количество, което покрива нуждите на цялата общност, включително производствени работилници, които също са там.


Веднъж попаднала в полезрението ни, темата представляваше голям интерес за нас и започна дълго и старателно търсене. Проблемът се влоши от факта, че на руския език имаше много малко информация , а англоезичните сайтове, на които беше възможно да се научи нещо за това със завидно постоянство, изчезнаха много бързо. Нямаше съмнение, че самата машина съществува като физическо тяло (в реална производителност). Нямаше съмнение, че за да проверят съществуването и работата на самата машина, много много известни специалисти отидоха до мястото на нейното местоположение, включително Стефан Маринов , известен с търсенето си на неконвенционални енергийни източници и който заемаше много сериозен пост в академичен институт.

Имаме доклади от 12 учени, които по различно време са дошли в общността, за да изследват и проверят работата на Testatika. Не смятаме за необходимо да представяме тези доклади тук, тъй като всички те се свеждат до факта, че „машината работи, но не разбираме как“.


Проблемът се задълбочава от факта, че членовете на тази кооперация са категорично против разпространението на това изобретение поради техните религиозни вярвания. Убежденията обаче може да не са тук ... Въпреки това, без да се представяме за най-добрата истина, сметнахме за необходимо да изложим за общ преглед това, което успяхме да разберем по тази тема.


В духовната общност Метернита, Липа в ШвейцарияОт 80-те години на миналия век работят устройства, които генерират 220 волта за битовите нужди на селото. Общият капацитет на системите е над 750 киловата. Изобретателят нарече устройството си швейцарския ML конвертор, Thesta-Distatica, и заяви, че е получил описание на дизайна и принципите на работа по време на медитация. От техническа гледна точка устройството е модернизиран електрофорен генератор на Wimshurst, чиито дискове могат да се въртят непрекъснато поради силите на електростатично взаимодействие. Дизайнът включва и постоянни магнити. Машина с диск с диаметър 20 см произвежда около 200 вата мощност, голяма машина има диск с диаметър 2 метра и произвежда около 30 kW. Подробности за описанието на проекта могат да бъдат получени от Тед Барт, Haltenstarsse 5A, 8912 Обфелден, Швейцария или от Швейцарската асоциация за свободна енергия. Разработено и предлагано на пазара от изследователския екип "Methernita" CH 3517, Липа, Швейцария. Той се основава на електростатичен генератор Wimshurst, който използва стоманени или алуминиеви сегменти. Отбелязва се, че когато се използват постоянни магнити с форма на подкова в съвременната версия на преобразувателя, E.D.S. се увеличава значително. Специален диоден модул и банките на Leyden осигуряват контрол на честотата чрез резонанс, тъй като те са свързани към намотките на подкововите магнити.

В заключение бих искал да споделя някои общи съображения относно представения генератор: Общността използва този генератор, съдейки по изявленията на техния уебсайт, от 80-те години насам. Като се има предвид абсолютния интерес на широката общественост към безплатната енергия, изглежда абсолютно невероятно, че за 25 години експлоатация на такъв генератор информацията за него все още е под своеобразна "завеса". Въпросът е логичен - Защо ?! Защо този генератор не стои във всяка къща и във всяка работилница и до днес?! Кой блокира потока от информация за подобно изобретение ? И как се прави това?


Надяваме се, че във форума, с помощта на конструктивни изказвания от участниците, ще бъде възможно не само да се обсъди дизайнът на Тестатика, но и да се изгради действително работещ модел, използвайки взаимопомощ, произтичаща от принципите на самия форум .


Потърсете връзка към пълната статия в долната част на статията.


Глава пета. "Steam" телевизор на холографска проекция? Максим Баев


Изпрати премиер с думите "Какво е това? Възможно ли е статия, базирана на тези снимки?" Разбира се. Само аз не знам какво е и в Интернет има нулева информация по този въпрос. Мога да кажа само това, което правите. Това е, което виждам. И дори повече от това, сигурен съм, че ще можете по-добре да опишете тези механизми, показани на снимките. Лично аз виждам холографска проекция от парни машини.




Друго нещо е дали това са истински снимки или изкуството на фотографа? Досега, освен тези снимки, аз лично не съм виждал нищо. Но няма дим без огън. Вече разгледахме много неща, които показват, че според историческите стандарти не толкова отдавна развитието е било главата над всички показатели. Това означава, че подобни механизми може да не се окажат измислица.


Между другото, Едуард Бейтман , авторът на тези фотографии, беше наречен писател на научна фантастика. Но това е така. Жул Верн също е наричан от съвременни историци научна фантастика, но как се оказа? Подводниците не бяха това, което бяха по негово време, а дори по-рано. И кой ровеше из подводнициСредновековие, той дори стигна до подводниците на Саша Македонец. Също така самите т. Нар. Руини са били считани за фантасти. Как се случи това? Вече публикувахме видео от Първата световна война, където сгради, предназначени за много високи хора, стоят в такива руини.


Ето защо всъщност се радвам да публикувам тези снимки, тъй като във всеки случай тази версия има право да бъде. И няма да се учудя, ако в бъдеще ще изскачат описание на подобно нещо и диаграми и дори документален видеоклип.


Глава шеста. Небостъргачи винаги са били


Тази публикация ми беше изпратена от „Дева“, с думите „Говорете, преди да няма небостъргачи, но моделите останаха“.



Вече разгледахме стари видеозаписи от дореволюционния период, т.е. времето на империализма и царете, че в Америка вече стояха градове на небостъргачи и много от тях вече бяха на земята. Освен това миналите небостъргачи са по-напреднали в технологично отношение от съвременните.

За небостъргачите на Русия ще говорим по-късно. А ето и стелите на Аксум за вас:


Длъжностното лице ги описва по следния начин: „Аксум е град в северната част на Етиопия, носещ името на царството Аксумите, морска и търговска сила, доминираща в този регион от около 400 г. пр. Н. 10 век сл. н. е. Средновековните източници понякога наричат ​​това царство „Етиопия“. Основните паметници на Аксумите са стелите, чието предназначение остава загадка и до днес .

Разбира се, за историците нашето минало и самата история са загадка. Историята на други планети е много по-лесно да се опише и да се говори за това как работи Космосът, отколкото да се знае  какво се е случило в нашето   миналото и какво имало. И историците изобщо не се притесняват от факта, че изобщо не знаят нищо за историята.


Според някои източници общият брой на стелите в Аксум и непосредствената му околност е повече от сто седемдесет парчета. От цялата маса местни, зле обработени, относително малки камъни, се открояват само няколко масивни монолита.
Най-впечатляващите стели се намират в самия град. Въпреки че тук преобладаващото мнозинство са почти необработени монолити в моменти с много скромни размери. Но има и много впечатляващи екземпляри.
Впечатляваща, разбира се, е и счупената стела, чието тегло се оценява на 500 тона. Пиедесталът на тази стела изчезна безследно ... Дължината й като цяло беше 33,5 м.
Но най-"известната" стела е 24-метров обелиск с тегло 180 тона, оцелял и до днес. През 1937 г., след превземането на Етиопия от фашистка Италия, 24-метровият обелиск Aksumite е разрязан на три части от италиански войници и откаран в Рим . Противно на препоръката на ООН(1947) Италия възрази срещу връщането на обелиска, което предизвика продължителни дипломатически спорове. Етиопия смята обелиска за национално богатство. През април 2005 г. Италия върна обелиска на Axum и плати транспортните разходи в размер на 4 милиона долара. ЮНЕСКО се зае да преинсталира стелата. През юни 2008 г. беше монтирана долната част на обелиска, а през юли завършиха монтажа и на трите фрагмента от стелата ... Обелискът беше монтиран на хълм, превърнат от древни строители в тристепенна платформа изработени от масивни плочи.

Монтажът на стелата, дори на части, изискваше участието на най-мощното съвременно строително оборудване.
Обелиските са създадени от твърди блокове синкав базалт - една от най-твърдите скали... Освен това такъв базалт трябваше да бъде доставен нарочно на Axum, тъй като най-близките издатини на тази скала се намират на няколко километра от града.

Официално стелите датират от първите векове на нашата ера. В самия Аксум обаче има легенда, според която те са били издигнати от гигантски циклопи, които са знаели как да топят камък . Изсипваха го в дълги дървени форми и когато камъкът се охлади, го изрязваха, полираха и след това го превръщаха в гигантски стели.

Най-важната загадка остава, на първо място, защо и как е била преместена такава огромна тежест. Археолозите наричат ​​тази конструкция „светилището“. Но кой и защо се е нуждаел от светилище с монолитен покрив с размери около 100 квадратни метра (16м х 6м) и тегло около 300 тона!?. Къде и как беше доставен този монолит?!.


Намерени и изгубени гробището на гиганти в Санкт Петербург?





Големи фотоалбуми на тема Гиганти: https://vk.com/albums-134264124
Гатанки от древността. Steles of Axum: https://vk.com/wall-76071995_63612?hash=586bb1f8cdda5593cc
Steam TV: https://vk.com/wall260184411_156130
Швейцарска кола Testatika: http://www.macmep.ru/testatika/testatika. Htm
Летящите кораби на Алла Рубановская: https://vk.com/wall282089322_1864



https://yandex.ru/images/pad/search?text=%D1%80%D1%83%D0%B6%D1%8C%D1%8F%20%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2


Доказателства за допотопна цивилизация на гиганти, съществувала съвсем наскоро.

Този материал повдигна много неочаквани признаци и доказателства, потвърждаващи, че гиганти с височина до 3 и дори 6 метра са живели заедно с хора с нашата височина. Освен това има споменавания, че гигантите са унищожени нарочно. Може би са изчистили остатъците от миналата цивилизация, като мамути, оцелели от потопа.Има сведения че гигантите са били премахнати дори чрез ваксинации те били отровени и убити.





Източник






Няма коментари:

Публикуване на коментар