Звездни Цивилизации

понеделник, 24 юли 2017 г.

63-годишен мъж, обсебен от обладани от духове кукли




blob:https://www.youtube.com/ba143a5d-f753-4033-b19c-fda904f2961f

63-годишният Бари Колингсууд, който работи като личен асистент на съпругата си Сара, 56 г., има такава колекция, от която биха ви побили тръпки. Миналия ноември животът на мъжа се променя значително, след като една кукла в местен благотворителен магазин грабва окото му. Във видеото горе вижте зловещата история по истински случай на куклата Анабел Когато Бари донася куклата вкъщи, жена му го моли да я изхвърли, без дори да я е погледнала, защото имала лошо предчувствие за нея. Мъжът опитал да я изхвърли, но по негови думи тя го спряла. „Знам, че звучи налудничаво, но вече бях до оградата, когато силен вятър разкри лицето на опакованата все още кукла… изведнъж се оказах на земята. Имаше парче стъкло, върху което едва не си прерязах вените. Може би е усетила какво се опитвам да направя и затова се е опитала да ме убие“, казва мъжът. От този ден нататък той не може да спре манията си по куклите. Бари вече има 30 кукли, всяка от които е специална Той твърди, че поне последните десет от тях са обладани от дух. Семейството потвърждава. Според тях именно куклите са виновни за постоянното включване и изключване на електроуредите в къщата. Сара твърди, че е открила включена сушилнята посред нощ, след като преди това е била изключена от контакта. Бари смята, че първата му кукла се е опитала да го убие, друга може да движи очите си, а трета коментира разни неща от време на време. Синът му намира манията на баща си за доста плашеща и дори възнамерява в най-скоро време да се изнесе от вкъщи. „Ще е прекрасно да съм в къща, в която не ме наблюдават обладани кукли. През деня куклите не са толкова страшни, но нощно време енергията вкъщи е ужасна“, разказва 18-годишният Джош. „Не мисля, че всички са обладани, но от някои от тях ме побиват тръпки, а и когато съм сам имам чувството, че ме наблюдават“, добавя момчето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар