Как мъжете и жените се манипулират чрез секс, превръщайки ги в сексуално обсебени диваци
Социалните паразити чрез секс превръщат хората в заети диваци, които не се нуждаят от нищо повече от секс. Обществото се превръща в сексуално болни и тревожни, където мъжете и жените не могат да намерят общ език ...
Култът към секса. Социално програмиране чрез сексуален инстинкт.
Автор - Влад
Ако сте гледали „Американски пай“ или „Да се любим“, някога съжалявали ли сте за главните герои? Момчета, които са готови да пробият торта, да загубят главите си, да прекрачат собственото си достойнство, само за да правят секс?
Всички сме виждали такива хора в реалния живот. Не е нужно да ходите далеч за примери - момичетата нямат край на дринките на mamba.ru и в chatroulette. И изглежда, че броят на жените и мъжете е приблизително еднакъв, но за много хора сексът е оскъдна стока.
Защо така? Ако сексът е просто и естествено занимание, защо всички са толкова обсебени от него?
С развитието на цивилизацията това занимание е обрасло с „социална обвивка“: правила, церемонии, забрани, табута. Хората разбраха колко силен е сексуалният инстинкт и той се превърна в един от основните инструменти за социално въздействие, заедно с желанието за оцеляване и желанието да доминират. Като всеки животински принцип, те се опитаха да го ограничат и да го поставят в услуга на обществото.
Има два начина за социално програмиране чрез сексуален инстинкт:
1) Ограничения на пола и неговите прояви.
Използвано е в страните на християнската и мюсюлманската култури.
По-точно тук трябва да говорим за контрол върху живота и поведението на човек като цяло, но също така и върху неговия сексуален живот.
Защо сексът беше табу? Невъзможно е да се каже със сигурност, но има много причини. Основната е социалното сближаване, укрепване на брачната и семейната институция с цел намаляване на броя на конфликтите между мъжете заради жената. Смята се също, че сексът разсейва хората и отнема енергията им от стремеж към Бог и служене на държавата.
2) Управление чрез сексуална провокация.
Той се използва активно в наше време. Нека се спрем на това по-подробно.
Сега можем да наблюдаваме както мъжки, така и женски сексуално провокативни образи - в реклама, по телевизията и в интернет предавания, във филми, в пресата, в литературата и музиката, на различни търговски събития. Това обаче се прави не от незаинтересовани стремежи да развълнува хората, а въз основа на използването на основния инстинкт като основен мотиватор за извършване на покупка. Всичко се продава под "соса" на секса - от дезодоранти до пикап обучения.
„Купете нашата кола, носете дрехите ни, изпийте коктейла ни, И СЛЕД ТОВА БАБИТЕ ЩЕ ВИ ДАДАТ // МЪЖЕ ЩЕ ВИ НАМЕРЯТ АТРАКТИВ“ - това е приблизително посланието, съдържащо се във всяка реклама. На подсъзнанието се дава ОБЕЩАНИЕ за секс за закупения артикул, което на теория би трябвало да предизвика съответните асоциации. Постоянното повтаряне на подобни реклами кара хората постоянно да мислят за секс.
Хората са натъпкани с тях, принуждавайки ги да консумират повече, отколкото биха „изяли“ сами, ако не беше това програмиране. Повече, отколкото тялото изисква. Хората са научени, че това е МНОГО важно.
Значението на секса е преувеличено и надценено многократно, превърнато е в култ и издигнато на пиедестал. В наше време сексът престана да бъде просто биологична нужда. Сега става въпрос за статут, уместност и обществено признание.
Не се ли чукаш? Лох и губещ! Липсата на секс трябва да предизвика комплекси относно несъстоятелността ви. Самочувствието е обвързано с присъствието на вашия сексуален живот в обществото .
Сексът се култивира и възвисява в обществото, така че чрез въздействието върху сексуалния инстинкт ще бъде по-лесно да контролирате хората, да ги принуждавате да правят покупки и т.н. Това включва масивна пропаганда, цяла индустрия, формиране на обществено мнение ... В крайна сметка е много по-лесно да се печелят пари точно от човешките слабости.
Ако човек от 19-ти век е бил по наше време в голям град в Русия или Европа, той би изпитал голямо вълнение. Съдейки по показаното на телевизионните екрани и монитори, може да изглежда, че съвременните хора плуват в секс. Момичета с моделен външен вид позират от билбордове, видеоклипове и лъскави корици на списания с интимни заглавия, филмите често не могат без сцени в леглото. Но всичко това не отразява реалността, а създава голяма илюзия.
Да, относно рекламата. Там често се използват привързаности към секс. Референтните красоти са показани заедно с популяризираните продукти. Можете да си спомните много поразителни примери - рекламна дъвка, където в близък план: чувствена женска уста и език; момиче с преувеличено удоволствие дърпа чорапогащи или мие зъбите си; една жена влиза в оргазъм, когато се отвори и пие сок ...
Зрителите на такива реклами имат подсъзнателна връзка между продукта и сексуалната възбуда. В бъдеще този продукт, според изчисленията на рекламодателите, трябва да предизвиква сексуални асоциации.
Цялата система на нашето капиталистическо общество се интересува от създаването на култ към секса. Тя се държи най-вече заради това. Хората са научени на консуматорство - изкупуване на всякакви съмнително необходими стоки и услуги - чрез сексуални отношения.
Нека да видим как работи.
Изследванията на маркетолозите показват, че мъжете са склонни да изразяват слабост в призивите си да харчат повече, като предпочитат практичност, умереност и здрав разум при пазаруване. От друга страна жените са по-склонни да се разделят с пари в замяна на различни боклуци, тъй като при вземането на решения те следват емоциите повече от логиката.
Възникна въпросът - как да накарам мъжете да консумират повече?
Обвържете идеята за показна консумация със сексуалния инстинкт!
Мъжете започнаха да се учат да консумират чрез жени. Първо, като демонстрираме в рекламата връзката между продукта и пола (говорихме за това по-рано). Второ, чрез въвеждане на такива мисловни вируси в мъжкото съзнание:
1) Истински силен успешен мъж ВИНАГИ е алфа мъжки! Ако сте готини, трябва да се чукате възможно най-често и с много различни красиви момичета. Имате малко жени, жените не дават? Какъв успешен Мейн си, гаднице! И също слабин и губещ!
2) За да се чукате повече, по-често, с различни и много красиви, ви трябват пари. Нуждаете се от по-скъпа кола, по-широк и по-висок апартамент, по-модерно облекло, най-новия iPhone, велик стил на живот и да харчите повече пари за капризите на момичетата. Без това няма да ви дадат всичко.
3) Да, харчете много за вашата жена, задоволявайте всички нейни желания и капризи, обслужвайте я и я подкрепяйте. Иначе какъв човек си? И ако една жена ви е оставила за друга по-богата и щедра жена, тя не е проститутка. Ти си виновен (но темата за програмиране на човек в т. Нар. „Бабораба“ е тема за отделен разговор).
Програмирането е насочено към създаване на тип мъже, които не са в състояние да устоят на желанието за секс и за това ще правят каквото жената иска от него. Това играе в ръцете както на самите жени, така и на производителите на всякакви стоки.
Целта на тази програма е да "изневерява", а не да дава, да внушава, че жената е враг във войната на половете и да предлага да купи нещо, за да го поправи.
На жените от своя страна се налагат и следните нагласи към мъжете:
1) Трябва да се отдадете само на онези мъже, които са в състояние да ви осигурят и ще инвестират, забавляват и купуват това, което искате. За това са те. Мъжете са ресурс, който трябва да се използва максимално.
2) Забранено е да се дава просто така. Момиче, което обича мъжкото внимание и се отделя на различни мъже, често е курва в съчувствие (припомнете си, мъжът, който съблазнява много жени, с гордост се нарича „мачо“). Проститутките (т.е. момичетата, които наистина обичат секса) трябва да бъдат обезчестени. И трябва да се "уважавате" и да правите секс само в замяна на нещо материално.
3) За да привлечете спонсори от мъжки пол, трябва да използвате сексуална провокация - облечете се, дръжте се предизвикателно, привлечете вниманието.
Тоест, от една страна, жените се водят до демонстрация на сексуално поведение, от друга страна, онези, които често „дават“, биват строго осъждани от обществото. По този начин се формира култура на сексуална провокация, поведението е „възбудимо, но не дава“.
И така, какво имаме?
На мъжете се налага, че основното нещо при жената са нейните основни сексуални характеристики. За жените най-важното за мъжа е способността му да плаща. Не, не отричам, че проституцията винаги е съществувала. Просто сега този начин на мислене, характерен за представителите на най-древната професия, се популяризира открито чрез всички видове медии.
Няма коментари:
Публикуване на коментар