Звездни Цивилизации

понеделник, 25 януари 2021 г.

 Индийска среща със „звездни хора“ в Северна Дакота


Кларк Лутер, индианец, живял в резерват в Северна Дакота, говори за срещата си през 1951 г. със Звездните хора в Северна Дакота.


Един ден цяло семейство изчезна. Бях млад мъж, когато семейството изчезна през 1946 година. Те така и не бяха открити. Когато роднините им отишли ​​да ги посетят, те установили, че сякаш са станали насред вечерята и са си тръгнали. Храната е на масата и изглежда всичко е наред, с изключение на семейството. Бяха общо седем: изчезнаха. Никой друг от резервацията не ги видя. Те изнесоха церемония и шаманът каза, че са заведени да живеят сред Звездните хора. Лутер казва, че посещението на звездните хора в резервата не е било необичайно, когато е бил дете.


„Понякога, когато хората изчезваха в резервата, те казваха, че Звездните хора ги отвеждат да живеят сред звездите“, каза той.


Лутер описа собствената си среща с НЛО: „Пет години след изчезването на семейството. Една вечер бях край езерото. Конете ходели там вечер и аз исках да впрегна един от конете на паша край езерото и да я заведа в конюшнята. Беше около здрач. Изведнъж космите по тялото ми се надигнаха, сякаш от токов удар.


Огледах се и го видях. Над хълма на север от имението се появи огромен обект. Случи се бавно. Беше с размерите на линеен кораб. Седнах до езерото и гледах. Конете избягаха. Бях самотна. Корабът се премести в центъра на езерото и просто остана там, без да се движи. Витаеше във въздуха. По някое време се отправих обратно към хижата. Мисля, че тогава ме видяха. Изведнъж като прожектор светна светлина и падна директно върху мен. Продължих да вървя. Не знаех какво друго да правя. Когато се върнах в къщата, влязох вътре.


Отидох в спалнята, за да погледна през прозореца и тогава ги видях. Два от тях. Бяха в спалнята ми. Спрях, замръзнах, когато ги видях. Те ме погледнаха и изглеждаха също толкова изненадани, колкото и аз. Височината им беше повече от два метра. Те бяха облечени в светли униформи, които блестяха, когато светлината на кораба падна върху тях. Започнах да се отдръпвам към вратата и те ми казаха, че няма да ми навредят. Търсеха нещо. Разбрах, че са оставили нещо тук, но не можаха да го намерят. Когато ги попитах какво търсят, те отговориха, но не разбрах какво казаха. Лутер описва извънземните като „човекоподобни същества“.


Казаха ми да не се страхувам и аз не се страхувах ”, каза Лутер. - Всъщност се държаха така, сякаш дори не бях в стаята ... Зает търсех нещо, не ми обръщах никакво внимание.


Той също така казва, че тези извънземни са имали необичайно устройство, което приличало на тояга и имало мигащи светлини. Най-странната кола, която съм виждал, казва той. - Никога не съм виждал подобно нещо, въпреки че съм виждал много във войната. Задържаха го и го поведеха из стаята. Сигурно пръчката е разговарял с тях или нещо подобно, защото когато са го насочвали във всички посоки, изглежда са били доволни, че нямам това, което търсят. Сложиха го в кобура и той спря да мига.


След това извънземните посетители се върнаха на своя кораб и си тръгнаха. Но преди корабът да излети, той спря и се нанесе над мястото, където някога е живяло изчезналото семейство. „Хижата им беше наводнена с вода, след като правителството построи езерото (и районът беше наводнен). Гледах 30-40 минути. Космическият кораб просто висеше там. Никакво движение, никакъв звук, а след това изведнъж се движи нагоре и изчезва. Оттогава не съм го виждал.


Ние самите сме извънземни


Космонавтът на Аполо 12 Ал Уордън не крие своите вярвания относно извънземния живот:


„Ние самите сме извънземни. Ние мислим, че те са някой друг, но ние самите сме тези, които са дошли от някъде другаде. Нашите предци се качиха на малък космически кораб и ... полетяха тук ... кацнаха и ... родиха цивилизация тук. "


Много астронавти казаха, че несъмнено извънземни са ни посещавали и продължават да посещават и че астронавтите на НАСА са били достатъчно привилегировани да получат този вид информация. Например астронавтът Едгар Мичъл е бил откровен за това през целия си живот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар