Звездни Цивилизации

петък, 22 януари 2021 г.

 Индийци и извънземни - „Казаха ми, че във Вселената има четири агресивни вида и хората са един от тях“.




Д-р Арди Сикилер Кларк, почетен професор в държавния университет в Монтана, който е родом от племето чероки, е изучавал индийски истории за „звездните хора“ и е събирал истории за срещи между извънземни и местни индианци през годините.


Ето една от историите, които тя записа, която тя записа от думите на жена на възрастни на име Тали:


През целия си живот съм виждал звездни същества. Първият път бях на около 8 години. Набрах плодове край реката. Наблюдавах как корабът се спуска и каца отвъд реката. Прекосих реката, стъпвайки внимателно през скалите, за да не си намокри краката. Бях любопитен; Никога не съм виждал подобно нещо.


Когато се приближих, вратата се отвори и влязох вътре. Спомням си, че звездните същества ме поздравиха. Имаше две жени. Единият ми среса косата и каза, че съм красива. След това често се срещах с тях.


Понякога им донасях цветя, понякога камъни. Баба ми ми каза, че камъните имат душа и аз се опитах да им го обясня. Мисля, че не са разбрали. Но те ме научиха да лекувам с ръце. Звездните лекари ме научиха как да лекувам болестите с ръце. Те научиха баба ми как да лекува.


Когато баба ми почина, звездните същества бяха много натъжени и аз бях натоварена да продължа нейната работа и да науча за билките и да лекувам хора по естествен и метафизичен начин.


Те са леки, високи и слаби. Те са много по-умни от нас, но се интересуват от нашето развитие. Те пътуват по звездите и се учат от другите в цялата звездна система. Те събират информация за процеса на стареене на земляните. Те се опитват да разберат защо умираме толкова млади.


Звездните хора живеят много по-дълго от нас. Нормалната възраст за тях е 1000 земни години. Те нямат такива заболявания като нас. Тяхната цивилизация не консумира алкохол и тютюн.


Те избират кои ще бъдат, работата си и остават на нея завинаги. Те стават експерти в своята област, което води до много открития, които подобряват живота им. Звездните лекари постоянно посещават Земята. Те гледат най-вече, но по целия свят има „помощници“, които им обслужват. И аз, и баба ми бяхме техни помощници.


Звездните хора се наричат ​​наблюдатели.


Не бяха жестоки. Казаха ми, че в нашата вселена има четири агресивни вида. Хората са едни от тях. "


Д-р Кларк завършва историята по следния начин: „През следващите пет плюс години често посещавах резервата, за да се срещна с Тали. Тя остана силна и подвижна до смъртта си на 95 години. В деня на погребението й няколко души видяха как НЛО се появява и витае в небето. Бях един от тях. "


Наблюдатели


В историите на много хора, които са влезли в контакт с представители на извънземни цивилизации, има препратки към факта, че те са просто наблюдатели. Изглежда, че някои от тези същества са просто любопитни наблюдатели на планетата Земя, събират данни, сякаш някои от тях изпълняват научни мисии, за да върнат информация за други планети и цивилизации обратно на своята планета.


Ние не сме сами във Вселената. Може би един ден ние самите ще станем извънземни за някой, който изследва друга планета.


Можем ли да се променим?


Що се отнася до факта, че хората са един от най-насилствените видове във Вселената ... Ние сме съпричастни същества с огромен потенциал за добро. Наистина можем, но не се променяме и ако бяхте извънземно, наблюдаващо какво се случва на нашата планета, вероятно бихте се уплашили колко агресивни и жестоки сме ...


Жалко, че се намираме в група светове, характеризирани като агресивни, но наистина се надявам, че ще се променим. Хората могат да се променят, но само като застанат на ръба на бездната и осъзнаят, че ако не се променят, човешката цивилизация просто ще изчезне. Вече сме на ръба на пропастта. На практика унищожихме къщата, в която живеем и името на тази къща е Земята.


Човечеството има само два начина - да се промени или да умре.



Източник: https://earth-chronicles.ru/news/2021-01-13-147452

Няма коментари:

Публикуване на коментар