Звездни Цивилизации

понеделник, 30 септември 2024 г.

 Защо културният ни пласт е толкова голям?



Вкопани сгради. Защо нашият „културен слой“ е толкова голям?

„Културният пласт” около вкопаните сгради може да се види още в първите гравюри и рисунки само няколко години и десетилетия след датата на официалното им „построяване”. В абсолютно същия вид се е запазила и сега...



Защо културният ни пласт е толкова голям?


Автор – Лидия Соловьова


Продължавам да запознавам читателите си с творчеството на петербургския независим изследовател на истинското минало Лидия Соловьова, която за разлика от много други алтернативни писатели има историческо образование. И това веднага избива изпод краката на привържениците на официалната история любимия им цитат за „некомпетентност“, който обаче звучи доста нелепо по отношение на всеки човек, който е получил висше образование и е изучавал определени области на историята в университет.


Запомнянето на псевдоисторически митове от колекция, създадена от няколко поколения фалшификатори, изобщо не прави човек „компетентен“ по въпросите на истинското минало, а само заслепява погледа му със сляпа вяра в определена информация, достоверността на чиято интерпретация , откровено казано, е много съмнително и започва да се срива веднага след независимо проучване на малко известни исторически източници и доказателства, които не са били докоснати от ръката на фалшификаторите на историята.


Следователно, за да получим чист поглед върху нашето минало, ние трябва да изучаваме тези източници независимо, без сляпа вяра в необоснованите твърдения на „авторитети“, признати в официалната история, и особено в тяхната интерпретация на реални исторически събития. В края на краищата фалшификаторите често не измислят минали събития от „чист лист“, а вземат много реални събития, но им дават фалшива интерпретация, която е изгодна за определени управляващи елити. Така беше и с „призоваването на Рюрик “, и с митичното „ монголо-татарско “ нашествие и иго, и с „ враждата на князете “, и с други събития от нашето минало.


Точно този същия незамъглен поглед върху миналото на родния й Санкт Петербург е представен от Л. Соловьова в нейния труд под характерното заглавие „Петър - различен поглед“, с някои фрагменти от който запознах читателите си по-рано. Днес искам да ви запозная с един фрагмент относно прословутия „ културен слой “, с който са покрити първите етажи на сгради, уж построени по времето на Романови. Аз самият вече отбелязах същото явление, но за разлика от Лидия, аз не съм роден жител на града на Нева и затова се интересувам от мнението на човек, който е роден и живее в този град.


И ето какво пише тя: „Нашият град е на 314 години ? Никой не спори с това ?


В повечето исторически сгради първият етаж е сутеренът : влизате в Зимния дворец директно в сутерена, в Kunstkamera в сутерена, във военноморския дворец в сутерена и в зоологическия сутерен. Меншиков дворец - целият първи етаж е под нивото на земята. Да, в много стари сгради в Санкт Петербург, когато излезете, веднага се озовавате в мазето. Но кой строи така? На такова наводнено място. Е, добре, те все още правят мазета, но защо имат прозорци (понякога много големи, например, като в Зимния дворец)?


В историческата част на Санкт Петербург почти всички мазета съдържат кафенета или магазини. Някои от тях са с почти изцяло зазидани прозорци. А има и къщи с напълно запушени прозорци на сутерена . Въпросът е защо изобщо са направили прозорци в мазето, за да ги запушат после?“


Така че по принцип не става. Ако културният пласт беше нараснал с такава скорост, тогава Рим, Атина, Йерусалим и Мачу Пикчу щяха да са затрупани над покрива!!! Все пак много съвременни градове са на повече от 3000, а не на 300 години! И техните старинни сгради стоят съвсем спокойно на земята и радват туристите.


В същата Атина , която се сля със съседния град - Понт - образувайки метрополия, равна на Санкт Петербург, няма метро. защо Да, просто трябва да копаете и земята веднага, на дълбочина 1 - 2 метра, разкрива древни, непознати досега руини! Тук стои столицата на Гърция, покрита с надписи „Ведят разкопки“... Поне така беше в средата на 90-те, преди влизането в Европейския съюз и съответно икономическия колапс. Какво има сега? не знам Но след това спокойно се разходихме из древногръцките руини, включително Атинския колизеум. Имах късмета да посетя двореца Кносос на Крит и да погледна в кладенец, затворен с решетка, наречен лабиринтът на Минотавъра. Разбира се, не беше лабиринт... Но културният пласт пощади сградите от Омировата Илиада и Одисея, като същевременно затрупа центъра на града ни за 300 години? Би било хубаво - за 300!


Всичките ми предци са местни ленинградчани. Това са ленинградчани, а не петербургци... Но това си е наша лична работа. Така че защо тази забележка?


Ето за какво става дума. Спомням си, когато преди почти 40 години излязохме, както обикновено, на разходка в центъра на града с нашите баби. За справка рождените им години са 1916, 1922 и т.н., ако вземем и братовчедите, които също прекарваха много време с мен. Случи се така, че се озовах, като най-големият в цялото семейство, единственото дете в цялото ни семейство по това време. И така, ето го. Близо до входа на един от музеите, може би Зоологическия музей, може би близо до двореца Меншиков... Не помня точно. Но попитах:


– Защо под земята има дупка и прозорци?


– Това, Лидочка, е културен пласт.


-Какво е това?


– Земята се разраства след построяването на града.


- Откога са тук тези ями?


- Да, винаги са били


- А ти кога беше малък?


– Да, и аз съм ходил тук като дете...


Спомних си нещо като този диалог, когато се качих на микробуса Санкт Петербург – Кингисеп. И веднага стана ясно, че бабите са били малки преди близо 100 години! Значи къщите се провалиха не за 300, а за 200 години? Или за 100? Това просто няма как да се случи. Селските къщи, разбира се, се установяват и растат в земята. Но за сгради с монументални основи, дълги до километър, да слягат така равномерно и наведнъж? Не е ли, меко казано, очевидно, че има някакъв фалшификат?

Нека се обърнем към снимките и гравюрите от 19 век... Всичко е същото. И Зимният дворец, и дворецът Меншиковски, и дворецът на планината в Петерхоф...

И още нещо - защо Петър живееше в нова дървена къща в лятната градина, между другото, вече заобиколена от куп статуи, а Меншиков живееше в огромен дворец без кей? Защо Петър прекара всичките си събития на мястото на приятеля си и дойде на прозореца му с гости? И те ли са построили дворец без пристан? Или кралят просто не е искал да живее в стар мухлясал дворец, който се нуждае от основен ремонт? Също така не харесвам ремонти и друга поддръжка, която се извършва около мен. По-приятно е да живееш в малка, проста, но свежа къща ... Но Меншиков, като обикновен човек по рождение, не даваше пет пари за такива дреболии. Да, и към суеверията също. Освен това беше необходимо спешно да се организира място за приеми и балове за любимия крал. И така се оказа, че дворецът на Меншиков е нашият най-стар и най-дълбок !



Да, за много мислещи хора версията за прословутия „културен слой“ изглежда явно пресилена. Между другото, съвременните привърженици на сектата на защитниците на официалната история излязоха с вече модифицирани версии на този мит. Например, те обясняват това явление с полагането на асфалт и „изравняването на улиците“, което очевидно означава хоризонталното ниво на почвата. Но тези версии са предназначени и за лековерните и неграмотни жертви на „соросоидното” образование, наложено на страната ни от нейните предатели. Първо, асфалтът се появи по улиците на руските градове преди малко повече от 100 години и можем ясно да видим полузаровените подове на стари сгради в гравюри и рисунки от „предасфалтовата“ ера.


Що се отнася до „пълното хоризонтално подравняване на улиците“, ако това наистина се е случило в миналото, тогава е трябвало да има реални следи от тези събития, дори преди ерата на масовото използване на фотографията - генерални планове за реконструкция на улици с описание на извършваната работа, картини, рисунки и гравюри, изобразяващи тези произведения, съобщения в статии в местни вестници и списания и най-важното - свидетелства на преки участници в историческата епоха в техните мемоари и мемоари. Но привържениците на тази версия не могат да ни покажат нищо от това. Следователно тази тяхна версия е пълна измислица, въпреки че в някои конкретни случаи това може да се случи. Но това се отнасяше за отделни къщи и не беше приложено в общ мащаб, тъй като се прояви феноменът на „обратните насипи“.


Ние, дори в първите гравюри и рисунки на много исторически сгради, вече виждаме няколко години и десетилетия след датата на официалното им „изграждане“ в точно същата форма като сега , с единствената разлика, че е положен същият слой асфалт през последните 100 години. Но привържениците на сектата на слепите вярващи в официалната история имат друга версия - "така са го построили". Но по отношение на Санкт Петербург, който стои върху блата и постоянно е изложен на сезонни наводнения, тази версия „не работи“ поради пълната си абсурдност и нелогичност, което кара нашите предци да изглеждат като пълни идиоти.


Освен това съществуват качествени конструктивни разлики между проектираните сутеренни и полусутеренни етажи от пълноценни външни подове, изложени в работата на професионален строител, кандидат на техническите науки I.A. Монин , озаглавен „Теорията за изграждането на основите на двуетажни къщи с дървен втори жилищен етаж над каменна маза през периода от края на 18-ти и началото на 19-ти век“. И тази работа не оставя камък необърнат от версията на фалшификаторите на историята и техните слуги относно факта, че „те са го построили по този начин“. И, разбира се, няма логика да се правят прозорци и врати в сутеренните и полусутеренните етажи, само за да се покрият с тухли , което разбира се. свидетелства за нивото на умствените способности на тези, които излагат такава версия. Поради това винаги е възможно да се разграничи стандартен сутеренен или полусутеренен етаж от пълноправен приземен етаж, покрит с пръст, по неговите характерни черти.


Е, никой не спори, че проекти с такива подове са съществували. бяха. Но бихте ли, като сте здрави и с ясно съзнание, построили къща със сутерен и полусутерен в блато и дори в условия на постоянно наводнение? Очевидно не. Само майдауните на Сорос и пълните „нули“ не само в архитектурата, но и в строителните технологии могат да измислят такова нещо. Следователно цялата интересна информация, изложена у Л. Соловьова относно „културния пласт“ в столицата на Нева, е много логична, обоснована и разкрива човек, способен да мисли самостоятелно. Това, което пожелавам на всички останали е да престанат да бъдат жертви на тоталната измама на фалшификаторите на историята.


И, разбира се, фалшивият Петър не е построил никакъв град тук „от нулата“, а е използвал напълно всичко, което е оцеляло от потопа. Най-малко повредените сгради бяха просто възстановени и реновирани; И структурните елементи на най-разрушените сгради са използвани точно по време на реконструкцията, ремонта и дори изграждането на нови сгради върху по-древни основи и основи.


Това съвсем рационално и логично обяснява защо мястото за новата столица е избрано в блатата (между другото, останали от потопа) при липса на пътища и наистина изгодно корабоплаване в много плитка част на Финския залив от Кронщад до съвременния Санкт Петербург. И разбира се, най-вероятно по-голямата част от този допотопен древен метрополис продължава да остава наводнен от води в същата тази област. Това е именно версията, към която клонят много алтернативни изследователи.

Източник


Разкопан Политех. Следи от древна катастрофа



Няма коментари:

Публикуване на коментар