Звездни Цивилизации

петък, 8 май 2020 г.

Електричество и осветление на планетата в началото на XVIII век с помощта на електрически лампи - възможно ли е това?


„Да, шегуваш се или си луд“, казваш ми. - Самият аз така мислех в началото и имах чувството, че съм се преместил в някаква друга реалност ... И сега ще кажа повече - и осветление на къщи с електрически и магнитни лампи през 17 век - как ви харесва? Или може би по-рано ... Но нека го вземем в ред. Попаднах с очите на гравюра от времето на Петър Велики.

Това са:




Колко интересно! - Мислех си. И къде са свещите в лампите по стените, както обикновено виждаме във филми за 18-ти век? И започнах да проучвам по-нататък тази тема. Намерих толкова интересна гравюра.


След добро търсене намерих друга гравюра на джуджето Петър 1 Яким Волков. - ! Какво отрязах на първата  гравюра? Оказва се, че там се виждаше ясно полилей! По стените и масите няма свещи. В центъра има огромен полилей (синя стрелка), а по стените в горния ред има картини, но освен картините по стените, ми се стори, че висят огледала (червени стрелки). Те са в долния ред на страничните стени под картините. 

Колко интересно! Мислех си. И нека погледнем по-нататък. Намерена гравировка на сватбата на Петър 1 и Катрин 1.



Той също така изобразява полилей и огледални отражатели по стените. Не се наблюдават свещи ... 

И ето още една гравюра, изобразяваща сватбата на Екатерина II - 1762 година.


Никъде няма свещи, но обърнете внимание - какво има над прозорците? Много подобно на огледала. 

Продължаваме напред. Още гравюри.


Колко интересно! Отново виждаме лампа ... И кой пост е оригинален. "Е, това е фантазията на художника", казвате вие, и ще грешите напълно ... Защото това, което ще ви покажа по-нататък, ще ви потопи в истински шок ... Дръжте се здраво за столовете, господа !!!

 Разгледайте тези снимки:



И тук имаме какво?

 Подобни странни стълбове, без проводници, трамвай се движат по релси.

 Няма и проводници. 

Улична лампа - без жици ..


И на тази снимка, където е изобразен Город Килия от 1873 г. - същите стълбове без жици. 

Уличната лампа е много висока. 

Изрично ръчното заключване на фитила при такива лампи е просто невъзможно.


Вижте също. Каква е тази невероятна кула? Монтира се старателно върху бетонна основа. 

Моля, обърнете внимание, че се издига над всички сгради.


И ето толкова страхотна снимка. 

Москва, 19 век


Тук можете ясно да видите такъв необичаен пост и безжичен трамвай. Просто съм шокиран от това, което ми се разкри на тези снимки. 

Това е само началото.

 По-нататък ще бъде още по-интересно. 

Натали Астар


Продължавам темата за неизвестните технологии, често срещана през първата половина на 19 век. Явно тогава човечеството е използвало безплатна атмосферна енергия за осветление и отопление на помещения, за работа на двигатели. Това е енергията, която Тесла изследва и се опита да въведе, но някои но не му позволиха ... Ние можем да съдим по тези технологии по фотографии. За това, че тези технологии са съществували не само в началото на 19-ти век, но и през 18-ти век, може да се съди от гравюрите, стигнали до нас. Говорих за това . Сега искам да обърна на вашето внимание само фотографии, вижте сами и обърнете внимание на стълбове с решетъчни антени (очевидно за получаване или разпределение на атмосферна енергия). Също така част от тази система са куполи и кули на сгради. 

В куполите е монтирано специално оборудване. 

Трамваи от началото на 19 век, движещи се без коне, без жици - много ясен пример за тази технология, която по някаква причина е забравена. 

Гледайте и се изумете.



Интерес представляват и някои устройства, които се издигат над къщите, като антени.

Мястото на  снимката  е оградена в червено.



И тук е трамвая. Както можете да видите без коне.


И какво може да се случило, че отново след 1880 г. на снимката виждаме трамваи, които се тегли от  коне .


А ето коловете и трамвая всички заедно. Освен това антените на стълбовете са разположени под ъгъл, а не перпендикулярно на улицата. Оказва се, че те не са предназначени за теглене на проводници. Това са антени, които точно улавят атмосферната енергия. Цялата тази информация получих страхотен отговор от читатели. Искам да ви цитирам еднин от тях: 

„Като електротехник мога да кажа, че в много отношения местоположението на траверсите (напречни напречни греди - Ед.), Тъй като те са разположени на снимката, е глупост за кабелна инсталация. Има многобройни мнения, че проводниците просто не са висяли. Може би, но географията на снимката, където няма проводници, е огромна, от Иркутск до Санкт Петербург.




И още стълбове в различни градове на Русия и Украйна.




Обърнете внимание как са разположени траверсите на поста. Виждаме, че антената ясно е насочена към купола на сградата. 


Тук е подобно - антената е насочена към купола. Каква роля играха куполите? 

Ще кажете, че моята фантазия не знае граници ... Отделете време. 

В следващата публикация ще разберете, че фантазията няма нищо общо.




Но какво устройство! Много интересно. Един от вариантите на тази технология е селекцията на свободна енергия от атмосферата. Чудя се - а какво е електрифицирал нашият дядо Ленин? Оказва се, че в цялата страна от Санкт Петербург до Иркутск - всичко вече е електрифицирано. И в други страни - по цялата планета, тази система също работи безпроблемно. Ще дам снимки в следващите постове.


Твърди гатанки ... Как така? Оказва се, че до 1880 г. навсякъде на снимката има трамваи без проводници, странни стълбове с антени, някакви решетъчни кули. Тогава си спомням Никола Тесла. И невнимателно коварните мисли промъкват се - наистина ли Тесла изобретява всичко това? Или вече беше и той просто искаше да възстанови тези технологии? 

Въпроси ... въпроси ... 

Какво мислите? 

А за лека закуска ще имате няколко зашеметяващи снимки:


Подписан под снимката: Осветление на Петербургската академия на науките 6-ти септември на 1750 г. представи ... oops ...

 И все още много стари снимки, за съжаление годината не е уточнена.



Това поставя въпроса, как манекените блестят на кулите? Но тези снимки очевидно са на повече от 100 години ... 

И също така:


Великолепно осветление - никъде няма проводници. Това е Grand Court, Night Illumination. Изложба на Трансисипи. 1898 година. Напредък, кажи ... Е, добре ... Прочетете повече за тези технологии и колко са съществували на планетата, докато не започне глобализацията, прочетете нататък. По-нататък ще бъде още по-интересно! Ето няколко снимки от бъдещи публикации по темата:

Забранени технологии.

 Днес ще ви разкажа директно за технологиите, които всички бяха забранени. Но първо, нека си припомним как са живели нашите дядовци и прадядовци в края на 19 век. Спомням си, че баща ми  разказа за стандарта на живот в началото на 20 век - в края на 19 век. Самият той е роден през 1905г. Семейството им имало големи 6 братя и сестра. Тогава мнозина са имали толкова големи семейства. Те живеели заедно. Почти всяка събота ходехме на гости при баба ми. Нейният чичо и други роднини също дойдоха на нейно място.На масата се събраха над 25 души. Ще илюстрирам моята история с няколко семейни снимки, които намерих в Интернет. Снимки от края на XIX - началото на XX век.


Семействата бяха големи и ако поне 2-3 братя (сестри) дойдоха на гости, цялата къща беше изпълнена с шум, шум, деца, които тичаха наоколо и  се шегуваха с другите. Беше забавно .. Живели са щастливо, особено не са отказвали нищо от себе си. Бащата на семейството беше прост учител. Те живеели в Краснодарския край - село.Имали 5 коня. Братовчедите имаха красиви дълги рокли. Той видя в къщата на чичо си „съкровища“ от братовчеди - сандъци, в които роклите им и дори сандъкът с бижута бяха спретнато опаковани ...


Както разбирам, те живееха добре в Русия по това време. Например, крава може да се купи само за 19 рубли. Един прост дърводелец на ден печелеше 3 рубли ... Така че преценете стандарта на живот. Тогава в почти всяко семейство имаше поне 5 деца - те можеха да си позволят, не както сега. И само бащата на семейството работеше в семейството. Средната класа имаше слуга, да не говорим за благородството.


Ако тогава безплатна безплатна енергия е била на разположение на хората, с помощта на които те осветявали и отоплявали жилища, всичко става на мястото си. Явно цар Николай II не искаше да промени нищо. Склонен съм да мисля, че той се скара за своята държава и за своя народ. По отношение на жизнения стандарт и по отношение на националния доход Русия заема едно от водещите места сред страните на световните лидери. Най-важното е жизненият стандарт на хората, просперитетът на хората, надхвърлил сегашния. Според статистиката обикновен работник в царска Русия се хранил много по-добре от съвременните твърди работници. Сега много става ясно: - защо Морган и Рокфелер иззеха всички открития на Тесла и убиха много учени, които направиха изследвания в областта на безплатното етерно електричество. - защо през 1918 г. имаше революция, която хвърли страната ни в бедност за дълги сто години. Те, морганите и ротшилдовете, трябваше да „електрифицират“ страната ни - да поставят масло и жици на иглата. - защо насочиха развитието на науката по умишлено лъжлив път. Сега всички разбират грешката на теорията на относителността на Айнщайн. 

Исках да науча повече за техническите постижения на XVIII - XIX век. В интернет има много материали. Изненадах се колко любознателни момчета направиха нови видеоклипове за безплатен въздух и технически устройства, как да получават електричество от него. Можете сами да търсите в YouTube. И искам да говоря конкретно за техническия прогрес на онова време. Например изложба, която се проведе в Париж през 1881г. В целия Интернет имаше една снимка, която показва павилион от технически устройства и технологии за електричество. Със сигурност останалите бяха премахнати от цензори. Но този ще ни помогне много в нашите изследвания.

Снимките в сайта се показват в малък размер. За да можете да видите по-добре, направих отделни фрагменти от тази снимка с висока резолюция. И ... О, чудо !!! Какво виждаме? На изложбата на електрическите постижения по някаква причина бяха изложени куполи с различни форми ...



Виждаме и интересни устройства - "антени", същите, каквито са били виждани по-рано на снимки на улици от XIX век.




Ето няколко снимки със същите "антени" по улиците на градове по света през XIX век. Изследвайки тази тема, имам много въпроси по пътя. 

Тази технология е вече в началото на 19 век с всички превъзходно изградени каменни къщи по света. Сега искам да ви покажа Южноафриканската република от 19 век. Какво според теб беше по това време в тази африканска страна? 

Оказва се, такива великолепни сгради.


Зареждането ... 

Това е Дърбан, един от градовете на Южна Африка. Какво се знае за тази страна? Това през 15 век холандските фермери основават колония там. Дали те (фермерите) са построили тези монументални сгради? Историята ни казва, че те са живели отделно по техните земи и са се занимавали със земеделие, както би трябвало да бъде за земеделските производители. 

На всички снимки виждате един-единствен класически стил, или в Париж, или в Австрия. 

Това е още една загадка, към която ще се върнем по-късно. Междувременно се възхищавайте на мистериозните „антени“ в Южна Африка.


Това е и Дърбан през 1898 г., а след това, упс .. трамвай без жици. И на снимките по-долу виждаме много такива "антени", които бяха представени на изложението на електрическите постижения.


Обаче не, трамвайът наистина е безжичен. И улицата е същата, но едва през 1891г. Ако погледнете отблизо, на заден план виждаме стълб без жици, който не изглежда по пътя, както обикновено, а на къща, стояща срещу, или по-скоро, на покрива му. А на покрива на тази къща явно е електроцентрала. Това е самият случай, когато произлиза линията на стълбовете без проводници. В левия ъгъл се вижда  само в профил. То е насочено в някаква друга посока. Очевидно е имало много сгради с такива покриви.



Бих се осмелил да предположа, че кръговата сграда на тази снимка е същата като на предишната снимка, направена само от различен ъгъл и поне десет години по-стара. И колкото и да е странно, безжичните трамваи се тълпят на тази улица на купища. Трансваал (моята страна - пееше в някаква песен) се оказва и наша страна на безжични трамваи. Съдейки по сградата с часовника на заден план, това място може да бъде реконструирано


Всъщност само тази сграда успя. Останалото е напълно променено, нито една стара къща със снимка не е оставена под каквато и да е форма.


Още една снимка от същата улица, само на два блока по-близо до морето. Както можете да видите, зад трамвая има стълб, върху който в кръг има предмети, подобни на спортни чаши, които бяха разгледани в предишни статии. И на сградите (и не само) отново виждаме опростени безжични стълбове, това са основно същите колове, но вместо траверси там струват една чаша, монтирана на обикновен стълб. Материали за източници на данни tech_dancer Той съдържа много други снимки от цял ​​свят, можете внимателно да разгледате същите дизайни са много високо качество, записани на снимката, която той цитира. Най-вероятно силата на източниците беше достатъчна, за да не се правят постове с големи решетки. И все още се възхищавам.


И това всъщност отново е снимка на същата улица, само през 1860 година. Както се казва, усетете разликата. Трамваите все още се движат на коне, но полюсът с чашата вече стои и височината на чашата отново се поддържа на височината на покрива с електроцентралата. Тенденцията обаче. Но изводът може да бъде направен - трамваите на неразбираемо електрическо сцепление се появяват очевидно не по-рано от три десетилетия от края на 19 век. И кога публикациите се появиха без проводници, макар и опростени? И в Претория, а стълбът дори не стои на сградата и над земята няма видими връзки със структурите на верандата. Изглежда, че някъде на верандата стояха приемници на полето, с което беше свързан този стълб. Тази технология, очевидно, беше разпространена по целия свят, първите снимки, които я записаха, са датирани през 1850 година.



А това е Претория през 1881г. Все още тепърва започва. Както виждате, нито знамето, нито Родината, но коловете вече стоят.


Тази технология е била използвана дори от южноафриканските фермери в началото на 20 век. И не само в тях.


Това е гара в Кейптаун, в началото на 20-ти век. Ако не беше анотацията за снимки и банерите с британски флаг, бих си помислил, че това е Дворецът на електричеството от Световната парижка универсална изложба - архитектурният стил е толкова подобен. Очевидно инженерните системи на тази и тази сграда са работили на един единствен принцип.


Това е Дворецът на републиката в Претория приблизително по същото време. На покрива всичко е точно така. Всъщност и частните къщи също не изостават.


Това е богат частен дом в Йоханесбург. Обърнете внимание на верандата му и светлините на входа. Те са уникално свързани.


Тези осветителни тела като цяло не подлежат на критика.

 Както можете да видите, дори в малко известната Южна Африка са погребани много тайни на индустриалното величие от минали векове. Как са стигнали до там е интересен въпрос, очевидно с онези хора, които са построили сгради в класическия стил там, и наистина по целия свят също.


Както можете да видите, не само майка Русия процъфтява, но дори и африканските страни бяха в най-доброто си качество благодарение на забранените технологии, които използваха.


В предишните части на моята история ви показах различни антени, които са само една от интегралните електроцентрали. Видяхте павилиона на електрическото оборудване на изложението от 1881 г., което се проведе в Париж. А сега нека се поинтересуваме и от други изложби от онова време. Какво им беше представено? Тези изложби ще ни бъдат представени от Научно- образователния журнал ( tech_dancer ) В края на 19 век се наблюдава активен подем в индустрията и съответно по света се организират много различни изложби. Много е странно, че практически няма каталози със снимки на тези изложби. Франция зададе тон на света - имаше най-помпозни изложби. За една от изложбите от 1900 г. Айфеловата кула е специално построена.

Нещо като Айфеловата кула е леко странно, някои топки са фиксирани върху опорните й части. Нека разгледаме по-отблизо, но от друга страна (и двете снимки на кулата от 1900 г.):


Интересна ситуация. На кулата от онова време има някакъв сводест корниз с крушки и ако погледнете отблизо, между арките са разположени някои колони, които приличат на колоните, разположени на покрива на двореца на Марс. Ами кулата сега?

Точно така, не е никак и дори зад кулата всичко е различно. Но се оказва, че всичко е просто, самата  Айфелова кула  първоначално е била замислена като „временна сграда, която е служила за входна арка на световното изложение в Париж през 1889 г.“ Оказва се, че тя първоначално е съставяла единен ансамбъл с двореца на Марсово поле и съответно една  единствена инженерна мрежа . И така, изчезването на двореца и стрехите на Айфеловата кула е някак свързано. Започват чудеса. Но най-много ще ни интересува Дворецът на машините, който също не е запазен до днес. Подобно несъхранение за Европа е много странно явление, но въпреки това е факт .


Именно тук бяха концентрирани всички световни инженерни постижения от онова време. И много снимки за тези изложби са запазени. Нека задълбаем в тях (снимка 1889 г.).





Колкото и да е странно, по някаква причина сред машините по някаква причина има доста църкви в миниатюра, а някои показват, че те също имат някакви механизми. За какво? Така че няма да е ясно, ако тази снимка не се намираше в тази колекция


Каква водна помпа е на заден план? Въобще ли е водна помпа? За изпомпването на вода в такъв климатичен регион е твърде смело решение; при студено време тя би престанала да функционира почти веднага. Най-вероятно това е един вид модернизирана структура на купола, която по някакъв начин засяга колоните, разположени на покрива на сградата на заден план. Възможно е тази структура да засегне и колоните, стоящи върху стрехите на Айфеловата кула. Когато всичко това беше съборено, корнизът на Айфеловата кула вече не беше нужен, а всъщност той беше заменен с опростен. И преди това той е работил нещо подобно (снимка от 1905 г.):


А църквите ни сякаш имат нещо общо с колите в павилиона. Има много снимки от други изложби, където има подобни  изложения.


Това е изложбата от 1905 г. в Женева. Не съвсем забележимо, ето защо два фрагмента от тази снимка са специално уголемени.


Оказва се, че добре познатият ни  обелиск  с крушка в горната част също е част от  машината. Просто не разбирам, водеща или робска връзка.


И тук броят на църквите по принцип е извън класациите, особено двата канута се забиват отдолу. Лично аз за първи път попаднах тук. Подобни неща присъстваха в Париж:



Няма коментари:

Публикуване на коментар