„Война на световете“ - ОПИСАНИЕ на реалното превземане на Земята от извънземни агресори през 19 век?
В светлината на все повече и
повече изследвания на водещите ни търсачи и търсачи,чрез някои факти от
събития в световната литература и други източници, които на пръв поглед
изглежда не са съпоставими .. И така, бих искал да предложа на вашето
внимание „разбор“ на романа на Хърбърт Уелс „ВОЙНА НА СВЕТОВЕТЕ "..
Първият текст на романа на списанието се появява в списанието на Pearson
през април 1897 г. Роман също излиза като отделна книга през февруари
1898 г. от Хайнеман, както и много други факти и доказателства ..
За какво е този роман?
Естествено, няма да публикуваме текста, можете да го прочетете онлайн -
http: //www.litmir.co/br/? B = 153 ...) или да погледнете адаптациите на
филма (има две модерни, Spielberg 2005 и Hines 2005. ( трудно е да се
намери) съответно)
И така, какво имаме от Уелс?
Преразказ на събития, идеята за които го е дал по-големият му брат -
роман е посветен на него .. Уелс е роден на 21 септември 1866 г. в
Бромли, Великобритания - той умира на 13 август 1946 г. в Лондон .. (Не
ме интересуват години от живота му за това. по-нататък) И като годините
от живота на брат му Франк, който подтикна Херберт идеята, той е роден
през 1857г. и беше с 9 години по-голям от Хърбърт ..
История на създаването
Войната на световете е четвъртият
роман на Хърбърт Уелс и се отнася до ранните му творби. Както признават
изследователите на творчеството, идеята за книгата е била във
съзнанието му и Уелс е вдъхновен от няколко обстоятелства, които
съвпадат в края на 19 век. През 1877 и 1892 г. астрономите имаха
възможността да наблюдават подробно Марс по време на голямата му
конфронтация. Тогава бяха открити спътниците на Марс, полярните шапки и
системата от така наречените канали на повърхността на планетата бяха
проучени достатъчно подробно. През 1896 г. известният астроном Пърсивал
Ловел публикува книга, в която предполага възможността за живот на Марс.
През 1894 г. френският астроном Джавел наблюдава светкавица на повърхността на Марс, което е пряко отразено в книгата.
Проучванията на астрономите
направиха голямо впечатление на Уелс и сериозно повлияха върху сюжета на
бъдещата книга. Впоследствие Уелс продължава да се интересува от темата
за Червената планета и през 1908 г. дори публикува статия „Същества,
които живеят на Марс“.
КАКВО БИ ЗНАЛ ЗА ЖИВОТА НА МАРС
Човечеството от онова време
знаеше много неща .. По-специално руските офицери в процеса на обучение
получиха знания за живота на други планети, видно от учебника по
природни науки, базиран на книгата на Иван Каришев „Основи на истинската
наука“, която излезе също между другото през 1890-те, т.е. малко
по-рано „Война на световете“ (1897 г.) и ето какво казва тази книга за
живота на Марс:
(прочетете изцяло - http://gilliotinus.livejournal... )
Оказва
се, че хората от онова време са знаели за живота на други планети,
познавали са други форми на живот, разграничават материалната плътност
на телата на живите същества и затова са имали разбиране за това, което
всъщност се случва .. И е възможно Хърбърт Уелс също да е знаел това.
както и много други неща, за които сега не знаем ..
Това
поставя въпроса - защо би било за служителите да изучават видовете
извънземен живот, как може да им бъде полезно в пряката практическа
дейност? Възможно ли е опитът от последните събития да е предполагаемото
извънземно нашествие от началото на 19-ти век, използвайки еквивалентни
ядрени оръжия с помощта на масово унищожение, което унищожи тогавашния
свят - онази сила, която управляваше планетата по това време?
Нека да разгледаме някои аргументи, които вече са широко известни в нашия тесен кръг от търсещи - алтернативни специалисти ..
ЧЕСТИТ КРАЙ НЕ Е
И
така, защо всичко това, стар наивен научнофантастичен роман, завършващ с
абсурден щастлив край, където извънземните нашественици загиват сами от
някои земни бактерии, непоносими за марсианците? Всъщност изглежда, че
щастливият край не мирише тук. За начало извънземните агресори
деактивираха енергийната система на обединената сила на земното
човечество, съществуваща на планетата по това време.
Това
са "бастиони във формата на звезда" - генератори на естествената
енергия на планетата. В крайна сметка електричеството се появи много
по-рано, отколкото се казва в официалната история .. Всеки вероятно е
виждал снимки или чертежи на илюминации от началото на 18 век .. Ето
една илюстрация от 1801 година. Коронацията на Александър Първи, има още
21 рисунки - http://avivas.ru/topic/podsvetka_kremlya.html
Коронация Александра 2 (1856г)
Същото
важи и за трамвай - теглена кола, която за пръв път се появява в САЩ
през 1836 г., както се казва в официалната хронология .. Но ако караме
релси с метал, смиламе изцяло метално колело за автомобил и друго
метално оборудване, правим ли го за конско сцепление? Глупости .. За да
шлифовате колело от твърд диск, във всеки случай се нуждаете от
електрическо задвижване - струг за въртене с ниски скорости, но голям
въртящ момент.
Включването
на елекрическото поле на земята и използванито на свободна енергия
предизвиква различни различни внушения за голямата заблуда, с която
обилно ни заливат.
Одновния
стимул дължим на учения Евгений Корольов. Тои документира
доказателства, че преди около 100 - 200 и повече години на планетата
често се използвало атмосферното електричество.
И
то без никакви проблеми. Всичко това било напълно безплатно. Ето една
една малка селекция от снимки тук, а вие след това преценете с
каква информация и дезинформация някои се опитват да ви манипулират и
хранят да вярвате. За да разберете какво се случва наистина не
спирайте да търсите за да разберете също какво се прекрива тотално от
нас и сега да вярваме на фалшива история полу истини смесени с
дезинформация и смесени исторически събития от други епохи в историята
ни.
Тук.
са показани куполните генератори . Те концентрират атмосферния
заряд и го предават за използване за осветление и отопление . Тези
генератори буквално са били навсякъде.
Това е обществен транспорт. Както виждате няма кабели.
Може да се орентирате по снимките, че енергията е ползвана навсякъде свободно.
Но
изведнъж започва да се случва нещо странно и генераторите спират да
работят. И някой деактивира основните елементи вътре в генераторите.
А
може би електрйческите свойства на атмосферата се променят драстичнно.
Това е денят в който, свободната енергйя е заменена с петрола и
съвременната електродинамика .
Трамвайте започват да се теглят от коне, докато кабелите се поставят навсякъде.
А промишлените изложения стават такива.
Някой
много силен променя хода на историята и планетарното развитие, някой с
неограничена власт ни осъжда на енергиино робство и зависимост на
цялото човечеств. Някои цели да забравим миналото си.
Този път обект на внимание ще бъдат необичайни артефакти от Руската империя, които са запазени на стари снимки.
Това
е снимка на първия музей в град Тоболск. Всъщност сградата вече е музей
. Това е просто горната част на сградата се е променила много. Куполът и
надстройката на арките на фасадата са почти изцяло преработени. По-рано
в много статии, и не само моите, се спори, че тези части на сградите са
демонтирани умишлено в 90% от случаите, така че древните тайни на
комуналните мрежи да бъдат изгубени. Просто казано, погледнете старите и
съвременни снимки, сравнете и получената факти ще бъде частта, в която
се пазеше тайната. Във всеки случай музей е обществено място, което
трябва да бъде осветено по някакъв начин. Можете да видите експонатите
от светлината на свещи, знаете ли, че има малко удоволствие. Годината на
въвеждането му в експлоатация е 1887 г., първата електроцентрала в
Москва се появи година по-късно. Това е само изолиран случай и по онова
време имаше много такива сгради в цялата страна.
Това
е Омск през 1885г. Както можете да видите, покривите на всички богати
къщи бяха украсени с кръгови устройства. Именно те давали светлина в
къщите. В училище ни учеха, че преди пристигането на болшевиките всички
седяха при свещи или с керосинови лампи. Уви, това далеч не е така. Сега
навсякъде, без изключение, всички тези инсталации са съборени или
заменени с подпори. Това се случи за доста кратко време, в периода
1925-1940 г., едновременно с храмовете, чийто принцип беше приблизително
един и същ.
Това
е Иркутск през 1891г. На покрива на къщата е една от разновидностите на
такива електроцентрали. Освен това беше поставен главно върху
проспериращи къщи. Характерните му особености са наличието на поне две
шпилки и масивна решетка между тях. В инженерно отношение тези шпилки,
решетки и метален покривен материал са участвали в създаването на
електрически вибрации. За да повредите тази инсталация, достатъчно е да
демонтирате шпилите, което беше направено от болшевиките (* - в същото
време това демонтиране се извърши по целия свят, от Япония до Америка).
Но какво да кажем за къщите в икономична класа? Всъщност жителите на
такива къщи също биха могли да си позволят същото техническо решение,
само в опростена форма. Това е Бароу през 1876г. Или например така:
Това
е Благовещенск през 1891г. Обикновените къщи също биха могли да
използват такъв технически възел, само че те нямаха куполна инсталация
на къщите си. Не е изненадващо, че това нещо е скъпо, не всеки би могъл
да си го позволи. Имаше и друго техническо решение за този случай: това
беше Вологда през 1893 г. (всъщност има много подобни снимки във всички
градове на империята по това време). Имаше стълбове с определени решетки
с различни форми, които носеха вибрации от общата инсталация на купола
по улиците, извършвайки един вид сближаване на тази куполна инсталация
към всяка къща (проводниците вече са тяхното усъвършенстване и
адаптиране). Тази колективна инсталация на купол може да изглежда
различно. Това е Муром през 1864г.
Това
е Перм в периода 1880-1890. Всъщност такива инсталации имаха много
приложения, в допълнение към домакинските. Например такива: Това е
степпип в град в края на 19 век. Това отново е Курган през 1895 година.
Много смело и чисто руско инженерно решение, осцилираща инсталация се
използва както у дома, така и в храма едновременно. Това е Хабаровск
през 1899 г., триумфална арка по повод пристигането на Николай2.
Обърнете внимание на осветителните обекти. Това е изграждането на
Амурската железница в района на река Зея в края на 19 век. На тръбите са
непонятни устройства.
И
това е плаващ маяк на кръстовището на Керч от същия период. На мачтите
има нещо подобно. Как устройството работи на тези две снимки, сега е
трудно дори да си представим. И в заключение ще цитирам още едно чисто
руско изобретение. Това е пощенски автобус за изграждането на
Трансибирската железница. Но той не използва електричество. Така че,
както виждате, не малко тайни са погребани в руската история. Доста
други снимки не се разпространиха, за да не запушат статията. Въпреки че
не, ще го публикувам няколко. Това е добре познатата Златна порта във
Владимир в края на 19 век. Защо шест-остри звезди биха висили върху тях?
В какво състояние са построени?
И
това е манастирският двор в Тюмен в края на 19 век. Обърнете внимание
на паметниците в гробището. Това е някакъв вид храмове в миниатюра или
същата осцилаторна инсталация, ако това желаете. Неволно идеята, че
болшевиките пометат всички подобни гробища заедно с църкви, не е
напразна. Те също имаха някои тайни.
Използване на атмосферно електричество в миналото.
Да
продължим по-нататък. Възможно ли е в съвсем близкото минало активно да
използват физическите принципи за производство на електричество и дори
някои принципи на радиокомуникациите? Фантастично? И нека да спорим ...
Катедралата Нотр Дам Тук отговор, защо шпилът е чисто практически тук?
Може ли една сграда да изглежда не по-лошо естетически и без нея? Мисля,
че може би. Ами ако по аналогия с видеото шпилерите са устройство за
генериране на електричество? За осветление, за отопление. За
комуникация. Може би тези шпиони получават електричество, използвайки
потенциалната разлика на различни височини. Казват, че потенциалната
разлика между земята и носа ни е около 200 волта, но поради постоянното
изпускане и йонизация на въздуха около нас, не сме шокирани. Повече за
това:
Нашата
планета е електрически вид сферичен кондензатор, зареден до около 300
000 волта. Вътрешната сфера - земната повърхност - е отрицателно
заредена, външната сфера - йоносферата - положителна. Земната атмосфера
служи като изолатор.
Йонни
и конвективни токове на изтичане на кондензатора непрекъснато протичат
през атмосферата, които достигат много хиляди ампера. Но въпреки това,
потенциалната разлика между кондензаторните плочи не намалява.
А
това означава, че в природата има генератор (G), който постоянно
компенсира изтичането на заряди от кондензаторните плочи. Такъв
генератор е магнитното поле на Земята, което се върти с нашата планета в
поток от слънчев вятър.
Свързването
с отрицателния полюс - Земята - е просто. За да направите това,
достатъчно е да направите надеждно заземяване. Свързването към
положителния полюс на генератора - йоносферата - е сложна техническа
задача.
Както
при всеки зареден кондензатор, в нашия глобален кондензатор има
електрическо поле. Интензитетът на това поле се разпределя много
неравномерно по височина: той е максимален на земната повърхност и е
приблизително 150 V / m. С височината си тя намалява приблизително
според закона на експонента, а на височина 10 км е около 3% от
стойността на повърхността на Земята.
Прочетете повече.
Както
можете да видите, идеята за получаване на електрическа енергия с
потенциална разлика на различни височини съществува. Самата природа
редовно ни казва това, когато видим светкавици и чуем гръм. Това е
разбивка на диелектрика (атмосферен въздух). Освен това ние малко знаем
за атмосферното електричество:
Ето
един от опитите за производство на атмосферно електричество: Общият
заряд на системата е неутрален, но най-голямата сила на електрическото
поле е концентрирана на върха на проводника. За тази схема е необходим
трансформатор - проводник на електрони към атмосферата. И има такова
чудо - бобини от Tesla. Ако излишните електрони се изпращат в
атмосферата с помощта на коронни заряди или плазмена дъга или нещо друго
от същата плазма, електроните ще напуснат повърхността на проводника и
ще преминат в атмосферата през въздуха, дори като.
Много
е опростено - ще свържем плочите на „кондензатора“ с разряда на корона в
горната част на тази колона, плазмената дъга е самият проводник, с
който можете да свържете отрицателно заредения метал на заземения
проводник с положително заредената атмосфера… жив пример е мълния да
удря мълния.
Стълбови
електроцентрали с генератори на Tesla в горната част, простиращи се на
стотици метра височина - изглеждат футуристични, технократични и
канонични! Връзка
Значи
същото се е случило и в миналото! Това можем да видим в конструкциите
на шпили: Сега просто го играем, не разбирайки напълно как работи и как
наистина може да се използва: Относно използването на всичко това в
храмове и църкви:
Възможно
ли е тези „стълбове“ да са част от устройство, което генерира
електричество и все още е функция за комуникация? Ако да, кои са
връзките? Може би Боговете или Създателят излъчват с определени честоти.
Но ние не чуваме техния глас, защото не знам как да модулирам сигнала?
Може би това не е амплитудна модулация, не фаза и дори не е
фаза-амплитуда? А пазителите на древните храмове са знаели принципа и
може би са имали това устройство: олтар, ковчег и т.н.? Само намек. Но
символизъм и култ - той остана само сега. Преди това всичко беше
надарено със смисъл и функционалност!
Друга
мисъл за използването на атмосферно електричество. Какво става, ако
храмовете изпълняват функцията на "лечител". Известно е, че ако
клетъчните мембрани имат мощен отрицателен заряд, тогава нито един вирус
не може да проникне (дори да се присъедини към клетката). Вътре в
храмовете е имало "захранване", поляризация на тялото. Човек се състои
почти изцяло от вода - водата му се превръща в жива, получавайки
отрицателен ORP (редокс потенциал). Червените кръвни клетки се разделят,
метаболизмът се подобрява и т.н. И тази част се нарича доброта ...
Физика и биохимия и никаква мистика и религиозен фанатизъм!
Стълбове
Възможно ли е стълбовете на площадите да работят по същия начин като
шпиловете? И сега тази символика и почит към модата ли е?
Гледайки
това, съзнанието се опитва да схване невидим смисъл във всичко това.
Сгради с колони в полукръг, в центъра - стела (електрод). Спомням си
информация за Н. Тесла, за имената на стотици учени от 19-20 век, които
изучаваха етер. Може би просто се опитваха да преоткрият начини за
безплатно получаване на електричество? Всичко беше известно много преди
старта на науката по релсите на теориите за относителност, съвременната
електродинамика и електростатика.
Друг
пример от настоящето. Знаете ли, че на електрически подстанции с
помощта на различни електронни устройства те се борят с резонанса, който
се среща в електропроводи? Тази област на работа на електрическите
вериги в резонансни режими изобщо не се изучава (може би само от
ентусиасти). Четох, че идеята на Н. Тесла за извличане на електричество
„от въздуха” се основава на това. Енергията около нас е неограничена,
трябва само да намерите начин да вземете необходимата част за себе си с
прости устройства. Но светът ни потъва в енергийни монополи, изгражда
ядрени централи, водноелектрически централи и топлоцентрали. А жителите
са вдъхновени от идеята, че енергията може да бъде само такава. А
предците вероятно ни се смеят ...
От
официалната история всички знаят, че мащабната употреба на
електроенергия до края на 19 век. не беше. През 18 век имаше проучвания,
любителски и академични разработки. Но това беше само подготовка за
енергийната революция, която се случи след това.
Продължаваме
„познанството“, използвайки атмосферно електричество. Тук картината
очевидно не е религиозните символи на исляма на кулата. И тогава какво?
Антени? Светкавични пръчки? Вътре в един от храмовете в Кайро, някъде
между 1848 - 1852 г. Източник Виждате металната конструкция отгоре на
ступата? Мислите пейзажа? И това не са изолирани случаи: Пример от
нашите сгради:
Обърнете
внимание на рамката на купола на камбанарията. Но защо е направен (и се
прави) от метал (и покрит със злато) е отделен въпрос. От него повече
жици влизат вътре. Моето мнение за църквите е, че добротата се създава: в
електростатично поле човек се чувства различно. Понякога се лекува след
молитва. И това се раздава за слизането на светия дух. Не,
положителното послание също е добро, но трябва да знаете механизма на
това. Източник pro_vladimir и dmitrijan предположиха, че тази кула е
електрически сепаратор. Създава се статично електричество, в полето на
което например различни калибри семена се разделят на фракции. Повече за
структурата И много такива кули бяха скицирани: Тези структури
съществуват на кулите сега:
Не мисля, че това вече е култ към бутофория или украса. Възможно е сега те да не работят.
И
сега се обръщаме към генераторите: На изток има такива молитвени
барабани. Има и такива, които са прикрепени така, че се въртят от вятъра
или се въртят от потока на водата. Съгласете се, това твърде много
напомня на товарен култ. Аборигените веднъж видяха останките (или дори
работещите) на инсталацията. Те не можеха да разберат смисъла, но
имитацията на неизвестното работеше. Защо не динамо? Източник Има някои
улики за технологичната ефективност на жителите в миналото и на нашата
територия, в Русия: Това е Тоболският кремъл. В дерето на този хълм има
такава сграда с две арки в основата.
Отзад
до него се издигат толкова високи стени.И по тях има много жици. Такъв
брой проводници за заземяване очевидно е излишен. Но тогава защо има
толкова много? Комплексът Тоболск също е място на ненормални природни
явления. Факт е, че планината, на която е изградена, се нарича
Алтик-Агинак, което на татарски означава - хвърляне на златни искри. В
древната Кунгурийска хроника има записи как местните жители са видели
стълбове от огън на свещената планина, греещи със светлина в небето.
Съществуват и руски исторически документи, описващи тези явления.
Капката
на Келвин е генератор на електростатично напрежение. Това изключително
просто устройство осигурява електрическо напрежение от порядъка на 10
kV. Устройството представлява двойка метални кутии, всяка от които е
свързана с метална тръба, окачена над друга консерва, от дупките на
която капе вода.
Ами
ако имаше ключ на тази равна планина, източник на вода с достатъчно
голям дебит. Нашите не лоши предци адаптираха този воден поток, за да
получат достатъчно високо напрежение на бреговете на Лийден
(кондензатори). Който понякога се зауства чрез искрова повреда (когато
не е била нужна електричество). И затова външните наблюдатели видяха
искри на планината тук.
Или
друг вариант. Потокът от вода не беше толкова слаб и доведе
електрофорната машина в въртене. Не са необходими големи усилия за
въртенето му. Не показва анти-ЕМП, като съвременните електрически
генератори.
Но
по-късно всичко беше разбито и забравено. Електрофор машина Leiden Bank
- примитивен кондензатор Източник Вариант на използване на колони.
Получаване на електричество и използване за осветяване на обществено,
челно място чрез газоразрядни лампи. Някой мислил ли е как са създадени
такива осветителни тела преди официалното използване на електричество и
най-вече на осветление? Крепостта Петър и Павел в осветителни лампи И
тук, на заден план, за смешни светлини Ето илюстрации от списание
Руски
седмичен илюстриран, умерен, буржоазно-либерален тренд, художествено и
литературно списание, едно от най-популярните сред илюстрираните
публикации от втората половина на 19 век в Русия. Тя е публикувана в
петербургското издателство на книги от Херман Гопе от 1869 до 1898
година. 2 p.p. и общ тираж до 10 000 копия.
Всички
проблеми могат да бъдат изтеглени тук или тук.Това е 1883 година. Едва
през декември 1888 г. електроцентралата „Свети Георги“ дава първия ток.
Осветление в Москва Източник 1869г 12 години преди първите
електроцентрали в света Париж Метър 1870 г. Метро в Ню Йорк 1870 г.
Това е приблизително 1871 година. Автономното захранване е мечтата на всеки частен дом.
Ето още няколко връзки по темата за използването на електричество и електрическо осветление преди официалните дати:
Продължаваме
да разглеждаме примери за странни конструкции върху куполи и
по-вероятни от естествените метални връзки в сградите. И също така, въз
основа на съвременна информация за постиженията на кулибините в наше
време, ще се опитаме да свържем всичко това в една картина. В началото
предлагам да си припомним как изглежда странен дизайн на покрива на
кулата. Списанието „Световна илюстрация“ от края на 19 век.
Споменаването
на използването на електричество от атмосферата в края на 19 век.
Конструкциите на покрива на сградата , които също са непонятни за
съвременните хора. Може би те не са премахнали конструкцията тук от
времето на строителството и това все още работи в инсталацията? Храмове
без кръстове И сега, за да обоснове своите предположения. Предлагам да
разгледате този патент тук: УСТРОЙСТВО ЗА УПОТРЕБА НА АТМОСФЕРНО
ЕЛЕКТРИЧЕСТВО.
Съдържаща
приемна единица с антенен елемент, свързан с токов проводник към
разрядния елемент, характеризираща се с това, че приемният блок съдържа
система от вертикално ориентирани и съобщаващи куполообразни
триелементи, ориентирани вертикално и комуникиращи един с друг, като
иглата електрод на изпускателния елемент е прикрепен към долния ръб и
другия неговият електрод е направен под формата на заземен метален диск.
Камерата
на кондензатора 1 е ограничена от корпуса 2, конфигуриран като тяло на
въртене с конична горна част. Тялото е изградено от диелектрик (бетон,
варовик). В горната част на корпуса 2 има долен метален купол с форма на
триъгълник 3, имащ дълъг метален "нос" 4, върху който триъгълниците във
формата на купол, кухините на които са свързани помежду си, са свързани
твърдо последователно (чрез металния "нос"). Кръстовидна антена 6 е
фиксирана върху триъгълника с горната купола, иглата 10 е вертикално
спусната от ръба на долния куполообразен триелемент 10. Долен метален
електрод във формата на диск 8 със заземяване 9 е разположен в основата
на камерата 7.
Устройството работи както следва.
Куполообразните
триелементи, разположени вертикално и свързани с кръстовидна антена,
позволяват създаването на максимална повърхност с минимален обем за
трибоелектрификация от различни атмосферни фактори, подобни на
електрификацията на телата на самолета. В резултат на това възниква
потенциална разлика между горния електрически зареден иглен електрод и
долния електрод.
По
време на снежните бури, дъждовете, гръмотевичните бури този процес
(натрупване на електрически заряди) значително се засилва чрез
използване на разработената повърхност на куполите.
Увеличаването
на напрежението между електродите също зависи от височината на горния
електрод (с антена и куполовидни трибоелементи), тъй като вертикалният
компонент на електрическото поле на Земята е до 200 V / m от земната
повърхност, като се увеличава по време на смущения (дъжд, виелица,
гръмотевична буря). Иглата ви позволява да увеличите максимално
концентрацията на полето за разрушаване на празнината.
Източник и пълно описание
Не
откривате, че схемата за патента е много подобна на купола в
християнските църкви, кръстосани под формата на антена. А има и аналогия
с металните подове в тях: Пример за подове в храм, направени от метални
плочи. Огромна цена ли е тогава? Така че има смисъл!
Ето
металните въжета, висящи изпод купола в храма в Екатеринбург, всички
проводници са според патента по-горе. Но най-вероятно древните строители
са притежавали тази технология от стотици години. Защо духовниците
мълчат? Наистина, нито един от тях не е актуален, защо всички тези
металопроводими елементи? Друг пример за окачване на токов проводник.
Църква на знака на Пресвета Богородица в имението Дубровица (Подолск)
Тази църква не прилича на християнска и е изградена от бял камък, а не
от тухла.
Също
така изпод купола виси метална "верига". Полилей може да се разглежда
като "полилей Чижевски" - йонизатор. Има много научни трудове за
полезното въздействие на йони от атмосферата върху тялото. Всичко е за
отрицателните заряди, които се прехвърлят в клетките с вдишван въздух. А
клетките просто се нуждаят от отрицателен заряд на мембраните си.
Тогава метаболитните процеси протичат добре и вирусите не могат да
проникнат в клетката и да я унищожат. Църквата "Свети Андрей" в Украйна.
Тези примери могат да продължат. Попаднах на стари снимки от други
храмове, където десетки тези проводници висят изпод купола. Но не можах
да разбера какво беше тогава и не запазих връзки към фотографии. Една от
старите снимки. По-скоро като шини, отколкото укрепване и разрушаване
на стени.
Шини
в стените на разрушената църква. Източник Защо куполите на
християнските църкви са сферични и позлатени? Не от гледна точка на
символизма, а от гледна точка на физиката? Рамката при куполите на
каменни църкви също е метална, за да може армировката да изпълнява
функциите си, тя не трябва да е гладка. Максимумът е замазка по
периметъра на стената, но не и армировка. Но съм склонен да мисля (като
pro_vladimir и dmitrijan ), че това са шини. Източник Цялата тази
конструкция на храмове прилича на банка в Лайден , първият прост
кондензатор: Защо не куполите на храмовете?
Може би не е напразно църквите да са били поставени при извори, или реки наблизо?
Все
по-склонен съм да мисля, че тези структури, храмове, по-рано нямат
отношение към религията. Това беше уелнес център, работещ за
производство на статично електричество от атмосферата. В такова
електростатично поле човек на няколко сесии би могъл да подобри здравето
си и да се възстанови. Това е отделна тема, която има мощна основа на
клетъчната физиология. Без отрицателен потенциал върху мембраната,
клетката не може нормално да обменя вещества с междуклетъчната течност. И
вирусите лесно проникват в него с нисък потенциал. Дори червените
кръвни клетки се слепят поради липса на заряд, струпванията на червени
кръвни клетки не доставят кислород до клетките през капилярите. Това е в
основата на процеса на интоксикация, когато етилов алкохол навлиза в
кръвта. Можете да пиете жива вода със силен отрицателен редукционен
потенциал (ORP). И бихте могли да дойдете в такъв храм.
Има
съвременни кулибини, които разбират нещо и започват да проектират
устройства, базирани повече на статиката, отколкото на силовите токове.
Един от тези учени самоуки е Александър Мишин:
Принципът
на действие, най-вероятно, е този на капкомера на Келвин: Добър анализ
на тази технология Осветление на Кремъл: Честванията на коронацията в
Кремъл по повод коронацията на Александър I през 1801 г. Може би в
началото на 19 век. използвали ли са тези принципи за генериране на
електричество, а не галванични клетки? През август 1856 г. в Москва
тържествено се провежда коронацията на император Александър II. Густав
Шварц. Осветление на Възкресетелната порта и Кремъл през 1856 г.
Константин Маковски. Осветление на Москва през 1883 година за
коронацията на Александър III Източник на Санкт Петербург "Осветяването
на Мойка". Акварел V.S. Sadovnikov. 1856. Електрическо осветление на
двореца Юсупов.
Цялото
това осветление е от снимките преди официалното изобретяване на лампи с
нажежаема жичка на Лодигин и още повече преди тяхното промишлено
производство на основата на волфрамова нагревателна намотка в края на 19
век.
Общо
имаме, че през 19 век е имало голямо разнообразие от енергийни системи,
които са били широко използвани в селското стопанство, в случая за
създаване на оранжерии. През 20 век всичко е унищожено и заличено от
човешката памет. Кой се нуждаеше от това и за какво - уви, риторичен
въпрос. Връщаме се в оранжерията на имението Кусково. Така беше през
1950г. Сравнете с по-рано дадената модерна снимка.
Както
виждаме, болшевиската циониска власт по техния начин събаряха само
онези детайли на структурата, които имаха тайната да произвеждат
електричество. Тогава те са издигнати във фалшив стил назад, но по-скоро
за красота.
Но
всичко свършва някой ден и предаването ни продължава. Мислите ли, че
такива енергийни системи са били използвани само за създаване на
оранжерии? Е, разбира се, не:
Това
е щанд за градинари (по някаква причина в Руската империя по един такъв
проект бяха направени търговски щандове едно на едно). Решетките на
прозорците, подобно на решетките в храмовете, показват, че вътре е имало
електрическо поле. Защо е необходимо там е трудно да се каже, може би
за осветление / отопление.
Това е Париж през нощта. Сградата е ясно украсена с няколко топки. Нещо също виси на дървото.
Тук
виждаме Франкфурт през 1730 г. (но по някаква причина там е емблемата
на Руската империя ?!). На изображението можем да видим еднакви светещи
топки и декорации. Вероятно изглеждаше наистина впечатляващо.
Отново
виждаме няколко топки, висящи на сградата. Фактът става неопровержим.
На изображението се виждат и някои иглолистни обекти, но за тях ще
поговорим малко по-късно. Има ли някаква подробност, която да свързва
всички тези образи (без празничната атмосфера)? Разбира се, че има.
Това отново е същият този етерен кондензатор.
Дори
летящият балон излъчва светлина, осветявайки някаква украса (N -
означава император Наполеон). Явно светлината не е резултат от горенето.
Леле,
целият обелиск е украсен със светлини. Самият обелиск изглежда
истински. Полюсът, стоящ наблизо (с катерещ се човек) наподобява блясъка
на Чижевски . Къде е необходимо толкова високо йонизационно напрежение?
Изображението беше ясно нарисувано не от инженер, така че е трудно да
се направи някакво заключение. Най-вероятно блясъкът е осветен и усилен
от обелиска.
Това
е доста мащабна осветеност във Версай. Както можете да видите, около
фонтана стоят много светещи вази. Ако погледнете този фонтан сега, няма
да го разпознаете. Сега там почти няма вази.
Отново
виждаме някакви чижевски блясъци, но този път - висящи и стоящи.
Обърнете внимание на мащаба на конструкциите в сравнение с височината на
хората. Централната структура и всички лампи очевидно са истински,
докато растенията отстрани на изображението са най-вероятно художествена
измислица. Гледайки светлината на тези иглолистни лампи, не се
съмнявам, че това е електрическа енергия. Подобно на предишните
изображения, светлината не идва от отделни гнезда, а от цялото
устройство, където концентрацията на електрическото поле е най-висока.
Също така обърнете внимание на светещата сфера в горната част на
конструкцията. Френската таблоидна преса от 19 век предлага реклами на
някои интересни артефакти за продажба:
За
щастие за нас никой не се сети да цензурира таблоидната преса, където
тези елементи са озаглавени - църковни лампи. Как функционират? В
съответните архиви от 19 век можете да намерите най-подробните
технически описания на газови лампи (от примитивни до най-модерните за
онова време), с всички необходими схеми и чертежи. Въпреки това, няма да
намерите нищо, свързано с тези „църковни светилници“, които
най-вероятно светват, когато са поставени в електрическо поле,
генерирано от домична конструкция (или от някакво устройство, скрито
вътре). Не е изненадващо, като се има предвид, че куполи могат да се
намерят почти навсякъде, включително храмове, църкви и дори обикновени
къщи. Лампите, използвани в празничната градска илюминация, бяха просто
по-големи версии на „църковните светилници“.
Огънят, изобразен над лампите, вероятно е виновен на художника.
Невъзможно е да се зареждат всички тези лампи (с гореща смес), като се
вземе предвид въпроса за мащаба и пожарната безопасност.
Интересен факт: подобни фестивали за осветяване се създаваха всяка
Коледа. Подробни отчети за разходите на хазната, свързани с тези
фестивали (от 1870 г.), могат да бъдат намерени в цифров вид.
Впоследствие железните дървета бяха заменени с иглолистни дървета и
светлините бяха променени на лампи с нажежаема жичка (а по-късно и на
светодиоди).
Този изглежда невероятно. Обърнете внимание на формата на етерните
кондензатори над централните колони. Тази конструкция, която
функционираше постоянно, беше просто леко украсена за фестивала на
осветлението. Това, което виждате отзад, е декорация. Иглолистните
дървета тук приличат на менори. Някои топки висят на декорациите.
Следващото изображение трябва да се разгледа внимателно.
Нещо гори в долния ляв ъгъл, вероятно фойерверки, докато обградената зона трябва да се гледа с увеличение.
Какво виждаш? Това не е нищо друго освен етерен кондензатор под формата
на ваза или саксия за цветя. Имам твърдо впечатление, че идеята за
поставяне на саксийни растения на первази идва от тук. Същото се отнася и
за архитектурата. Древните архитекти знаели, че всяка растителност по
зидарията го унищожава във времето, така че всички растения са поставени
в покрити саксии / вази. Никой архитектурен елемент от древността (с
изключение на носещите елементи), беше просто декорация. Всичко имаше
функция. Така направиха и вазите. Предполагам, че тяхната функция е била
да съхраняват някакво вещество (като живак), което може да концентрира
етера.
Все още имате съмнения? Ето още един артефакт.
Това е план за подготовка за осветяване, който по някакъв начин успя да
заобиколи цензурата. Вижте количеството етерни кондензатори, големи и
малки, висящи върху някаква мрежа и стоящи на первази. Това не са
маслени лампи (или всякакви други подобни лампи), защото огънят би
почернил / повредил сайдинга на сградата. Това са същите устройства,
които видяхме във всички предишни изображения. Някак си концентрират
етерното поле по начин, че всички външни метални връзки светят със
светлина, както и различни лампи, иглолистни дървета, менори и други
декоративни елементи, които се появяват в това поле.
За да получа информация относно тези устройства, трябваше да обработя
много публикации от 19 век, които не бяха засегнати от цензурата, като
вестници, книжки с експозиции и други подобни неща. Информацията беше
много оскъдна, но успях да намеря малко информация на френски в една от
публикациите:
От този текст разбрах, че етерните кондензатори от изображенията
представляват някакъв вид топки, изработени от калай, със специално
пълнене. Ако имаха стоманен остър елемент, прикрепен към върха (под
формата на цвете), те започнаха да провеждат електричество и да светят с
ярка светлина.
Друга интересна снимка - прием на цар Николай II в Париж (края на 19 век).
Обърнете внимание на металното нещо, обградено в червено. Това е
декоративно метално лого на Франция (подобно за Русия трябва да стои
наблизо), което светеше, зареждано от устройствата, обградени в синьо.
Вероятно мислите, че те просто не са свързвали проводници?
Добре, този беше от Европа, но какво да кажем за Русия? Разгледайте следните снимки:
Можете ли да познаете мястото и периода от време? Точно така, това е
Москва в самото начало на 20-ти век (Горна снимка показва GUM - Основен
универсален магазин, долната - Кремъл). Снимки, направени по време на
откриването на цар Николай II. През комунистическото време никога не е
имало нещо подобно на това, което виждате на снимката. Прост въпрос:
колко мощност трябва да има една електроцентрала, за да осигури на нея
цялото електричество, ако един метър светлинна линия отне 4 електрически
крушки, 25 вата всяка? Ако знаехте нещо за електроцентралите в Москва
от онова време, бихте отговорили, че няма електроцентрали с достатъчно
мощност за това. Това е същия вид осветление, захранвано от някакъв
външен изкуствен източник. Всичко беше направено с помощта на етерни
кондензатори, безплатно. Болшевиките унищожават всичко с цел (със
заповед на глобален елит).
Дори няма нужда да поставяте лампи на кулите на Кремъл. Ако имат метални
връзки вътре, всичко, което трябва да направите, е да създадете
електрическо поле с достатъчно мощност, за да ги освети.
И така, всички тези осветителни тела, храмове, технически устройства
(като безжични трамваи) са резултат от същия естествен процес, наречен -
атмосферно електричество. Вярвате или не - това е ваш избор, но
количеството факти и документи по тази тема стана твърде значително, за
да го игнорирате.
Последното изображение за заключението - Парижка експозиция на
електрически изобретения (1890 г.). Не вид електричество, което
използваме днес, както може би вече сте се досетили.
Старата Айфелова кула изглежда малко странна с някои сфери, прикрепени
към нейната рамка. Нека да разгледаме по-отблизо от другата страна (и
двете снимки са направени около 1900 г.).
Може ли да е водна помпа? Не, твърде смело решение за такава климатична
зона. Почти веднага би спрял да работи под 0 ° C (по Целзий).
Най-вероятно това е един вид модернизирана домообразна структура, която
по някакъв начин използваше влиянието на стълбовете, които бяха
разположени в горната част на сградата на фона. Не е изключено и тази
конструкция да засегне стълбовете на балкона на Айфеловата кула. Когато
всички тези неща бяха съборени, балконът вече не беше нужен, така че
беше заменен с нещо по-просто. Преди това балконът изглеждаше нещо
подобно (снимка от 1905 г.):
Изглежда, че църковните конструкции имат някаква връзка с устройствата,
стоящи в залата. Има снимки от други експозиции, където може да се види
подобна снимка.
Изглежда, че църковните конструкции имат някаква връзка с устройствата,
стоящи в залата. Има снимки от други експозиции, където може да се види
подобна картина.
Това е експозицията в Женева от 1905 г. Интересната част е увеличена, тъй като е трудно да се забележи.
Очевидно преди около сто години инженерите са притежавали тайните за
генериране и използване на много евтина енергия. Поради това някои сили
унищожиха оборудването, експозициите и промиха мозъка всички хора, които
биха могли да се заинтересуват от подобни технологии за пет поколения
напред.
Оказва се, че добре познатият обелиск с крушка на върха е част от някаква техническа система. Но коя част точно, задвижваната връзка или задвижващата?
Тук броят на църковните структури е над върха. Двете неща, обградени в
дъното, са особено интересни. Аз лично ги виждам за първи път. Подобни
устройства могат да бъдат намерени и в Париж:
Отново виждаме някакво странно изглеждащо устройство, наблюдавано
по-рано на снимките от чужди експозиции. Във всеки случай устройство /
оборудване / машина генерира механична енергия чрез преобразуване на
някакъв друг вид енергия (дори механична, велосипед например). Какъв тип
енергия се използва в това устройство? Със сигурност не парна енергия, в
противен случай ще изглежда различно. Куполът в горната част
потвърждава, че е свързан с електрическа енергия, която по някакъв начин
е генерирана с помощта на това „спирално дърво“. Такова устройство би
могло да се намери и в снимки от Руското национално промишлено изложение
от 1896 г. в Нижни-Новгород:
Руската национална индустриална експозиция от 1896 г. в Нижни-Новгород
си струва да бъде написана в отделна статия, нейната респектност както
отвътре, така и отвън не е по-ниска от Парижката експозиция.
Но какво мислите, че се намира там в днешно време? Просто пустош.
Редовно се показва по телевизията в контекста на мечтите за възкресяване
на известната експозиция. Сънищата обаче ще останат само мечти. Дори
ако изложението беше възкресено, стари технологии, включително
църковните структури и стълбове, нямаше да бъдат поставени там. Както
вероятно разбирате, стълбовете, които са поставени в горната част на
сградите.
За да разберете какво говоря, ще ви покажа снимките от същите зали на Парижката експозиция след 1920 г.:
Снимка от 1922 г. Както виждате, няма повече структури, подобни на
църква, и експото ще бъде затворен след няколко години, като цялата
сграда е съборена.
Това е 1923 година, все една и съща. Стълбовете, които могат да се видят
там, вероятно стоят само за дизайнерски цели, тъй като към тях не е
прикрепено нищо особено. Осветлението се извършва по абсолютно
стандартен начин, както правим в днешно време.
Следователно дълго време няма да видим експозиция като тази в Нижни-Новгород.
Така става все по-ясно - електричеството се появява много по-рано,
отколкото хората ни казват, а конете започнаха да се впрегат в самоходни
коли с електрическо сцепление едва след като системата за
електрозахранване беше унищожена .. Но какво - трябва някак да живеете.
използвайте съществуващата инфраструктура и тук, изглежда, конете щяха
да се пенсионират по отношение на транспорта. отново бяха привлечени да
работят за доброто на обществото.
И ако изобщо се замислите - какво се случва в света тогава, какви
събития предшестваха появата на „ВОЙНАТА НА СВЕТА”, дори и да не сте го
завързали заедно .. Каквосе случи светът, да е в о такова състояние в
този момент? След това вземете малък ускорител, върнете се към началото
на 18-ти век .. Войни се водят в цяла Европа - наследството на починалия
метрополис след края на света 17-18 век -http://gilliotinus.livejournal...
(по-нататъшно разследване на другаря "будител" LJ)
Няма коментари:
Публикуване на коментар