Звездни Цивилизации

петък, 6 септември 2024 г.

Откровения и чудеса - опит на човешки същества, които са общували с ангели


Откровения и чудеса - необичайни духовни пътешествия! Необикновените преживявания на човешките същества, общували с ангели! Много е голям броят на тези, които общуват с ангели или тези, които са вдъхновени от Исус, Дева Мария или дори от Бог Отец. Падре Пио, Ана Катарина Емерих, Емануел Сведенборг, Джема Галгани, абат Едуард Лами, свети Бернар, Джейкъб Лорбер са хора, които чрез чистотата на душите си и специалната си вяра в небесните сили са направили възможно доближаването до света на ангелите. Отец Пио де Пиетрелчина, който е живял между 1887-1968 г., е имал много специална, деликатна и почтителна преданост към ангела пазител. Неговият малък спътник от детството, добрият ангел, винаги беше полезен. Той беше послушен, бърз, точен приятел, който, като велик майстор на святостта, упражняваше върху него непрекъснат импулс да напредва в практикуването на всички добродетели. Неговото усърдно и дискретно действие беше негово ръководство, съвет и помощ. Когато получи писмо, написано на френски, ангелът пазител му послужи като преводач: Ако мисията на нашия ангел пазител е голяма, тази на моя ангел със сигурност е по-голяма, тъй като той трябва да бъде преводач на други езици. Ангелът пазител беше негов близък приятел, който, след като го събуди сутринта, възхвали Господа с него: Дори през нощта, когато затворя очи, виждам как булото се повдига и Раят се отваря пред мен, разтърсен от това видение Заспивам с усмивка на сладко блаженство на устните си и с отворено чело в съвършена тишина, чакайки малкия ми спътник от детството да дойде и да ме събуди, за да изпеем заедно сутрешните хвалебствия за радост на сърцата си. В адските атаки ангелът пазител, невидимият приятел, беше този, който облекчаваше болките му: Моят приятел от детството търси да успокои болките, които ми причиняват онези нечисти родоотстъпници, люлеейки духа ми на вълните на надеждата. Когато ангелът не се намеси с достатъчно загриженост, отец Пио, поверително, знаеше как да го трогне дори с братско мъмрене: Няма да ви казвам как тези копелета ме удариха. Понякога се чувствам сякаш съм готов да умра. В събота дори ми се стори, че искат да ме довършат и не знаех кои светци да извикам на помощ. Обърнах се към моя ангел. След като изчаках малко, ето го най-после да лети около мен и с ангелския си глас пее химни на божественото величие. Изкрещях му грубо, че си позволи да чака толкова дълго, като не спрях да го викам на помощ. За да го накажа, не исках да го гледам повече, исках да се махна от него, да избягам от него, но горкият човек стигна до мен почти плачейки, докато, като вдигнах очи, погледнах в очите му и видях, че той изглеждаше много зле. Винаги съм до теб, Той ми каза: Винаги ще действам около теб, моята привързаност към теб няма да умре дори с живота ми. Ана Катарина Емерих – родена във Фланске през 1774 г. в селско семейство, тя постъпва в августинския манастир през 1802 г. и след това,след като манастирът е премахнат от Наполеон, тя живее в къщата на вдовица. Още от самото начало тя беше напътствана от своя ангел-пазител, като напълно осъзнаваше непрекъснатото му присъствие; той му даваше ежедневни инструкции, необходими за живота му. Ана Катарина каза: Ангелът ме призовава и ме води на различни места. Често пътувам с него. Веднъж ме заведе при кралицата на Франция (Мария Антоанета) в затвора. Когато се моля за другите и той не е с мен, го викам да отиде при техния ангел. Често, когато е близо до мен, го моля да отиде на определено място и го виждам да отива. Ангелът ме подтиква да се моля за душите на тези, които страдат и често го изпращам на ангела-пазител на тези хора. Ангелът ме подготвя чрез определени символични видения за близки или далечни страдания, за да имам време да се моля за тяхното облекчение. Получавам точни съвети как трябва да се държа с хората, с които контактувам. Така знам дали трябва да говоря с тях или да стоя настрана. Ако обстоятелствата го налагат, ангелът дори ми подсказва думите, с които е добре да се изразя. Моят ангел пазител винаги върви до мен и дори силите на злото понякога да ме обсаждат и да ме нападат в стаята ми, те не биха могли да ме наранят сериозно, защото винаги получавах помощ. Джема Галгани - Родена е през 1878 г. близо до Лука. Присъствието на ангели в живота й беше почти непрекъснато, обграждаха я с внимание, което понякога се проявяваше видимо. Ето някои от записите, които е направила в своя духовен дневник: Моят ангел-пазител никога не ме напуска, никога не ме напуска, ако трябва да говоря, да се моля, да направя нещо, той ми показва. Ангелът пазител не ме е изоставил нито за миг, и все пак колко недостатъци имам, колко недостатъци, дори и в негово присъствие!не можеха да ме наранят сериозно, защото винаги получавах помощ. Джема Галгани - Родена е през 1878 г. близо до Лука. Присъствието на ангели в живота й беше почти непрекъснато, обграждаха я с внимание, което понякога се проявяваше видимо. Ето някои от записите, които е направила в своя духовен дневник: Моят ангел-пазител никога не ме напуска, никога не ме напуска, ако трябва да говоря, да се моля, да направя нещо, той ми показва. Ангелът пазител не ме е изоставил нито за миг, и все пак колко недостатъци имам, колко недостатъци, дори и в негово присъствие!не можеха да ме наранят сериозно, защото винаги получавах помощ. Джема Галгани - Родена е през 1878 г. близо до Лука. Присъствието на ангели в живота й беше почти непрекъснато, обграждаха я с внимание, което понякога се проявяваше видимо. Ето някои от записите, които е направила в своя духовен дневник: Моят ангел-пазител никога не ме напуска, никога не ме напуска, ако трябва да говоря, да се моля, да направя нещо, той ми показва. Ангелът пазител не ме е изоставил нито за миг, и все пак колко недостатъци имам, колко недостатъци, дори и в негово присъствие!



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар