Chemtrails са престъпления срещу човечеството и природата, казват изследователите
Тайните военни геоинженерни операции продължават през по-голямата част от три десетилетия. Гражданските авиокомпании, базирани в страни от НАТО, са част от тази планетарна операция.
Целта му изглежда е да затопли планетата, за да получи достъп до огромните запаси от въглеводороди и стратегически важни минерали под полярния лед. За да попречат на обществото да разбере какво се случва, участващите правителства, водени от САЩ, прибягнаха до дезинформация в широк, безпрепятствен мащаб.
Дезинформацията включва смесване на истина с лъжи, полуистини с пропуснати истини, така че обществеността да остане невежа или погрешно информирана и следователно не склонна да протестира или да се намеси по друг начин.
Двама дългосрочни наблюдатели, единият геоинженерен критик, другият пенсиониран пилот на търговска авиокомпания (и съавтор на тази статия), предоставят различни свидетелства за геоинженерния холокост.
Горното е резюме на статия, озаглавена „ Геоинженерна дезинформация: Две противоположни свидетелства и залозите за човечеството “, публикувана в Advances in Social Sciences Research Journal на 25 май 2024 г. Статията е съавтор на:
Капитан Марк Хаген, пенсиониран пилот на авиокомпания;
Д-р Дж. Марвин Херндън , гео-астро ядрен учен;
Марк Уайтсайд, лекар и служител по общественото здраве на Флорида; и,
Иън Болдуин, пенсиониран издател и природозащитник
На 13 страници, включително над две страници с препратки, и използвайки лесен за разбиране език, струва си да отделите време, за да прочетете статията изцяло. По-долу е преглед на основните му точки.
Договорът ENMOD и геоинженерство
Документът твърди, че договорът „ Конвенция за забрана на военна или друга враждебна употреба на техники за модифициране на околната среда “ („ENMOD“) от 1978 г., въпреки заглавието си, всъщност не забранява войната за времето. Всъщност ENMOD, като налага промяна на околната среда за „мирни цели“ с широк език, ефективно дава зелена светлина и дори налага геоинженерни дейности.
Авторите твърдят, че ENMOD е псевдо-юридическата обосновка на ООН за тайни геоинженерни операции, по-специално цитирайки възможността за използване на летлива пепел от въглища, токсичния отпадъчен продукт от изгарянето на въглища, за предизвикване на глобално затопляне и стопяване на полярен лед за придобиване на ресурси.
Chemtrail анализ
Документът представя научни доказателства, включително анализи на дъждовна вода и сняг, показващи повишени нива на елементи, съответстващи на летливата пепел от въглища, което предполага използването й при покрито атмосферно пръскане. Данните от лабораторни тестове на проби от дъждовна вода и сняг „силно предполагат, че летящата пепел от въглища се използва в световни тайни геоинженерни операции“, казаха авторите.
В продължение на няколко години Джим Лий , основател на ClimateViewer , популяризира идеята, че химическите следи са непреднамерената последица от изгорелите газове на самолетите, посочвайки широкото приемане през 1998 г. на ново реактивно гориво като източник на химически добавки. През март Del Bigtree покани Лий да обсъди геоинженерството в The Highwire. Лий каза на Bigtree : „Всеки химикал, който някога е бил приписван на chemtrails и от който всички някога са се оплаквали, може да бъде открит в реактивното гориво и неговите добавки.“
Авторите оспорват твърденията, направени от Лий, като твърдят, че наличието на множество токсични елементи в пробите от chemtrail не може да се обясни единствено с горивни добавки и сочат към умишлена и потенциално вредна геоинженерна операция.
За неинформираните използването на думата „добавки“ от Лий може да изглежда невинно, казаха авторите на статията. „Въпреки това токсичните горивни добавки , като тетраетилолово, сега обикновено са забранени... [Все още тествани проби от дъждовна вода и сняг] включват множество токсични елементи, като арсен, кадмий, хром, олово, живак и много други. Твърдението на Лий повдига въпроса: Какъв би могъл да е източникът на тези множество токсични елементи, които изграждат химическите пътеки, на които сме свидетели в небето над нас? Необяснимо тези нови добавки за реактивно гориво не са законово забранени. защо не?"
Реактивните самолети на търговските авиолинии се използват за операции с Chemtrail
Документът включва разказ на Хейгън, пенсиониран пилот на търговска авиокомпания и съавтор на документа, който наблюдава значително увеличение на постоянните обратни следи след 1995 г., което допълнително подкрепя твърденията на авторите за промяна в атмосферните дейности. Разказът на Хаган може да се намери на страници 6 до 8 на вестника.
Хейгън наблюдава и прави бележки за химичните следи на самолета в продължение на три месеца през 2014 г. и забелязва различни модели. Той заключи, че не всички самолети произвеждат тези химични следи. „Започнах да търся модел защо повечето търговски самолети оставят химични следи след себе си, но все пак имаше някои, които не бяха“, каза той.
Чрез наблюдение и използване на flightradar.com Хейгън стигна до извода, че само търговски полети, излитащи от големи летища в Съединените щати и летища, разположени в страни от НАТО, произвеждат химични следи. Полети от по-малки регионални летища и държави извън НАТО не го направиха.
„След месеци на анализ открих, че всички полети, излитащи от страни от НАТО, оставят химични следи. Полети, които излитаха от страни извън НАТО, нямаха химични пътеки. интересно е, че същите тези авиокомпании биха летели от Лос Анджелис на север до Канада и над полюса винаги ще имат chemtrails, защото са били заредени с гориво в Лос Анджелис. Това, разбира се, е обобщение, базирано на малко ограничени данни. Но ми стана ясно, че не всички страни участват в програмата за геоинженерство“, каза Хейгън.
Хаган предполага, че атмосферните условия играят роля за видимостта на тези пътеки. Той вярва, че въз основа на неговия опит и наблюдения се добавя вещество към реактивното гориво на ниво рафинерия, за да се създадат тези „химтрейлс“, и че това се прави без знанието на търговските авиокомпании.
„Аз съм [] абсолютно убеден, че геоинженерството се администрира чрез петролни рафинерии и, подозирам, че е неизвестно на ръководството на търговските авиокомпании. Също така вярвам, че някои държави участват в програмата, докато други държави не участват. Причината, поради която всички страни виждат геоинженерство, дори и да не участват в програмата, е, че имат преминаващи полети, които участват в програмата“, каза Хейгън.
Вредните ефекти на летливата пепел от въглища
Авторите на статията твърдят, че използването на аерозолна пепел от въглища в геоинженерни операции причинява широко разпространени екологични щети и представлява сериозна заплаха за живота на Земята.
Започвайки от страница 9 на статията, авторите описват престъпленията срещу човечеството и околната среда, извършени чрез операции с chemtrail. Те твърдят, че аерозолните частици пепел от въглища, богати на наночастици от железен оксид, представляват сериозни заплахи за човешкото здраве, околната среда и по-широко екологично опустошение.
Документът посочва, че летливата пепел от въглища, разпръсната в атмосферата, замърсява околната среда с живак, изчерпва озоновия слой, нарушава баланса на желязото в природата и води до различни здравословни проблеми при хората, включително белодробни заболявания, дисфункция на имунната система, рак и невродегенеративни заболявания.
Освен това авторите твърдят, че тази практика е основен фактор за горските пожари, вреди на растенията и животните и допринася за намаляването на насекомите, птиците и прилепите. Те твърдят, че геоинженерството има ефект, обратен на предназначението си и изостря глобалното затопляне, вместо да го смекчава.
Заключение и призив за действие
Авторите завършват, като призовават за отговорност на отговорните за геоинженерните операции, които са „престъпления срещу природата и човечеството“.
Дезинформацията, която сега е широко разпространена не само в официалните правителствени кръгове, но и в неправителствените медии, още повече от началото на covid през 2020 г., служи за замъгляване на истината, като я смесва с лъжи, полуистини и истини, които умишлено остават неизказани . Продължаващото дългосрочно геоинженерство не се признава от академичните среди, пресата, екологичните организации, мирните активисти или която и да е друга група. От тридесет години има безплатен пропуск. Тъй като геоинженерството разчита на голяма комбинация от силно токсични химикали и тайното споразумение на световната търговска авиокомпания, то се е превърнало в планетарен бич – криещ се на видно място.
Тези, които съзнателно мамят обществеността относно радикално разрушителните геоинженерни операции, не само предават истината, но и самия живот. Те трябва да отговарят за престъпления срещу природата и човечеството.
Геоинженерна дезинформация: Две противоположни свидетелства и залогът за човечеството, капитан Марк Хейгън, Дж. Марвин Херндън, Марк Уайтсайд и Иън Болдуин, Напредък в научния журнал за социални науки – том. 11, № 5 , 25 май 2024 г., DOI:10.14738/assrj.115.17019.
Няма коментари:
Публикуване на коментар