Звездни Цивилизации

сряда, 31 май 2017 г.

КОТКИТЕ  ЗНАЯТ  ВСИЧКО ЗА НАС  И  МОГАТ ДА  СЕ  ТЕЛЕПОРТИРВАТ



На времето дядо ми имаше един огромен жълт котарак на име Филип. Този котарак видеше ли, че каймака на прясното мляко се вдига на котлона кацваше моментално там и излапваше само него. Дядо ми много се ядосваше и го занесе веднъж в съседно село на други хора подарък да му се радват. Движението бе с каруци между селата тогава. Докато той се върне котарака си бе в нас разположен пак на неговото си място да чака млякото и каймака му ;) Иначе истории с котки има много и вероятно всеки, а и не само с котки, но котките са някак наистина особени .... в смисъл все едно знаят предварително, какво и кога ще се случи и са един вид подготвени - визирам за човека, а не за разни събития свързани с тях самите котки. Като интелект и поведение, думи, които познават и т.н. от рода..... , умения.... учат бързо и възприемат лесно... - настройват се спрямо човека и се превързват изцяло отдадени наистина към човека, а не както масово се спамва, че към дома ! Особеното е, че за човека виждат нещата предварително - така мисля аз. Котето, което прибрах ноември месец миналата година - черно и затова искаха да го убият, като убиха майка му и за него се грижеше мъжкия котарак - пак черен с особени електрикаво зелени очи .... - той ми го доведе и един вид даде .... Та..., то знаеше предварително, че ще го прибера - само аз до момента го докосвам и на мен се подчинява... Някак в очите му знаех, че то знае, какво ще стане и позволи въпреки буйния си нрав. Винаги усещат предварително, преди човека им да се прибере, как се чувства човека и т.н. Когато говоря по телефона - при разговор с някой, който ми е неприятен то моментално реагира, дори и само да слушам без да издам звук - още като звънне телефона из нае, кой ще е и ако е неприятен човек - показва всяка, че иска да ме отдели от телефона, а ако е приятен се радва и обратното. Тук в нета е същото и реакциите му са същите. Иначе на клипа - те се движат много бързо и не е проблем за тях с два скока да покрият това разстояние за това време.

http://misterika.blogspot.bg/2017/05/blog-post_7.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар