Звездни Цивилизации

четвъртък, 2 ноември 2023 г.

 Всяка инкарнация има определена мисия. От ниските до средните нива тази мисия обикновено е центрирана около преживяванията посредством определено тяло. Особено при инкарнациите от ниските нива, духът е там само за пътуването, а тялото владее положението. Преживяванията се въртят около секса (да го правиш или да проповядваш против него) и прехраната (работа, религия, семейство).

Когато човек достигне Напредналите нива, духът упражнява повече контрол над физическото. Тогава възникват по-специфичните духовно ориентирани мисии. Напускането на стандартно приетото показва влияние на духа над тялото – да напуснеш стандартно изповядваната в твоя район религия заради някоя от Ню Ейдж или такава, която не се приема масово. За североамериканците това е будизмът и др. За азиатците – християнството. Тези неща карат човека да се чувства неудобно – това се дължи на вложените в тялото ДНК-команди да се подчиняваш/съобразяваш с Играта. Скъсването със стандартна религия е събитие за ниско или средно напредналите нива.
Да правиш онова, което ТИ искаш противно на желанията на семейството ти е борба на духа за индивидуалност и нови преживявания.
Има мисии, които инкарнацията трябва и ЩЕ изпълни. Висшият Аз не допуска външна намеса в това отношение – например от типа преждевременна смърт. Освен това Висшият Аз ви осигурява физическите неща, които са ви необходими, за да изпълните мисията. Не можете да умрете преди да я изпълните. Помнете, че Висшият Аз е избрал времето/начина на смъртта ви преди да започне инкарнацията ви.
Импулсите подавани от Висшия Аз във връзка с изпълнението на мисията надмогват ДНК командите, които се опитват да подтискат духа.
Например аз получих работата, която ми осигуряваше свободното време, необходимо за да си изпълня мисията – информацията предадена чрез Матрицата. Не се съмнявам, че получих тази работа ЗАРАДИ необходимостта да бъде написана Матрицата V.



Няма коментари:

Публикуване на коментар