ПОДЗЕМЕН ТРАНСПОРТ НА МИНАЛОТО, НАСТОЯЩЕТО И БЪДЕЩЕТО
Най-точното и надеждно доказателство за използването на пневматичен транспорт за придвижване на предмети и хора в дните на отминала цивилизация беше опитът да се върне към тези технологии веднага след Голямата катастрофа. Но уви, този опит беше осуетен от банкери, заинтересовани да поддържат властта си над човечеството. В наше време ние всъщност не измисляме нищо ново, а се връщаме към технологиите от не толкова далечното минало …
Ние бяхме на правилния път през втората половина на 19 век, когато се опитахме да съживим СЪВЕТИТЕ хора от онези времена на транспорт.
Пневматичният транспорт за предмети и хора се използва преди 150 години, но тази идея не намери дългосрочно практическо приложение.
Пневматична пътническа железопътна линия, 14-та улица, Ню Йорк 1867.
550-метровата железопътна линия е показана в Кристалния дворец през 1864 г. от 27 август до 31 октомври и е първообраз на предложената железопътна линия, която се планираше да бъде положена под река Темза в Лондон, за да свърже Ватерлоо и Чаринг Кръст. Тунелът започва да се строи през 1865 г., но е спрян през 1868 г. поради финансови проблеми.
През 1870 г. Алфред Ели Бийч, изобретател и издател, разкри първото метро в града, пневматичен тунел, който се движи от улица Уорън до улица Мъри.
Реклама за пневматично возене в метрото.
Схема на метро линии с пневматични влакове в Ню Йорк.
В продължение на три години това пневматично метро пътуваше хиляди пътници с бавна скорост от 10 мили в час в елегантна капсула, богато украсена с тапицирана тапицерия, осветена с циркониева светлина, тарифата беше 25 цента. Тунелът е затворен през 1873 година.
В края на 19 век целият пневматичен транспорт е окончателно забравен, тунелите са изоставени, всички технически патенти са скрити под плат. Безжичната енергия на Tesla също беше забранена. За банкерите е неизгодно да използват прогресивни технологии, защото рискуваха да загубят властта.
Защо откритието на Тесла беше забранено.
Ако по онова време проектите на Tesla за безжична електрическа енергия и пневматичен транспорт бяха свързани, тогава днес щяхме да живеем в съвсем различен свят.
Банкерите са принудили човечеството да направи огромна крачка назад!
Светът следваше пътя на използването на горивна енергия, която трябваше да се добива от въглища, торф, нефт, газ. Ядрената енергия също е гориво! При използване на скъпа горивна енергия всички проекти за пневматично строителство ще бъдат нерентабилни, нито един инвеститор няма да ги финансира. И само когато използването на безплатна, практически безплатна енергия, пневматичните транспортни проекти ще донесат ползи и пътуването в нея ще се превърне в достъпна ежедневна форма на транспорт.
27 години след затварянето на пневмометъра в Лондон беше открита първата линия от обичайното в нашето разбиране за ъндърграунда, не беше пневматично. Те пускаха вагони, работещи с електричество (може би по това време все още се добива от атмосферно електричество, но вече в началото на 20 век цялата електроенергия започва да произхожда от гориво).
„Лондонското метро е най-старото в света. Първата му линия, наречена Metropolitan Railway, е открита през 1863 година. Свърза две големи жп гари с града]. През 1890 г. лондонското метро става една от първите железопътни системи, които използват електрически влакове.”(Wikipedia).
Същата история се случи в Ню Йорк: пневмометърът беше безопасно забравен и те започнаха да използват обичайното метро в нашето разбиране. В момента 40% от линиите са надземни:
„Метрото в Ню Йорк е най-голямата система на метрото в света по брой станции, седмата в света по годишен пътнически трафик. Системата се появи през 1868 г., когато в Ню Йорк беше открита надземна (на метални надлези) градска железопътна линия с кабелна тяга, заменена през 1871 г. с пара, а през 1890 г. - с електрическа “.
Обърнете внимание как хората са били превозвани: колите все още не са били изградени, те са използвали ниски колички, прикрепени към релсите.
Прави впечатление, че Уикипедия не споменава този пневмометър и не обяснява по никакъв начин прекъсването на използването на най-важната форма на градския транспорт - метрото.
Известно е, че проектът за изграждане на метро в Москва съществува още през 1890 година. Предвиждаше се линиите да бъдат положени в тунели по надлезите, а на Червения площад да бъде изградена метростанция. Духовенството и кабините се намесиха в строителството. Строителството на метрото в Москва започва през 1932г. По това време метрото вече съществува в Токио, Буенос Айрес, в Европа и Америка. Общо двадесет метростанции функционираха в градове по света.Първият работен ден на метрото беше 15 май 1935г.
Метрото в традиционната си форма беше представено на хората като най-модерната, най-бърза и удобна форма на транспорт, но това не беше така. Разбира се, в големите градове метрото ви спестява от задръствания, удобно е, но в сравнение с пневмометъра от средата на 19 век това беше много по-ниско техническо ниво.
И какво се случи с идеята за пневмометър, наистина ли такава успешна идея не винаги е била забравена? Въобще не!
Пневматичният транспорт излезе извън нашата употреба, но американският военен отдел го използва редовно, а може би и други страни.
В момента на територията на Съединените щати има повече от 130 подземни военни бази, свързани с тунели, през които пневматичните влакове на магнитна възглавница се движат със скорост над 2500 км / ч на час:
Подземни военни бази и тунели на правителството на САЩ:
За тунелиране се използват различни видове машини за полагане на тунели.
Машина за пробиване на тунели (TBM):
13 милиона долара багер за тунелиране в Невада:
Много други видове земно-движещи се машини се използват от различни агенции на правителството на САЩ, включително ядрената машина за бормашина за тунели-NTBM, която разтопява твърдата скала и оставя стените гладки като стъкло.
За 1 ден такава кола може да измине 2 мили (повече от 3 км), ако земята е много твърда, но ако земята е по-гъвкава, скоростта се увеличава драстично.
Влак в пневматичен тунел.
Гледаме от 5-та до 7-ата минута:
Мега-настройки. Иновативен тунел в Малайзия. Документални филми за откриване.
Тунелен щит при тунелиране и микротунелиране. Принцип на работа (анимация).
Като се има предвид свръх сложността на скучната машина за тунели, може да се предположи, че това не е модерно изобретение и проект, а са използвани технологии на отминала цивилизация, онази, която е построила Санкт Петербург.
Остава да се досетим, че пневматичният транспорт в подземни тунели е бил обичайният начин на придвижване по времето на отминала цивилизация, тунелите са поставени навсякъде: от континенталната част на континенталната част, от остров до остров, от един град в друг, тези стари тунели все още се срещат по целия свят.
„Проучвания, проведени от специалисти от НАСА заедно с френски учени, потвърдиха съществуването на подземни градове, както и обширна мрежа от галерии и тунели, която се простира на хиляди километри в Алтай, в Пермския регион, в Урал, в Тиен Шан, в Южна Америка и Сахара. Освен това това изобщо не са онези древни сухопътни градове, които са били унищожени, но с течение на времето са били покрити с гори и пръст. Не, това са точно подземни структури и дори градове, които са издигнати по непознат за нас начин - човечеството - точно в скалите “.
Ако тази цивилизация беше толкова напреднала, че можеше да прореже тунели в скалите, защо да не приемем, че е използвала пневматичен транспорт в тези тунели, а не както ние наричаме модерното метро, което използва релси и карета?
Кога ще успеем да достигнем нивото на отминала цивилизация, движейки се по пътя на технологичния прогрес?
По-правилно би било да попитаме кога можем да отидем НАЗАД и да използваме готовите разработки, за да имаме супер бърз транспорт, който би ни позволил да пътуваме на достъпна цена до всяка точка на света за няколко минути и часове?
Трябва да се помни, че в края на 19 век банкерите забраниха прогресивните технологии, когато се опитаха да се върнат към нивото на отминала цивилизация, те също принудиха човечеството да премине от енергия без гориво към гориво.
Следователно трябва да се върнем отзад: от енергията на горивото към без гориво, да променим финансовата система и едва тогава ще имаме достъп до технологии, които вече се използват от военните ведомства и се разработват за гражданска употреба.
MAG-LEV (магнитна левитация) е пневматичен транспорт, който ви позволява да се движите със скорост до 6500 км / ч, докато консумацията на енергия е много по-малка. Пътниците вътре в капсулата няма да почувстват абсолютно никакъв дискомфорт.
Изграждане на пневматичен транспорт - 10% от цената на високоскоростните железопътни линии или 25% от цената на високоскоростни магистрали.
Има пневматични транспортни проекти със слънчева енергия.
Проект за транспортиране на тръби по целия свят ET3.
Пневматичният транспорт ви позволява да пътувате от Ню Йорк до Лос Анджелис за 45 минути и от
Ню Йорк до Китай само за 2 часа!
Най-важното е, че имаме на разположение технологиите за тунелиране и пневматичен транспорт, остава само да променим съвременната финансова система, основана на петродолара и икономиката, основана на горивната енергия, и след това пътуването около планетата ще стане толкова обикновено, бързо, удобно и достъпно, колкото днес пътувате с автобус или метро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар