Звездни Цивилизации

понеделник, 1 март 2021 г.

Конспирация или конспиративна теория





 Конспирацията или конспиративната теория е логично обяснение на реалната история на събитията.



Конспирацията по прост начин е история на събитията, измислена от човек с цел логично обяснение на случващото се. При изучаване на миналото възникват въпроси, че официалната история не дава разбираеми отговори ...

 


Конспирация. Или не?


Автор - tech_dancer


Интересна картина, нали? Въпреки че точната му дата на производство не е установена, craquellurs върху платното дават възрастта на платното много повече от 100 години. Е, ако авторът на тази картина е живял по-голямата част от живота си през 19-ти век, най-вероятно платното също е създадено по това време. Сюжетът изобразява полска зима. Въпреки че какъв полски има, де юре (и де факто, и каквото и да е друго) по това време изглежда като обикновена руска зима в средната зона. Не намирате интересни подробности в сюжета на картината? Е, например дървета. Тези, които са видели съветската ера на урбанизация, вероятно ще отбележат, че само отсечените тополи изглеждат така. Както знаете, обраслите тополи започват да носят вреда вместо полза, а общинските служби на градовете, преди това специално отрязани клони. На следващата година тополите отново израснаха и изглеждаха по подобен начин, като на това платно. Чудя се вИмаше ли Полша от 19-ти век подобни комунални услуги или тези дървета бяха отсечени от някакво външно събитие? Е, например същите войски като на снимката стреляха по неразбираемо и непознато за нас оръжие, което отрязваше клони като резачка. За какво говоря? О да...


Wladislaw Szerner (полски, 1836-1915) Безопасно преминаване


Теория на конспирацията (от английската конспиративна теория „конспиративна теория“), известна още като конспирация (буквално: „доктрина (наука) на конспирацията“ от английската конспирация „конспирация“ + гръцки. Λγος „доктрина, наука “) - концепция, която декларира определени социално значими събития, определени исторически явления или дори хода на историята като цяло, като резултат от конспирация от страна на определена група хора (държава в държава, световно правителство), които контролират този процес извън личен интерес, амбиция или друга група, клан и други интереси. В публичния дискурс терминът се използва в отрицателен смисъл, често като синоним на „явно неправилна теория“. Обявяване на концепцията на противника като теория на конспирацията често се използва в полемиките като средство за дискредитиране на тази концепция в очите на слушателите.

Ако дефинираме конспиративната теология по по-прост начин, тогава това е историята на всяко събитие (събития), измислено от човек с цел истинско логично обяснение на случващото се. По правило теориите на конспирацията се използват, когато липсва достоверна информация за събитията или дори при пълното й отсъствие. Човешката природа е да измисля такива версии, но още по-често се вярва в тях. Психолозите са доказали, че човек на подсъзнателно ниво винаги отхвърля пълната лъжа и пълната истина за събитията, но винаги ще приема и трескаво вярва в представянето на събитията, където половината е скрита. Тези, които имат талант за половин лъжа, го използват навсякъде. Особено историците (не говорейки за всички), благодарение на които сега официално ни се докладва историята на 19 век.


Едно време, в зората на възстановяването на технологиите от миналото, публикувах статия "Художествена литература. Или не?" Всъщност не се опитах, написах статията с един дъх, без никаква надежда, че ще намери своя читател. Изненадващо всичко се оказа точно обратното. Илюстрациите от тази статия, маркирани с „боя“, в продължение на няколко години подред се намират във всякакви ресурси и повечето от тях на английски език. Няколко пъти срещнах екранната версия на тази статия в YouTube, освен това направена от различни автори. Въпреки това, което беше изключително там? Обикновени снимки на неизвестни днес технологии, съществували по исторически стандарти едва вчера, с кратък коментар. Всъщност, съгласно същия принцип, аз създавам тази статия. Дали ще намери своя читател - времето ще покаже. Ако не го намери, няма да се разстроя. Така, мисли на глас с фотографски съпровод. Отивам.


Нека започнем с определението за конспирация. Както знаете, няма дим без огън. Слуховете за определено тайно световно правителство се разпространяват отдавна, от началото на 20-ти век (сякаш дори не по-рано). Официално, разбира се, всичко върви на ниво вестникарски „патици“. Никой от настоящите държавни глави не потвърждава както самия факт на съществуването на световно тайно правителство, така и (не дай Боже) подчинение на такова правителство. Може би в руската история имаше един-единствен случай, когато в СССР от ерата на Сталин те открито говориха от трибуните за заговора на Жидомасон.


Погледнете статуята вдясно. Случайно ли ви напомня за нещо? Според анотацията това е Бразилия, 1860-70. Какво беше там? Известен култов атрибут на известна нация беше наложен с обичайните масонски инструменти. Всъщност те са строителните инструменти от онова време. Не е ли всичко, което е породило името на същата тази конспирация? По това време, очевидно, окончателният образ на обекта, който трябва да бъде поставен върху такава структура, все още не се е формирал (надявам се, че са разбрали кого имам предвид). Освен това в Бразилия за подобно време не са били забелязвани не по-малко интересни структури.


Чудя се каква култура същите тези масонски инструменти започнаха да изместват там? Но Бразилия е друга история. По едно време странният факт, че много малка държава по световните стандарти, Португалия, може да колонизира такава огромна територия като Бразилия, предизвика много изненада. И това не е всичко, португалските колонии са били в Азия и Африка, и много други, където по целия свят. За сравнение, преселването на руски хора в Сибир продължи поне два века. С цялата територия на европейска Русия по това време (включително Украйна и Беларус) и тяхното съотношение към площта на Португалия, гъстотата на населението в Сибир дори не се доближава до тази в Бразилия. Вероятно тук беше точно обратното - Бразилия по едно време побърза и плени малка част от Иберийския полуостров, а историческите реконструктори дадоха всичко точно обратното. По същия начин същото важи и за Испания. Впрочем в Испания подобни джамии, ако мога така да кажа, стоят почти навсякъде и до днес, освен може би с кръстове. Но те явно са отишли ​​при испанците от миналите жители на тези земи. Как обаче те отишли ​​при жителите на Северна Африка, същата Русия и цяла Азия до Японско море (където те все още са запазени, разбира се). Как така? Това е много интересна конспиративна теория.


Великият класик на руската литература Лев Толстой , за когото многократно сме припомняли в други статии, по едно време участва в Кримската война, дори в самата защита на Севастопол. Тази, която прилича на голяма месомелачка.


Той дори е написал няколко литературни произведения на тази тема. Но малко хора сега знаят друг интересен факт от живота на граф Толстой, с изключение на любовта на крепостни селяни.


Според някои източници в края на живота си той е приел исляма, докато според други винаги се е придържал към тази вяра. Освен това той нарече исляма последният път на всички руснаци (никъде тази фраза не е официално потвърдена от авторството на Толстой). Както вероятно вече се досещате, в Уикипедия няма нито дума за това, още повече в училищните учебници по литература. За това Руската православна църкваАнатемизиран Толстой. В тази връзка графът, който е писал блестящо литературни произведения, е имал такава прищявка? Друг руски класик, Пьотр Чайковски, също имаше някакъв каприз, още по-интересен, но историята изобщо не е депозирала информация за традицията на неговата анатема. Въпреки че като цяло беше за какво (кой знае, ще разбере). Но сега нека приемем тази информация за граф Толстой като нищо повече от непотвърдена информация и да разгледаме тази ситуация от другата страна.


Ако в Бразилия през 1860-70 г. те все още не са знаели какво да окачат на кръстосания дървен материал, как тогава в Русия може да се анатемизира графът? И как тази църква проследи култовата принадлежност на графа? На кого му пука за религиозните възгледи на Толстой, ако той никога през живота си не се е занимавал с политика ? Сега всичко това се проследява от мобилни приложения. И в онези дни никой дори не е дърпал никого на църква. И ако не сте ходили в обикновена църква, тогава никой не ви е смятал автоматично нито за мохамеданин, нито за евреин, нито за представител на друга конфесия, или дори за атеист. Като цяло никой не се интересуваше от теб. Как така?


Друга интересна подробност - както беше казано, граф Толстой участва в отбраната на Севастопол. Привидно разбираем случай от посегателствата на съюзническите сили под командването на британците. Той беше там, съдейки по официалните данни, чак до самото падане на Севастопол. Той успя да оцелее. По-нататъшната история на Севастопол, както и на цялата империя, ни е добре (сякаш) известна. И както винаги, с отварянето на цифрови архиви в световен мащаб, интересни документи започват да се прокрадват към планината.


Именно това в историята на страната е интересен герой - Великият херцог Николай Николаевич Старши, който също е един от синовете на Николай I на . Биографията му беше доста наситена със събития.

Започва военната си служба през 1851 г. в лейб-гвардейския кавалерийски полк. През 1852 г., в чин генерал-майор, великият херцог е назначен за главен инспектор по инженерството (всъщност от 1856 г.), както и за командир на бригада в 1-ва лек гвардейска кавалерийска дивизия. В бъдеще всички военни дейности на Николай Николаевич бяха свързани с реорганизацията на въоръжените сили на Руската империя., особено в областта на инженерната и кавалерийската служба (той е бил главен инспектор на кавалерията и инженерния отдел). С избухването на Кримската война през 1854 г. той е изпратен от Николай I, заедно с брат си Михаил, в действащата армия. На 23 октомври той пристига в Севастопол, в навечерието на битката при Инкерман, където участва. За отличието в тази битка той получи орден „Свети Георги“ 4-та степен. От януари 1855 г. той ръководи всички инженерни работи, укрепления и батерии в северната част на Севастополв участъка от Константиновската батарея до Мекензиевите планини. В края на Кримската война, след като се привързва към полуострова, той придобива морския имот Гаспра за живеене. От 1855 г. е член на Държавния съвет, от 1857 г. командва 2-ра гвардейска кавалерийска дивизия; от 1859 г. - командир на гвардейския резервен кавалерийски корпус; през 1861-1864 г. - командирът на Отделен гвардейски корпус.


И това не е всичко. Този герой се бие с османските турци в земите на съвременна България, Гърция и Турция . Той изглеждаше дори добре приет от местното население. И изведнъж ... бам.


Обърнете внимание на знамето на лагера "Велик херцог". Коментарите вероятно са излишни. И така, с кого се е борил граф Толстой в Крим? Тук, както в друга класика, всичко беше объркано, хора, коне ... Колкото и да е странно, в изданията от 19-ти век те изобщо не се стесняваха да публикуват подобна крамола. Дори сега не го крият твърде много. И воля-неволю става ясно убеждение на граф Толстой. Кой се бори срещу британците в Севастопол? Каква религия бяха тези войници? И кой се е борил за британците? Нашият преброител, изглежда, въпреки фалшиво хвалебствените литературни произведения в чест на победителите в тази война (нека ги наречем със собствените им имена), в сърцето си остава верен на своя произход, принципи, убеждения, както и да искате да го наречете. Между другото, за религията, вижте снимката на защитата на Севастопол, до самия център. Ако това не е фалшификат (има всички причини - тази снимка се счита за автентична), тогава свещите в близост до загиналите войници са с дължина около 0,5 м в скала на очите, а иконата изглежда много странно. Но ще стигнем до това. И за любовта на граф Толстой към селянките - те също писаха за Берия, че той е бил сексуален маниак. Въпреки че, както се оказа, беше точно обратното. Е, какво трябва да правят реконструкторите на историята? Трябва да излъжете наполовина. Ако грузинец, то маниак. Женската логика е нещо убийствено. Както при хумористите, може и да не сте маниак, но трябва да сте секси. Може би граф Толстой е станал подобна жертва на реконструкторите. Господ е техният съдия там.


Чудя се какво правеше там същият Велик (тип) княз Николай Николаевич с инженерната подкрепа на войските?


Е, вероятно сега ни става ясно, че световното правителство изобщо не е мит. Най-малкото, на територията на 1/6 от сушата, той стопанисва почти 200 години, като е измислил „история“ и периодично прави различни видове ребрандиране. За това вече е писано много и предполагам, че няма да отворя Америка за никого тук. Както в тази шега - трима англичани са политическа партия, трима французи правят секс, трима руснаци пият, трима представители на известна националност са истинското правителство на Руската федерация, руският симфоничен оркестър. Всички го прочетоха и се засмяха, макар че реакцията трябва да е съвсем различна. Очевидно тези 200 години не бяха напразни, населението стана толкова обучено, че всички са абсолютно лилави с това, което се случи тогава и се случва сега.

Както знаете, всяко правителство, дори глобално, дори местно в бананова република , дори тайно, дори изрично, поне някакво друго, по дефиниция, е създадено да управлява. Всеки член на правителството има специализация и цел. Има портфейли без министри, но изглежда няма министри без портфейл (въпреки че в съвременна Русия вече е измислено нещо подобно). Ако нашето правителство е световно и тайно, какви са целите му? Глупакът разбира, че това е световно господство и осигуряване на просперитета на някакъв непознат за нас предмет. Както в друга съветска шега, всичко е от името на човек, всичко е за доброто на човек и всички знаеха името на този човек. Но в нашия случай ние не знаем името на този човек. И едва ли ще разберем. Наистина ли ни трябва, това име ли е?


Наскоро, преди няколко години, в САЩ бе избран нов президент Доналд Тръмп . Както всички хора, интересуващи се от политика, си спомнят, тези избори в САЩ бяха отразени в руските медии, сякаш тези избори се провеждат в Русия. Напълно сериозно има случаи, когато баби на пейки край входовете обсъждаха шансовете на Тръмп да стане президент на САЩ. В изборния ден много хора проследяваха резултатите си в реално време. И когато резултатът беше обявен, радостта нямаше ограничение. Един политически разумен строителен майстор някъде в Удмуртияза да отпразнува, той постави метална мачта с ускорено темпо и го кръсти на Тръмп. Какво предизвика това ликуване? Вероятно е невъзможно да се обясни подобен феномен с нещо рационално. Очевидно е въздействието на руската пропаганда, която по неизвестна причина силно похвали Тръмп. Никой не иска да забележи факта, че войните във Facebook, проведени от Русия, са разкрити по-късно. Победителите не се оценяват.


Въпреки че в Русия Тръмп беше похвален по очевидни причини. Първоначално Тръмп започна да се позиционира като враг на глобалистите или на това много тайно световно правителство. И руските политици се възползваха от това по неразбираем начин. За тези, които разбират политиката, това изглеждаше много странно, от страна на суетата на руските политици изглеждаше като пчели срещу мед или камък срещу наркотици.... Глупости. Колкото и да е странно, след години Тръмп остана не само верен на себе си, но дори започна да предприема активни стъпки, за да се изправи срещу глобалистите. Интересното е, че той сериозно заплашва глобалистите или седи там като „мурзилка“, която е поставена театрално, за да изобрази същата човешка прищявка? Времето ще покаже. Но Тръмп вероятно ще бъде много изненадан, ако види Америка, каквато тя отива към глобалистите през същия 19-ти век.


Това беше Бродуей в Ню Йорк някъде в края на 19 век. Може би тази сграда стои там сега, но едва ли свети по този начин. Тези американски небостъргачи сега се обсъждат активно от много изследователи, но малцина са ги виждали да работят нощем. Точно работещ, т.к. „Хелиосът“ над него не светеше. Имаше сложен инженерен механизъм, който сега е унищожен. Възможно е тя да е била унищожена заедно със сградата. И благодарение на същите глобалисти.


Между другото, Сталин искаше да види известните московски небостъргачи благодарение на образа и подобието на същите американски небостъргачи. Това е много странен факт. Известно време преди строежа на тези прочути къщи в Москва от другата страна на планетата, в САЩ, тези къщи бяха събаряни една след друга. И тогава изведнъж започнаха да строят. И не е лесно да се издигне само според архитектурния облик, но и със същия уникален инженерен механизъм. Това е описано по-подробно тук. Според очевидци Берия лично е ръководил строителството на тези къщи, от проекта до пускането в експлоатация. След като Хрушчов дойде на власт, пъргавите подчинени закачалки излязоха с инициативата да се разрушат кулите на сградите, но Хрушчовлично го отмени. Според легендата той решил да остави кулите като паметник на тиранията на Сталин, за което публично говори. Между другото, Хрушчов беше само механик по образование. Според съвременните стандарти почти никой и е малко вероятно той да е разбрал нещо в архитектурата. Какво не може да се каже за Берия, който е бил архитект по образование, особено на царското училище. Така че въпросното изявление на Хрушчов най-вероятно не е нищо повече от легенда. Никой не започна да събаря кулите, тъй като отнема много време и е скъпо.


Но тук е друг въпрос - защо Сталин, въпреки глобалния мейнстрийм, не е разрушил такива къщи, а, напротив, ги е издигнал? Очевидно той е поставил „световното правителство“ и сериозно е мислил, че и неговите потомци ще направят същото. Но ... не се получи. Както каза същият Лев Толстой , всеки крои планове, но не всеки знае дали ще доживее вечерта. Очевидно колегите на Сталин се оказаха по-умни, по-хитри и каквото и да било друго. Победителите не се оценяват. Добре е поне, че всички московски небостъргачи все още не са взривени. Може би след двайсет години ще има някой, който да ги въведе във вида, в който Берия ги е замислил. Вероятно ще бъде красиво. Само, в друга класика,


Жалко - да живееш в това красиво време


Няма да се налага - нито за мен, нито за теб.


Хммм. Между другото, неведнъж се говореше, че тези къщи са изчерпали ресурсите си и са в окаяно състояние. Няма да се учудя, че ще бъдат съборени под знака на ремонта и никой няма да задава въпроси с приятелско одобрение. Сега е грешното време. Въпреки това, има информация, че апартаментите в тези къщи са били изкупени от цели етажи от силите, които са. Това ще спаси тези къщи от световното правителство по-добре от която и да е система за ПВО . Има сребърна подплата. Има шанс все пак да ги видим да светят по същия начин.


Защо глобалистите трябваше да извършат подобен вандализъм по целия свят, разрушавайки такива къщи? Между другото, не само подобни къщи. Има много снимки на странни предмети от 19 век. Очевидно световното правителство вече не е в състояние да контролира изтичането на информация за реалната история на света. Или замислил някакъв нов рицарски ход. Не е известно към коя версия да се наклоним. Нека всеки от читателите го избере самостоятелно. Днес имаме просто необвързващи теории на конспирацията.


Някой виждал ли е изкуствено слънце сега? А за 1903 г. това беше нещо обичайно. Нямаше абсолютно никаква нужда да закачаме хелиос на покривите на небостъргачи. Те биха могли да бъдат залепени на стълб пред входа, както например в този ресторант през 1903 г., в Европа. Следата от светлина от огъня на снимката предполага, че тази ярка светлина не е проста по своята същност. Не е причинена от лампа с нажежаема жичка или лампа с живачен разряд, които са с нас почти през целия 20-ти век. Имаше съвсем различен вид тела, описани тук. Между другото, през годините събрах много доказателства за това заключение. Може би някой ден ще го публикувам, но вероятно е време да покажа на света такова слънце живо (шега с малко шега).

Защо глобалистите унищожиха подобни технологии? Риторичен въпрос. Да дойдем при него малко по-късно и сега ще разберем как са го унищожили. Поне на примера на 1/6 от сушата, въпреки че е много предадено, че в началото на 19 век това е била много по-голяма територия, вероятно 1/2 от цялата земна земна повърхност, не по-малко.


Това е все същата Южна Америка от края на 19 век. И тук, както виждате, всичко виси според каноните. Официалният образ на идеологията, очевидно, вече се е оформил. Нещо много прилича на нашето време, освен че пейзажът е различен. Между другото, около 1/2 от сушата. Съществува конспиративна теория, че страната Перуне е нищо повече от бившата земя на Перун (имало е такъв славянски бог), а Персия също е земята, но вече синовете на Перун (т.нар. „лица“). Авторът на тази версия, ако не се лъжа, беше академик Фоменко. Ако това наистина е така, тогава къде са отишли ​​славяните от тази земя? Те не можеха да изчезнат безследно. И е истина. Как да се разбира това? Нека потърсим в Google превода на английската дума slave и вероятно всичко ще стане ясно. Всичко е в пълно съответствие с мъдростта относно разделяй и владей. Те разделиха общата маса на етническата група и превърнаха някои в роби, които щастливо загинаха в хода на естествения подбор. И името на тези роби вече се превърна в домакинско име. Хммм ...

Технологията обаче беше унищожена. Отново има много теории на конспирацията за ядрените войни от 19 век, нито повече, нито по-малко с ... извънземни. Дори бих казал много убедителни версии, с доста сериозни доказателства. Но чакай малко. Каква би била стратегическата цел на извънземните в този случай? Унищожете технологиите от миналото, така че по-късно да получавате рента от продажбата на петрол? Сериозен ли си? За да транспортирате долари с бонбони на совалки и да ги сложите в банка някъде на Сатурн? Много ви моля ... Ако атакуващата страна бяха извънземни, те щяха да превърнат тази планета във втори Фаетон (в хода, вероятно) и да отлетят до дома си в Алфа Кентавър. Ако наистина е имало ядрена война, тогава и победителите, и победените явно са имали ценности в един и същ (искам да напиша - хуманитарен) самолет и са живели рамо до рамо на една и съща планета. И сега те живеят. Това само ядрена война ли беше? Ако воюващите страни са създадени от един биологичен материал, тогава факторите за масово унищожение в глобален мащаб ще бъдат равни за всички воюващи страни. Отново при условие, че се използва ядрено оръжиесъс същия принцип на действие, който човечеството има сега. И какво, ако през 19 век се използва друго оръжие, със сериозни фактори на поражение, но само псевдоядрено се разглежда в съвременния свят поради стереотипния и оскъден ум?

Ако победителите в тази война бяха създали от друг биологичен материал с технически предимства, тогава те нямаше да имат припокриващи се интереси с нас, хуманоидите, които искрено се интересуват от опаковки от бонбони и въглеводороди. Като доказателство можете да цитирате произведенията на същия известен Маркси Енгелс, но вярвам, че всичко е ясно на всички. Нека действаме по-лесно, в духа на поредната литературна класика - „Конгрес, едни германци ... Главата ми набъбва. Вземете всичко и го разделете ...“ ©. Изглежда, че цялото унищожение на миналата цивилизация на нашата планета е извършено от такива примитивни действия на хуманоиди, без никакви висши материи и извънземни куратори.Тези оръжия също може да са били  предадени от извънземни раси и били до развити от населението тогава. Освен  също  ако оръжията  тогава били по различни от днешните. . Те бяха изкуствено забравени, а победителите измислиха истории за лъкове, стрели и каменна брадва. И те написаха нова история. Какво оръжие имаше?


Много смешно, тези работници от леярна от 19-ти век, мислещи за четирима. Шега е, те хвърлят някакъв детайл, вероятно същото оръжие. Самата леярна е много интересно нещо. Ако някой някога е минал през такова производство, тогава по-късно той вече няма да се страхува от технически затруднения във фабриките. Работниците от леярни са с най-висока квалификация , непозната на други категории работници (тук можете да спорите, но това не е наложено мнение на автора). Те могат да получат алкохол буквално от всичко, което може да го съдържа, да вземат меден скрап от привидно невъзможни места и да направят куп други трикове. След като се преоблекат на печката, те могат да изядат еднолично 1,5-литрова бутилка съмнително качествена водка без лека закуска и след това да се приберат вкъщи почти трезви. Става въпрос за такива работници вСССР съставя анекдоти за екскурзията до тяхната работилница на делегация от капиталистически страни (в която преводачът, изчервен, превежда на туристите речта на един работник, че е имал сексуален контакт с бригадира, началника на цеха, директор на завода и най-отлитата част). С една дума, ноктите трябва да се правят от такива хора.

Всъщност външният вид на леярницата от 19-ти век не се различаваше много от съвременните, поне в Русия. Ако не за някои странни предмети.


Вероятно такива плазмоиди са били използвани за направата на оръжието, унищожило целия свят . Дали това е изгарящ въглеводород под налягане или лъч светлина? Опира се в стената, но като хиперболоид Гарин не го изгаря. Какъв вид оръжия са направени с такива единици?


Какви всъщност са средствата за производство, такъв е продуктът. С реликви и масло (пословица). Чудя се как такива инструменти са били поставени в конструктивна позиция без повдигащо оборудване? Вероятно левитация.


Има конспиративни слухове, че настъплението на Германия край Москва е спряно не благодарение на 28 мъже Панфилов, а на такива оръжия, които Берия е пресъздал някъде по спешност. Казват, че танкове от такива оръжия са летели като шперплат над Париж... В резултат на това беше нарушен някакъв вид „конвенция на Сухарев“ (според класиката), но това обърна хода на войната. Всичко останало вече беше въпрос на време. Сталин беше убеден да не използва повече такова оръжие в замяна на нещо. Това е нещо като конспиративна тайна. По никакъв начин не поставям под въпрос подвига на защитниците на Москва, включително в официалните версии. Най-вероятно тази местна победа беше неразделна ценност, която включваше и използването на такива оръжия. Може би някой ден тази истина ще излезе наяве. Или може би ще бъде принудена да изплува. В крайна сметка НАТО вече е на 500 км от Москва. Какво може да спре приятелската им кампания в наше време? Гордостта и смелостта на защитниците на приказния (кхе-кхе) характер? Ето ме за това.


Наистина ли такива оръжия се нуждаеха от кабел за откат? Ако изстреляте прахообразен заряд от калибъра, показан на снимката, пистолетът с такава маса няма да се движи милиметър. И много прилича на факта, че се удължава телескопично, което като цяло прави невъзможно стрелбата с прахов заряд (експерти, правилно). Какво означава? И защо към кабела е прикрепена верига (ще я считаме за кабел, а не за въже)? За да предотвратите търкаляне на пистолета? Разбира се, че не. Това оръжие беше смъртоносно. Те носеха това оръжие със специални локомобили, които потънаха в забрава заедно с това оръжие.


Какъв добър екологичен транспорт беше по това време. Но за локомобилите някой друг път, тъй като те го заслужават. Локомобилът би могъл да отнеме такова масивно оръжие. Може би именно тази техника е унищожила миналата цивилизация. Как е действало такова оръжие? Вече има много теории на конспирацията по този резултат, но нека добавим още една. За какво, да се върнем към основната снимка. Същият, където ездачите с оръжия.

Според някои съобщения зимите в Централна Европа се появяват едва през 19 век. Преди това имаше благоприятен климат, разрушен от някакво неизвестно сега техногенно събитие. Независимо дали това събитие е било създадено от човека или не, това вече е десетият случай, може би най-мощното оръжие неволно е причинило екологично бедствие. Не точката е важна. Ако това наистина се е случило, защо армията на платното през 19 век е в допотопна броня и с такова оръжие, както е изобразено, а не със супер страховитото? Разбира се, това оръжие не се повдига, но със сигурност имаше някои леки модели от него. Какво имаме


Колкото и да е странно, воините са въоръжени с някакви брадви и дюзи, подобни на примитивни огнестрелни оръжия.... В детството те правят нещо подобно, но максимумът, на който е способно такова оръжие, е да пробие бутилка съветско шампанско от десет стъпала. От по-голямо разстояние можеше да е възможно да се пробие, но вече беше трудно да се удари поради отклонението на траекторията на куршумите. Що за оръжие е на снимката и как е било използвано? Поразяването на приказка и изобретяването на такова примитивно оръжие през 19 век очевидно не е било в ръцете на художника. Първо, по това време той би бил незабавно извадено на бял свят от критиците на произведения на изкуството (а те бяха през 19-ти век), и второ, този художник далеч не е сам, изобразявайки подобни артефакти в своите произведения. Ако всички художници са ги изобразили по този начин, има всички основания да вярваме, че външният им вид е съвсем реалистичен.

Още една интересна подробност - дали това, ако мога така да кажа, наистина са без фасове, а в средната част дали са били свободно притиснати с юмрук? Те приличат повече на лули, от които индианците в същата Бразилия плюеха отровени игли от кактус, като в някакъв филм. Може би всичко това не е нищо повече от гротеска на художник. Или, още по-лошо, държавна поръчка за „възстановяване“ на историята по нови правила. В крайна сметка Толстой също пише във „Война и мир“ за каквото и да било, но не и за оръжията, с които Севастопол е превърнат в прах. Нека да се задълбочим. И да започнем с брадвата.

Според историята бойните брадви са били използвани в армиите на всички нации. Разбира се, с развитието на тези народи брадвите бяха заменени от по-модерни оръжия. На английски брадвата се нарича кратка дума ahe, на други езици думата също е сходна по правопис и произношение. Точно както при рекламата, усетете ефекта на брадвата. От същата серия - водка "Буратино", чувствайте се като дърва за огрев. Някой там не го интересува каква брадва или водка, ако само падна от краката му. Чудя се колко битки са спечелени с бойни брадви? Има неясни съмнения, че изобщо не е така. Цепенето на дърва е необходимо нещо във военните кампании. Или, като в приказка, варете каша от брадва. Но ето, нека дадем думата на военните историци и ние самите ще разгледаме осите от малко по-различен ъгъл. И отново ще привлечем помощта на стар приятел - добре познат античен търг, където „нецензурни“ предмети трептят подозрително често.


Това е някаква индийска рисунка, изобразяваща воин с бойна брадва. Мислите ли, че този бляскав човечец би могъл да се бие с такава брадва? Нещо прилича на анекдот за гей в армията, но вероятно днес ще има достатъчно анекдоти. Нашата брадва тук повече прилича на определен фалически обект, което като цяло и в духа на творбата е по-логично. Може би художникът е отнесен в неизвестна посока от муза и трябва да погледнем нещо друго? Нека да.


Сайтът на търга ни уверява, че това е бойна брадва от 17 век, но не се знае чия. Ние, разбира се, охотно вярваме и започваме да мислим. Е, да кажем, че те все още могат да пробият главата на врага. Но защо такива усложнения под формата на стил, за да съответстват на езика? Може би това е художествена идея на оръжейник. Да видим нещо друго.


И това е още по-интересно. Официално наричано брадва-ваджра. Човек може спокойно да го разглежда като римейк (има много знаци) и да отиде по-далеч, но един малък детайл го преследва - стилизирана глава. Както и в предишния случай, наличието на такъв детайл поражда идеята, че тук има не само декоративност. И че острието на такава брадва е необходимо не за постоянно пробиване на вражески черепи в битка, а за фиксиране на тази брадва в изправено положение, например в ствола на дърво. Може би имаше някаква тактическа нужда от това. В някой стар филм не си спомням кой филм, по време на щурма на портите на крепостта, войниците са им хвърляли брадви. Тогава един от най-сръчните се изкачи в горната ниша, използвайки тези изпъкнали брадви, като стълба, и отвори портата. Всичко е повече от просто. Може би и тук имаше подобен ефект на брадва?


Вижте този фрагмент от някакво „антично“ платно. За да не си чукам главата, прикачвам фрагмент, т.к. платното изобразява много ненужни, разсейващи вниманието. В сюжета има някаква митична битка. Летят някакви дартс, мечове, дори боздугани, но копията на заден план ... стоят сякаш нищо не се е случило. Има ли резервен полк, като в засада в битката при Куликово ? Разбира се, че не. Между другото, ако дължината на такова копие е около 4 м, опитайте да го завъртите в тълпата. Какво мислиш, че ще се получи? Е, за специални скептици - разгледайте отблизо върховете на тези копия. Можеха ли да пробият някого от тълпата? Сериозно?

Може би най-проницателните читатели вече са осъзнали какво свързва такива брадви и копия. Вземете брадва в едната ръка, копие в другата, погледнете ги на свой ред и проверете дали портфейлът ви е на мястото си. Това би бил добър въпрос за "Какво? Къде? Кога?" Е, ако още не сте се досетили, тогава не е страшно, сега ще стигнем до това.

Разнообразни брадви и може би съвсем отделен вид оръжие бяха боздугани и гоненици. Мрежата има много дефиниции на тези елементи, тяхната история и др. Нека не се фокусираме върху това и да се захващаме за работа. По-точно, нека да разгледаме аукционните копия на такива оръжия.


Мисля, че всички са запознати с това оръжие, поне от илюстрации до различни видове приказки. Чудя се защо долният екземпляр е бил точен така? Нека обаче да видим други.

И това обикновено е някакъв хибрид между брадва и меч. Чудя се дали мускетарите се бият помежду си с такива предмети? Мъскът, между другото, изглежда като леко оръжие, но по някаква причина всички мускетари във всички филми се бият изключително с мечове. Защо? Вероятно би било скучно, ако Артанян просто стреля и си тръгне. Без романтика. Трябва някак да оцветим сюжета.

Наистина, как човек може да се бие с такъв меч с крила в края? Да го използвате като брадва? Предполагам, че най-малко прилича на брадва. Ако някой е видял как се нарязва зеле в корито преди осоляване в селските къщи, той веднага ще разбере, че това е това. Само ребрата не са заточени по някаква причина. А в копието вдясно има още един ръб, който стърчи. Защо е изобщо? Може би, подобно на острието на брадвата, той е служил за фиксиране на този обект във вертикална равнина, например, за да го залепи в тавана? Има повече въпроси, отколкото самите предмети.



Това също изглежда е екземпляр от военни оръжия. Чудя се дали главата му е изцяло метална, колко тежеше? Размахването на такава бандура в тълпата съвсем не е толкова лесно, колкото изглежда. И тук също като брадва, глава, само без лице. И вместо острие, тръни стърчат в различни посоки.

Но в същото време този предмет все още е символ на властта. Ако предишните копия все още могат по някакъв начин да се размахват в тълпата, то тук изобщо не мога да повярвам. С такъв боздуган човек може да позира само на трона. Вероятно са го направили с успех. Трябва да видим какво е по-просто.


И това, съдейки по анотацията, са резервни части за такива боздугани - глави. Вече няма съмнение, че те са били подвижни. Но защо са имали дупки отгоре? Имаше ли нещо друго вмъкнато там? За какво?


И тези предмети са направени по такъв начин, че да изключват закрепването им към шахтата. Как така? Неизвестно. Изглежда отново навлизаме в логическа задънена улица. Но нека се задълбочим малко в аукционния архив.



Хммм ... Пристигнахме. Какви тръби са държали нашите войници на тази снимка? И ето ги, само че там бяха без тази приставка за нарязване на зеле. Очевидно това беше отделящо се парче и се носеше само в битка. Но чакай, този бушон, ако мога така да го кажа, стреляше с дартс? Разбира се, че не. Снимаше с нещо по-сериозно. Стрелата беше поставена в нея, така че никой никога да не познае какво всъщност снима. И вместо стрела имаше някакъв напълно непознат сега обект. И това оръжие работеше, очевидно, не по-зле от известния АК. И самата броня спаси от въздействието си. Сега всичко това е превърнато в оръжие за пробождане и нарязване. И това е удобно. И така, какво свързва копията и брадвите у нас?


Можете да видите такива копия на стари снимки доста често. Като правило те бяха с голяма дължина и просто бяха забити в земята без намерение да ги хвърлят някъде. Сега на Олимпийските игри те хвърлят копия по неизвестна причина. Почти същото, по времето на СССР, те бяха принудени да си правят бележки върху творбите на Ленин. След като бяха проверени, тези бележки не бяха от полза за никого, дори за бясните комунисти. Процесът беше важен. При писането на фрази тяхното значение е било подсъзнателно фиксирано в една или друга степен от човешкия мозък. Така че, глупаво и примитивно, те бяха принудени да научат ненужна информация като цяло. Е, тук, принуждавайки да хвърлят копие, те глупаво и примитивно програмират публиката и самия хвърлящ, че копията са хвърлени, и нищо друго. По някаква причина никой не мисли, че може да е иначе. Никой изобщо не го е грижа за това.



Оказва се, че нашите копия са могли да бъдат използвани за съвсем друга цел. Не трябваше да бъдат хвърляни никъде. С помощта на една и съща глава, но с различна форма (в случая диск), от копия са направени полски шатри. И не само екскурзии.


Това е някакъв празник на града в Дрезден в края на 19 век. И ние забелязваме, че копията със специални дискове представляват почти основната част от структурата на павилиона. Между другото, дисковете също изглеждаха хвърлени. Една дума - дискоболи (не искам да се изразявам). Някакво разкъсано копие е високо дори около 6 метра. А на стари снимки има много такива копия.


Ето ги във Венеция, очевидно служещи като док за лодки. Те дори бяха етикетирани с ивици. Между другото, там няма такова копие.


Това отново е Бразилия и отново виждаме същите копия (както и безжичен и безжичен трамвай). Те бяха фиксирани върху сгради и никой нямаше намерение да ги хвърли някъде. Въпросът е защо?

Снимките на такива копия през нощта като цяло са много редки.


Ако окачите фенери на тези копия, те започват да светят по странен начин. Или, ако копията са групирани („натрупани“) по определен начин върху метална рамка, тогава те електрифицират цялата метална конструкция като цяло. Ако съберете необходимия брой такива копия, например армейски взвод, тогава можете да направите това огромно оръжие. Не напразно има гравюри, където рафтовете, маршируващи във формация с гора от копия, също дърпат оръдията заедно с тях. Ако прикрепите острие на брадва към копие, ще получите алебарда или същото на английски. Ако тези оси са твърдо фиксирани в дърво и са свързани с аксесови лъкове, същият ефект на брадва ще се увеличи точно в броя на войниците. И това въже, дебело като ръка на мощно оръжие, също е лък с аксел, само с подходящ мащаб. Добре, предполагам? Е, сега да се върнем към теориите на конспирацията.

Вероятно мнозина не са намерили отговор на въпроса какво обединява копията и брадвите на територията на бившата 1/6 от земята. Въпреки че вече разбрахме, че тези и тези в дизайна преди са имали определена глава с резба, която е била изпълнена с нещо неразбираемо.

 

Въпреки това, сега вече е ясно какво. В мрежата се появиха много видеоклипове, в които се продава същото чисто злато, което даде живот на всички тези електрически брадви и копия. Характерната особеност на това злато беше, че то избяга от чесъна (както в gif). Няма да давам линкове, ако желаете, някой ще намери тези видеоклипове без особени затруднения. Естествено, това чисто злато е направено с помощта на обикновено злато. И колко обикновено злато беше необходимо, за да се получи червено в размер на едно човешко копие? Правилно.


Само това е стотинка от 1997г. Според легендата той е наречен така заради изсичането върху него на самия войн, който е ударил дракона с копие. Според същата легенда такава картина е отишла в Московия за поражението на някои източни племена, които се свързват с дракона (не е трудно да се отгатне кои). Тогава е построена Великата стена и започва нова хронология от СМЖ. Но за 19 и 18 век няма да намерите нито копейки, където да има подобно изображение. Там се секат орли, или каквото и да е друго, но не и този състав. Въпросът е - момчето беше ли ездач на тези много стари копейки като цяло? По-скоро това е въпрос към нумизматите (ако има такива сред читателите, моля, отговорете). Но най-вероятно цялата тази история с герба на Москвана една стотинка красива и много вярна, но нищо повече от легенда. Винаги и през целия ми живот една стотинка е мярка за злато (или макара, която е малка, но скъпа), необходима за пускането на едно копие в експлоатация. Този вид беше стандартът.

Вероятно всички вече са разбрали, че една брадва се е погрижила за сто копия. Въпреки това, десетичната система най-вероятно дойде в Русия заедно с "Романови" и преди тях множеството на златните фракции от копия до оси беше равно на различен брой.

И така плавно преминахме към основната цел на онази забравена война - унищожаването на циркулацията на златните монети и замяната им с мед, хартия, "червонети" и други симулакри. Не, заради външния вид, някаква оскъдна част от монетите излязоха в злато, но точно толкова, че ситуацията да не се получи, както при вече забравената дреболия:

На прозореца плаче просяк.

Представено от съветската хиляда.

Хвърли хиляда на пясъка.

Той иска парче хляб.

И с право, и тогава изведнъж робите ще бъдат достатъчно умни, за да освободят отново оръжията, които са си отишли ​​с циркулацията на златото. Никога не се знае какво. По едно време те просто написаха на банкноти, че са подплатени със злато, за да развеселят декларативно хората. Сега това изобщо не се прави.

И не без основание всички конвенционално ориенталски монети, открити на територията на СССР, бяха само златни.


Те никога не се пускаха до мед или хартия - нямаше абсолютно никаква такава нужда. Имаше единен център за емисии на златни монети. Тези монети могат да се обменят за стоки или да се използват за получаване на светлина, топлина или оръжия. Това не би могло да се обезцени по никакъв начин - докато човешката раса е жива, тя постоянно трябва да консумира материални и нематериални облаги, да се лекува и защитава. Цената на златото винаги е била солидна. Дори когато тайното правителство унищожи технологията от миналото, златото изобщо не спадна в цената. И няма да падне. Тесен кръг от хора знае, че всички тези бонбонени опаковки-петродолари могат да се сринат всеки момент и всичко отново ще се върне на квадрат, както преди 200 години. Който притежава злато, ще може да оцелее. А който не притежава, той трябва да умре. Или, както наскоро каза там един от мурзилоците, който трябва да умре, ще умре.

Това е законът на природата. Тя може да бъде пренебрегната и игнорирана, но не може да бъде победена.


Е, това е много по-близо до нас. Това е Екатеринбург през 30-те години на 20-ти век. Снимката показва някаква празнична демонстрация, но можете да я наречете "пчели за мед". Или по друг начин. Както каза някой прекрасен човек, дърветата постоянно гласуваха за брадвата. Те смятаха, че ако дръжката му е направена от дърво, значи той е негов и ще ги отмине ужасна съдба (това не е буквално, ако знаех връзката с автора на тази брилянтна поговорка, определено бих я посочил). Уви, електрическите брадви са само в далечното минало.

Между другото, чудя се дали Великата Тартария с нейната обширна територия е съществувала преди 200 години и по-рано , как е функционирало правителството върху нея? Мисля, че отговорът е очевиден - нямаше власт. Имаше един-единствен охраняван „федерален“ център за емисии на рубли и копейки от злато и това беше всичко. Останалото беше подкрепено независимо на място. И нямаше паразити над всички, включително всякакви „национални богатства“. Имаше казашката армия, която Троцки се страхуваше най-много за самоорганизация, и полицията, базирана на сайта на днешната Запорожка сеч („Полша“). И всички живееха щастливо докрай на територията на тогавашната половина от цялата земя. Не в обувки и не се бие с брадви и тояги.


Курсът на империята - Свършването на империята

Но уви, това е само субективна представа за тази империя. Каква беше тя, вече не знаем. Тайното правителство уверено дърпа всички ... това обаче не важи за темата. И няма лидери, които биха могли да предотвратят това. Само Сталин направи нещо в тази посока, за което беше елиминиран и наклеветен с мълчаливо съгласие. В началото на 90-те в пресата изтичаха многобройни истории за изчезването на „партийното злато“. Предполага се, че това не означава членски внос на КПСС . Някой има ли представа за какво става въпрос? Русия сега изглежда има златен резерв. И къде се намира той географски, някой знае ли? Къде е емисионният център?

И ако внезапно цените на златото скочат рязко - трябва да знаете, че един от петролните играчи реши да се откаже от останалите и премина към традиционното чисто злато. И този процес ще протече като лавина по целия свят. И в същото време ще има всички атрибути на такъв неконтролиран преход - войни, епидемии, колони от бежанци и така нататък. Естествено, световната пропаганда ще представи всичко по свой начин. Сега, за да отклонят очите на всички, те говорят за липсата на чиста вода. Макар и не, вече сме преминали към covid. Утре ще измислят нещо друго.

Нещо интуитивно подсказва, че краят на петролната икономика не е далеч. И първият ще започне на пресъхналата 1/6 от земята. Е, чакаме. Ето защо това са теории на конспирацията.

UPD от 31.05 - благодаря на всички за конструктивното обсъждане на статията. Както знаете, всичко върви по спирала. И наистина не бих искал отново да премина през експроприация на злато, след това "Torgsins" и други подобни събития. Историята обаче учи само 0,5% от хората. Дори изкривено. Всяко поколение трябва да премине през собствена война, за да научи нещо, това също е природен закон. Запасяваме се с пуканки.




Няма коментари:

Публикуване на коментар