Звездни Цивилизации

четвъртък, 18 април 2024 г.

 ДИСНИ КОНТРОЛ  ВЪРХУ СЪЗНАНИЕТО 



В продължение на години чувам много американци да казват, че нещо не е наред в тази страна и че нещата „отиват на гърне“, и въпреки това американците не могат да определят какво точно не е наред. Когато за първи път започнах да получавам доклади от жертви на илюминатски контрол върху съзнанието за участието на Дисни в техния контрол върху съзнанието, не слушах, но исках някакво осезаемо доказателство.

След като проучих за себе си, вече няма съмнение в съзнанието ми, че Дисни (човекът, филмите и увеселителните паркове) е допринесъл основно за смъртта на Америка, като същевременно поддържа много добре изграден фронт на здравословност. В тази глава ще научите защо Дисни е една от най-добрите измамници на илюминатите. Този автор е прочел голяма част от това, което е на разположение на обществеността относно Disney. Това изложение несъмнено е най-задълбоченото за Disney, което някога е правено.

Може би част от моята мотивация е, че ми омръзна християните да говорят и да се държат така, сякаш Дисни означава светец. Християните, които би трябвало да знаят по-добре, са едни от онези, които са преглътнали „кука, въдица и гъба“ огромната измама, която включва Дисни.

Те хранят децата си с постоянна диета от окултизъм и магьосничество, защото са били програмирани да мислят за Дисни като за полезност и всичко, което е добро за Америка. Много писатели през годините са се опитвали да разобличат Дисни, повечето са били спрени, преди да могат да публикуват книгите си.

Малцината автори, които успяха, се сблъскаха с яростни атаки срещу техния характер и почтеност и се сблъскаха с огромни борби срещу кампаниите за връзки с обществеността, платени от Дисни.

Силата на Disney и силата, която стои зад тях, е изплашила повечето хора да не ги предизвикват. Но някой трябва да говори от името на жертвите. Независимо дали някой ги слуша или не, жертвите ще разберат, че на някой му пука достатъчно, за да се изправи и да напише истината. Дисни не само е оставил след себе си жертвите на контрол над съзнанието, но те са тормозили собственици на земя, откраднали идеи на служители и са оставили всякакви наранени жертви на пътя им.

Disney се издигна до безспорно най-големия медийно-развлекателен конгломерат в света и беше класирана като компания №. 48 в топ 500 компании от Forbes 500.

Наблюдения за това КАК ИЛЮМИНАТИТЕ ОБИЧАТ ДА СЕ КРИЯТ ЗАД ПЕРФЕКТНИ ФРОНОВЕ

Има множество домове на илюминатите, ресторанти, винарни и други институции, които днес прилагат същия тип строги стандарти към служителите си, които Walt Disney Studios поддържаше. Докато Холивуд беше потопен в морална мръсотия от самото начало, Walt Disney Studios имаше строги стандарти.

През 30-те години на миналия век Дисни имаше дрескод, който изискваше мъже с вратовръзки и жени с поли в трезви цветове. Ако мъж погледнеше похотливо жена в Walt Disney Studios, рискуваше моментално да бъде уволнен. Уолт беше ярък пример за най-строг легализъм. Дори през 50-те години, ако някой служител беше хванат да казва нещо, което се смяташе за ругатня, като например „по дяволите“, той незабавно беше уволняван, независимо кой беше.

Уолт не би позволил на своите мъже служители да имат окосмяване по лицето, въпреки че самият той носеше мустаци. Той никога не е позволявал на служителите да пият алкохол в студиата (което може да не е забележителен стандарт, освен че самият Уолт е пиел големи количества алкохол в личния си офис на работа в продължение на десетилетия).

Първоначално Уолт много не желаеше неговите млади художници, които бяха обучавани от Дон Греъм, да рисуват голи модели на живо, но неохотно даде одобрение.

Отново мотивът не беше да служи на Бог, а да се увери, че репутацията на Дисни остава неопетнена. Със силата на медиите зад Дисни, Уолт нямаше за какво да се тревожи, новините за класовете по рисуване на голо тяло и техните подробни рисунки никога не достигаха бял свят.

Зад такива строги фронтове на легалистичен морал, чистота и трезвост често ще намерите много вина и сатанински ритуали на високо ниво. Например Хитлер (който между другото също беше неуспешен художник и който харесваше механичните неща повече от хората) си миеше ръцете много пъти на ден (от чувство за вина), както и Уолт Дисни. Уолт натрапчиво миеше ръцете си няколко пъти на час, на всеки час. Уолт харесваше животните и своите влакове повече от хората.

Този автор е виждал някои променящи се (алтер-его), които са били принудени да отнемат живота на друг човек, и когато са изживявали отново спомена, променящите са се опитвали физически да измият кръвната вина от ръцете си. Друг пример е, че през годините този автор е открил, че много от ексклузивните ресторанти, които са прецизни във всеки детайл, са свързани с контрола над ума и престъпните дейности на елита. Мръсните пари поддържат местата да изглеждат искрящо чисти.

Уолт Дисни работи много усилено, за да поддържа страхотен имидж за себе си и компанията си. Пример за това е как той избухна в ярост и написа гневна бележка, когато герой на Дисни беше поставен в реклама за бира. (Бележка, спомената в Thomas, Bob. Walt Disney An American Original. Hyperion, 1994, p. 7.)

Той имаше личен строител на имиджа, Джо Реди, който работеше на пълен работен ден, за да изгради имиджа на Уолт. Джо Реди беше ирландец, който пушеше пури и обичаше футболния отбор на католическия колеж Нотр Дам. Той също така беше рекламен агент на Шърли Темпъл. Но измамата на Дисни включва много повече от десетилетията на създаване на изображения на Джо Реди и собствените способности на Уолт да създава добри образи на себе си. Точно както при Били Греъм (вижте том 2 за Били Греъм), всички илюминати хвърлиха тежестта си зад популяризирането на Уолт Дисни.

Роналд Рейгън и Уолт Дисни бяха добри приятели и двамата излязоха от един и същ зар по много начини. И двамата мъже бяха високопоставени масони, и двамата идваха от социалистически произход (майката на Роналд беше най-добрата приятелка на Елинор Рузвелт, а бащата на Уолт беше социалистически лидер), и двамата бяха платени информатори на ФБР и двамата бяха силно замесени в малтретирането на роби с контролиран ум. Уолт винаги щедро подкрепяше политическите кампании на Рейгън и на свой ред Рейгън правеше политически услуги на Уолт като губернатор на Калифорния.

Например планинският курорт Mineral King на Disney се нуждаеше от маршрут за достъп през Sequoia Nat. Паркирайте във време, когато имаше голям натиск от Конгреса да се запазят последните насаждения от секвои. Губернатор Рейгън накара приятеля си Дисни да премине през парка.

Рейгън служи като водещ за деня на откриването на Дисниленд на 17 юли 1990 г. Той се завърна с телевизионния водещ на Илюминати Арт Линклетър за 35-ата годишнина. И Роналд Рейгън, и Арт Линклетър надуха Дисни публично. Друг насилник на роби, който прекарваше време с Дисни, беше Боб Хоуп, който прекарваше време на голф игрището с Уолт.

В телевизионното предаване в деня на откриването камерите показаха Сами Дейвис младши (член на Църквата на Сатаната) и Франк Синатра (работник на роби с контрол над ума) да карат малките уши на Дисни в атракциона Utopia. Когато Disney отпразнува своята петдесета годишнина с двучасов специален филм на 20 май 1991 г., програмата включваше хора като окултиста Бил Кембъл и беше наречена „Най-доброто от Disney, 50 години магия“. За сребърната годишнина на Disney World през октомври 1996 г. семейство Клинтън бяха поканени да помогнат за откриването на 15-месечни празненства.

Темата на юбилейните тържества беше „Помнете магията“. Клубът на момчета и момичета изпя „When you wish upon a star“ (популярна програмна песен). Хилари Родхам Клинтън (самата тя Гранд дама на илюминатите и програмист за контрол на ума) сподели с публиката, че тя и Бил „за първи път доведоха дъщеря си Челси в Магическото кралство, когато тя беше на четири“.

Рой Е. Дисни, племенник на Уолт, каза на обществеността, че Disney World „е историята на мъже и жени, които са се хванали за една мечта и никога не са я пуснали“. Това има двоен смисъл. Много жертви на базиран на травма контрол на ума са се хванали за илюзиите, които са били програмирани в ума им тайно в Дисни, и никога не са ги пускали. Сред посетителите на Дисниленд са били всички американски президенти от Айзенхауер до Клинтън, над дузина крале и кралици, както и японският император Акихито, Ануар Садат и Робърт Кенеди (който е карал Матерхорн с астронавта Джон Глен.)

Посетиха както кралете на Дания, така и Белгия, които са в Илюминатите, както и диктаторите на Индонезия, шахът на Иран и Чаушеску на Румъния. (Като странична бележка, Рой Е. Дисни беше предупреден от арабския лидер, че шахът трябва да бъде свален.) Организации, които активно работят за Нов световен ред в продължение на много години, дадоха големи награди на Уолт в ранните му години, като например B'nai B'rith (награда Човек на годината за Walt) и Търговската камара.

През 1936 г. Уолт получава годишната награда на Търговската камара „Изключителен млад мъж“. Университетите Йейл и Харвард му дават почетни степени.

Биографът на Уолт Дисни Леонард Мозли, който изследва Уолт Дисни в продължение на години (както и писане на книги за Дюпон, братята Дълес и Хирохито), пише в книгата си за Уолт Дисни,

„Студийните рекламни машини във филмовата колония, както обикновено, бяха направили всичко възможно, за да се опитат да ме убедят, като писател за силно влиятелен британски вестник, че това е град на беззаконни богове и богини, пълен с чисти... живи, дезинфекцирани звезди.

„Беше още по-дезодориран свят в студиото на Уолт Дисни, където рекламистите настояваха, че шефът им е безгрешен – никога не пиеше твърде много, никога не използваше псувни, никога не изпускаше нервите си, никога не се караше с жена си или семейството си, никога не разочароваше приятел. И горко на всеки, който се опита да внуши обратното. Членове на местната чуждестранна и местна преса рискуваха работата си, ако се осмеляха да пишат истории, в които се заключава, че Уолт Дисни може да бъде властен, непримирим и непримирим (какъвто беше случаят например преди, по време и след студийната стачка през 1941 г.).

Флаксовете на Дисни бяха в състояние да окажат силен натиск върху редакторите и собствениците или, чрез рекламните страници, срещу всеки, който заключи, че Уолт Дисни не е олицетворение на добре изчистено и добронамерено съвършенство."

(Мозли, Леонард. Светът на Дисни. Ню Йорк: Стайн и Дей, стр. 10.)

Дисни е може би олицетворение на способностите на илюминатите да създават изображения. Те са създали страхотни изображения за неща на Disney, вкл. Уолт Дисни, филми на Дисни и увеселителни паркове на Дисни.

В някои случаи тези неща са надценявани, в други зловещата им страна е старателно скрита. За да направят филми, които съдържат типичните за Холивуд неприятности, секс и насилие, Disney направиха лека ръка и създадоха дъщерни компании, които Disney управлява, което им позволи да запазят добрия си имидж. Те също така никога не показаха на обществеността твърдото порно, което се правеше години наред в тайна за елита.

Зад добрия фронт на Дисни се крие твърдо порно, снаф филми, бяло робство, илюминатски контрол над съзнанието и съблазняването на няколко поколения в магьосничество. Участието на Disney в подобни неща ще бъде обяснено в тази глава. Никой не е продавал на Америка магьосничество така добре, както братята Дисни.

Филм след филм умело вкарват окултното в основата и вътъка на американската мисъл, всичко това под прикритието на забавление. Например, Disney ни донесе канибализма и ни каза, че това е „триумф на човешкия дух“ (директен цитат от Touchtone продуцента на Disney Робърт Уотс относно филма на Disney „Alive“, включващ оцелели след самолетна катастрофа, които се обърнаха към канибализъм ).

Под прикритието на забавление и показвайки ни колко „триумфален“ е човешкият дух, те неусетно насърчаваха канибализма. Мики Маус играе водеща роля в "The Sorcerer's Apprentice".

И въпреки това, когато този автор предположи, че филмите на Дисни не са полезни, много християнски родители се разочароват и се ядосват на този автор. Измамната представа, че филмите на Дисни са полезни, е триумф в измамата на илюминатите.

Родителите биха се изненадали какво се плъзга в карикатурите.

В "Малката русалка" на Дисни замъците са мъжки полови органи. В един анимационен филм Mighty Mouse е показан без коментар, който ясно смърка кокаин. Председателят на Walt Disney Studios Джо Рот отговаря за Walt Disney, както и за дъщерните дружества Touchtone, Miramax и Hollywood Pictures, които са създадени, за да маскират продукцията на Disney за филми за възрастни.

Disney работи по нелегален начин по отношение на промотирането, разпространението и класирането на филмите, произведени от техните дъщерни дружества.

DISNEY ПРАВИ МЪЖКИТЕ ФАЛОСИ В ЗАМЪЦИ

Рот ръководеше филма Евита на дъщерното дружество на Disney Hollywood Pictures. Евита има за основно начало „Material Girl” Мадона. Мадона в действителност е контролирана от ума робиня, която се появява в множество подземни порно/и ритуални порно филми. (Този автор има подземен каталог от порнобизнес, който наскоро е променил местоположението си. Каталогът предлага филм на Мадона, извършваща действително кръвно жертвоприношение.)

Тя също беше главната актриса във филма на Дисни за Дик Трейси, за който се съобщава, че се използва за контрол на ума. По време на шоу на Арсенио Хол, Мадона, която като гост се държеше дисоциативно, беше хваната от камерите по време на шоуто да целува пръстена си с Бафомет.

Disney контролира продуктите, които са свързани с филмите на техните филиали. В случая на Евита това са маркетингови шапки и други артикули, като само още една от безбройните изкуствено генерирани консуматорски кампании на Дисни. В интервюто на Рут Щайн за Мадона, Мадона изглеждаше отегчена от включването на потребителските продукти на Disney.

На въпрос за танго роклите и шапките, вдъхновени от Евита, които се появиха в магазините след филма, Мадона каза:

„Повярвайте ми, аз нямам нищо общо с това. Дисни прокарва всичко.”

(San Francisco Chronicle, 12/29/96, раздел Datebook).

В едно интервю Мадона заявява, че иска дъщеря й да израсне като познава католицизма, но не вярва, че би било добре за дъщеря й, ако Мадона се омъжи за бащата на детето си от Лурд, Карлос Леон.

В друго интервю Мадона казва:

„Всъщност аз съм много добър модел за подражание, защото казвам: „Вижте, това са моите стандарти“...“

След това тя включва хомосексуалността, еднополовите бракове и самотните семейства в интервюто.

Walt Disney заяви, че планира да издаде албум на DANZIG, хеви метъл група, чиито песни съдържат „тъмни теми“. Прессъобщението на Дисни обявява в реда си „Мики Маус става хеви метъл“. Албумът на Disney "BLACK ACID DEVIL" трябваше да се появи в музикалните магазини на 30 октомври 1996 г. по време на Хелоуин. Според Disney тази музика няма сатанински препратки, но има "мрачни, готически и сексуални" нюанси.

Глен Данциг отрича да е сатанист.

ПРЕГЛЕД

Дисниленд и Дисниуърлд са световно известни и гордостта на Америка.

Те също така са изключително важни програмни центрове за Илюминатите за създаване на тотални роби, контролирани от ума. Дисниленд също участва в осигуряването на място за ритуали, порно и други сатанински дейности. По отношение на измамата, филмите на Дисни и увеселителните паркове на Дисни се оценяват като едни от най-добрите измами.

Според депрограмирани бивши илюминатски роби, илюминатите през 60-те години на миналия век трябваше да изместят програмирането си далеч от военните бази, защото твърде много публичност (горещина) беше осветена на военните бази. Тяхната цел беше да имат място, където хората от цял свят да могат да идват, без да предизвикват никакви подозрения, и място, което да бъде идеалното прикритие за много от престъпните им дейности.

Според свидетел, програмистите-илюминати са се засмяли с използването на Дисниленд като основна база на илюминати за престъпна дейност. Под прикритието да забавляват света, те извършваха пране на пари, пране на детско робство и контрол над съзнанието. Те нарекоха Дисниленд „малкия синдикат за контрол над съзнанието“.

Когато дете на 3 или 4 години беше отвлечено, те можеха да го измъчват и след това да го качат на езда като виенско колело или въртележка, която а. създаде дисоциация от болката, докато също b. заедно с някакъв приказен програмен скрипт. Отвлечено дете, докато чака да бъде взето от друг илюминат, който не е родител, може да бъде поддържано щастливо и разсеяно, докато чака вземането. Години наред Дисниленд беше център на илюминатите за много от техните световни дейности.

Сега Disney създаде други сайтове по целия свят като EuroDisneyland на 20 мили източно от Париж и Tokyo Disneyland. Токийският Дисниленд през 1991 г. имаше 16 милиона души. При такива огромни тълпи не е нужно много въображение как илюминатите са успели да извършват подли престъпни дейности направо пред хората, а обществеността никога не го вижда, насред цялата дейност. EuroDisney е афера, която губи пари, но саудитците, които се възползват от нейния контрол над съзнанието, дадоха на Disney парите, за да поддържат бизнеса си финансово.

Walt Disney Records е най-големият звукозаписен лейбъл за деца в света. Disney чрез своите филми, книги, играчки, грамофонни плочи и т.н. оказаха огромно влияние върху децата по света. Техният филм Завръщане от планината на вещиците беше една от най-мощните промоции на магьосничество, правени някога. Ducktails, който има умишлени задействания за контрол над съзнанието на Монарх, записани в сценария, също се излъчва в Полша и бившия СССР.

От времето на Римската империя (поне, ако не и преди) олигархичното ръководство, което е контролирало както мистериозните религии, така и европейската аристокрация, е знаело за ХЛЯБА и ЦИРКА. „Хляб и цирк“ се отнася до концепцията, че АКО на масите от хора се предоставят развлечения и основни хранителни продукти, ТОГАВА те са лесни за контролиране.

Филмите на Уолт Дисни изиграха ключова роля в осигуряването на забавление за масите, за да се осигури контрол на илюминатите. Приятелят на Уолт Дисни, масонският пророк Х. Г. Уелс в книгата си „Съвременна утопия“, че в Новия световен ред ще има много шоута.

The World Future Society в рецензия на книга в тяхната публикация Future Survey Annual, 1993, (ред. Michael Marien, Bethesda, MD: World Future Soc., стр. 91) описва Disney:

„Контролът върху стоките [като развлечения] и достъпът до стоки се превръща в контрол върху хората. „Постмодерните САЩ са огромен наплив от несвързани стоки, всяка от които търси момент на нашето внимание.“

„Светът на стоките е нашата сома, а развлеченията са текущата форма на публичен дискурс. Светът на Уолт Дисни, разположен на 27 400 акра блато и храсталаци в централна Флорида, „е най-важното от идеологическа гледна точка парче земя в САЩ тук е квинтесенцията на американския начин.

Той се посещава от над 30 милиона души годишно - не само основният център за поклонение на средната класа в САЩ, но и най-важният развлекателен център в света. Очевидно е Оз, утопия като маркетингово средство.“

Двамата братя на Дисни Уолт (Уолтър Елиас) и Рой О. Дисни са в центъра на създаването на увеселителни паркове и популярни филми на Дисни. В по-ново време други двама мъже, Айснер и Катценберг, са забележителни в Дисни. Айснер и Каценберг, както и други ще бъдат обсъдени по-късно.

Един от режисьорите на Дисни, Виктор Салва, беше осъден за малтретиране на момче и заснемане на едно от сексуалните тормоза. Наскоро директорът на Дисни Салва продуцира филма на Дисни „Прах“. (Присъдата за сексуално насилие на Виктор Салва беше покрита от статии във вестници като Робърт У. Уелкос от LA Times, във вестници като The Oregonian, Weds. 25 октомври 1995 г., A sect.)

Въздействието на братята Дисни е монументално. Тениски с Мики Маус могат да се видят да се носят от местни жители по целия свят. Светът на Дисни и Дисниленд са стремеж за голяма част от човечеството, които често смятат тези увеселителни паркове за най-важното в живота си. Това, което е високо ценено сред хората, е мерзост за Бога според Божието Слово.

Библията произволно прави това твърдение, но за съжаление изследванията на този автор през годините доказват, че внимателното изследване на Дисни и уважението на човечеството към нещата на „Дисни“ наистина оправдава библейските очаквания. С други думи, както читателите на тази статия ще разберат, зад външния вид на здравословността на братята Дисни и техните творения се крие мерзост - някои от най-гротескните аспекти на поколенческия окултизъм, който светът някога е виждал.

Вълшебното кралство на Дисни се превърна в американска институция, която въздейства върху хората по целия свят от люлката до гроба.

КОЙ БЕШЕ УОЛТ ДИСНИ?

В голямата книга The Art of Walt Disney from Mickey Mouse to the Magic Kingdom от Кристофър Финч (N.Y.: Harry N. Abrams, 1975) на страница 11 се прави интересно и разкриващо изявление:

„По дефиниция публичните личности са познати на всички; но дори след разговор с някои от най-близките сътрудници на Дисни е невъзможно да се избяга от заключението, че никой не го е познавал. Винаги е имало някакъв аспект от неговата личност, който е бил просто недостъпен ."

Тези, които са опознали Уолт твърде отблизо, се оплакват, че е „самодоволен, непокорен и арогантен“.

Той можеше да разплаче или разгневи артистите си за секунди. Финч не е единственият автор, който се опитва да предупреди читателите си, че представата на Уолт Дисни в обществото е точно такава – само фалшива представа.

Мозли също пише в своята биография на Уолт Дисни,

„Тъй като Disney се смята от милиони хора, особено в Съединените щати, като може би най-брилянтно успешният създател на екранна анимация на този век, мисля, че трябва да изясня едно нещо веднага.

Споделям общото възхищение на човек, чиито кинематографични постижения винаги са били толкова щастливо вдъхновяващи и вдъхновяващи. Но - и тук се различавам от безкритичните идолопоклонници - трябва да знам всички факти, колкото и неприятни да са, както и романтичните митове за всеки велик мъж или жена, на които се възхищавам.

Много от митовете, създадени от неговите публицисти за Уолт Дисни, са неприятни, невероятни и незадоволителни, защото толкова голяма част от истинския Уолт Дисни е била умишлено скрита... Уолт Дисни... имаше сериозни недостатъци в характера си.“

(Мозли. Светът на Дисни, стр. 9)

Преди години един илюминатски велик майстор и програмист заяви,

„Ако светът имаше очите само да види влакната, които лежаха под повърхността на изображението на Уолт Дисни, те щяха да го намажат с катран и перо и да го влачат по улиците. Само ако знаеха какви са основните цели на Disney."

ЛИЧНИ ДАННИ

Уолт имаше черна коса с черни мустаци и ярки бързи очи и беше висок около 6 фута. Той използва собствените си черти на лицето, за да подскаже на художниците как да нарисуват чертите на Мики Маус. Той харесваше специално свити кафяви цигари, които пушеше до 70 на ден. Той придоби навика да пуши в армията.

Той обичаше скъпо шотландско уиски, червени залези и коне. Той имаше ваканционен дом в Палм Спрингс, Калифорния, наречен Smoke Tree Ranch. Той често носеше буквата STR на ранчото, изписана на вратовръзката му. Играл е много голф с Боб Хоуп и Ед Съливан в ST Ranch.

Основният му дом беше имение в Холмби Хилс. Имението Холмби Хилс се намираше в шикозен район, където живееха много богати семейства от шоубизнеса. Намираше се между Бел Еър (окултна дума за Сатаната) и Бевърли Хилс.

Уолт прекарва много от нощите си в Disney Studios, а по-късно има свои частни квартири в центъра на Дисниленд. Имаше повтарящи се пристъпи на безсъние. (Заради нервите и безсънието си приемаше алкохол и транквиланти.) Изкарваше седмици без да стъпи в имението Холмби Хилс и да види семейството си.

Основната тема в студиото от персонала през различни периоди от време беше странното поведение на Уолт - той нямаше да бъде на разположение до късния следобед, когато щеше да излезе от подземния лабиринт от тунели на студиото, където се предполагаше, че „чати с инженерите по поддръжката“. всеки ден.

Стойността на имението му, когато почина, беше 35 милиона долара, от които жена му Лилиан наследи половината. В по-късните си години, когато Дисни си взе ваканция, той отиде в Париж за 3 седмици и 3 седмици в Hotel du Cap, в Антиб, а след това обикаля с яхтата на Фриц Льов с Рон и Даян Дисни. В Англия Уолт прекарва време с британското кралско семейство и се среща насаме с масонския пророк Х. Г. Уелс.

В Рим Уолт посещава частно с папата и диктатора Мусолини. През 1966 г. умира Уолт Дисни.

Преди смъртта си той е изследвал криогенезата - замразяване и някои смятат, че тялото му е замразено някъде в Калифорния, докато други твърдят, че е кремирано.

Няма коментари:

Публикуване на коментар