Звездни Цивилизации

четвъртък, 18 април 2024 г.

 Орденът на тамплиерите от Изтока, или Ordo Templi Orientis, през 60-те години на миналия век имаше ложа, работеща под името „Църквата на процеса на окончателния съд“ в Лос Анджелис.



Същата тази „Църква на последния съд“ привлече мъжка вещица, която беше изучавала задълбочено магия, магьосничество, хипноза, астрална проекция, масонско учение, сциентология, его игри, подсъзнателна мотивация, музика и чиято религия беше като йезидите, гностиците , и паладистите, чийто лидер някога е бил Албърт Пайк, както проучихме по-рано, и което е смесица от сатанизъм и някои елементи от Библията.

Този религиозен лидер и революционер твърдеше, че е едновременно Сатана и Христос. Името му е Чарлз Менсън. По ирония на съдбата, Менсън е изучавал магьосничество, докато е бил в затвора в затвора Макнийл Айлънд във Вашингтон.

На 21 март 1967 г. Менсън напуска затвора. Беше на тридесет и две години. Отначало той отиде в района на залива и се навърташе из Бъркли и квартала Хейт-Ашбъри, където срещна първите си ученици (Мери Брунър и Лин „Скики“ Фром).

Той бил запознат с LSD, преживял халюцинация и си помислил, че е Христос. Когато лидерът на "Фамилията" беше арестуван, той беше регистриран като "Менсън, Чарлз М., известен още като Исус Христос, Бог".

Преди убийствата, които трябваше да станат известни като убийствата на Тейт-ЛаБианка, Менсън и семейството му се преместиха в Санта Барбара и каньона Топанга, където се издържаха с кражби (особено на кредитни карти) и търговия с наркотици.

Винсънт Булиози, прокурорът по време на съдебния процес Тейт-ЛаБианка, в търсенето на мотив за варварските убийства установи, че мотивът е съсредоточен около странно религиозно вярване и рок музика. Също така съсредоточени около скандалното семейство Чарлз Менсън бяха открити много добре известни имена в холивудските и рок музикалните среди.

В книгата си Helter Skelter Буглиози казва, че Менсън е имал мания за музиката на Бийтълс, според бивши затворници. Докато беше в затвора, песента на Бийтълс, "I Want To Hold Your Hand" стана песен номер 1 в класациите за звукозапис през януари 1964 г.

Фанатичните интереси на Менсън, докато беше в затвора, бяха сциентологията, неговата китара и интересът му към песните на Бийтълс. Но той каза на много хора, че при даден шанс може да бъде много по-голям от Бийтълс.

Менсън вярваше, че Бийтълс са съвременни пророци, които дават своите послания чрез музиката си. Менсън би цитирал дословно текстове от песни на Бийтълс, намирайки в тях множество скрити значения. Той също би използвал тълкуването си на Откровение, глава 9, за да подкрепи собствените си възгледи.

Тук се крие странното разсъждение зад масовите убийства, извършени от него и семейството му. Ние не се интересуваме от изучаването на кървавата история на действителните убийства, а как тези млади човешки същества могат да бъдат подтикнати да правят подобни неща.

На първо място, читателят трябва да помни, че основната основа на цялото магьосничество е вярата, че човекът ще продължи да живее след смъртта (безсмъртието на душата). Този човек е сякаш заседнал в тяло, но това е само временно, защото той има душа, която ще живее в рая след смъртта.

Тази първа лъжа „Вие със сигурност няма да умрете“, както проучихме по-рано, не е нова доктрина, но е толкова стара, колкото тази първа лъжа. За да помогнем на един вярващ в Библията да разбере защо глава 9 в книгата Откровение е била по-гледана от 13-та, 14-та, 16-та, 17-та или 28-ма глави от семейство Менсън, ние трябва да знаем значението зад окултната доктрина за числото 9.

В древната езическа нумерология числото 9 е числото на кръга, което е символ на безкрайността или безсмъртието. Вземете например зодията. Както видяхме по-рано, това беше кръг от 360°. Сега числата 36 и 360, и двете важни за астролозите, биха се добавили към 9, ако компонентите им бяха разделени и добавени: 3+6=9 3+6+0=9. Голяма част от средновековната магия се върти около числото 9.

Смятало се е за едно от най-мощните числа, тъй като е съставено от мощните 3, които представляват Троицата: 3 + 3 + 3 = 9. Числото девет е било свещено за езическата богиня на смъртта, подземния свят и ада, изгарящо място на мъчение.

Вещиците вярвали, че могат да се прераждат девет пъти. Чарлз Менсън вярваше и учи, че смъртта е само промяна. „Душата или духът не могат да умрат“, каза той.

Смъртта е "страх, който се е родил в главата на човека и може да бъде изваден от главата на човека, след което вече няма да съществува".

Древните езичници са вярвали, че смъртта е благословия, тъй като при смъртта те ще изхвърлят това смъртно тяло и ще се превърнат в призрак. Записано е, че индианците ацтеки в Централно Мексико са принасяли в жертва 20 хиляди човешки същества годишно без ни най-малко чувство на съвест.

Дори самите жертви биха се наредили с малко съпротива, за да бъдат принесени в жертва на бога на слънцето. Някои вярвали, че е високо призвание да умреш за бога на Слънцето, защото в техния мит Слънцето и звездите се убиват взаимно през нощта.

Хуицилопочтли (богът на слънцето на ацтеките) се преражда всяка сутрин. Кървавите жертвоприношения на ацтеките се смятали за необходими, защото богът на Слънцето бил хранен с човешка кръв. Повечето от войните, водени срещу съседните им племена, са били за привличане на жертви, които не желаят.

Чарлз Менсън учи учениците си, че живеят в епохата на Армагедон и думата, която използва за тази Велика битка, е „Хелтър Скелтър“. Той учи своите последователи, че битката при Армагедон ще се води чрез расова война между черните и белите.

Има два ключа за разбиране на убийствената пропаганда на този невеж човек и неговото фалшиво тълкуване на книгата Откровение. Първото, числото 9 във магьосничеството, както видяхме, се идентифицира със смъртта, Ада (огън и жупел), а също и безсмъртната душа. Следователно цялата религия на Менсън се основава на неговото тълкуване на Откровение 9 глава.

Вторият ключ към разбирането на лудостта на Менсън е революционната пропаганда от песните на Бийтълс. Джон Ленън от Бийтълс може да бъде цитиран като казва: „Християнството ще си отиде. То ще изчезне и ще се свие. Няма нужда да споря за това: аз съм прав и ще се докаже, че съм прав.

Ние (Бийтълс) сме по-популярни от Исус сега...” St. Louis Globe Democrat, 5 август 1966 г., цитиран от The Death of a Nation, Stormer, Liberty Bell Press, 1968 г., стр. 67.

Това, което се случи около Бийтълс и трагичната смърт на Джон Ленън, е публично достояние, но християнството все още е тук и ще продължи до Второто пришествие на Христос. Господ казва: „Тези ще воюват с Агнето и Агнето ще ги победи, защото той е Господар на господарите и Цар на царете; и онези, които са с Него, са призовани, избрани и верни.“ Откровение 17:14.

Десетилетие след убийствата на Тейт-Лабианка беше съобщено, че в някои песни на Бийтълс са открити зли пропагандни послания. Тази статия се появи в San Antonio Light, понеделник, 1 февруари 1982 г. Заглавието гласи: „Назад маскирани промоции на Сатана, открити в някои Rock'n Roll Records.“

Зли послания се откриват не само в музиката на Бийтълс, но и в други рок групи, като Led Zeppelin, Queen, Black Oak Arkansas и Electric Light Orchestra. Тази подсъзнателна техника за скриване на сатанински послания е известна като „Обратно маскиране“.

Съобщения, които не могат да бъдат чути при възпроизвеждане напред, са имплантирани в песните. Това обратно маскиране на съобщения може да бъде разбрано само когато записът се възпроизвежда назад. Това се прави чрез поставяне на скоростта на грамофона в неутрална позиция, след което го завъртите с пръст назад със скорост, при която гласът на групата се различава.

Песента на Led Zeppelin, "Stairway to Heaven", изсвирена назад, може да бъде чута да казва: "MY SWEET SATAN.... ONE WILL BE ТЪЖЕН, КОЙТО МЕ ПРАВИ ТЪЖЕН, ЧИЯТА СИЛА Е САТАНАТА." Текстът напред гласи: „ДА, ИМА ДВА ПЪТЕЩА, ПО КОИТО МОЖЕТЕ ДА МИНЕТЕ; НО В ДЪЛГОСРОЧЕН ПЛАН ВСЕ ОЩЕ ИМА ВРЕМЕ ДА ПРОМЕНИТЕ ПЪТЯ, ПО КОЙТО СТЕ.“

Песента на Black Oak Arkansas, „Денят, в който електричеството дойде в Арканзас“, съдържа обратното послание „САТАНА, САТАНА, САТАНА, ТОЙ Е БОГ“. Въпреки че песните на Бийтълс не споменават името Сатана в техния Бял албум, все пак това е песента на Бийтълс, "Revolution No. 9", от която Менсън е бил обсебен.

Чарлз Менсън, самият сатанист, вярваше, че Бийтълс, като съвременни пророци, казват на Менсън чрез своите песни какво трябва да направи и какво ще предизвика битката при Армагедон. Учениците на Менсън също вярват, че песните на Бийтълс говорят на Чарлз Менсън, особено песните в техния така наречен Бял албум.

Например в песента "I Will" може да се чуе: "И когато най-накрая те намеря / Твоята песен ще изпълни въздуха / Пей я силно, за да те чуя / Улесни да бъда близо до теб." Менсън тълкува това, като означава, че Бийтълс искат той също да направи албум.

Той твърдо вярваше, че е Христос и Бийтълс го търсеха. Менсън каза на своите последователи, че Бийтълс знаят, че Христос отново се е върнал на земята и че той живее някъде в Лос Анджелис. Ето това е объркване. Джон Ленън, както видяхме, беше антихрист.

В белия албум на Бийтълс има песен, наречена "Honey Pie", която може да се чуе: "Oh honey pie, my position is tragic / Come and show me the magic / Of your Hollywood song." Песента продължава с думите: „О, меден пай, караш ме неистово / Плавай през Атлантика / За да бъдеш там, където ти е мястото.“ През януари и февруари 1969 г., точно след издаването на Белия албум, Менсън и неговите ученици се опитват да се свържат с Бийтълс чрез няколко телеграми, писма и телефонни обаждания до Англия, за да поканят Бийтълс да прекосят Атлантика и да се присъединят към него в Death Долина. Те обаче бяха без успех.

Менсън каза на последователите си, че в белия албум на Бийтълс са открити посланията, които ще „подготвят нещата за революцията“, която според него е Битката при Армагедон. Всъщност имаше пет песни, които Менсън и неговите ученици взеха, повече от останалите в албума, за които вярваха, че са послания, насочени към него. Те бяха:

„Blackbird“, „Pigies“, „Revolution 1“, „Revolution 9“ и „Helter Skelter“.

В песента "Blackbird singing in the gluth of night / Вземи тези счупени крила и се научи да летиш / Ail your life / Ти само чакаше този момент да възникне." Менсън тълкува това, че черният човек ще се надигне, ще свали белия и ще вземе своя ред. А Бийтълс, според Менсън, са се опитвали да ги накарат да започнат расова война.

Ще се върнем към тази революционна пропаганда след малко.

За да разберем тази сатанинска заблуда, трябва да видим как Менсън е изклал Свещеното писание, за да подкрепи своето пророчество за Хелтер Скелтър (Армагедон). В Откровение 9:1 четем:

   „И петият ангел затръби и видях една звезда да пада от небето на земята и на нея се даде ключът от бездната.” Интерпретацията на Менсън за бездънната яма е пещера под Долината на смъртта, където избраните от него хора (Семейството) ще отидат по време на бунта на негрите (Хелтър Скелтър), за който той каза, че индианците Хопи са знаели.

Менсън каза, че семейството му са превъплътените първи християни и че римляните са се върнали като Истаблишмънт. Следователно Менсън и избраните от него хора ще останат в този таен рай под Долината на смъртта, докато избраните от него хора нараснат до числото 144 000.

Менсън каза на учениците си, че бездънната яма има златен град с река от мляко и мед, която минава през него, и дърво, което дава дванадесет вида плодове, различни плодове всеки месец. Не е нужно да носите свещи или фенерчета там долу, защото стените ще светят и няма да е студено или прекалено горещо. И щеше да има топли извори и прясна вода, а хората вече щяха да са долу и да го чакат.

Първите четири ангела от Откровение, глави 8 и 9, Менсън тълкува като четирите Бийтълс, а скакалците (насекоми) описват Бийтълс също, защото „Имаха коси като косите на жените“ Откровение 9:8. От устата на четирите ангела (Бийтълс) "изляха огън и жупел".

В Откровение 9:17 огънят и жупелът ИЗЛЕЗЯХА ОТ УСТИТЕ НА КОНЕТЕ, А НЕ ОТ ЧЕТИРИТЕ АНГЕЛА, както погрешно изтълкува Менсън. Този огън и жупел представляват текстовете, според Менсън, силата на песните на Бийтълс.

Техните "огнен нагръдник" бяха електрическите китари. Техните форми "като коне, подготвени за битка" бяха техните колички за дюни. Конниците, които наброяваха двеста хиляди хиляди и които щяха да бродят по земята, разпространявайки разрушение, бяха мотоциклетните банди. И петият ангел, според Менсън, беше самият той.

Сега в Откровение 9:4 се говори за „ПЕЧАТА БОЖИЙ на челата им“. Менсън беше попитан какво означава това и той каза, че това означава, че ще има ЗНАК върху хората, които само той ще може да види, и ЗНАКът ще посочи дали са с него или срещу него.

И в Откровение 9:11 четем: „И те имаха цар над себе си, който беше ангелът на бездната, чието име на еврейски език е Абадон, но на гръцки език се казва АПОЛИЙОН.

„Абадон означава „разрушител“. Менсън, който вярваше, че е едновременно Христос и въплътен Сатана, вярваше, че това се отнася за него, тъй като според Менсън той беше „кралят, който е ангелът на бездната“.

Песента на Beatles "Revolution 9" съдържа сегмент, който, възпроизведен назад, има друго послание. Повторението на "номер девет, номер девет" в обратна посока казва: "Включи ме мъртвец."

„Революция 1“, както е дадено на вложката на якето, гласи: „Казваш, че искаш революция / Добре знаеш / Всички искаме да променим света... / Но когато говориш за унищожение / Не знаеш ли, че можеш да ме броиш." Въпреки това, когато слушате самия запис, веднага след "OUT" чувате думата "IN" и Менсън приема това, за да означава, че Бийтълс някога не са били решени, а сега предпочитат Революцията.

Сега по-късно в песента текстът казва: „Казваш, че имаш истинско решение / Е, знаеш / Всички бихме се радвали да видим плана.“ За Менсън значението на този текст беше очевидно: Менсън трябваше да пее и да каже на хората от TUNE-IN как да избягат от Армагедон (Хелтър Скелтър).

В „Революция 9“ слушателят чува шепот, викове, откъси от диалози от Би Би Си, фрагменти от класическа музика, експлодиращи минохвъргачки, бебешки плач, църковни химни, автомобилни клаксони и футболни викове – които заедно със скандиране на „Номер 9 , Номер 9, Номер 9", изграждат кулминацията на картечен огън и писъци, последвани от меката и очевидно символична приспивна песен на "Лека нощ".

Менсън каза, че това е начинът на Бийтълс да пророкуват битката Армагедон, която според Менсън е расова война. На фона на целия този шум на Революция 9, Менсън чу цъкане на прасета и мъжки глас, който казваше: „Стани“. Това за Менсън беше начинът на Бийтълс да кажат на черния човек, че сега е моментът да СЕ ВЪЗДИГНЕ и да започне Армагедон.

Менсън казал на последователите си, че расовата война ще започне, като черните отидат в богатите квартали на прасета и ще ги убият, ще режат телата, ще изцапат кръвта и ще напишат неща по стените с кръв. Тези свръхзверски престъпления биха накарали белия човек да започне войната. Изявлението, което Менсън направи, подписа собствения му указ за вина.

На стените на местата, където са открити жертвите на убийството, бяха изписани с кръв думите „СМЪРТ ЗА ПРАСЕТАТА, СТАВАЙТЕ“ и „ХЕЛТЕР СКЕЛТЕР“.

Целият план на тази революция и тероризъм беше да подтикне белия човек да започне нова гражданска война. Въпросът е дали всичко това беше изолиран план на един луд лудатик или самият Менсън беше просто пешка в много по-голям кръг от скрити подстрекатели, които искат да предизвикат революция, бунтове, расови войни и анархия?

Джон А. Стормър, автор на седеммилионния бестселър „Никой не смее да го нарече предателство“, написа друга книга, наречена „Смъртта на една нация“, където има документално доказателство, че бунтовете от края на 60-те години са били вдъхновени от комунизма:

    „Бунтовете, грабежите, снайперистките атаки срещу полицията и масовите граждански безредици, които разтърсват американските градове от 1964 г. насам, са част от комунистическата програма за унищожаване на способността на Америка да се съпротивлява.

„През февруари 1967 г. шефът на ФБР Дж. Едгар Хувър каза на комисия на Конгреса на САЩ: „Комунисти и други подривници и екстремисти се стремят и работят непрестанно, за да предизвикат расови проблеми и да се възползват от расовите разногласия в тази страна. Такива елементи бяха активни в експлоатацията и влошаване на бунтовете, например в Харлем, Уотс, Кливланд и Чикаго. “ Цитирано от The Death of a Nation, Stormer, Liberty Bell Press, 1968, p. 24.

Сега трябва да се зададе друг въпрос. Кои са комунистите? Откъде всъщност са дошли? Дали са се появили от нищото? Или и те са просто още една пешка за много по-голям кръг от скрити подстрекатели, които искат да предизвикат революция, бунтове, расови войни и анархия? Докато продължаваме да изучаваме Великата луциферианска конспирация, читателят ще научи, че луциферианските фронтове, предназначени да унищожат всички контролиращи правителства и религии, са истинските скрити подбудители на всички комунистически партии по света, а комунизмът всъщност произлиза от спиритуализма (магьосничеството).

А дяволската схема на семейство Менсън и бунтовете от шейсетте години са само сянка на плановете на Луцифер за бъдещето. Целият свят трябва да бъде хвърлен в бунт и революция от тези заговорници, като начин да се изплашат жителите в едно световно правителство.

Само за да покаже на какво могат да бъдат подведени хората от фалшив религиозен дух, Сюзън Аткинс, една от убийците на Шарън Тейт и член на Семейната конспирация на Менсън, с нейните кучешки очи и детски маниери, каза на затворник, че тя помогна за убийството на Шарън Тейт и каза: "ТРЯБВА ДА ИМАШ ИСТИНСКА ЛЮБОВ В СЪРЦЕТО СИ, ЗА ДА НАПРАВИШ ТОВА ЗА ХОРАТА".

Какво може да накара тези хора, за които току-що прочетохме, да обучат съвестта си да приемат тези убийства и социални катаклизми, които се опитаха да причинят? Истинският източник и вината могат да бъдат хвърлени върху онези, които Сатана е използвал през 18-ти, 19-ти и 20-ти век, които са отговорни за съживяването на науката за магьосничеството. Менсън и комунистическата партия са продукти на писанията на Емануел Сведенбург, Адам Вайсхаупт, сър Ричард Кели, Елифас Леви, Карл Маркс, мадам Блаватска, Алистър Кроули, Маргарет Мъри, Джералд Б. Гарднър, само за да назовем няколко.

„Чарлз Менсън“ е може би най-известният от последните серийни убийци и се е превърнал в синоним на зло.

Той се похвали, че е убил 35 души и е осъден за поръчване на ритуално убийство на седем души, включително Шарън Тейт - съпругата на Роман Полански - и нейното неродено бебе.

Чарлз "Текс" Уотсън, последовател на Менсън, каза на една от жертвите си:

„Аз съм Дяволът и съм тук, за да върша работата на Дявола.“

Месеци по-късно на процеса се казва, че „учениците“ на Менсън са били изцяло под негова власт.

Менсън е цитиран да казва:

Исус Христос е истински, както и онзи друг човек [Сатана].

Менсън, Берковиц и Рамирез имат връзки с Антон ЛаВей (основателят на Църквата на Сатаната) и сатанизма.

Институт Есален

Конферентен център и курорт с горещи извори в Биг Сур, Калифорния. От началото на шейсетте години Институтът Есален е провеждал много семинари по различни езотерични теми и е бил връзка между много различни индивиди. Темите, изследвани в Института, включват психология, гезалт терапия, работа с тялото, психически феномени, мистицизъм, религия, психеделици, човешки потенциал и квантова физика.

Чарлз Менсън и членове на семейството му изнесоха импровизиран концерт в Есален три дни преди клането им в къщата на Шарън Тейт. (Андерсън, 239)

Бебето на Розмари е заснето в сградата на Дакота, където Джон Ленън, който лично познава Полански, е застрелян. Във филма елитите (включително камео от основателя на Църквата на Сатаната Антон ЛеВей) изискват нейното бебе за успех и слава. Една година по-късно бременната съпруга на Полански Шарън Тейт е убита от последователите на Чарлз Менсън.

По-късно Менсън беше видян да трескаво размахва масонски жестове на процеса срещу него.

ПЕСНИ (Повечето от песните на Бийтълс са използвани за програмиране. Чарлз Менсън е програмиран с музиката на Бийтълс. Програмистите знаят предварително кои ще бъдат следващите хитове и редовно викат роби и хипнотично карат текстовете да бъдат сигнали за робите, преди да излезе музиката, например, текстът на “Ain't that a Shame” ще разгневи някои робове, текстът “Everything is relative, in its own way” напомня на човека за култово семейство и подчинение.) --

Чарлз Менсън, програмиран роб Монарх, който е получил първоначално програмиране в Чайна Лейк, е живял със своя култ само на 45 мили северозападно от Чайна Лейк в отдалечените ранчо Майерс и Баркър. Замъкът на Скоти в Долината на смъртта, Бейкърсфийлд, Edwards AFB и Papa Ludo’s Store & Tavern (със своя таен подземен център за програмиране) са в близост до езерото Чайна и всички също са били сайтове за програмиране.

След това има тясна връзка на Обама с терористите, Уилям Ейърс и съпругата му Бернардин Дорн. В края на шейсетте Айърс съосновава терористичната организация, наречена Weather Underground (известна също като Weathermen и подобни производни) и стартира кампания за бомбардиране на обществени места като Пентагона и Капитолия. Трима членове бяха убити, правейки бомби в Гринуич Вилидж.

През 1970 г. се казва, че Ayers е описал тяхната философия като:

„Убийте всички богати хора. Разбийте им колите и апартаментите. Донесете революцията у дома, убийте родителите си, ето къде всъщност е..."

Самият г-н Айърс идва от дома на „богатите хора“.

Бернардин Дорн каза това за убийствата на Чарлз Менсън:

„Разкопайте го! Менсън уби тези прасета, след това те вечеряха в една стая с тях, след което набиха вилица в стомаха на жертвата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар