Звездни Цивилизации

понеделник, 1 февруари 2016 г.

Дйвид   Айк    за  Рептилите





Дейвид    Айк    разкрива  много  за  плановете  и  техниките  на  влечугоподобните  -  Рептилите.

-   Да,  първите  извънземни  дошли  тук  не   приличали  на  английската  кралица.  Те  приличали  на   човекоподобни   гущери  и  се  кръстосвали  с  древните   хора /  намесили   се в    ДНК /. Даже  при  кръстоската  рептила  в  тях  не  е  изчезнал  напълно.  Илюминатите  прикриват  природата  си  на  влечуги  с  човешки   вид.   Но   понякога  не  успяват  да  скрият  люспестата  си  същтност  и  маската  им  пада.  За хората  е трудно  да  възприемат  двукрако  влечуго  със  сегашния   си  интелект.  Но   аз  съм  говорил  със  стотици  хора  по  целия   свят,  изследвал  съм  това  в  40  страни.   Те  ми  разказват  сходни  истории.  Виждали  са  хора,  често  на  властови      позиции,   но  не  винаги,  да  се  превръщат  във  влечугоподобни  и   обратно  да  си  връщат   вида.  Понякога  за  секунди,  друг  път  за  повече. Хората  ме  питат  - ако тези     рептили     съществуват,  защо  не  ги  виждаме.  Отговорът  е  в   честотите.  Например,   ако  включа  радиото,  намирам  някоя   станция.  Ако  завъртя    копчето  улавям  друга  станция. Предишната  не  е  изчезнала,  все  още  излъчва  програмата  си,  но  аз  вече  не  съм  настроен   на  нейните  честоти / вълни /.  В  така  наречената  физическа  реалност  ние  сме  като  радиоапарати,  настроени  на  определена   реалност.  Влечугоподобните  и  другите  знаят  как  да   се  движат  между   измеренията.  Ето  това  се  случва.


Няма коментари:

Публикуване на коментар