Звездни Цивилизации

сряда, 23 декември 2020 г.

 Космическо разкритие: Вътрешно интервю



Интервю с Пийт Питърсън


D.W. : Добре дошли отново в Космическото разкритие ! Много се радвам да ви запозная с Пийт Питърсън. Пийт, добре дошъл в шоуто.


П.П. : Благодаря ти Дейвид.


D.W. : Когато за първи път започнахме да говорим, вие говорите за удивителен случай на наблюдение на извънземни и цялото ви семейство премина през него.


П.П. : Зад къщата на родителите ми имаше голяма класическа английска градина с всичките й атрибути: извисяващ се белведер, площадка за оркестър и всичко това. Обикновено там се провеждаха всички градски събития. Самият град заемаше три блока, най-много четири.    



D.W. : (Смее се)


П.П. : Хората идваха и провеждаха сватбени церемонии в класическата градина. Имаше малки решетки и беседки, преплетени с лозя. Бях на 10. Спомням си добре. Веднъж на една от сватбените церемонии, когато булката и младоженецът щяха да положат клетва за вярност един на друг, някой вдигна очи и възкликна: „Боже мой!“ Или нещо такова. "Какво е?" Всички вдигнаха очи.


През следващия час, само Бог знае защо, се наслаждавахме на шоуто с летящи чинии. Не можете да го назовете по друг начин. Те се предлагаха във всякакви форми и размери, които можете да си представите. Някои буквално преминаха във въздуха като вагони на метрото, които не можете да видите, като луд влак в Дисниленд. Те имаха малки кръгли дупки и през тях се виждаше какво има вътре, защото имаше светлина като в самолет.


D.W. : Какви бяха формите, които видяхте?


П.П. : Е, цилиндри. Някои летяха вертикално, други хоризонтално и не възнамеряваха да се обърнат. Те бяха просто във вертикални и хоризонтални движения.


D.W. : Колко обекта сте виждали в небето, грубо казано?


П.П. : В един момент преброих 30 броя.


D.W. : Еха!


П.П. : Използва се през по -голямата част от времето, когато видях 5 или 6. Те полетяха и направиха пропуски. Те полетяха, изкачиха се и изчезнаха. Или те слязоха, обърнаха се и отидоха в страни. Табелите обикаляха и обикаляха. В градината се събраха жители на четири околни града: Ню Плимут, Фрутланд, Паят (всички те са Айдахо и Онтарио, Орегон. Всички бяха на река Змия. Река Змия течеше точно зад фермата на баща ми или дядо ми. Тя отделя Орегон от щат Айдахо в западната част на Айдахо, като по този начин 6000 жители са гледали предаването за НЛО.


D.W. : Еха! Значи споменахте, че формите ... Имаше вертикални цилиндри, хоризонтални цилиндри ...


П.П. : На върха на чинелите имаше, като че ли, дръжки от върховете. Когато бях дете, имах такъв вид играчки, ти натискаш дръжката нагоре и надолу, а горната част се върти, вдигайки шум.



Ако се обърнем към историята, германските кораби Kolokol са имали абсолютно същите дръжки .


D.W. : Добре.


П.П. : Някои чинели бяха с форма на камбана, други бяха напълно кръгли, като тази маса, перфектно заоблени отстрани. Е, като традиционна летяща чиния.


D.W. : Хм.


П.П. : Някои имаха нещо като кула на върха, като плоча с купол. Очевидно това е място за контрол, откъдето можете да видите всичко наоколо, както отгоре, така и отдолу. Някои тарелки щяха да свалят колесника и след това да ги вдигнат. Вярвам, че подкрепата беше разширена. Те имаха стабилизатори с три възглавници в края, приблизително с размерите на тази маса (150 см в диаметър). Някои от плочите полетяха на 180-200 метра от нас.


D.W. : Еха! Колко души присъстваха на сватбата?


П.П. О: Мисля, че около 150 души. Задният двор беше доста голям и изпълнен с хора.


D.W. О: Очевидно спектакълът беше толкова удивителен, че никой не можеше да го отрече.


П.П. : Разбира се, това не беше игра на нечие въображение. Всички те казаха едно и също.


D.W. : Със сигурност. Викаха ли хората? Тича ли и се скри? Какво стана?


П.П. : Мисля, че всички замръзнаха с отворени уста. Зашеметяваща гледка! Все едно сте попаднали в последния взрив на фойерверки, просто бум, бум, мащабиране, мащабиране, мащабиране, мащабиране, навсякъде, през цялото време. Но движението беше координирано, тъй като плочите не се блъскаха една в друга и имаше толкова много от тях, че това можеше да се случи.


D.W. : Да. Виждали ли сте механизми, нитове или нещо подобно отвън?


П.П. : На някои от плочите можете да видите върховете на нитовете, на други - това, което сега бих нарекъл заварки. Искам да кажа, че това бяха линиите, а не главите на нитове или самите нитове. Някои изглеждаха еднородни, органични.


D.W. : Приличаше на органично?


П.П. : Ако гледате нещо, направено от човека, то обикновено има прави ъгли и прави линии.


D.W. : Разбира се.


П.П. : Гледате банан, върху него има редове.


D.W. : Добре.


П.П. : И геометричната форма.


D.W. : Шоуто продължи почти час, в очите на всички гости на сватбената церемония?


П.П. : Около час. Бях дете, бях на 10 години. Вярвам, че спектакълът продължи около час.


D.W. : Ето първото нещо, което ме заинтересува. Пит, семейството ти имаше много общо с един много известен учен. Бихте ли ни разказали малко за това?


П.П. : Дядо ми, Питърсън, беше инженер от страна на баща ми, дясната ръка и доверен човек на Никола Тесла. Работил е с Тесла в лаборатория в Колорадо.  


D.W. : Тоест, дядо ви е имал пряк достъп до знанията и технологиите на Тесла?


П.П. : Ако искате, той беше партньор на Тесла. Проблемът е, че Тесла ... Неговото мислене беше много различно от мисленето на научния свят от онова време, а идеите му бяха толкова революционни, че не можеха да бъдат обосновани. Оказаха се толкова напреднали, че хората не разбраха за какво говори. Проблемът на целия ми живот обаче беше липсата на думи, които да обсъждат реалността такава, каквато е. Затова трябваше да се позовем на древната реалност, да използваме думи оттам и след това да се опитаме да говорим за нея.


D.W. : Хм. През коя година си роден?


П.П. : През 1940г.


D.W. : Ясно. В 8 клас сте построили антена, която далеч надхвърля възможностите на американското правителство за военни цели.


П.П. : Те дори нямаха нищо подобно. Те имаха радиоинсталации с мощност 1000 вата и очакван обхват от 450 км. Моята инсталация имаше мощност от 1 ват и можех да комуникирам с всеки на Земята.


D.W. : Еха! Нека поговорим за резултатите. Твърдите, че бихте могли да говорите с всеки по света и ако той го провери ...


П.П. : ... Тогава можете да вземете раници с раници или малки уоки-токи и да увеличите обхвата им с 8-10 пъти.


D.W. : Наистина ли?


П.П. : Да кажем, ако сте били в каньон (а аз буквално съм живял в дупка в земята) или ако живеете в каньон, тогава знаете какво представлява радиовълната с почти вертикален йоносферен дисплей. Изстрелвате я вертикално във въздуха, тя се издига във въздуха и се връща от другата страна на планината. Сега можете да говорите през планината, където преди не сте имали връзка.


D.W. : Как правителството разбра за вашето изобретение?


П.П. : Представих проекта си на научен панаир и спечелих първо място. По онова време антените бяха много важни за правителството.


D.W. : Ясно.


П.П. : Искам да кажа, че похарчи милиони и милиони долари за антени. Затова направих няколко правителствени антени. И, както обикновено, той реши да патентова изобретението си. Когато се свързах с агенцията, разбрах, че такава антена вече е патентована от правителството. Тоест правителството ме изпревари.


D.W. О: През 2014 или 2015 г. имаше журналист като Сноудън, който каза, че всички патенти първо трябва да преминат през Агенцията за напреднали изследователски проекти в отбраната.  


П.П. : Трябваше да бъде.


D.W. : Разбира се.


П.П. : И така беше.


D.W. : Тоест, дори тогава това беше направено открито.


П.П. : Тъй като не съм подал допълнителни заявления, не съм чул нищо от правителството. Ако кандидатствам за патент, може да ми се плати.


D.W. : Какво беше първото ви взаимодействие с правителството? Някой дошъл ли е в дома ви? Какво стана?


П.П. : Това беше човек от местния радиоклуб, в който бях член. Обикновено членове на местния радиолюбителски клуб участват в такива въпроси. Правителството има хора ...


D.W. : Държавни служители?


П.П. : ... Във всеки град, който посещава научни панаири. Те също присъстват на заседанията на радиоклуба и държат носа си вятър.


D.W. : Свързани с правителството?


П.П. : Да, правителството им плаща за такава работа.


D.W. : Ясно.


П.П. О: Някои от тях са агенти, други са просто хора с някакво обучение. Те са добри хора с добра репутация. Те се пенсионират, идват при тях и казват: „Искаме да направите това и това за нас и ние ще платим добре“. Обикновено хората са съгласни.


D.W. : И така, такъв човек ви намира на научна изложба.


П.П. О: Намира ме на научна изложба, но ме познава, тъй като посещаваме един и същ клуб. И аз играя в клуба през цялото време.


D.W. : Любителски радиоклуб.


П.П. : Любителски радиоклуб. Преподавам на членовете му всичко, което знам, и те могат да удвоят или утроят реалната фиксирана мощност на своите устройства.


D.W. : На колко години бяхте по това време?


П.П. : 14.


D.W. : Те дойдоха ли у вас?


П.П. : Дойдоха на училище. Те ме отведоха, свързаха се с родителите ми и казаха, че ще ме вземат за малко. Това се е случвало много пъти. Затова ме откараха и отидохме в някаква крепост в Юта. Нямам представа къде беше. Посред нощ ме караха в кръг, заблуждаваха ми главата и накрая ме докараха някъде. Донесох няколко антени и резервни части за тях, показах как се прави и направихме няколко антени заедно. Никога повече не чух за тях.


После се върнаха и казаха: „Искаме да ви благодарим за всичко. Ти си божи дар за страната. Много ни помогнахте и бихме искали да ви платим. Ще бъде ли достатъчна тази сума? " Е, челюстта ми падна и очите ми се вдигнаха до челото. И можех да кажа само „О“. Тогава си спомних на какво ме научи дядо ми, той беше търговец. (Смее се) Отговорих: "Тази сума би била достатъчна."


D.W. : Говорим ли за число с пет нули или шест?


П.П. : Не не не. Говорим за пет нули.


D.W. : Ясно. Това е много важно за ...


П.П. : В онези дни беше ...


D.W. : ... 14-годишно дете.


П.П. : Да разбира се.


D.W. След като направихте някои антени за правителството, кога те отново се свързаха с вас?


П.П. : След третия научен панаир. Двама момчета дойдоха на училище и ме откараха. В онези дни нямахме толкова много проблеми, колкото днес. Взеха ме и ме заведоха в офиса. Един от тях показа документ за самоличност на ФБР.   


D.W. : Носеха ли цивилни дрехи?

П.П. : В цивилния. Човекът каза: „Ето моята лична карта. Вторият човек е моят шофьор. " Оказва се, че е бил с шофьора. Започнаха да ме разкарват, да разпитват за различни научни панаири и други неща, по които работя. И тогава те предложиха: „Бихме искали да ви поканим да станете ученици в много известна школа“. Това ме заинтересува. След това ме закараха до офис в центъра на града, обикновен офис.  


D.W. : Бойсе, Айдахо?


П.П. : Да. Това беше пощенска сграда, стая с номер на вратата. Влязох и шофьорът започна да говори с мен. Там имаше още двама момчета. Дълго време разговаряха помежду си, а след това разказаха какво прави ранчото на Бялата звезда . Те обясниха: „Взимаме най-умните деца и ги включваме в учебната програма. До последния клас ще ходите в редовно училище и всяко лято ще работите за нас, ние ще ви определяме в суперлаборатория и всичко това. ” Това беше страхотно! Когато разбраха, че това ме интересува, започнаха да ми предлагат тестове. Тестваха ме три дни.


D.W. : Какво мислите, че е Бялата звезда ?


П.П. : Това е името ... Неутрално име за мястото, където се грижат за болни деца, деца с увреждания, с умствени увреждания, но ... гении. Отиваш там и работиш с тях, защото всички тези деца са гении.


D.W. : Тоест те имат физически увреждания, но умът работи?


П.П. : Физически аномалии. Но умовете работят по начин, който дори не можете да си представите.


D.W. : Виждам, виждам. И така, както току-що казахте, White Star Ranch привлича някои деца с увреждания ...


П.П. : Добре.


D.W. : ... И всички те са гении като теб?


П.П. : Като Стивън Хокинг. Това е 100% пример. Те работят във всички области. В една от групите, една или две групи преди мен, графът Уестморланд, Никсън, Кисинджър, учи цяла група подобни хора. Те бяха в една от групите преди мен. Сферата им беше геополитиката.


D.W. : И всички те живееха в Ranch White Star ?


П.П. : Не…


D.W. : Учиха ли там?


П.П. : Да.


D.W. : Ясно. Колко от тези ранчота на Белите звезди има в Америка?


П.П. : По-късно разбрах, че около 20. Някои от тях бяха само предположения и се оказаха верни.


D.W. : Когато стигнахте до ранчото White Star , бяхте ли на 15 години?


П.П. : Тогава разбрах за него. И стигнахме там по-късно. Подписахме договор. Родителите ми подписаха документ, за да ме отхвърлят ... Подписаха споразумение, че ще ме отхвърлят, ако в замяна ми бъде осигурено качествено образование.


D.W. : Кога започнахте да посещавате Ranch White Star по-често ?


П.П. : Не не. Тук не е мястото да отидете. Това е мястото, където сте водени.


D.W. : Тоест преминахте към домашно обучение?


П.П. : Не. Изпратиха ме на различни места, където се срещнах с 40% от Нобеловите лауреати, прекарах 6 месеца един в един с тях и след това на практика работех още 6 месеца в областта, в която бях обучен.


D.W. : Значи вече не сте ходили на редовно училище?


П.П. : Отидох в 12 клас и всяко лято беше изцяло държавна собственост. Отидохме в Ranch White Star няколко пъти, за да се научим как да работим с Mentats.


D.W. : Mentatami?


П.П. : Това е единствената дума, която знам на английски. Той може да бъде намерен в романите „ Вселената на дюната“ . [един]


D.W. : Това са хора ...


П.П. : Това са хора с коефициент на интелигентност от 300, 400.


D.W. : Хора с увреждания?


П.П. : Те обикновено имат физически или психически увреждания. Например има хора, които могат да бъдат само на тъмно. Има хора, които имат вътрешни органи както отвън, така и вътре в тялото. Хора като Стивън Хокинг.

D.W. : Но те са и невероятно талантливи.


П.П. : Почти НЕВЕРОЯТНО талантлив.


D.W. Пийт, за мен White Ranch звучи много загадъчно, много класифицирано.


П.П. : Това е първият информационен слой.


D.W. : Ясно. По това време Службата за стратегически служби стана ЦРУ и въпреки това разузнавателната общност в американското правителство все още е доста млада. Очевидно това, което описвате, е някаква огромна, добре финансирана тайна организация.


П.П. : Мисля, че разбирам какво имаш предвид. Имахме контакт с извънземни поне през последните 4000-5000 години. Когато казвам „ние“, имам предвид обществото, което съществува днес. Това, което беше преди нас, се самоунищожи.


D.W. : Добре. Искате да кажете, че хората, създали ранчото „Бяла звезда“, са работили в сътрудничество с извънземни?


П.П. : Те бяха принудени. Това имам предвид. Поглеждайки назад, спомням си как бях научен, последователността, в която бях обучен. Нямаше да има без извънземни. Правителството се нуждаеше от някой, който да вижда бъдещето, който да разбира какво и как ще се случи в бъдеще. Бях обучен да мисля нестандартно и да виждам бъдещето. Искам да кажа, беше ми очевидно.


D.W. : Защо според вас правителството търси деца в 8-9 клас?


П.П. : Защото към 8-9 клас вече имах 300 изобретения, които бяха с 25-50 години по-напред от всичко, което беше. Имах естествена дарба да разбирам каквото и да било. Не си счупих вените, изучавайки нещо, за да стана супер изобретател. Просто имах естествен талант. И тъй като това беше моето призвание, бях забелязан.


D.W. : О, тестваха ли вашия тип ДНК?


П.П. О: По това време структурата на ДНК все още не е била открита, преди ДНК. Тоест не ДНК, а интереси, всичко, което направих. Още по-рано имах 50 изобретения в области, за които никой дори не заекваше, изпреварвайки времето си с 30-40 години.


D.W. : Ясно. Кога за първи път чухте за участие на извънземни в програмата на White Star Ranch ?


П.П. : Научих за тях от самата програма. Разбрах за извънземните, защото помагах да възстановя нещата обратно ... Не се съмнявах. Как работи управлението на космическия кораб? Какво прави? Как да го активирам? Как да го изключите?


D.W. : Кога за първи път видяхте нещо, което изглеждаше като извънземно оборудване или просто необичайна технология?


П.П. : Когато бях на 22-23 години. Тогава бях помолен да отговоря на въпроса: „Изглежда, че това е контролен панел. Това наистина ли е контролен панел? И ако това е контролен панел, какви са неговите функции на кораба, на който се намира? "


D.W. : Посещавали ли сте някоя военна база?


П.П. : Мисля, че е така, макар и само защото имаше захранвана ограда, въоръжена охрана, радар и всичко това.


D.W. : Виждам.


П.П. О: Предполагам, че се е наричал Area 51 , но не знам със сигурност. Може би зона 52 , не знам.


D.W. : Добре. Ако сте родени през 1940 г. и сте на 22 години, това е 1962 г., нали?


П.П. : Да, тогава бях на 22 години.


D.W. : Как видяхте извънземното оборудване? Какво стана след това?


П.П. : Взех асансьора, излязох от него и влязох в хангара, в който имаше отломки, разпръснати в голям радиус. Ще видите това, ако разследвате останките на кораб. Знаете ли, целият смисъл е да се възстанови първоначалното състояние, да се разбере какво е било, къде е стояло и за какво е било използвано. Да кажем, че това нещо е от тук. Това е като да съставиш голям пъзел.


D.W. : Ясно.


П.П. : И така, те ме заведоха до онова, което беше в центъра, и казаха: "Много е възможно това да е контролен панел." Той беше разположен така, че „човек“, който имаше крайници, да може да седи така. [Пит слага предмишниците и ръцете си на масата пред себе си.] Очевидно съществото има три пръста, защото има само три вдлъбнатини за пръстите. Тоест, това е устройство за държане за ръце. Защо да оправяме ръцете и пръстите, ако не става въпрос за антигравитация? От друга страна, можем да кажем, че антигравитацията не е естествено състояние за същество, иначе, отново, защо фиксация? В кораб с антигравитация можете да ходите с главата надолу и дори да не знаете за това.


D.W. : Със сигурност.

П.П. О: Затова погледнах детайла и казах: „Да, така е. Контролен панел". Тогава бях попитан: „Как да го стартирам? Искаме да го включим, но се страхуваме. “Ако трябваше да създадем подобно нещо, щяхме да го направим така, че който намери останките след катастрофата и се опита да го включи, просто да се изпари. И така, трябва да приемем, че тези същества са по-умни от нас, тъй като не можем да изградим нищо подобно. Очевидно е регистрирана скоростта преди удара. И тъй като ме попитаха за това, ми дадоха определени неща, които биха помогнали да получа отговори. Те не искаха да дадат, да речем, устройството като цяло, така че би противоречало на принципа „знай само какво е необходимо“ или както бихте искали да го наречете


D.W. : Ясен бизнес.


П.П. : И така, бърках в устройството в продължение на 8 месеца и открих следното: „Някои от фрагментите, отскочили при удар, не са от тук. Те дойдоха от някъде другаде. ” Защото когато нещо се разпадне, винаги има два края. Частите винаги могат да бъдат сгънати, като коригират точките на скъсване една към друга.


D.W. : Имаше ли нещо необичайно в материала ...


П.П. : Да.


D.W. : ... Сплав или тегло? Лек ли е материалът?


П.П. : Много лека.


D.W. : Необичайни метални сплави?


П.П. : Необичайни отражения, необичайно полиране, необичайни фуги, независимо дали са нитове, заварени или лакирани. Знаете ли, има всякакви връзки.


D.W. : Работите по това от 8 месеца и съм любопитен какви са резултатите от вашето проучване. Успяхте ли?


П.П. О: Когато приключиха физическата реконструкция, устройството заработи.


D.W. : Не може да бъде!


П.П. : (Кима в знак на съгласие.)


D.W. : По това време имали ли сте някакъв физически контакт с извънземни?


П.П. : Само един.


D.W. : С един? Ясно.


П.П. О: Вярвам, че той беше единственият оцелял.


D.W. : Наистина ли?


П.П. : Единствения.


D.W. : Бихте ли ни разказали повече за това?


П.П. : Освен височината и евентуално връзката между размера на очите и размера на черепа или размера на черепа и размера на тялото, не открих други разлики от нас. 



D.W. : Значи изглеждаше като обикновено човешко същество?


П.П. : Да.


D.W. : Но вие сте били уведомени или информирани, че за известно време той е пилотирал кораба? Казаха ли ви това?


П.П. : Не. Никога. Не. По дяволите, този вид информация не се предлага. Не е ... Не е нужно да знам нищо, освен че той беше там за допълнителни обяснения. И той наистина се появи, вероятно в самия край, месец след доклада ми за завръщането ми от заданието.


D.W. : Нека поговорим малко за това. И така, един човек влиза в една стая, не сте ли любопитни какво знае за технологиите?


П.П. : Влезе в стаята и занесе питиета на всички. Там той е само едно от момчетата. После седнах, той седна до мен и попита дали можем да поговорим малко? Нямах нищо против. Тогава той попита: "Вие ли сте човекът, който възстановява контролните панели?" „Да“. И тръгваме. „Забелязали ли сте това? Забелязахте ли това? " Знаех, че е различен. Това е първото нещо, което привлича вниманието ви. (Смее се)


D.W. : Да. (Смее се)


П.П. : Отговорих, че съм забелязал всичко, но досега не съм видял никакви практически резултати: Все още не съм завършил обучение. Искам да кажа, че вървите стъпка по стъпка, защото работите с нещо, което е напълно отвъд това, което някога сте чували, виждали и всичко останало.


D.W. : Ясно. Но ако контролният панел е пригоден за ръце с три пръста, тогава този човек не е бил един от пилотите, а просто е знаел за тези същества.


П.П. : Е, трябва да разберете, че във Вселената космическите кораби са преди всичко огромна търговия.


D.W. : Виждам.


П.П. О: Не казах, че той е построил кораба или за какво е построен корабът. Човекът беше човек, който изучаваше кораба отвън, познавайки някои технологии зад него.


D.W. : След първия опит, кога беше следващият път, когато влезете в контакт с извънземни отломки?  


П.П. : О, Господи, предполагам, че бях на 26 тогава, четири години по-късно.


D.W. : Ясно.


П.П. : Тогава бях извикан да инспектирам друг кораб, много по-добре. Не мислех, че е жертва на катастрофа.


D.W. : По-скоро като дарение или нещо друго?


П.П. : Мисля, че беше продаден. Имаше хора, ДРУГИ хора.


D.W. : Какво имаш предвид под ДРУГИ хора?


П.П. : Хората не са от тази планета.


D.W. : Как разбрахте това?


П.П. : (Смее се) Е, ако видяхте поне един, щяхте да знаете, защото те не са ... Доколкото мога да разбера, има някои сред тях, които са много притеснени, че са наши предци или ние в бъдеще. Не мога да кажа, че те са много различни от нас. Видях КТ и снимки на тези хора, без разлика.  


D.W. : Те просто приличат на нас.


П.П. : Доколкото мога да разбера. Е, както когато гледате хора от Изтока. Имат допълнителна гънка в клепачите, която прави очите им наклонени. Тези хора имат съвсем различен външен вид. Освен това извънземните имат много дихателни механизми. Когато погледнете гущер, това е просто дупка и кантар в предната част на главата.


D.W. : Ясно.


П.П. : Има такива, които дишат от върха на главите си, докато други дишат през гърдите. Следователно разликите, да речем, в начина на дишане, ако има такива, са много значителни.


D.W. : Нека поговорим за това, тъй като всички наши зрители искат да знаят истината. Опитът от общуването с извънземни е особено интересен, защото хората са били лъгани толкова дълго. Ето защо хора като вас, които имат опит от първа ръка, са толкова ценни. Първо, бяхте ли предупредени предварително? Преди да се срещнете с извънземни, получавали ли сте някакви указания?


П.П. : Бях специално обучен, инструктиран и казах: "Ще видите това и това, но това, което виждате, трябва да остане с вас."


D.W. : О, тоест, ти беше внимателно подготвен за това, което виждаш. Казвали ли са ви, че извънземните съществуват и всичко това, преди да ги видите с очите си?


П.П. : Казаха ми, че ще виждам странни хора. Така ми казаха. „Не правете никакви предположения. Ще стигнете до собственото си заключение. Но запазете всичко за себе си. " 


D.W. : Еха!


П.П. : "Когато напуснеш базата, оставяш всичко там." (Затваря очи с ръце) „Изхвърляш всичко от главата си и никога не мислиш за това и не го споменаваш“.


D.W. : Сигурно сте били нервни или притеснени?


П.П. : Притеснен, притеснявах се. Чувствах се в безопасност с хората, с които бях.


D.W. : Виждам. Колко необичайни бяха първите извънземни, които видяхте?


П.П. : Бих казал, от малки разлики ... до пълна липса на сходство. Малките разлики са като да видите някой със синдром на Даун. Можете да различите такъв човек в рамките на блок. Разликата между нас е само 3-4%. Виждате как се движат, как се обръщат и това привлича погледа.


D.W. : Подобни ли са дрехите ни на нашите или съвсем различни?


П.П. О: Повечето са облечени така, сякаш са направени по поръчка. Изобщо не е като нашия. Бутони не бутони, магнитни ленти. Винаги съм се интересувал от всичко ново и необичайно. Имаме различни неща в тоалетната, различни видове душове.


D.W. : Подозирам, че са много различни?


П.П. : Разбира се. От друга страна, трябва да се спомене колко от тях си приличат. Те имат четири крайника, а не шест, не пет или девет, две очи, нос и дихателен апарат. След това устата, мандибулите, брадичката, дихателната тръба и ушите. По-късно се появяват онези, които приличат на инсектоиди. Знаете ли, когато бях по-малък, учих скакалци. Така че знаех как изглежда тяхната система за хранене, дали отрязват парчета или се прекъсват. За мен те изглеждаха сякаш са дошли ... Помислих за това. „Откъде дойдоха? Какво мога да видя, което говори откъде са дошли? " Така мисля за всичко.  


D.W. : Ясно.


П.П. : Бих казал, че не всички са отдалеч. Виждал съм разлики, понякога това, което бихте нарекли големи разлики, но те не бяха наистина големи. Просто по-големи, по-малки, по-къси ... Има някои например с малки мънички къси предмишници. Те изглеждаха така, сякаш идват от времето, от което идваме всички ние, от едно и също начало. По-късно видях други извънземни да говорят по различен начин и да правят различни неща. Така те изглеждаха напълно различни. Искам да кажа ... Наричахме ги дракони или групи от дракони. Тогава имаше група, която приличаше на инсектоиди, особено молещи се богомолки. Тоест те биха могли да еволюират от богомолки.


D.W. : Виждам.

П.П. О: Някои говореха с думи, други ви говореха в главата. Трети комуникираха по съвсем различен начин. Четвърто, ще бъда проклет, ако знам. По този начин знам какво мислят и знаят какво мисля аз.


D.W. : Когато ви отведоха до космическия кораб, видяхте ли извънземни там?


П.П. О: Тогава за първи път видях инсектоиди.


D.W. : Наистина ли? И какво се е случило ...


П.П. : Забелязах, че кожата им се търка една в друга и издава звук като пила за нокти. Това беше хитиновият тип ... или екзоскелетът.


D.W. : Какво е чувството да видиш такова необичайно изглеждащо същество?


П.П. : Представете си млад мъж, който гледа нещо и казва: "Какво, по дяволите?" Нещо като това.


D.W. : Да.


П.П. : С хората около мен се чувствах в безопасност, така че не се страхувах. Не мислех, че някой може да ме изяде. Никога не бих бил изпратен там без подходящо обучение. Затова не се страхувах, а само се изненадах: "Какво, по дяволите!" Този извънземен приличаше на структурирано насекомо: два крака, два крака, две ръце, две ръце. Според мен нямаше крила. И ако бяха, бяха сгънати. Не съм виждал дълги антени, само малки топчета с крака.


D.W. : Не приличаха на човешки тела с инсектоидни глави?


П.П. О: Тялото определено не е било човек. Бих казал, че той имаше доста големи крака. (Пит показва кръг с диаметър 5-7,5 см.) 


D.W. : Наистина ли?


П.П. : Очи като на конец. Две от тези неща се развиват по този начин. (Пит свързва палците си с показалците и ги показва, че се простират на пет сантиметра от двете страни на челото.) Те са овални плоски тръби с очи в краищата.


D.W. : Еха!


П.П. : Окото може да се върти.


D.W. : Фасетирани очи?


П.П. : Да.


D.W. : Как общуват?


П.П. : Съществото говореше така, сякаш имаше рогови плочи, които, движейки се наоколо, създаваха дисонанси и резонанси. Изглежда звукът не преминаваше през меките тъкани на устата. Беше висок, остър и писклив.


D.W. : Съществото говорило ли е английски?


П.П. : Да, с подчертан акцент, но произнасяме същите букви като нас. Едни и същи букви и същото звучаха. Има видове, които произнасят едни и същи букви, но звучат по различен начин, сякаш първо са изучавали руски или езика на шумерите.


D.W. : Защо бяхте там? За какво ти говореха тези същества? Влезли ли са в кораба с теб?


П.П. О: Както писах в ръководство, съставено след контакт с първия извънземен, те обсъдиха разликата между контролните панели на конкретно устройство в сравнение с други устройства. Знаех само, че има и други устройства.


D.W. : Ясно.


П.П. : От първа ръка знаех какво е възстановено. Видях го. Контролните панели бяха много сходни, но следващите се оказаха много по-модерни, изпреварвайки предишните с 400 години. И тези, и други изпълняваха функцията на контрол, но го правеха по напълно различни начини.


D.W. : Добре. Времето за този епизод изтича. Беше невероятно. Както винаги, много от това, което сме чували от другите, е потвърдено. Пит, искам да ти благодаря, че беше с нас. И благодаря на всички останали за вниманието!


източник  - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=303

Няма коментари:

Публикуване на коментар