Звездни Цивилизации

четвъртък, 24 декември 2020 г.

 Кори Гуд: Актуализация - 1


Нашата планета и слънчевата система преминават през промяна, далеч по-дълбока, отколкото повечето хора са си представяли. Извънземните са не само истински, но положителните и отрицателните групи са много по-ангажирани в живота ни, отколкото повечето хора някога са осъзнавали. Въпреки че много хора днес омаловажават класическите духовни учения, които сме получавали от хилядолетия, се оказва, че нищо не е толкова важно, колкото да ги изучаваме и практикуваме.


Служих 20 години в SSP , но това все още е неизвестно за повечето хора. И все пак има все повече и повече инсайдери, като авиокосмическият инженер Уилям Томпкинс, които независимо валидират много аспекти на моите показания. Томпкинс се появи в Cosmic Disclosure , седмично предаване на Gaia , което ми помогна да споделя съобщението с огромна аудитория, която сега надхвърля гледаемостта на CNN.

Данните от цял ​​свят все повече потвърждават това, което съм виждал и казвал. Дейвид Уилкок публикува своето изчерпателно резюме и доказуеми доказателства на 19 юни. Последните раздели на статията се появиха само няколко минути преди да замине за Колорадо с цел по-нататъшни записи на програмата и изискват четене от всеки, който следва нашата история. Доказателните доказателства включват много съобщения за много странни наблюдения на метеорити. НАСА се опита да аргументира, че странният шарен модел, който се появи в небето над Финикс на 2 юни, е просто „астероид“. Подобни събития предизвикват дълбока загриженост в инсайдерския свят поради опасенията, че хипер-усъвършенстван космически кораб може да се разбие над гъсто населен град.

Данните ми показват, че се води война между положителни и отрицателни извънземни и други базирани на Земята групи и че престрелките се превръщат в ежедневна реалност. Те водят до наблюдаеми явления. Информацията почти веднага потвърди събитията, описани в статията на Дейвид.

Основните играчи в нашата история включват Кабал, група, която мнозина наричат ​​„Новият световен ред“. Малко хора знаят, че на Кабала много ефективно се противопоставя група съюзи, както земни, така и SSP . Финансовият и политически контрол на Кабала над нашата планета се унищожава систематично.

Групите на Земния алианс включват значителен процент от американските отбранителни и разузнавателни общности, които се борят за добро. Има голямо разнообразие от компютърни атаки, които разкриват скритата истина. Също така сме чували за предстоящия колосален скок на данни, който ще подготви обществеността за бъдещото пълно разкриване на ужасните престъпления на Кабала и истината за SSP .  

Кабалата е създадена и контролирана от негативни извънземни. Включително групата на влечугите, известни като драконианци. Членовете на Кабала не са метаморфи, които се променят от влечуго в човешка форма, тъй като биологичният живот няма тази способност. Някои от Кабалите обаче са в телепатични връзки с тези същества, което някои екстрасенси виждат като влечугоподобно налагане върху лицата на такива хора. Дейвид Айк говори много за това.

Драконианците са раса на завоевателите и новите показания на Томпкинс разкриват, че те са били в контакт с нацистите, надявайки се не само да завладеят Земята, но и да създадат армия, която може да се използва за завладяване на много други светове. Нацисткият манталитет и индустриалното „ноу-хау“ наистина харесваха драконяните. В края на 30-те години на миналия век драконийците дадоха на нацистите технологията, чрез която те започнаха да колонизират космоса.

Благодарение на новопридобитите активи САЩ разработиха своята космическа програма, но не успяха в същата степен като германците. Те бяха принудени да се присъединят към германския SSP чрез заплахи и изнудване . Те се надяваха да поемат програмата и да смажат нацистите. За съжаление поне от много години е точно обратното.

Нивото на технологията в SSP надвишава всичко, което имаме на Земята. Репликаторни устройства, телепортация, пътуване във времето, антигравитация, безплатна енергия, лечебни технологии, които ви позволяват да победите всякакъв вид болест и дори да спрете стареенето. Подобна технология буквално за една нощ би превърнала нашето общество в общество на „ Стар Трек“ . Те вече съществуват в нашите небеса, но Кабалата и нейните господари просто не ни дават възможност да ги видим.

Въпреки това, в дълбините на SSP , колона на съпротива нараства и се разширява, което ние наричаме SSP Alliance . Въпреки че официалната ми работа в SSP приключи през 1987 г., наскоро с мен се свърза нова група мощни извънземни с искане да се върна по тяхно желание.

Първоначално новата група се наричаше Сферните същества , тъй като те пристигнаха във внушителен набор от гигантски сфери, чийто диаметър е толкова голям, колкото планетата Нептун. Въпреки че първите сфери се появиха през 80-те години, те се появиха в голям брой едва в края на 90-те години. Поредният колосален скок се случи през 2012 г., крайната дата на календара на маите. Сферите яростно отказаха да общуват по какъвто и да е начин със SSP или SSP Alliance , което предизвика голямо безпокойство и съжаление.

Започнах работа с Дейвид Уилкок през октомври 2014 г., след първия писмен контакт пет години по-рано. Въпреки че в началото Дейвид беше скептичен към моите преживявания и твърдения, скоро разбра, че потвърждавам стотици и стотици конкретни данни, които той е чувал от други вътрешни лица. Но аз от своя страна бях шокиран от това колко много знаеше за SSP , но не го разкри публично. Информацията остана, докато не успя да разбере кой казва истината и кой изневерява.

Дейвид педантично записа всичко, което казах в реално време. До края на февруари 2015 г. това доведе до документ от 150 страници. Сега започваме процеса на превръщането й в печатна книга и ще ви държим в течение за напредъка.

Дейвид сподели съдържанието на документа с ключови хора от телевизионната мрежа Gaia , които спечелиха доверието му. През същия февруари Дейвид направи „изтичане“ на информацията, която предадох в реч на изложението „ Съзнателен живот“ . Post insider разтърси света и доведе до заплахи, въпреки че използвана в по -голямата част от информацията не ми беше дадена.

Можете да ме видите сред публиката във видеото, което по-късно беше завършено и пуснато на 2 август 2016 г., озаглавено Тайни на Възнесението . Противно на някои от коментарите, публикувани онлайн, по време на писането, аз все още бях анонимен за всички, с изключение на Дейвид: 

Скоро след като излязохме публично с тази информация, Creature Realms най-накрая настигнаха Алианса . Извикаха името ми и ме потърсиха. В началото на март 2015 г. бях запознат с ключовите хора на Алианса чрез моя контакт - подполковник Гонзалес, с когото Съществата на кълбото също бяха в контакт.

Съществата, организирали срещата, вече са се свързали с мен в миналото. Те са подобни на хората, но имат и характеристиките на птиците: сини и лилави пера, поради което са били наричани сини авиани . В по-голямата си част общувах с две същества: Ra-Tir-Eir и Ra-Rein-Eir.

Сините авианци отказаха да общуват директно с Алианса и в крайна сметка ме използваха като своя щафета на първата си среща. Те застанаха зад мен, заедно с друг вид същества, които просто нарекохме Златни триъгълни същества и изпратиха отговорите на въпросите на Алианса направо в главата ми. След това предадох отговорите възможно най-точно.

Тази комуникация се оказа голяма изненада и беше само първата от много следващи срещи. За алианса SSP се превърнах в средство за комуникация с хората и предаване на информация за усилията му да лекува планетата, както и за желанието да стане широко известен на човечеството. Алиансът беше много подпомогнат от сътрудничеството с Дейвид, особено когато Гея реши да създаде програма за космическо разкриване във връзка с тези събития .

Не след дълго преди Космическото разкриване да се превърне в седмична програма, през септември 2015 г. бях запознат с друг съюз, този път група интелигентни цивилизации, живеещи в рамките на Земята. Земята в никакъв случай не е „куха“, тя е пчелна пита. Под повърхността на планетата има кухини с форма на пчелна пита, които с усъвършенствана технология много лесно се трансформират в обитаеми региони. Такива области вече са гъсто населени от цивилизации, много по-напреднали от нас.

Въпреки че бях чувал за съществуването на цивилизации на Вътрешната Земя, докато служех в SSP , мащабът на това, което видях, беше изненада. Група, която се нарича аншар, е пряко замесена в духовната еволюция на човечеството. Те не приличаха на скандинавци на повърхността, въпреки че косата беше бяла и очите бяха малко по-големи. Бях запознат с Anshar висока жрица , която се нарича Kar- аз . Заедно сме преживели това, което може да бъде описано само като сливане на умове.

Това събитие ми оказа силно и трайно въздействие, включително факта, че почти веднага започнах да консумирам по-здравословни храни и отслабнах по такъв начин, че външният ми вид се промени значително.

Като цяло съобщението Anshar отразява това на Blue Avians . А именно: нашата планета и Слънчевата система е на път да претърпи значителна енергийна промяна, която е равносилна на колосална духовна трансформация за всички. Колкото по-любящи, помагащи и състрадателни ставаме, толкова повече ще се възползваме от промяната. Това е нещо като завършване на религиозно училище. Ще придобием нови способности, като великите майстори, за които четем в духовни текстове.

Отрицателните сили имат право да предлагат изкушения и мисловни форми само там, където и кога и където ние го позволяваме. Той е част от космическия закон на свободната воля, който управлява Вселената. Такива негативни същества се хранят с нашия страх, гняв и тъга, това се нарича „буйна“ енергия и се използва от тях като енергиен източник на храна.

Много от на пръв поглед необясними и саморазрушителни действия на Кабала придобиват повече значение, след като осъзнаете, че Драко използват планети като нашата като „ферми на страха“. Планета с малко население е много по-лесна за управление и ще създаде огромен брой „буйни“ за драконийците. Това е, което се случва с нас сега. Виждаме непрекъснати усилия за „обезлюдяване“, убиване на милиарди хора и установяване на нов световен ред.

Космическата битка е много добре обяснена в поредицата „ Законът на един “ - 106 сесии с въпроси и отговори от физик и извънземен интелект, наричащ себе си Ра. Бях уведомен за тези епизоди, когато все още служех в TCH , и те се изказаха негативно за тях. По времето, когато започнах да споделям всичко, което знам, Дейвид Уилкок изучаваше този материал от почти 20 години.

Сините авианци ме помолиха да прочета този материал малко след като се свързаха с мен. Когато Алиансът докосна възможността да разговаря с тях, един от първите зададени въпроси беше: "Ти - Ра на Закона на Един?" Получи се единственият отговор: „Аз съм Ра“. Ето как се представя източникът в диалозите „ Законът на един” .

Когато Дейвид попита дали тяхната група Ра е от Закона на Един , той чу само три думи в главата си: „Излез навън“. Той излезе през входната врата и видя огромна дъга, която послужи, макар и косвено, но изчерпателно потвърждение на това с кого си имаме работа. По време на снимките на програмата обсъдихме това в ресторант и при напускането му и двамата видяха дъга.

Законът за свободната воля позволява на негативизма да създава разрушителни и разстройващи събития до известна степен. Поклонът, който платихме със семейството ми, беше много висок. Съществата обясняват, че ще изпитвам само това, което „позволявам“. Следователно подобни събития могат да бъдат почти напълно избегнати, ако мога последователно да следя и подкрепям тяхното послание.

Всъщност всичко се оказа много по-сложно, тъй като ние постоянно се изкушаваме от неща, които потъват в негативни емоции. И когато правите този вид работа, изкушенията се увеличават стократно.

В статията от 19 юни Дейвид предостави най-новата разузнавателна информация, включително тъжната история на подполковник Гонзалес, основният ми контакт с Алианса на SSP. Той беше много ядосан на мен.

Това се случи, след като бях заловен от SSP група от по-ниско ниво. Тя използва съвременни технологии, за да извади от мен имената на трима членове на Алианса , които познавах. Бяха ми показани снимки на нещо като iPad и подсъзнателното ми разпознаване на хора беше регистрирано на устройството. Това компрометира Гонзалес и го принуждава да се скрие.

След това преминах през изключително тъмна фаза, когато бях многократно отвличан и разпитван от специалисти от TCH Alliance , чиято задача беше да „мобилизирам спомагателни активи“ и те дори не презираха изтезанията. Бях много измършавял и изобщо не се държах така, както Алиансът се надяваше или очакваше . Те се изказаха изключително негативно за Дейвид.

„Възвръщаемостта“ за нашата ежедневна работа е огромна, включително духовни влияния, предназначени да осуетят, разочароват, забавят и дори заплашат да ни лишат от способността да вървим напред и да споделяме съобщение.

Специалистът по TCH, който се нарече "Wrangler", помоли да не се притеснява за оправдания. Те също виждат силни промени, които се случват на земята, които могат да доведат до пълно разкритие в близко бъдеще. Но това не е нещо, което идва с магия. Трябва да се борим за това и ако търсенето бъде увенчано с успех, отрицателните сили ще загубят всичко.

Вранглер ми предложи работа, която Гонзалес вършеше. Ще бъда добре платена, ще получа по-висока степен на сигурност, но в същото време ще трябва да пазя действията си в най-строга поверителност. Веднага след като реших да не се съглася, бях освободен от по-нататъшен контакт с този човек. Ако нашите срещи бяха продължили, може би щях да бъда измъчван още по-зле.

Статията на Дейвид беше публикувана веднага след поредния запис на поредица програми в Боулдър, Колорадо и беше последната в стария формат. Записвахме епизоди с новини, които вече бяха в ефир. Сега ще прочетете какво ми се е случило оттогава.

Почти веднага след завръщането си у дома от Боулдър посетих Кар и по метода на "ефирна конференция" Еншар. Тя говори за редица неотдавнашни срещи, на които присъства, включително една с няколко представители от Алианса на SSP .

От тези срещи тя научи, че последният разузнавателен полет до ледените пещери на Антарктида силно вълнува хората, отговорни за безопасността на тези структури. 



Особено шокиращо беше, че дори напредналите технологии, с които разполагаха, не проследиха присъствието на космическия кораб „ Аншар “, наречен „ Автобус“ . 



Това събитие имаше огромен психологически ефект върху работещите в тези съоръжения. Също така бях информиран, че конкретни зони под леда са станали обществено достояние. Това са древни строителни обекти, много значими на редица нива.


По-късно разбрах, че останките на древна цивилизация са били изкопани от персонала на TCH . Експертите каталогизират артефакти, технологии и откриват интересни останки от обитателите.


Съобщенията, предоставящи информация на определена група от Алианса, се оказаха твърде остарели за практическа употреба. По времето, когато бяха доставени, групата на Алианса вече беше разработила и извършила операция в Антарктида. Представители на SSP Алианса предупредени Kar- аз , че Wrangler не само прояви интерес към завръщането ми, но вече е направил няколко контакта, за да видите какъв вид достъп, те биха могли да предоставят на мен.


Не разбрах защо Wrangler проявява такъв личен интерес към моя човек. Бях информиран, че той е в изключително развълнувано състояние и че е наблюдаван отблизо.


Поинтересувах се за Гонзалес и научих, че за него се грижи древна група от раздробени маи. Скоро ефирната конференция приключи, но преди това с Kar-i обсъдихме няколко лични въпроса.


През следващите няколко седмици, Kar- и говорих много малко, и аз имам много малко информация за срещи й с ЦБ Алианса . Чувствах се изоставен и безполезен.


Попитах Кар-и защо тя все още общува с мен, защото имам толкова малко да й предложа. Тя се усмихна и отговори, че все още трябва да играя роля в бъдещи събития. Тя каза, че след нашето „сливане на умовете“ сме свързани, така че тя да се грижи за мен до края на живота ми. Спомних си комуникацията си с Ra-Tir-Air, след което ми беше казано, че когато космическите енергии се засилят още повече, сферите ще започнат да напускат нашата Слънчева система. След това ще има две други раси, които ще работят в по-тясно сътрудничество с човечеството при преминаването му. Kar- аз уловени моите мисли и отбеляза мимоходом: "Ти и аз ще бъда в контакт дълго след Пазителите са извън фаза." 



На 10 юли, в 3:40 ч., Бях събудена от познатата синя светлина, която проникваше през клепачите ми. Отворих очи и видях синя сфера в стаята, която играе обичайния си танц под тавана, в очакване на реакцията ми. Станах, облякох се и подадох сигнал за готовност за транспорт. Нямах представа, че срещата ще се състои, така че и аз не знаех дестинацията.

При пристигането си видях силуета на Ра-Тир-Еър и по-къса фигура вляво от него. Изглеждаха на известно разстояние един от друг. Изведнъж вниманието ми беше привлечено от външната страна на гигантската енергийна сфера, в която бяхме. Забелязах, че други сфери с различни размери се отдалечават от Слънцето.

Те грееха повече, отколкото бях виждал преди, от гледна точка в сферата. Те сякаш трептяха и ставаха по-прозрачни. Бавно и величествено те се придвижваха към орбитите на Венера и Земята.

След това погледнах слънцето. Стената на сферата, в която бях, действаше като филтър, променяйки начина, по който обикновено виждаме Слънцето. Възприемах това, което изглеждаше като пращене на електричество, излъчвано от короната.

След това вниманието ми отново се върна към сферата, където сега, на разстояние 3 м от мен, бяха Ra-Tir-Air и още един човек. Поздравих Ра-Тир-Еир и хвърлих кратък поглед към другия човек, който стоеше до него. Те се обърнаха към мен и в очите им видях такова голямо състрадание, каквото не бях виждал досега.

Растежът на новата личност беше 1 м 65 см. Тя беше облечена в блестящ зелен халат и светлокафяви сандали. Лицето беше смесица от етнически характеристики, включително африкански. Очите са кафяви, с размерите на нашите, косата е с цвят на „сол и черен пипер“, по-черна, отколкото сива. Поради бръчките лицето наподобява това на по-възрастен индивид от неговата раса. Цветът на кожата е подобен на този на тези, които живеят в Северна Африка, с изключение на наличието на лек светлооранжев оттенък. Главата има малко по-различна форма от нашата, по-заоблена. Но като цяло изглеждаше като човек.

Помислих си: „Чудя се дали отвън всичко изглежда по същия начин, както когато американските индианци и испанците се видяха за първи път“. Забелязах колко дълго стояхме мълчаливо, когато накрая той проговори.

Сигурен съм, че челюстта ми падна, когато той ми заговори на най-чистия перфектен английски. Не можах да уловя никакъв акцент. Той ме нарече с името, което Сините авианци ме наричаха . Той се представи като „ Мика “ .

Микка каза, че неговата планета е в нашия местен звезден куп и че неговите хора са нашите „звездни братовчеди“, споделяйки 94% от същата генетика с нас. Той твърди, че е посланик на неговата планетарна система на Земята. Микка каза, че хората му са възхитени от нашата култура и изкуство, но винаги са били разстроени от нашата склонност към жестокост. Освен това той каза, че в миналото жителите на планетата му са били на Земята като бежанци по време на борбата за свобода. Изминаха само няколко поколения, откакто народът му свали тираничните същества, които ги поробиха. Попитах Мика защо ми говори на английски и не общува невербално. Мика отговори, че невербалната му комуникация е перфектна, но той предпочита да говори на моя роден език.

Тогава той каза, че от самото начало неговите сънародници са се запознали с нашето радио, телевизия и Интернет, за да научат повече за това как се държи нашето съвременно общество и къде сме по отношение на съзнанието. Много от неговите роднини все още гледат от любопитство в различни форми на нашето забавление и доставка на информация. Той твърди, че много от жителите на планетата му са много развълнувани от перспективата да дойдат на Земята в бъдеще и да ни помогнат. Но всичко това е само след като придобием истински суверенитет от същите субекти, които някога са ги поробили.

Микка каза, че по време на борбата на своя народ той е работил в тясно сътрудничество с Ra-Tir-Air и че наскоро те са преминали през същия процес, през който преминаваме и сега.

Той обясни, че те не са имали толкова много проблеми, колкото ние на Земята, но са очевидни многобройни прилики. Той каза, че ако сме готови да приемем техния принос в не толкова далечното бъдеще, ще бъде много ценно. Говорихме малко за това как неговата планета може да помогне на човечеството в бъдеще. После внезапно прекъсна разговора и се сбогува.

Бях изумен колко бързо Микка приключи разговора и очаквах последваща комуникация с Ra-Tir-Air. Но веднага видях, че иззад тях изплува синя сфера и започнах да бързам бързо до гърдите ми, преди бързо да ме върне в спалнята. Имах впечатлението, че просто сънувам посланик Мика.

След това се опитах да се върна към нормалния си график. Нямах възможност да общувам с Дейвид от последното изстрелване в Боулдър в края на юни и запазих всичко в главата си. Планирахме съвместна ваканция в Лонг Бийч, която се надявах да ни даде възможност да обсъдим последните събития. Дейвид беше зает с физическо и емоционално прочистване, което даде много положителни резултати и нашите графици не съвпаднаха.

6 дни след срещата с Мика, на 16 юли, в стаята ми се появи друга синя сфера. Повторих процеса и отново се озовах в огромна сфера, застанала пред силуета на Ra-Tir-Air и малка фигура. Отново видях зашеметяваща космическа сцена, подобна на тази, която се е разиграла преди. Наблюдавах Ра-Тир-Ейра и Мику, застанали пред мен, както и силуетите на Ра-Мар-Еир, Ра-Рейн-Ейра и Съществото със златна триъгълна глава, стоящи в далечината. Поздравих Тир-Еър и след това се съсредоточих върху неговата компания. Отне ми малко време да осъзная, че човекът пред мен е Гонзалес. Бях шокиран и малко нервен.

Последните ни няколко срещи не бяха много топли. По принцип бях предаден на Wrangler. Последното, което чух за Гонзалес, беше, че той беше изпратен в група на маите, за да получи емоционално „изцеление“. Когато го погледнах в лицето, за да преценя настроението му, забелязах, че обичайните му намръщени и стиснати челюсти бяха изчезнали от него. Беше напълно отпуснато и напълно лишено от изражението, с което той винаги ме гледаше. Гонзалес се усмихна широко и попита как се справям.

След кратка размяна на поздрави той обясни, че от негова гледна точка и възприемане на времето той отсъства почти 6 месеца. Той каза, че технологията на раздробяваната група на маите е просто вълшебна. Продължих да мисля колко съм гадняр от неговите действия и забележима промяна в енергията му. 


Гонзалес заяви, че сега се е разпознал и е намерил истинска цел в живота. Той каза, че се е опитал да намери цел в армията, като се е отдал на мисията и е направил всичко необходимо, за да я изпълни.

Той се убеди, че работи за най-доброто добро и че „служи на другите“. Той е попаднал в капана на егоизма и егоцентризма с по-ниска плътност. Заедно обсъдихме как Tir-Air и Kar- и ме попитаха поотделно дали искам да знам кой съм, кой съм сега и кой ще бъда. Отговорих отрицателно и на трите точки, сякаш нещо вътре в мен ми казваше, че трябва да избягвам такава информация.

Кар - и дори предупреди, че отговорите ще променят естеството на личните ми отношения. Мислех за семейството си и бях доволен от решението си. Когато това се случи при първата ни среща, Kar- аз заяви, че инат ме придружава във всички превъплъщения.

Гонзалес разкри, че основният пробив в „изцелението“ е дошъл, когато е отговорил с „да“ на същите въпроси, когато групата на маите е предложила отговорите. Той прекара известно време в обмисляне на това и ме посъветва да направя същото, ако имам възможност отново.

Тогава лицето на Гонзалес изглеждаше сериозно и той се извини за скорошното си поведение. Искаше да ме чуе силно да му простя, затова го направих. Той сякаш си въздъхна с облекчение, че нямам обида срещу него. По-късно Гонзалес разкри, че се е срещал с няколко души от Алианса на SSP . След като изчезна, той не можа да се върне на предишния си пост, но остана в контакт с някои хора.

Гонзалес щеше да остане с групата на маите и да бъде посредник между тях и някои други групи, които чакат да могат да помогнат на човечеството. Той каза, че сега няма информация за мен, но ще разшири предишната информация, която сподели с мен и ми предлага маслинова клонка от SSP Alliance . Седмици наред страдах от липса на информация, така че бях щастлив да чуя думите му.

Гонзалес продължи да говори за цялата дейност в Южното полукълбо, за която говорихме Дейвид Уилкок, д-р Майкъл Сала и аз. Той влезе в подробности за събитията, които фракциите на Кабал ни подготвиха. Всяка фракция има малко по-различен поглед върху това, което ще се случи на нашата планета. Но всички очакват Слънцето да излъчва едновременно големи количества енергия във всички посоки.

В своята книга „ Тайните на Възнесението“ , която трябва да излезе на 30 август, Уилкок внимателно изследва това знание от научен и духовен ъгъл. Прочетох проекта на ръкописа и го намирам за полезен принос към общата дискусия.

Гонзалес каза, че никой не знае кога това ще се случи, кога ще настъпи слънчевата светлина. Използва се в по -голямата част от елита вярва, че нашата звезда е на път да направи един вид „нулиране“. Според Гонзалес това се случва в продължение на еони времена, полуредовно, не само на нашата звезда, но и в целия локален звезден куп.

По отношение на Закона на Един , това е естествено събитие, което стимулира еволюцията и Възнесението във Вселената в естествено повтарящи се цикли на времето. Най-научните и прагматични "тайни синдикати" вярват, че цялата повърхност на слънчевата корона ще изригне. Те вярват, че след това Слънцето ще стане почти напълно тъмно в продължение на няколко дни, преди да се възроди в ново състояние на равновесие.

Синдикатите на "яйцеглавите" вярват, че последвалата енергийна ударна вълна и въздействието на изхвърлянето на мега коронална маса ще забранят всички комуникации, електроника и източници на електричество на Земята. Това ще има отрицателно въздействие върху сегашната ни инфраструктура, но ефективно ще премахне всички следи от заплахата от ИИ от нашата слънчева система. Той също така ще предостави идеалната възможност за разсекретяване и разпространение на технологията по цялата планета едновременно.

Някои синдикати също вярват, че това ще предизвика обръщане на полярността на магнитното поле на Земята, което ще окаже силно въздействие върху всяко живо същество на планетата. Неврологията, магнитните полета на нашите тела, както и нашето съзнание ще бъдат засегнати.

Различните синдикати имат несъответствия относно това колко силен ще бъде ефектът на „слънчевото кихане“ върху атмосферата и повърхността на планетата. Някои вярват, че това ще бъде малко събитие, което ще отнеме само няколко десетилетия, за да се възстанови, докато други очакват огромно увеличение на вулканичните изригвания и мащабни земетресения по целия свят. Има определена група, която е убедена, че това събитие ще предизвика планетарна зима, която ще повтори падането на предишните напреднали цивилизации, настъпило преди последния ледников период.

Така или иначе, всеки от тайните синдикати на Земята очаква възстановяване, след като прахът се уталожи и възвърне контрола си над оцелелите. След като въведат „ред в хаоса“, те ще станат богове, на които да се покланя утопичната планета на Новия световен ред.

Гонзалес видя загрижеността на лицето ми и каза, че подобно събитие не е неизбежно, а просто нещо, което някои синдикати очакват. Той добави, че по-езотеричните синдикати вярват, както много хора в нашата общност, че това ще бъде духовна „реколта“. Това е гледната точка на Закона на Един , който Дейвид Уилкок изследва научно в продължение на почти 20 години. Синдикатите вярват, че могат да избягат и да се скрият дълбоко под земята, под дебел лед, като в Антарктида.

В този момент забелязах, че сега стоим по-близо до другите Сини Авиани и Съществото със Златната Триъгълна Глава . Гонзалес погледна няколко пъти Ра-Тир-Еър и каза, че трябва да прекъсне нашата комуникация. Синята сфера пристигна. Гонзалес ме погледна и каза: "Предполагам, че е ред на Tyr-Air да ви извива ръцете, докато се върна." Обърна се към синята сфера и си тръгна.

Погледнах към Тир-Еър и след това към останалите. Накрая успях да прочета Закона на Един (Книга 1). Веднага след като започнах сериозно да изучавам книгата, Tir-Air започна да общува с мен с изключително подобни думи и фрази. Сега можех да задам повече въпроси и да разбера повече какво ми казват. Чудех се каква информация ще получа в тази последна комуникация.   


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=281

Няма коментари:

Публикуване на коментар