Звездни Цивилизации

четвъртък, 24 декември 2020 г.

 Космическо разкритие: Симбиоза на Възнесението



Интервю с Кори Гуд и Уилям Хенри


D.W. : Здравейте, добре дошли отново в Космическото разкритие ! С нас е Кори Гуд, Insider Insider. Има и специален гост, Уилям Хенри, експерт по митология и история на изкуството. Защо ми харесва това, което Хенри направи толкова много? На първо място, защото той е толкова ветеран, колкото и аз. Той е истински ветеран в тази област. Но по-важното е, че той говори за Възнесението от гледна точка на въвеждането на практически данни.



Винаги имаше много хора, които също говориха за Възнесението, но в този смисъл: „О, разбрах това, това и онова чрез канализиране“ и всичко онова. Тоест няма реална отправна точка и няма начин да се провери точността на информацията.


Уилям, предлагаш конкретни данни, нещо, което да разгледаш и да видиш историята зад него.


W.G. : Да.


D.W. : Говорихте за определен образ на Исус.


Нека поговорим отново за това. Звездите, които виждаме ... Те представляват ли какво?


W.G. : Е, те представляват пространство. Когато разглеждаме Исус в синята сфера, в която той е заобиколен от звезди, от нашата съвременна перспектива аз го разбирам като звездна врата. Знаете ли, когато изучавате свитъците от Мъртво море , които са били книгите на есеите и дори Библията, това ви привлича вниманието и е невероятно колко препратки има към пасажи и портали. Тоест те са ясно ... да, и те също споменават стълби към небето. Така че това не е толкова нова идея. По същество тези текстове описват същества, които влизат и излизат от небесните царства през звездната врата!


КИЛОГРАМА. : Коригирано според тяхната терминология.


W.G. : Разбира се, като се вземе предвид тяхната терминология. Днес казваме "червеева дупка". Можем да говорим за царствата на Калаби.



Двумерна проекция на 3-многообразие на Калаби-Яу. Тази проекция дава представа колко сложни са допълнителните измерения.


Можем да използваме научни термини, ако искаме. Но, хей, нека не усложняваме нещата, защото сега, благодарение на филми като Stargate , Contact и Interstellar (Interstellar ) ... Имаме физика зад това, а сега и визуалното изображение.


Съзнанието на хората казва: „Заинтригувани сме от супер-напреднали същества, пътуващи в космоса през звездни врати, червееви дупки или през сини сфери. Това е единственият начин да го направя. "


D.W. : Кори, говорил ли си за личните си чувства към звездната врата, синята сфера, жива ли е?


КИЛОГРАМА. : Да. Blue Sphere - това е един от петте вида същества в същества на Алианса сфери . Следователно това е същество с по-висока плътност. Истинско същество.


W.G. : Да. Нали. Бих се съгласил с това.


D.W. : Тогава е като симбиоза на личността в битието и самото битие като сфера?   


КИЛОГРАМА. : Както жителите на Вътрешната Земя, така и Сините Авиани обясниха, че са в симбиоза с човечеството, нашето съзнание за съвместно създаване и нашето масово съзнание.


D.W. : И тук е странното: всеки, който гледа Уроци на мъдростта, знае, че направих няколко епизода за Вилхелм Райх и идеята му, че предшественикът на биологичния живот ... Винаги съм казвал, че животът е квантов ефект на полето. Животът възниква от квантов вакуум. Райх всъщност наблюдаваше първоначално формирания живот, който се превръща в клетки там, където преди това не е съществувал. Това е оригиналната форма. В този случай на микроскопично ниво се появява синя сфера. Просто се появява! След това синята сфера абсорбира вода или материал около себе си и формира живот там, където никога не е съществувал досега.


W.G. : Невероятен!


КИЛОГРАМА. : Не съм чувал за това.


D.W. : И, разбира се, като магистрала се движим между микро и макро, защото казахте, че най-големите сфери в Слънчевата система ... Между другото, какъв размер са те?


КИЛОГРАМА. : Най-големите съдържат ... Слънчевата ни система се съдържа в един от тях.


D.W. : О! Външната бариера сфера ли е?


КИЛОГРАМА. : Да.


D.W. : Еха!


W.G. : Помислете за женските творчески сили (шакти), сидхи силите - осемте сили: моментното материализиране на желанията (prakamya), невидимостта (antardhana) и способността да станете големи (mahimen) или малки (enimen) по желание.


D.W. : Разбира се.


W.G. О: Искам да кажа, че това би било част от силата на съзнанието на такива същества, нали?


КИЛОГРАМА. : Съвместна творческа изява.

D.W. : По отношение на мащабирането това е така. Когато си имаме работа с холографска вселена, в холограма, във фрактал, без значение как увеличавате фрактала, вие продължавате да виждате същия модел.


W.G. : Добре. Харесва ми думата „мащаб“ в този контекст. Яков, когато се изкачи, зададе пропорциите на стълбата към небето, нали? Но мащабът е и музикален термин, октава, т.е.повишава вибрацията си.


КИЛОГРАМА. : Да (усмихва се). Това щях да кажа.


W.G. : Наистина ли? Изкачва ли се в небесните сфери и след това слиза надолу по октавата?


КИЛОГРАМА. : Точно.


D.W. : Уилям, какво е учението? Очевидно вие сте много по-експерт по Библията и религиозните текстове като цяло от мен. Гледаме ли ...? Първоначалното падение ли е как животът се създава от божествено съвършенство? И трябва ли да възкръснем след грехопадението?


W.G. : Да. Това е езотеричен поглед върху нещата, мистичното учение на евреите: първоначално Адам и Ева бяха същества от светлина. Тогава, когато бяхме изгонени от Рая ... Спомнете си библейската история, Книгата на Битие : Ева изяжда ябълката на мъдростта, а ние сме изгонени от Рая.


Яхве, богът на Стария Завет, прави две неща. (1.) Той изгражда порта в източната част на Рая, през която минаваме, поставяйки херувим от двете страни на портата. (2.) И тогава, както повечето хора забравят, той направи дрехи от кожи за човечеството.


Традиционният възглед е, че това са животински кожи, които покриват тялото. Езотеричен поглед ...


КИЛОГРАМА. : Защото бяха голи?


W.G. : Да. Езотеричният възглед е следният: дрехите от кожа са кожите, които носим, ​​нашата човешка кожа, тъй като първоначално сме били същества на светлината.


КИЛОГРАМА. : Светещи?


W.G. : Светещи, лъчезарни, съвършени същества. Това е терминът, използван от древните. Съществата бяха перфектни.


D.W. : Като във филма на Ной с Ръсел Кроу?


W.G. : Да. Древните са надраскали няколко реда за това.


D.W. : Тоест първоначално жителите на Рая са били същества на светлината?


W.G. : Това е. Това е ключовият момент. Така че част от мисията на Исус като втория Адам беше да покаже как да претендира за оригиналната форма на тялото на светлината и да се издигне, нали? Щеше да демонстрира начин да направи това.


КИЛОГРАМА. : Махай се оттук!


W.G. : Махай се оттук. Кори, имам снимка за теб. Погледни го. Помисли за това. Това е Равена, Италия, 5 век.


КИЛОГРАМА. : Разбира се, Исус не е в гребния басейн (смее се).


W.G. : (Смее се) Несъмнено. Наричат ​​го облак. Но кой някога е виждал облак, който прилича на синя сфера, нали?


КИЛОГРАМА. : Да.


W.G. : Какво гледаме? На земята? Разбира се, можете да твърдите, че това е Земята, а Исус седи на Земята. Но не. Връщайки се към египетските изображения, които видяхме в предишното интервю, те показват, че това е поне сферата на съзнанието. И превозното средство.


КИЛОГРАМА. : Сфера на съзнанието ... Интересна интерпретация.


D.W. Кори, споменаха ли Orb Beings , че просто го правят за нас, или са галактически или дори междугалактически ...


КИЛОГРАМА. : Всичко се случва в нашия местен звезден куп от 50 или повече звезди. По някакъв начин сферите са кармично свързани с нас. Или има не само някаква симбиоза, но и някакво закотвяне, което ни е необходимо за възнесение. Едва след нашето възнесение сферите ще могат да се издигнат и да се върнат към Източника.


W.G. : Добре. В хода на моето изследване се запознах с традицията на тибетското дъго. Тибетците казват, че възкресението или възнесението, дъговото тяло, се преподава в 13 звездни системи, включително нашата. Ето защо има същества, които идват и си отиват от различни звездни системи, може би чрез система от червееви дупки, нали?


D.W. : О, леле!


W.G. Така че, ако се замислите, Земята може да е колония във федерация. Знаете ли, мразя да използвам термина от филма „ Звездни пътеки “ , но тази доктрина се преподава във федерацията на звездните системи.


Тогава възниква въпросът, можеш ли, Кори, да можеш да отговориш на него, ние ли сме най-силното звено във веригата или най-слабото? Ами ако ние сме тези, които следваме този път?


КИЛОГРАМА. : Да. Трябва да вървим по този път. Същността на посланието на Синята птица е, че те не са тук, за да ни спасят. Те не са спасители. Те са тук, за да предадат посланието, а ние сме тук, за да го получим, да направим промени и да се спасим.


W.G. : Да, невероятно. Просто невероятно! Само си помислете, ние сме свързани с 13 звездни системи, които са просто ... И казвате, че има около 50 звезди или дори повече?


КИЛОГРАМА. : Добре. Локалният звезден куп се състои от около 50 звездни системи или така.


D.W. Уилям: Просто съм любопитен, къде са връзките към тези 13 звездни системи? Къде видя това?


КИЛОГРАМА. : Интересно е!


W.G. : Разбира се. Бях на конференция в Калифорния. Една двойка дойде при мен и каза, че те - докторът и науките на Теологичното училище в Харвард и са се специализирали в преподаването на дъговото тяло.  


D.W. : Еха!


W.G. : Казаха, че вярват, че тялото, човешкото тяло, е проектирано да се изкриви в енергиен водовъртеж и да се разтвори в дъга от пет цвята, оставяйки след себе си косата и ноктите на ръцете и краката, които нямат нервни окончания за трансформация.


Те казаха, че са работили с тринадесетия Далай Лама и са превеждали тибетски текстове. Това е тяхната специалност. Винаги са искали да знаят ... Самите тибетци, това е част от тайното им учение, казваха, че щом стигнете до дъговото тяло, можете да пътувате до други 13 звездни системи.


D.W. : О, леле!


W.G. : Винаги са искали да знаят как да стигнат до там. Тогава те казаха, че са присъствали на една от моите презентации за Древните египетски ковчези от един милион години , в която аз определих ковчезите като червееви дупки. Те увериха, че са получили отговора: щом стигнете дъговото тяло, самото ви тяло се превръща в звездна врата и след това можете да пътувате до други звездни системи.

Но нека само да помислим за това. Ако се обърнете към митовете и свещените традиции по света, ще получите доста приличен списък. Орион (съзвездие), Сириус (звезда), Плеяди (отворен куп), Голяма мечка (съзвездие). Назовах само четири. Но тибетците твърдят, че има още девет. Въпреки че съм сигурен, че има повече от 13 от тях.


КИЛОГРАМА. : Добре. Някои от тях са звездни системи с много звезди, като Плеядите.


W.G. : И така, всички те са познати звездни системи, които можем да видим на нощното небе, като Сириус или Голямата мечка.


D.W. : Алфа Кентавър.


W.G. : Разбира се. Както можете да видите, истинското послание е следното: ние сме свързани с всички тези звездни системи, дори докато сме в нашата земна форма. Можем да им се обадим. Но харесвам вашето съобщение и съм съгласен с него. Те се нуждаят от нас толкова, колкото и ние от тях.


КИЛОГРАМА. : Благодаря ти.


D.W. : И така, Уилям, какво виждаме на горното изображение? В храма ли е или някъде другаде?


W.G. : Да. Това е Равена, Италия. В църквата „Свети Виталий“ ( Сан Витале ) в Равена. Отново виждаме Исус върху синята сфера.


D.W. : Това златно листо ли е?


W.G. : Мозайка. От двете страни виждаме ангели, които показват, че имаме работа със звездни същества. Те изглежда придружават Исус или служат като източник на енергия за Него.


Наистина харесвам думата „обновяване“, защото в предаването ми „ Пробудена душа“ на Гея направих епизод за пътуването на герой, но от душевна гледна точка. Целта на нашето въплъщение тук на Земята е да постигнем „обновление“.


D.W. : Мислите ли, че Исус държи трънен венец? Какво точно има в ръцете му?


W.G. : Корона, както и пръстен. Ако проследите символа на космическия пръстен, ще го видите и в зороастризма. Ще го забележите на изображенията на шумерите, на които богът държи пръстена. Наричат ​​го ... Пръстенът на космическия суверенитет . (Със сериозен тон) И аз искам това.


D.W. : (Смее се)


W.G. : Не можете да го купите в магазина в момента, но кой знае, може би много скоро, нали? Пръстенът на космическия суверенитет означава, че Исус може да ходи, да бъде, да вижда и да прави каквото пожелае. Той получи вибрацията на пръстена и се превърна в напълно суверенно космическо същество.


КИЛОГРАМА. : Почти като печат?


W.G. : Разбира се.


КИЛОГРАМА. : Кралски или кралски и всичко това?


W.G. : Точно. Това е ключът към подобни произведения на изкуството. Древните са искали да виждате не статично изображение, а покана при гледане на такива изображения.


Те вярвали, че вибрацията на Синята сфера и Пръстенът на космическия суверенитет се трансформира чрез изкуството. Как може да бъде това? Е, тук си имате работа с гуру. Имате работа със супер напреднали аватари, способни да проявят каквото искат чрез произведение на изкуството и да предадат тази вибрация на вас.


Ето защо църквата е толкова притеснена. „Ако едно произведение на изкуството е достатъчно, за да могат хората да се издигнат, защо имат нужда от мен?“ Ние изобщо не се нуждаем от църква. Нямаме нужда от всички книги. Нямаме нужда от църковна йерархия.


Всичко, от което човек се нуждае, е да отвори сърцето си и да се свърже с Бог психически, физически, духовно и емоционално. Тогава хората могат да започнат да повишават вибрациите си.


D.W. : Какво друго имаме?


W.G. : Да видим. О, ето ангел на синя сфера. Звездно същество в космоса.


D.W. : Сякаш ангелът е заобиколен от сфери.


W.G. : Точно.


КИЛОГРАМА. : Древните не са вярвали, че Земята е кръгла, нали?


W.G. : Разбира се.


D.W. : Прилича на матрица от входящи сфери.


W.G. : (Несигурно) Да. Почти можете да интерпретирате това като връзка или връзка между звездни системи.


КИЛОГРАМА. : Тогава трябва да има спирали ...


W.G. : Разбира се.


КИЛОГРАМА. : ... Вътре в сферите.


D.W. : Но Кори, вие също казахте, че много от тези сфери наскоро са влезли в нашата Слънчева система.


КИЛОГРАМА. : Да. Стотици и хиляди.


W.G. : Еха! Ето ги, точно пред нас!


D.W. : Бум!


W.G. : И ето още едно произведение на изкуството.


Това е Иконата на Преображението. Библейско събитие. Веднага след покръстването си Исус получи своята новооткрита сила. Първото нещо, което щеше да направи, беше да демонстрира способностите си на няколко ученика. Исус ги заведе на върха на планината и се разкри като същество от светлина.


Той се трансформира. Това означава, че Той променя формата си от плът и кръв във форма на тяло от светлина. И Библията ...


D.W. : Но Той излиза от гроба ...


W.G. : Случвало се е и преди.


D.W. : Но хората не го разпознаха.


W.G. : Не, това беше преди.


D.W. : А, добре.


W.G. : Това беше преди разпятието и възкресението. Така Той демонстрира: „Хей, момчета, това е преглед на това, което ще се случи по-нататък. Ще сменя формата, за да видите, че всички имате тази способност. "


Според описанията учениците казват: „Облак се отваря зад Него“. Традиционният ни възглед е, че Библията казва, че синята сфера зад Исус е изпълнена с лъчиста светлина, а светлината, излъчвана от тялото, всъщност е облак.


КИЛОГРАМА. : Знаете ли, хората, прелетели над Бермудския триъгълник, съобщават, че са видели синя мъгла.


W.G. : Ммм. Да. Тук има много важни образи. Предполагам, че когато порталът се отвори, от него излиза някаква мъгла. Ето защо те мислят, че това е облак. Разбира се, по това време нямаше понятие за звездна врата или дупка.


D.W. : Несъмнено.


W.G. : Също така от двете страни виждате две форми. Това са Моисей и Илия, които внезапно се появиха сякаш от въздуха. Те също трябва да са възнесени същества със способността да се измъкнат от фазата и да влязат по желание. Може би самите те са в сините сфери. Следователно това е много важно изображение.


И отново, ние говорим за учението за това как древните са трансформирали своята вибрация чрез изкуство, такива икони. Наричали иконите свещени портали или свещени огледала. Това е терминът на древните за такива икони.


КИЛОГРАМА. : Учудва ме, че гледате на това от 2002 г. насам.


W.G. : Да.


D.W. : Мисля, че истинската физика стои зад това. Д-р Джон Сиърл изобретява летящия диск на Серл, базиран на използването на въртящи се пръстени. Така се създава антигравитация. Тогава експериментът му е повторен от двама руски учени - Рощин и Годин. Те наистина получиха левитация. Учените са забелязали, че веднага щом се появи антигравитационно поле, това, което те наричат ​​„граници на домейна“, се появява. Можете да вземете термостат, термометър и да измервате много забележими температурни промени.


Към средата на определена граница температурата спада, което виждате тук: сфери в сфери, ясно отделени една от друга. Следователно всъщност това е физиката.


Изглежда, че всъщност виждаме тези енергийни полета. Има научен прецедент защо те се проявяват по този начин.  


W.G. О: Предполагам, че тук изображенията са придружени от физиката на свръхвисоките енергии. Напълно си прав. И това ни води до Сините сфери като начин за пътуване в космоса. Отново виждаме покана да се присъединим към тях, да повишим вибрацията си, да променим формата си, защото Библията казва, че „плътта и кръвта няма да наследят Божието царство“. Трябва да преминем към друга форма. И Синята сфера е пътят, който трябва да се следва.


КИЛОГРАМА. : И това плаши някои хора. Те мислят, че ако свалите кожата си, ще умрете. И вие също трябва да преминете през болезнения процес на смъртта. Отново тази част плаши някои хора.


W.G. Ето защо посланието за любов, служене и прошка е толкова важно, защото по този начин ние повишаваме вибрацията си и осъзнаваме: „Мога безопасно да оставя тази форма зад себе си и да премина към следващото ниво на еволюция.“ Кори, прав си.


D.W. : Да видим какво още имаме.


W.G. : Поредната трансформация.


D.W. : Същото, нали?


W.G. : Да. Но вижте какво Исус държи в ръцете си


КИЛОГРАМА. : Това ли е работа на друг художник, създадена в същия период от време?


W.G. : Същият период от време, но работата на различен художник. Исус държи жезъл в ръка, както видяхме на древните египетски изображения в предишното интервю. Наричам го Жезълът на Възкресението. Това е персонал, който отваря портите към рая или ада. Тоест говорим или за реален обект или технология, или за символ за нивото на съзнание, което тези същества са притежавали.


КИЛОГРАМА. : Персоналът прилича на антена, нещо, което изпраща или получава вибрации.


W.G. : Напълно си прав. Отново говорим за мащаб и повишена вибрация. Исус казва: "Ето инструмента, от който се нуждаете."


D.W. : Едно от нещата ... Кори, ти ми напомняш. Един от моите вътрешни хора е работил с извънземни и е проектирал обратно 13 различни НЛО. Той се запозна с 8 различни метода за създаване на антигравитация. И така, той никога не се уморяваше да повтаря следното: „Дейвид, помни: колкото повече технология имаш, толкова по-малко ти трябва.“


W.G. : А, това ми харесва.


D.W. : Имате устройство "всичко в едно". Нека да позная: еквивалентът на стъклена таблетка, нали?


КИЛОГРАМА. : Е, и дори нещо повече в случай на каменни таблетки. Намерихме каменни плочки и не знаехме какви са. Докато не ударим ...


D.W. : ... Към Вътрешната Земя?


КИЛОГРАМА. : Добре. Оказаха се технология.


Извънземните искаха да търгуваме с тях и да ги раздаваме за дрънкулки.  


W.G. : Наистина ли!


КИЛОГРАМА. : И спряхме да ги търгуваме веднага щом стана ясно, че това е технология.


W.G. : Интересно! Напомня на Me Table [1] с древни шумерски истории. Анунаките ми търгуваха таблети, таблети на съдбата. Те са камък, поне описан като камък. Някои съдържат тайни на Възнесението, които са тайни за цивилизацията.


КИЛОГРАМА. : Но биха ли могли да бъдат и технология?


D.W. : Разбира се. Може би те са едно и също нещо, тъй като казахте, че тези таблетки ... Най-важното е застоя. [2]


КИЛОГРАМА. : Не толкова самите знаци, толкова много застой, това е подобна технология.


D.W. : Те могат да се променят с времето и да се създаде временна върху ия балон.


КИЛОГРАМА. : Да.


W.G. : Знаете ли, това е стока, продавана в допълнение към това, което Мойсей вече имаше в началото - сини сапфирени каменни таблетки. Не забравяйте, че той се изкачи на планината Синай два пъти? Първият път той стана и получи всички учения за просветлението на сини сапфирени таблетки. Когато слезе долу и видя, че израилтяните се покланят на златното теле, той счупи всички сини сапфирени таблетки.


Тогава посветените извикаха: "О, вече ги няма!" Мойсей отново се изкачи на планината Синай и се върна с десетте заповеди - наказателния кодекс. Ето защо сините сапфирени плаки са толкова прекалено важни. Някои легенди разказват, че едно от устройствата, използвани от Мойсей при преминаване през Червено море, също е направено от син сапфир.


Оказа се толкова тежък, че от много хора се изискваше да го вдигнат. Може би адаптацията не беше физически тежка, тежестта просто показваше, че имате работа с усъвършенствана технология на съзнанието. Хората не могат да вдигнат този камък. Това е нещо ...   


КИЛОГРАМА. : Не можем да работим с него.


W.G. : Да точно.


КИЛОГРАМА. : Все още не можем да работим с неговата сила.


W.G. : Следователно висшите сили са взели тези сини камъни. Чудя се дали ги описвате във връзка със Сините сфери ? Как се сравняват сините сапфири със Сините кълба ?


D.W. : Ами, на екзотерично ниво ... Всъщност е странно, че имаме египетска картина с Хорус или Озирис с такъв инструмент. И сега виждаме Исус с абсолютно същата адаптация.


W.G. : Това е. Въпреки че това не е ...


КИЛОГРАМА. : … същото.


W.G. О: Искам да кажа, хората биха погледнали картината и биха казали, че това е кръст, макар че изобщо не е кръст, тъй като кръстът, на който беше разпнат Исус, е много по-голям.


D.W. : Добре.


W.G. : Тоест това е нещо друго.


D.W. : Нещо с T в долната част.


W.G. : Да. Исус държи нещо друго, което е символ на способност или ниво на съзнание или нещо друго от този род. И е идентично с това, което видяхме в Египет.


D.W. : Да покажем нещо друго.


 


W.G. : Да видим какво имаме тук. Това е друг образ на Възнесението. Обърнете внимание на детайлите: Исус е облечен в ярко бяла роба, което показва, че Той е същество от светлина. Около главата има светещ ореол. И отново той е в Синята сфера , издигайки се с нейна помощ.


D.W. : Каква е времевата рамка тук?


W.G. : Все още сме ... Това е 6-ти век сл. Хр.


D.W. : Шести век?


W.G. : Да, 6-7 век сл. Хр.


D.W. : Но по това време, през 6-ти век, ние имаме работа само с относително малък брой поколения от момента на тези събития.


W.G. : Добре.


D.W. : Следователно това може да са устни традиции. Скритите документи биха могли да бъдат запазени, тогава по-достъпни.


W.G. : И разбира се, може да има повече изображения. Искам да кажа, след това навлизаме в нашата ера, учените го наричат ​​борба срещу предразсъдъците ... През 6 век идва ислямът и обявява тези образи ... идолопоклонство.


КИЛОГРАМА. : Ерес.


W.G. : Какво искаш? От тяхна гледна точка това е ерес. Затова привържениците на исляма унищожиха много произведения на изкуството. Да не говорим какво сме загубили по отношение на изображения и други улики за технологията на Възнесението.


КИЛОГРАМА. : Испанците направиха същото, когато дойдоха в Южна Америка.


W.G. : Разбира се. Каква загуба! Искам да кажа, огромна загуба за всички нас. Но мисля, че днес ще компенсираме нещо. Имаме достатъчно примери, с които започваме да създаваме цялостна картина.


D.W. : Не мога да не забележа образите, които приличат на крила в червен пръстен. Това ли е част от това, което бихте искали да видим?


W.G. : О да. Безспорно. Това са ангелските същества, които символизират небесната сила, звездната сила и способността да летят.


D.W. : Как са серафимите и херувимите?


W.G. : Като серафими. Да точно. Точно.


D.W. : Еха!


W.G. : Перфектно. И ето още един провокативен образ. Това е визията на Хилдегард от Бинген Човекът в сапфирено синьо .


Той описва типа e състояние, при което огнищата на син човек се проявяват в сапфирено синя рокля, както споменахме по-рано. И тя го вижда. Сега той насочва енергията си към нея. Всеки път, когато видите човек в произведение на изкуството да сочи ръце към вас, знайте, че той ви предава енергия.


Наречете го Рейки , Светият Дух, както искате. Ние сме тук, за да отразим такъв образ в свещеното изкуство. Ние сме тук, за да вдигнем ръце и да се свържем. [3]


КИЛОГРАМА. : И получавай.


W.G. : И получавай. Несъмнено. И за да установим връзка, енергична връзка, защото, пак, въпросът е, че всички искаме да повишим вибрацията си, така че да имаме същото преживяване като теб, Кори, нали?


D.W. Кори, възможно ли е Blue Avians да успеят да променят външния си вид, за да изглеждат по-човешки, ако искат да се представят по този начин?


КИЛОГРАМА. : Разбира се. Никога не съм виждал примери за това, но, да, разбира се. Искам да кажа, те са същества с по-висока плътност, изникват от нищото точно пред мен като Сини Авиани . Много е вероятно, ако искат, да изглеждат като хора. Но аз самият не съм виждал примери за това.


D.W. : Те ви помолиха да прочетете Закона на Един . Ако те са 6-та плътност, Законът на Един казва, че съществата от 6-та плътност са само Сини сфери . Те нямат никаква форма, докато не поискат да я видите. Това е вярно. Така че ето още един ...


КИЛОГРАМА. : Сини кълба ?


D.W. : Да. Всъщност, бидейки под формата на e SRI може да бъде едно и също, има сфера . Разбира се, виждането е на наистина важно значение на Хилдегард фон Бинген, защото заедно с много други тя предсказва началото на Възнесението и условията, които се появяват на земята по време на този процес.


Нейните пророчества са наравно с пророчествата на Нострадамус и Едгар Кейси.


W.G. : Несъмнено.


КИЛОГРАМА. : Никога ... Кога се случи това?


W.G. : Тя е германска мистика от 15-16 век сл. Н. Е.


D.W. : Да. Тя има много пророчества, които вече са потвърдили тяхната точност, предсказания за бъдещето, бъдещата ни цивилизация и Възнесение.


Не е ли интересно? Не знаех нищо, докато не започнахте да говорите за нея. Този човек наистина ... Тя каза, че той й се е появил?


W.G. : Да.


D.W. : И това е илюстрация на посещението му?


W.G. : Да. Това е нейната визуализация на това преживяване.


D.W. : Той дойде ли в сферата, в синята сфера?


W.G. : Той дойде в синя сфера, направена от концентрични кръгове.


D.W. : Удивително. Това е абсолютно ...


W.G. : Същото енергично преживяване. Той я кани: „Присъединете се към мен. Почувствайте това преживяване. "


D.W. О: Когато за първи път започнах да чета за хора, влязох в контакт със същества, които бяха Съществата на Сините сфери . И през цялото време се чуваше музиката на григорианските песнопения на Хилдегард от Бинген


W.G. : О, колко страхотно!


D.W. : Когато свирите този вид музика, святост ... Това е като портал. Музиката е портал.


W.G. : Това е вярно. Тя създава свещено пространство.


КИЛОГРАМА. : Музиката променя вибрациите ви.


W.G. : Напълно.


D.W. : Нямах представа, че такъв ангел я посещава. Това е невероятно.


W.G. : Разбира се. „Човекът в сапфирено синьо“, тоест тя подчерта, че той е в синята сфера и самият той е Същество от синята сфера .


D.W. : Има ли синя кожа?


W.G. : Да.


D.W. : Добре. Уилям, нека покажем още един образ, когато времето ни за интервю свършва. Нека покажем още един слайд и да видим какво имаме.


W.G. : Добре. Така виждаме трансформацията. Исус предлага първата си демонстрация. „Това можете да направите всички: да свалите кожата си, да станете същество на светлината и да отворите портал зад себе си.“


При издигането Той всъщност се издига на облак. Ето как е описано в Библията: Исус влиза в облак. Ето какво пише в Деянията на светите апостоли . Исус е описан в движение



Изведнъж се появяват двама мъже, облечени в бяло. Те са много загадъчни, приличат на звездни същества или ангели. Те се появяват и казват: „Мъже от Галилея! Защо стоиш и гледаш към небето? Този Исус, възнесъл се от вас на небето, ще дойде по същия начин, по който го видяхте да се възнесе на небето. ( Деяния 1:11.) Тоест ще се върне в облака на Възнесението.


D.W. : Поставих това в книгата. Всички просто страхотни. Питър Лемезурие, който е написал книгата „ Голямата дешифрирана пирамида“ , е поставил цял раздел в нея, където обяснява, че Галилея е метафора за нашия свят преди Възнесението или по време на процеса на възнесението.


W.G. : Боже мой! Това е невероятно.


D.W. : Да. Мъже от Галилея ... Той ще дойде по същия начин, по който си отиде.   


W.G. : Мъже, които са на път да се изкачат ...


D.W. : Страхотно!


W.G. : Да. Ето как в християнското изкуство възниква идеята, вероятно от Египет, че облакът на Възнесението всъщност е портал или проход. И то е синьо!


КИЛОГРАМА. : Добре.


W.G. : Ето го на дъга и с крака на пейка, в синя сфера.


D.W. : Изрично левитиращ.


W.G. : Изрично левитиращ, пътуващ през небесата в концентрични кръгове, изпълнени със светлина. Ако не е червеева дупка или Синя сфера , тогава нямам представа какво е, нали?


КИЛОГРАМА. : Разбира се. Имам предвид да.


D.W. : Времето ни изтече. Искаме да ви благодарим за вниманието. До следващия път.



източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=265

Няма коментари:

Публикуване на коментар