Космическо разкритие: Сини птици и кълба в древното изкуство
Интервю с Кори Гуд и Уилям Хенри
D.W. : Добре дошли в Cosmic Disclosure ! Кори Гуд е с нас. Днес имаме специално издание с участието на легендарния Уилям Хенри. Запознат съм с писанията на Уилям Хенри от края на 90-те години. Той беше изключително последователен и аз надхвърлих допустимото, говорейки с него за всичко: илюминатите, НЛО ... Уилям винаги се фокусираше върху Възнесението, върху Христос, върху истинското ядро на това, което е Посланието ; защото ние сме тук, за да го предадем.
Уилям направи невероятно количество търсене на изкуство и видя някои предизвикателни материали. Когато открихме информация, която Хенри е събрал в подкрепа на показанията на Кори, казахме: „Това е. Трябва да го поканим на шоуто! “ Изчакайте, докато видите какво предлагаме в това интервю. Покривът ми просто изчезва!
Е, Уилям, как си, приятелю?
W.G. : Много добре!
D.W. : Бихте ли ни представили малко за вашата идея за Възнесение? Какво е Възнесение?
W.G. : Е, аз винаги връщам хората към историята на гъсеница и пеперуда. Идеята е, че в нашето човешко тяло всички ние живеем във фаза хризалис, но вътре в нас имаме възнесена фаза, следващото ниво: пеперудата. Проблемът е, че всички сме като карикатура, която видях веднъж: две гъсеници гледат пеперуда, покрай която лети друга пеперуда, и казват: „Никога няма да ме вкараш в едно от тези неща!“ Не е ли? Дори нямаме представа какво означава Възнесение.
И това просто означава да станете звезден пътешественик, космическо същество, да оставите фазата на гъсеница зад себе си и да се трансформирате във възнесена форма. Както казахте, аз изучавах Възнесение в изкуството и то винаги се показва по един и същи начин. Това е хуманоидна форма, същество на Светлината, светещо, сияйно същество, често показвано в сфера, сфера на светлината. Сферата обозначава портал, един вид „превозно средство“ на Възнесението, проявяващо се от нашето собствено тяло.
D.W. : Не мислиш, че Кори е луд, нали? Искам да кажа, какво е вашето мнение за показанията на Кори?
W.G. : Чувам неговата история и тя веднага резонира с всичко, което знам от древния свят. Според мен това не е лудост, тъй като знам, че Съществата на сините кълба съществуват. Знам, че сините авиани са изобразени в древни произведения на изкуството . Не можем да кажем със сигурност дали това са истински или митични същества. Обаче човечеството е ... Мога да използвам думата „обладана“ от ангелски същества в продължение на много хиляди години. В древното изкуство те са изобразени като сини същества, често с пера или обикновено като същества, подобни на птиците. Те са Сини Авиани !
D.W. : Сега някои обвиняват Кори, че е излязъл с внимателно изработена история, която няма прецедент. Искате да кажете, че има исторически прецедент?
W.G. : Това е! Когато за първи път чух историята на Кори, това беше прецедентът, който получих. Беше като „Уау! Това е резонанс! ” Не нещо, което насилствено изтръгвате от въображението си, а нещо, което присъства в човешкото въображение от много дълго време.
D.W. Въпрос: Доколкото знаете, каква е връзката между същества като Сините Авиани и това, което виждате в изкуството и възнесението?
W.G. : Blue Avians са учители. Те са носители, ако щете, носители на Светлината на мистичните учения на Възнесението. Когато разглеждаме тези същества, ги виждаме като благодетели на човечеството. Можете да стигнете дотам, че дори да им приписвате титлата „спасител“, но това е съвсем друга категория същества, така че по-точно определение би било „благодетели“. Те са носители на мъдростта. Те се опитват да пробудят потенциала на нашата душа за това, което наистина е вътре в нас, способността да напуснем Земята (ако решим) и да пътуваме в космоса.
КИЛОГРАМА. : Казахте, че изучавате тази тема от 2002 г., нали?
W.G. : Добре! До тази тема стигнах в резултат на изучаването на мистичното християнство. Той започна с изследване на историите за възнесението на Исус. Библията ясно казва, че Исус се е възнесъл на облак и освен това, когато се върне, ще се върне по същия начин - на облак. Така че, когато се обърнете към християнското изкуство, ще видите облак. Ще го видите да стои на облак, като да лети върху облаци в будизма.
Но най-често Възнесението на Исус се извършва в синята сфера, Той дори е изобразен като синьо същество. Той се изкачва до звездите през синята сфера или се връща на Земята в синята сфера. Явно сферата е някакво превозно средство.
D.W. : Нека „скочим от самолета и се спуснем с парашут“ направо във вашата информация, тъй като имате толкова невероятни данни. Не бих искал да губя време.
КИЛОГРАМА. : Страхотен!
D.W. : Какво щяхме да видим от самото начало?
W.G. : Добре. Нека се обърнем към храма на Хорус в Египет. Намира се в Горния Египет, на река Нил, и датира от 300 г. пр. Н. Е. И това е, което виждаме тук. Виждаме външните стени на храма на Хорус.
На стената има очарователни изображения на Хорус като птичеподобно същество.
Сега в този храм има много малко син цвят. Но ако увеличите рисунката, както направих аз, ще видите, че Хор очевидно е синьо същество.
D.W. : Ясно синьо под брадичката и над окото.
W.G. : Точно. Разбира се, можете да кажете: „Е, добре, някой добави синьо по-късно. Каквото и да е, това очевидно не е история за Хор като тип синя птица : Синята птица . "
Добре. Сега нека разгледаме храма на Хатор в Дендера, който се намира наблизо и също е построен по същото време.
D.W. : Господи !!!
W.G. : В храма на Хатор виждаме невероятно изображение на Хор, седнал на трон с маска от пера, което показва, че той е птичеподобно същество. Символиката на птицата е очевидна. Той седи на трона на Възнесението, което означава, че на този трон човек може да пътува до звездите. Хор очевидно е синьо птиче същество, в нашия контекст Синята птица .
D.W. : Кори, това, което е издълбано тук, не е съвсем подобно на това, което видяхте?
КИЛОГРАМА. : Добре.
D.W. Уилям, не бяха ли тези, които отрязаха това от странични наблюдатели? Мислите ли, че изображението се основава на легенда?
W.G. : Предполагам, че е могло да е така и така. Никога не знаем откъде художникът се вдъхновява. Видял ли е художникът синята планина в Дендера или му е било наредено да изсече върховното същество точно така? Текстът дава приоритет на описването на такива същества по този начин, но въпросът за точния източник е отворен за тълкуване.
D.W. : Изводът е следният: имаме синьо човешко тяло с лице на птица!
W.G. : Точно. Някакъв абсурд. Това е просто лудост. Пълна. Както казах, когато погледнем Хорус, той седи на трона на възнесението. Имате човешка фигура, предлагаща символ за душата, както и достъп до нея. Хор държи в ръцете си няколко много важни инструмента или предмети.
В дясната си ръка държи много дълга бастун - инструмент за възнесение. Използва се за отваряне на портите към небето. В лявата си ръка Хор държи Ключа на живота.
Кори, погледни бастуна и дъното му. Какво виждаш?
КИЛОГРАМА. : Прилича на камертон или някакъв вид резонансно устройство.
W.G. : Добре! Прилича на камертон или нещо подобно; същото важи и за Ключа на живота. Разбира се, това може да са каламбури, но също така и някаква вибрационна технология, която Horus демонстрира.
Художествено възпроизвеждане на Ключа на живота или Анкх
Художествено възпроизвеждане на Тот, държещ Ключа на живота и инструмента на Възкресението
КИЛОГРАМА. : Звучи като фин намек за нещо.
W.G. : Това е.
D.W. : От един от епизодите на „ Уроци на мъдростта“ също знаем, че птицата бенну (Феникс) на върха на бастуна всъщност е главата на птеранодон (летящо влечуго). Изглежда, че от време на време такива динозаври минават през портали и навлизат в нашето време. Египтяните видяха това, което беше грижливо запазено върху тръстиката. Главата на птеранодона изглежда символизира възнесението, порталите и всичко останало.
W.G. : Много е странно, че египтяните са използвали този вид дизайн. В нашите очи не можем да свържем това с някакъв вид динозавър, който не би трябвало да е в тази сцена.
И така, тук разглеждаме един благодетел, учител по човечеството, който казва: „Нося ви ключа за живота. Също така ви предлагам учение ”, може би вибрация, която разкрива един вид звездно превозно средство.
КИЛОГРАМА. : В края на краищата, съобщението на Blue Avian говори за повишаване на вибрациите ви.
W.G. : Ето къде си! Така че тук става въпрос за вибрации. И, разбира се, вибрациите на любовта. Това е, което искат първо да знаем.
КИЛОГРАМА. : Любов и прошка.
W.G. : Те са тези, които отварят пасажите.
D.W. Уилям, има ли някакви други признаци на приемственост между този дизайн и някои от останалите във връзка с това, върху което седи Гор, какво носи и всичко останало?
W.G. : Обърнете специално внимание на това, което е в ръцете му. Много често това ще бъде бастун. И обърнете внимание на трона.
D.W. : Бихте ли могли да се върнете и да повторите накратко това, което гледаме?
W.G. : Да, вижте това.
D.W. : И какво виждаме?
W.G. : Виждаме Хорус, облечен в халат от пера, показващ полет или изкачване, или ...
D.W. : ... Или истински пера.
W.G. : Точно така, истински пера. Хор седи на трона. Има и други примери за трон с истински пера по него.
Озирис също седи на пернат трон, тъй като въпросът е, че тронът лети. Ето как Озирис идва и си отива. Вместо да изобразяват голям космически кораб или нещо подобно, египтяните ни показват прост трон. В мистичните среди техническият термин за това е тронът на колесницата Меркаба. Това е престолът, на който тези същества седят и на който се изкачват. На него те идват и си отиват.
КИЛОГРАМА. : Това е невероятно!
W.G. : Вижте този пример. Това е нещо невероятно.
Виждаме бог Амон, седнал на трон и държащ в ръцете си ключови инструменти или аксесоари: бастун, ключ ... И той е на лодка, на кораб. Нарича се „ Корабът на вечността “. Египтяните използвали термина „ Ковчегът от милион години”. Ковчег на милион години ! Какво означава това?
КИЛОГРАМА. : За много!
W.G. : Да. Те са вечни същества.
КИЛОГРАМА. : Разбира се.
D.W. : Жената отляво изглежда е много по-голяма от жената отдясно. Кори каза, че Blue Avians са по-високи от нас.
КИЛОГРАМА. : Добре.
D.W. : Тогава може да е връзка.
КИЛОГРАМА. : Доста възможно!
W.G. : Да. Така че ние сме в синята сфера. Имаме синьо същество и синя сфера. Това е създание от синя сфера, нали? И ако съберем всичко ...
D.W. : Просто полудявай! Искам да кажа, вижте това: това е камък от син лазурит.
W.G. : Да, и злато. И в горната част, забележете линията от звезди. Това е египетският йероглиф за небето. Тоест тук се казва, че едно небесно същество се носи в Ковчега милион години , на трон и в синя сфера.
D.W. : Лодката би била кораб, нали? Нещо, което би могло ...
W.G. : Всъщност това е червеева дупка. А венчелистчетата на лотоса от всеки край са като дупки от червееви дупки. Това е червеевата дупка, през която този човек пътува. Той е щастлив турист. Това е целта на всички куестове на човешкото възнесение. Искаш да седнеш на тази седалка, нали?
D.W. Кори, наистина си пътувал в такива сини царства, когато си тръгнал оттук, нали?
КИЛОГРАМА. : Да, така е. Те ще се появят в стаята, ще летят наоколо, ще се спрат близо до мен, ще изчакат, докато уведомя, че съм готов, и след това pfft! Те се разширяват и аз се озовавам вътре!
W.G. : Ще видиш! Сега ще говорим за ключовите преживявания, които всички сме способни да изживеем. Можем да застанем пред един от проблясъците на синя светлина, да я разширим в синя сфера, да влезем в нея и да пътуваме.
Сега да продължим с 300 години напред. Нека напуснем Египет и да разгледаме какво имаме отляво.
D.W. : Еха! (смее се) Това са крила. Нещо, което прилича на синя сфера. Всички видове светят около него, като портални слоеве.
W.G. : Това е сцената на Страшния съд. Това означава Второто пришествие. Христос се връща. Той се възнесе на облак и Книгата на апостолите казва, че ще се върне по същия начин, по който е тръгнал: на облак. Облакът е син. Това е картина на Фра Анджелико, рисувана през ранния Ренесанс. Исус седи на трона на възнесението, заобиколен от vesica piscis [1] или бадемовидни врати на светлината, от своя страна заобиколен от сини ангелски същества, сини птици.
D.W. : Фра Анджелико беше ли в Мистерията? Имаше ли някакъв вид ...
W.G. : Да. Той беше един от покровителите на семейство Медичи. Членовете на семейството са похарчили еквивалента на днешните 50 милиона долара в търсене на тайните на Възнесението.
D.W. : Наистина ли?
W.G. : Това се нарича Corpus Hermeticum , херметизъм. Те го дешифрираха и след това се обърнаха към художниците: Сандро Ботичели, Микеланджело, Фра Анджелико и казаха: „Това са ключовите кодове на Възнесението. Искаме да ги скриете във вашето изкуство . “ Точно това направиха художниците.
КИЛОГРАМА. Това ми казва, че посветените в Мистериозните училища трябва да знаят за Сините Авиани .
W.G. Разбира се, че трябва, абсолютно. Всеки посветен в школата на мистериите ... Как да го направим, но ние просто разглеждаме първия слой на това изображение, за да кажем: „Това е бадемовидна порта, това е портал“. Той се държи отворен от Сините Авиани . Те стигнаха до земния план и го напуснаха в продължение на много хиляди години. И сега имаме Христос като новия Хорус, свързан със Сините Авиани и звездните пътувания. Той идва и минава през портал или порта, заобиколен от сини същества. Това ми казва, че Той е част от същото училище за мистерии. Това е, което виждаме.
КИЛОГРАМА. О: Предполагам, че много от нас са виждали тези изображения, но никога не са уловили връзката без проучване.
W.G. : Да. Обикновеният християнин или друг човек ще погледне това и ще каже: „О, около Христа има сини ангели“. И дори тогава, ако стигнат толкова далеч. Те дори не могат да видят ангелите, докато ангелите се губят от погледа. Отначало няма да видите, че Христос е заобиколен от портите, образувани от тези същества.
D.W. : Бих искал накратко да поговорим за това, което теоретиците на конспирацията могат да ни упрекнат. Материалите „Едгар Кейси“ и „ Закон на едно“ казват, че оригиналните учения на египетските училища за мистерии са били изключително положителни. Изида, Озирис и Хорус са положителни същества, които предават същите учения като Христос. Това казват Четенията на Кейси и Законът на Един . Тогава положителните учения бяха заимствани от негативни сили и изкривени. Четенията на Кейси също описват Тот Хермес Трисмегист като ранно въплъщение на Христос.
W.G. : Да.
D.W. : И Тот е един от Сините Авиани , нали?
W.G. : Е, определено можете да го видите като птичеподобно същество и глава на ибис. Не знам дали имам образа му със себе си в синьо ... Но той не трябва да е син, за да има връзка с тази раса на птици.
D.W. : Това можеше да е човешки птица.
W.G. : Разбира се. Никога няма да забравя как, когато за първи път посетих Египет, водачът каза, че християнството е египетска религия. Попитах: „За какво говориш? Ти си мюсюлманин. Вие сте араби. " Едва след като го чух за трети път, разбрах. Християнството е египетската религия, подновена от Христос като новия Хорус. И всички учения на Мистериите са се превърнали в мистичната страна на християнството. Искам да кажа, че християнството идва от Египет. Единственото нещо, което Католическата църква направи, беше да се опита да прекъсне връзката с Египет. Ако следвате Христос в Египет, изведнъж се оказвате в опозиция на всички мистични идеи.
КИЛОГРАМА. : Има твърде много въпроси.
W.G. : Да, не ходете там (смее се).
D.W. Уилям, спомням си, че седях на лекция на Греъм Ханкок, в която той описваше египетските духовни учения. Според египетското духовно учение вие имате сърцето и душата си на кантар. Ако сърцето ви тежи по-малко от перо, можете да се издигнете.
Анубис (вдясно) преценява душата, като сравнява тежестта на сърцето на посветения с перото на Маат, божественото олицетворение на Вселенския дух или Всичко в херметичната философия.
W.G. : Да, без съмнение. Така че нека се върнем за момент и погледнем Маат, насочващ Рейки или лечебна енергия към Фараона на трона. Тя има перо на върха на главата си. Това е същото перо. Това показва, че това същество е преминало земния тест. Сърцето му е по-леко от перо. Той е чисто същество. Ето как той успя да седне на трона. Той намери чисто сърце. Той е същество от светлина и любов.
D.W. : А сега да се върнем към Ренесанса. Мислите ли, че в традицията на училищата за мистерии на Медичи биха ли могли да имат тайни документи, които не са имали право да се виждат от хора, които са имали такива изображения?
W.G. : Определено. Тук дори не може да има въпрос. Всичко, което са знаели, всичко, което са открили от изследването на херметизма, което са получили от Египет и са считали за оригиналното мистично християнско учение, е силата на образа. Има една много важна фраза в херметизма: „Изображението ще ви покаже пътя“. Ето защо те толкова много се опитаха да кодират изображенията с енергия, която ще задейства спомени и връзки, които можете да свържете отново. Започвате да обвързвате всички точки. Когато бях дете, имаше специални списания „Акценти“, нали? Седнах на пода и прочетох „Намерете 15-те обекта, скрити на снимката“, беше приложен списък с обекти.
КИЛОГРАМА. : Нещо като "Къде е Уолдо?"
W.G. : Можех да седя с часове! Което и направих (смее се). Сега обаче правя същото. Разглеждам рисунките и намирам 15 скрити предмета в произведението на изкуството. Но няма списък. И Медичите имаха списък, защото влагаха всичко, което знаеха, в изкуството. Други посветени също имаха списък. И трябва да го търсим. Това е, което правим сега.
КИЛОГРАМА. : Трябва да дешифрираме всичко без ключ.
W.G. : Точно.
D.W. : Чух, че споменахте нещо като концепцията за гнозис, [2] според която информацията е жива. И ако го покажете, той започва да предизвиква метаморфози във вас.
W.G. : Съгласен съм, изцяло. Да, наистина, образът на Исус на възнесения трон, който виждаме тук, не е статичен чертеж. За училищата с мистерии това е самият портал. Те искат да влезете на сцената. Те искат да сте наясно с това, което виждате, за да пътувате през синята сфера. Това е цяла игра от египетския живот. Това е царството на възнесението. Когато сте в синята сфера, знаете, че сте се издигнали. Може би сте заобиколени от точно такива ангелски същества, които виждаме. Може дори самият Исус, седнал до вас, да се завърне, за да ви помогне във вашето възнесение.
КИЛОГРАМА. : В моя случай сигурно са закъснели (смее се).
W.G. : Да, това е жив образ и послание за нас, което трябва да получим днес, тъй като започнахме да разбираме много. Имаме концепцията за звездни врати, червееви дупки и междузвездно пътуване. Знаем, че зад това има нова физика. Точно това е кодирано в тези образи: нова междузвездна физика и наистина нова духовност. Наричам го „метафизика на звездните врата“. Това е, което откриваме в Древен Египет. Това откриваме в християнството и будизма. И, разбира се, в исляма.
D.W. О: Да не говорим за факта, че много хора, които преживяват близо до смъртта, виждат същества от светлина със сферични аури около себе си.
W.G. : Една тръба светлина в почти смъртното преживяване е червеева дупка. Възможно е да го създадем на масата и да кажем „Това е факт“. Но това е нещо повече. Искам да кажа, знаем, че съществуват червееви дупки. И всички сме способни да отворим червеева дупка в себе си. Това е идеята зад тези изображения. Виж! Исус е седнал на трон в синя сфера и сферата е пълна със звезди.
D.W. : Тронът не е фиксиран към земята, нали? Левитира ли?
W.G. : Не, самият Исус левитира. Понякога имам манталитет като във филма Форест Гъмп (селски идиот). Винаги, когато видя пръстен от звезди или порта от звезди, казвам звездна врата. Това е звездната врата, в която е Исус. Или, нека го кажа по друг начин, на по-удобно за хората ниво: какво, ако Исус е пътешественик в пространството и времето и това позволява синята сфера? Какво ако?
D.W. : Предполагам, че имате предвид, че подобни изображения не са само художественият избор на илюстраторите? Чертежите базирани ли са на езотерични тайни знания?
W.G. : Разбира се.
КИЛОГРАМА. : Твърде много различни художници рисуват едно и също нещо.
W.G. : Откъде да знаем това, тъй като художниците често са непознати? Изглежда художникът казва: „Това не е за мен. Това не е моето величие. " Това съобщение е причината художниците да са неизвестни.
КИЛОГРАМА. : Важно е.
W.G. : И ние просто се опитваме да разгадаем какво е истинското послание зад това, защото знаем, че повечето хора просто гледат и не забелязват очевидното, то отминава, те не проявяват интерес към него. Но ако изведнъж се заинтересувате, това е пред вас: „Това е основното съобщение“.
D.W. : И така, Уилям. Когато погледнем четирите ангела около Исус в синята сфера, кои са те? Какво знаем за тях?
W.G. : Те са архангели и пазители на трона. Понякога те са символизирани от лъв, бик, човек и орел - четирите основни символа на евангелистите, четирите посоки и всичко това. Но основната им роля е да ни посочат, че това се случва в небесните сфери, че това е силата на светлината или възнесението, ангелска суперсила.
D.W. : Мисля, че самата дума "ангел" в превод от гръцки означава "пратеник"
W.G. : Точно така, пратеник. Да точно.
D.W. : Кори, той (Уилям) казва пазачи. Казва „пратеник“. Какво ви заклина това?
КИЛОГРАМА. : И дори по-рано, Уилям каза "учител". Затова ми се припомнят много хора, които са имали опит със Сините кълба. Хората виждат сини сфери, които се появяват пред тях. Понякога хората съзнателно си спомнят или помнят получаването на информация от сфера. Тоест такива сфери са хранилище на знания и информация. Те винаги растат и се променят отвътре.
W.G. : Разбира се. В предаването си „ Пробудена душа“ го отразих в епизод, озаглавен „Сфера на синята душа“ .
КИЛОГРАМА. : Чували ли сте за сини сфери, които посещават хора със съобщения?
D.W. : Да. Толкова ли е важно. Има индийски гуру на име Свами Муктананда.
КИЛОГРАМА. : Чух това име.
W.G. : Свами Муктананда казва, че най-важното преживяване при медитация, което можете да получите, като се тренирате, е повишаването на вибрацията, така че да привлича едно от съществата от синята сфера или светкавица. Сферата се появява пред вас и може да се разшири, така че да можете да влезете в нея от другата страна ...
КИЛОГРАМА. : Шегуваш ли се?
W.G. : Или можете да влезете в сферата и да пътувате в нея.
КИЛОГРАМА. : Можете ли да прочетете за това в една от книгите си? Еха!
D.W. : Е, всичко е както е поръчано. Записваме в Боулдър, Колорадо. Когато завърших колеж, се качих на влака до Боулдър, където исках да се опитам да отида в университета в Наропа... По пътя там срещнах двама момчета, които са фенове на Муктананда. Един от тях се разболя до смърт от живота в ашрама и той не искаше да остане там повече. Той застана в единия край на залата, а Муктананда в другия. Муктананда протегна длан хоризонтално и върху нея се появи топка синя светлина. След това насочи топката към момчето и той беше обзет от спазми на екстаз. Човекът буквално се търкаляше по земята. Човекът във влака ми каза лично за това. Просто инцидент, нали? Тогава Муктананда се приближи и попита: "Отсега нататък ще се радваш ли и ще се радваш ли да си тук?" Човекът отговори: "Да, да, да!" След това човекът с удоволствие направи почистването и направи всичко, което беше необходимо.
КИЛОГРАМА. О: Предполагам, че това е бърз начин да повишите вибрациите си (смее се).
W.G. : Това е. Но посланието е тук за ... Записали сме 2500 години човешка история, придружена от сини сфери. Може би сега е моментът много хора да започнат да развиват способността си да имат подобен опит. Това е невероятно! Мисля, че е съвсем естествено космическите същества да имат такова преживяване. Отново сме гъсеници, които казват: „Никога не ме поставяш в едно от тези същества (пеперуда)“ (смее се).
КИЛОГРАМА. : Опит за всички?
W.G. : Разбира се, разбира се.
D.W. : Споменахте пробудената душа . Това шоу?
W.G. : Да, в студио Gaia . 13 епизода вече са излъчени. Предаване за изгубената наука за Възнесението. Започваме от самото начало. Опитвам се да дам исторически контекст на идеята за възнесението, като се връщам назад в историята и казвам: „Хей! Говорихме за това много дълго време. " Така че нека да разгледаме историята. Нека да разгледаме изкуството. Нека да влезем по-дълбоко в това, за да можем да видим колко хора ... Чувате термина на движението New Age: „Аз съм звездното семе“. Но само малцина знаят, че този термин е измислен от стоиците в древна Гърция през 200 г. пр. Н. Е. Тогава започнаха да гледат на душата ни като на звездно семе.
КИЛОГРАМА. : Мислех, че това е терминът за движението New Age.
W.G. : Да, и това е част от шоуто „ Пробудена душа “ . „Разговорът, който водим, има много дълга история. Нека да разгледаме историческата документация. Нека да разгледаме изкуството и да демонстрираме как можем да го направим. “
КИЛОГРАМА. : Мисля, че е много интересно.
W.G. : Да, и съм много развълнувана. Благодаря, че спомена това.
D.W. : Да разгледаме нещо друго. Какво друго имате в трик чантата си?
W.G. : Добре, нека да преминем към 4-ти век след Христа. Египет. Взех това изображение от Коптския музей в Кайро. Коптите са египетски християни. Те вярват, че са първоначалните християни, което е различно от гледна точка и разбиране на повечето съвременни хора. Но, вижте: Исус седи на трон в синя сфера и държи книга в ръце. Това е сцената на грабването.
D.W. : Само заради скептиците, възможно ли е всички тези художници да са виждали работата на другия? Или са твърде географски изолирани?
W.G. : Те са географски изолирани. Разбира се, възможно е някой да е отишъл в Египет през четвърти век, да го е видял и след това просто да е дублирал това, което е видял. Въпросът е, че това е част от християнската документация. Те твърдят, че са опит. И други хора, които имат подобен опит, са съгласни с това. Е, като теб (сочи Кори).
КИЛОГРАМА. : Тоест изкуството се корени в традицията.
W.G. : Разбира се, хората също държаха на традицията. Те не възнамеряват да се променят и не се опитват да излязат със собствена интерпретация, тъй като традицията е свещена.
D.W. : Уилям, мислех за нещо друго. Библията казва, че Исус говори на масите само в притчи. Няма да четете за това в Писанията, но той не говори в притчи на своите ученици. Мислите ли, че това е част от отвореното учение?
W.G. О: Предполагам, че това е част от тайното учение на християнството, тъй като средностатистическият ви християнин може никога да не е виждал подобни изображения. И има причина за това, тъй като те са предназначени само за посветени.
КИЛОГРАМА. : Да, израснал съм християнин и все още се считам за християнин, но не съм виждал повечето от тези изображения.
W.G. О: Разбира се, тъй като църковната йерархия казва, че ще запази ученията в изкуството, тогава хората вероятно ще ги открият сами. Следователно горното изображение е доста провокативно: виждаме Исус в синя сфера. Обърнете внимание на концентричните кръгове. Като експерт в областта на символиката, когато виждам концентрични кръгове, веднага се сещам за две неща: звук или вибрация. Звукът бръмчи и бръмчи (имитира вибриращ звук).
КИЛОГРАМА. : Като камертон.
W.G. : Точно. Вилица, ключът на живота. Аз също мисля за портала, вихъра, звездната врата и червеевата дупка. Тоест, можем да погледнем и да кажем: Всичко е наред, това е Исус на трона във вибриращите звездни врати ”, очевидно излъчващ светлина и любов. Пътува в космоса. Сега добавяме пръстени, които се въртят в противоположни посоки. Торсионно поле. За какво говорим?
КИЛОГРАМА. : Също така, това може да е по-вибриращо същество, от което се излъчват вибрации.
W.G. О: Вижте, това също е ключов момент, тъй като такива свръхвисоки вибриращи същества надхвърлят нашето обикновено възприятие. Следователно, те се нуждаят от превозно средство, което може да намали вибрациите, за да можем да ги възприемем. Може би това е част от функцията на сферата. Това определено е функция на трона и тук ще разкрия истинска езотерична тайна. Тронът с подножие е Ковчегът на Завета. Изглежда, че християнството е минало без ковчега на завета, тъй като е образ от Стария завет. И Исус не се нуждае от ковчега на завета.
КИЛОГРАМА. : Точно така, Нов Завет.
W.G. О: Разбира се, Новият Завет. Но краката Му са на пейката, а Божията пейка е Ковчегът на Завета. Това е Земята и ковчегът на завета. И така, ако Ковчегът на Завета е някакво устройство, което намалява честотата на Исус, за да можем да го възприемем? Защото в противен случай Той се движи твърде бързо и напълно извън обхвата ни на възприятие.
КИЛОГРАМА. : И в Стария Завет начинът на описание звучи като устройство.
W.G. : Несъмнено. Несъмнено някакво устройство.
КИЛОГРАМА. : Многофункционално устройство.
W.G. : Това е. Мисля, че това не е електрическо устройство, не е някакво радиоактивно оръжие и всичко това. Това е машина за телепортация (смее се). Разбира се, това далеч надхвърля нашия разговор, но ...
D.W. : Е, те използваха ковчега, когато щурмуваха стените на Йерихон. Звучаха тръби, а стените се превръщаха в течна кал. Камъкът стана течен и потече надолу към земята.
КИЛОГРАМА. : Използвана е вибрация.
W.G. : Разбира се. Отново имаме трон и синя сфера. Това е египетски образ на сините авианци .
D.W. : Току-що пуснахте нещо в мен. Когато разгледахме концентричните сфери, колко красиви! През април 2001 г. се помолих и повторих, че единственото нещо, което все още не ми се беше случило, е наблюдението на сините сфери и аз толкова исках да ги видя. Тогава се обадих на баща си, който беше на линия с брат ми. Тоест ние тримата бяхме по телефона. И тогава брат ми обяснява, че е видял синя сфера в медитация. Тя се появи. Отначало просто висеше в стаята, след това се издигна до тавана и се разшири във фуния. Ето как го описа брат ми: по-ярко в краищата и по-синьо в средата.
КИЛОГРАМА. : Когато Дейвид ми каза за това, бях шокиран.
D.W. : След това се превърна в звездна врата и приличаше на червеева дупка, влизаща в тавана. Тогава сферата се замъгли и се чу глас: „Възнесението, за което пише брат ти, няма да се случи за една нощ. Това е поредица от все повече и повече повдигащи събития. За вас това е първото подобно събитие. "
W.G. : Всичко е точно така.
D.W. : Бях шокиран. И сега го гледам така: "Това е сферата, която брат ми видя."
W.G. : Разбира се. Тук има още една подробност. Исус държи Книгата на знанието .
W.G. : Това е книга за това как да се издигнете. Исус има нагръдник с кръст на гърдите си, което показва отворена сърдечна чакра, нали? Исус ни дава благословия. Следователно, ако сме възприемчиви и настроени, буквално се потапяме в символиката и казваме: „Той ни кани да отворим синята сфера в себе си или да поканим синята сфера в нашето осъзнаване, за да можем да имаме такова преживяване“.
КИЛОГРАМА. : Това е невероятно.
D.W. : Кори, каква е връзката между ... Всички танцуваме около храста. Каква е връзката между посланието на Христос, Сините Авиани , Съществата на Сферите и дори жителите на Вътрешната Земя , което беше споменато в разговора Ви с Kar- и в библиотеката? Как всичко се съчетава?
КИЛОГРАМА. О: Посланието е едно и също - да прощаваш на другите, да прощаваш на себе си, постоянно да се стремиш да служиш на другите и да повишаваш вибрацията си. Фокусирайте се върху вътрешната си светлина и издърпайте сламата от собственото си око, преди да потърсите лъча в очите на други хора. Това послание се среща във всички основни религии.
W.G. : Напълно си прав. От вашите думи разбирам, че съобщението ни дава допълнителна мотивация да правим точно това. Засега знаете, че не живеете в служебен живот за награда. Предполагам, че самата услуга ви мотивира, а не наградата.
КИЛОГРАМА. : Разбира се. Нека да видим малко повече изображения. Те са невероятни.
W.G. : Страхотен. Това е планината Синай. Всички знаем историята на Мойсей и планината Синай. Имаше красив манастир, в който те започнаха да развиват много от ранните изображения. Тук виждаме възнесения Христос на моста на дъгата, в синя сфера, изпълнена със звезди. Очевидно това е друг портал или звездна врата, който показва, че Той пътува в небесните царства.
D.W. : На друго място казахте и аз малко го отразих в „ Уроци на мъдростта“ , че Исус седи на дъга. Какво означава?
W.G. : Това показва, че Той обитава това, което се нарича Дъговото тяло на светлината. Това е тибетският термин за Възнесение. Християните го наричат „ блестящото тяло“ или Тялото на възкресението. Това е пеперудата, за която споменах по-рано, следващото ниво на човешката еволюция. Имаме тяло от светлина в себе си, което е представено от светлината на дъгата. И когато видите Исус седнал на дъга или заобиколен от дъга, това показва, че той е в сияйно тяло. Той излъчва лъчисти лъчи и е под формата на тяло от светлина.
D.W. : Изглежда, че той стои на синя сфера тук.
W.G. : Точно. Под него има втора синя дъга - отново идеята за подложка за крака, пътуване в пространството и времето.
КИЛОГРАМА. : И около звездите, звездите, звездите!
D.W. : Бихте ли повторили какво ново и „горещо“ можете да предложите в студио Gaia ?
W.G. : Показване на пробудена душа . Това са 13 епизода за изгубената Наука за Възнесение. Водим слушателите през невероятната история за Възнесението и практикуването на много различни традиции: християнство, будизъм, египетска традиция, божествена женственост; как всички те гледат на идеята за Възнесение и как да направят Възнесението реалност за себе си.
D.W. : Страхотно!
КИЛОГРАМА. : Много се радвам, че ми обърнахте това внимание, защото както казах, много хора виждат изображения, но никога не мислят за тях по този начин.
W.G. : Да, благодаря Ви. Предполагам, че това е послание за нашето време, за да можем всички да повишим виещите си вибрации и да поемем в едно от онези сини царства (смее се).
D.W. О: Времето ни за интервю свърши. Надявам се да ви е харесало толкова, колкото и на нас. Имахме Уилям Хенри и Кори Гуд с нас. Благодаря за вниманието!
източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?id=696
Няма коментари:
Публикуване на коментар